Norwegian Group, WiderÞe i boks, OppkjÞpsbud pÄ vei???

NASLover
NAS 02.05.2024 kl 13:21 142340

Norwegian Group er utrolig attraktiv nÄ og selv om det sies at man ikke skal fange en fallende kniv, tror jeg dette er et gunstig tidspunkt Ä gÄ inn i aksjen.

- Selskapet sitter pÄ en stor cash beholdning over 10.5 Mrd (Egenkapital) som stadig vokser
- Alle meglerhusene roper kjÞp med en snitt pris pÄ 21 kr/aksje
- SAS sliter og kanskje forsvinner eller tar lang tid Ä komme pÄ beina fÞr det blir lÞnnsomt
- Norwegian har inngÄtt milliardkontrakt med Forsvaret
- WiderĂže kjĂžpet er utfĂžrt og synergier begynne Ă„ komme inn, full synergier allerede fra Q2 i Ă„r
- Olje er hedge mesteparten for Norwegian group ut 2026
- Strawberry avtale er i boks
- OppkjÞpsbud kan komme nÄr som helst enten fra IAG eller RYANAIR ???
- Flytrafikken nÊrmere seg pÄ nivÄ fÞr covid-19
- Guidingen for 2024 uten widerĂže synergier ligger mellom 2.5-3.2 milliarder
-Mulig utbytte pÄ vei???
Jeg personlig synes at Norwegian group kommer til Ă„ bli beste Flyselskap i Nord. Take Off soon
Redigert 26.06.2024 kl 22:49 Du mÄ logge inn for Ä svare
MisterLupus
22.06.2024 kl 16:00 2462

Jupps fundamentet er solid, dette er en trygg investering og skal oppover med mindre noe helt katastrofalt inntreffer. Allerede nÄ bÞr den prises til 13,9 tror jeg, i henhold til forrige oppdatering pÄ firmaets verdier som nok vil Þke ganske godt i lÞpet av Äret, men det er jo markedet som avgjÞr aksjekursen dag-til-dag ikke fundamentet og hittil har den trendet ned, fordi det er dit aksjonÊrene trekker den, og det er ikke sikkert bunnen er nÄdd ennÄ det var store volum som ble solgt pÄ 13,4-sjiktet fredag sÄ da tenker jeg det er mange som gjÞr som meg, store aktÞrer dessuten, og driver litt dumping og pumping.

Den kan ende pÄ 11-tallet fÞr den snur, men det tror jeg er worst case noe mer enn det ville vÊrt sensasjonelt (hÄper egentlig bunnen er nÄdd pÄ 12,4 jeg).

Men uansett, nÄr en aksje man har tro pÄ gÄr ned, da Þker man volum (dumpe-og-pumpe), nÄr den gÄr opp sÄ henter man profitt (pumpe-og-dumpe). Holder man pÄ sÄnn, da tjener man uansett hvilken vei pilen peker, fa er alle nyheter gode nyheter, dersom fundamentet i aksjen tilsier at den skal oppover vel Ä merke. Som sagt, det er ikke dumskap som motiverer folk som dumper i nedgang, ei heller panikk. De fleste gÄr rett inn igjen pÄ lavere kurs med stÞrre volum og profitterer som oftest godt pÄ det, men hei det er helt greit Ä sitte stille ogsÄ, og tryggere.
Geirarne
22.06.2024 kl 15:42 2493

Fikk i hvert fall fasiten pÄ hvilken person som fikk kursen til Ä gÄ 10% ned.
Ransen
22.06.2024 kl 15:37 2488

Man kan si det ganske enkelt, hvis ikke Norwegian tjener penger i Är sÄ tjener dem aldri penger. Karlsen guider et resultat pÄ opp til 3,2 mrd hvilket jeg tror er berettiget. Det er flere faktorer som kan pÄvirke bÄde positivt og negativt. Hvis det nÊrmer seg selskapets guiding i de neste mÄneder sÄ er 16 kroner billig. Vi snakker da en kontantbeholdning pÄ 12-13 mrd som gir en verdi per fly som selskapet anvender som ingen andre flyselskap kan vise til.
Geirarne
22.06.2024 kl 15:31 2482

Helt seriÞst, her mÄ Sundt fÄ et meglerhus til Ä selge stÞrre bolker for dem, de kan ikke drive pÄ slik de gjÞr...

