Plsr - Pulsar Helium

Domus
PLSR 28.04.2024 kl 13:48 409

Veirestriksjonene heves snart. Da vil brønnen de har boret bli testet. Preliminary tester viste helium innhold på drøye 13 prosent. Det er rekordhøyt. Det sies at konsentrasjoner ned til under 1% er drivverdige. Men ingenting er skrevet i stein.
Nå pleier ikke jeg å antyde kursretninger, men jeg vil forundres om ikke aksjen stiger på forventninger de kommende uker.
Domus
03.05.2024 kl 21:19 334

Da er det meldt at veirestriksjonene heves til mandag. Det betyr at testing vil starte på selskapets Helium funn.

Domus
04.05.2024 kl 06:49 301

Opp 9,34% i går. Jeg antar at Pulsar starter opp med operasjoner kommende uke ettersom veirestriksjonene heves til mandag.
Litt interessant er at de vil ha en offentlig test av brønnen. Vanlige interesserte folk kan søke om å få overvære testingen,
Spørsmålet er om selskapet vet mer om trykk etc enn de har kommunisert. Ville de ha hatt folk onsite hvis de er usikre på om de får flow?
Jeg vet ikke, men spekulerer som sagt i et forventningsrally framover. Tror det fortsetter til uka. Vet ikke om jeg sitter over testresultater.