Sundt-familien
NAS
Norwegian Air Shuttle
-1.110.000
-2,13%
-13,91 M
5,2789%
50.882.265
SUNDT AS
Dato for transaksjon: 19.06.2024

Mulig de fortsatt driver Ă„ kaster ut.
MisterLupus
22.06.2024 kl 15:12 2484

Tror du misforstod, eventuelt leste du ikke hele greia. Jeg solgte meg bare ut for Ä kjÞpe meg inn igjen pÄ et lavere nivÄ, fordi jeg skjÞnte den kom til Ä gÄ videre ned fÞr den gikk opp igjen (det kan den fortsatt gjÞre denne aksjen kan faktisk nÄ 11-tallet), ergo sitter jeg nÄ med stÞrre volum. Jeg har ikke tapt noe pÄ dette, tvert om fordi jeg solgte meg ut og fikk opp volumet sÄ tjener jeg pÄ det.

Ikke all verden vel Ä merke, bare 10 Þre aksjen fordi jeg mÄtte stresse litt sent pÄ dagen (viktig Ä faktisk fÄ kjÞpt seg inn igjen), men mange gjorde det samme og traff langt bedre og denne aksjen vil nok pumpes litt fremover det blir neppe en strak strek til topps det har ihvertfall ikke vÊrt greia hittil med Norwegian, bare unntaksvis, sÄ da fÞler jeg det er en relativt trygg praksis.

NÄr aksjen nÄ gÄr opp sÄ har jeg et stÞrre volum enn jeg ville hatt, om jeg gjorde ingenting. Det er jo ikke dumt det, er det vel?

Jeg prÞvde bare Ä forklare folk at det noen ganger kan lÞnne seg Ä vedde mot aksjekursen ogsÄ, at det ikke nÞdvendigvis er dumskap nÄr folk selger men ofte heller det motsatte, at de ser sitt snitt til Ä utnytte posten sin for Ä Þke volumet. Mest fordi jeg tenker det er greit folk forstÄr hvilke krefter som kan pÄvirke en aksje negativt ved fall, forÄrsake nedgÄende trend selv om fundamentet er godt, nettopp sÄ de ikke fÄr panikk, selger seg vekk, og gÄr pÄ et tap.

Norwegian skal opp igjen i lÞpet av sommeren, til 15-16 tallet tror jeg, og fÄr jeg Þkt volumet tre-fire ganger til innen dengang sÄ er jo dette fallet bare godt nytt for min del hadde ikke tenkt Ä selge meg ut med det fÞrste uansett. Det er mindre kjedelig ogsÄ, Ä fiske litt nÄr forholdene ligger til rette for det, enn Ä bare sitte stille i bÄten og glo.
KanonBra5
22.06.2024 kl 14:22 2547

Aha. Der har du selvfĂžlgelig Ă„rsaken til at det ikke har vĂŠrt innsidekjĂžp. Takk for oppdatering👍
Bullen
22.06.2024 kl 13:34 2589

Ja, alle har jo fÄtt hÞyere lÞnn ser det ut til

 ikke bare pilotene. SÄ alt i alt tjener Norwegian mere penger pÄ dette ved at flere reiser og hÞyere billett priser.
Noe annet. Stusset litt over at ingen innsidere handlet de siste dagene fĂžr jeg forstod at de ikke kan handle aksjer innenfor 30 dager forut for finansiell rapportering 12 juli.
Ransen
22.06.2024 kl 13:03 2582

Billettene er dyrere i Är bÄde for Ä kompensere Þkte lÞnns -og driftsutgifter, men ogsÄ det faktum at etterspÞrselen er sÄpass stor..
Tipper mellom 800 og 1000 millioner i resultat for Q2. Det kan ogsÄ bli hÞyere nÄr man tar hensyn til Þkningen som kommer fra avinor og kredittkortselskapene. NAS tar forhÄpentligvis en del av dette
trafikktall fÞrst og sÄ Q2 i Juli.

Har lite tro pÄ at kursen ligger Ä vaker pÄ 12-13 kroner til da, men heller 15-16 kroner


Antar at DNB er pÄ topp 10 ved neste aksjonÊroppdatering
NASLover
22.06.2024 kl 12:20 2511

Et eksempel pÄ hvor mye Nordmann kommer til Ä bruke pÄ ferie i Är. Enorme penger ikke sant?

Hvor mye kommer du til Ă„ bruke? BehĂžver ikke Ă„ svare đŸ€©

https://www.ranano.no/i-ar-skal-vi-bruke-rekordbelop-pa-ferie-marianne-og-familien-ma-ut-med-opptil-250-000-kroner/s/5-158-70072?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3Tnkv-0b3mAnhzG6hFVuSPFkxkUcVUWyas0bTVHEIDEWpZ9HXKxCI1H0Y_aem_N59FuRtH1UvtGbfNRFkVIw
Strategi
22.06.2024 kl 11:39 2477

Det er vel ikke slik at Krona er spesielt svak sett i forhold til siste Ă„r.
I 2023 var oljen heller ikke hegdet store deler av Äret, det vi ser er at oljen er volatil og gÄr frem og tilbake under hegdet pris pÄ 84 USD og noe over.
HĂžy oljepris er regnet inn i billett prisene ser det ut til slik at margin er i varetatt.
NÄr det gjelder valutaene er de helt greie og det ser ut til at det kan bli en fordel fremover, vanskelig Ä spÄ.
KanonBra5
22.06.2024 kl 11:22 2483

Men det jeg reagerer mest pÄ her er de enorme kursutslagene pÄ en mulig kostnadsÞkning (dette er ikke sikkert da) pÄ noen prosenter. SÄ mÄ man heller ikke glemme at det er solgt flere hundre tusen flere billetter til nÄ i Är sammenliknet med i fjor. SÄ her vil jo kostnaden tas inn uansett. Man selger mer billetter men tjener noe mindre pr. billett. MÄ jo vÊre ok det. Det er jo det samme REMA driver med. Her gÄr det pÄ mengden de selger. Og ikke en vanvittig fortjeneste pÄ et lite salg. Dette er to forskjellige mÄter Ä drive business pÄ. Det er dette som er forskjellen pÄ et lavpris selskap (feks. Norwegian) og de tradisjonelle selskaper (Lufthansa, KLM, osv)!!!!!!
KanonBra5
22.06.2024 kl 11:04 2471

Og i tillegg har euroen svekket seg betraktelig den siste tiden. Noe som er meget positivt da mye av utgiftene ogsÄ er i Euro.
Ransen
22.06.2024 kl 10:51 2365

Det er overbooking bÄde hos Norwegian og WiderÞe i disse dager. Dette blir en bra sommer
Enda er ikke fullt trykk satt inn..
Redigert 22.06.2024 kl 10:54 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ransen
22.06.2024 kl 10:47 2371

Da mÄ du se pÄ webcasten der Q1 forklares i detalj. Ledelsen har ikke endret guidingen pÄ 2,8-3,2 mrd i Är.
Det eneste som kom pÄ siden i Q1 var valutaen, da dollaren kostet mer enn 11kroner. (Dollar fra 10kr til 11kr utgjÞr 1 mrd i Þkte kostnader for selskapet) Bare fra Q1 til Q2 er besparelsen ca 470 millioner. Det er budsjettert med kurs pÄ 10,50, men positive effekter fra lav oljepris (budsjettert 85 Usd/b) har kompensert for dette. Dessuten har de spart pÄ hedget fuel til senere i tilfelle plutselig oljeprisstigning, som jo er hÞyst relevant i disse dager.
gandhi-21
22.06.2024 kl 10:46 2363

FlĂžy til Berlin i gĂ„r med kabin-faktor pĂ„ 100%, som god NAS-aksjonĂŠr sĂ„ ble det seff de dyreste billettene 😆
Stepping
22.06.2024 kl 10:22 2397

Ledelsen har tidligere vÊrt Êrlige pÄ at kostnads mÄlene ikke nÄs . Dette mÄ nok adresseres ogsÄ pÄ Q2 og da er det bare Ä sette en rÞd strek over den presentasjonen. Den streken skal ikke vÊre vannrett den bÞr peke nedover. Blir trolig det markedet sitter igjen med etter presentasjonen. are doing good in the 199 kr segment also caled dugnad, stil suffering due to week kr and high fuel price»
NASLover
22.06.2024 kl 09:38 2463

og her er et av slike eksempler hvor store investorer og fond sitter rolig selv om aksjen falt lit tilbake og samtidig gir hint at aksjen er attraktiv pÄ dette nivÄ og kan havne med hÞyre prosent i deres portefÞlje

https://www.finansavisen.no/finans/2024/06/21/8145350/gaute-eies-superfond-knuser-indeks

Eie ser flere interessante muligheter pÄ bÞrsen, om enn noe risikable. For eksempel er han uenig med analytikernes nedjusteringer av flyaksjen Norwegian Air Shuttle.

- Vi var med i Norwegian fra 8 til 18 kroner, nÄ er aksjen pÄ 12 kroner. Det er kÞ av meglerhus som skal nedgradere estimatene, men vi mener reaksjonen er overdrevet, og har ikke solgt.

Norwegian er en veldig psykisk aksje, der det blir panikk nÄr selskapet ikke tjener like mye hvert Är. Vi mener at Norwegian pÄ 12 kroner skaper en del muligheter, sier investeringssjefen.
Redigert 22.06.2024 kl 10:01 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ransen
22.06.2024 kl 09:07 2507

Du er ikke den eneste som har solgt pÄ kanskje bunnen i denne omgang. SvÊrt mange takler ikke Ä se store minustall i investeringen sin. Vi som fÞlger Warren Buffet-strategien, sÄ er det to regler Ä fÞlge. Da snakker vi gode aksjer, som jo NAS er som ett vav verdens beste hva gjelder Þkonomi.
1. selg aldri en god aksje med tap. Den kommet alltid igjen.
2. Husk regel nummer 1.

Mandag morgen kan aksjen like godt starte pÄ 14 kroner, men ogsÄ pÄ 11.
NÄ har flere analytikere vÊrt ute Ä hintet om at aksjen er for langt unna kursmÄlene. Noen mener, basert pÄ Q1 at resultatet blir som i fjor(det utgjorde 17-18 kroner aksjen) og noen ser pÄ turiststrÞmmen og de faktiske salgstallene at man kan havne i nedre del av selskapets guiding, altsÄ opp 1mrd fra i fjor ( skulle tilsvare en aksjekurs pÄ 23 kroner)
Selskapet selv guider opp mot 3,2 mrd nok. Dette er basert pÄ den gode Þkningen i salget i fÞrste kvartal, samt opp mot 30% prisÞkning pÄ billettene fra i fjor. Om denne utviklingen fortsetter i Q2 fÄr vi svar pÄ 11 juli.
Vi mÄ ikke glemme at det bÄde er leveranseproblemer av fly og reparasjoner av fly som vil pÄvirke kapasiteten denne sesongen. Samtidig skal ca 20% flere ut Ä reise med fly.
Strategi
21.06.2024 kl 22:03 2791

Norge har blitt billigere for turister
PrisnivÄet i Norge har falt sammenlignet med resten av Europa. Norge er nÄ Europas sjette dyreste land, mens vi i fjor lÄ pÄ fjerdeplass.
https://e24.no/naeringsliv/i/8qQvWG/norge-har-blitt-billigere-for-turister

Norge har blitt et populÊrt mÄl for utenlandske turister dette er en forsterket trend som har kommet mer og mer frem etter corona.
NĂ„ ser faktisk ut til at dette tar litt av.
Nordmenn pÄ generell basis har reist flittig til sydligere strÞk, men nÄ gÄr det begge veier.
Kan ikke forstÄ annet enn at dette er svÊrt gunstig for Norwegian Group aksjonÊrene.
NASLover
21.06.2024 kl 21:26 2814

Da er ny TrÄd opprettet med tittel at NAS er for billig
bassebasse
21.06.2024 kl 19:33 2961

alle som har aksjer i nas mÄ vite at nas kjenner penger. jo....snart fly tall og 2 kvartal sÄ fÄ fi vite mere....alt er klar nÄ og ingen streik lenge....fulle fly .....skal vare lenge....
MisterLupus
21.06.2024 kl 19:27 2969

Hei og takk til alle, fra en av Norwegians smÄaksjonÊrer, for en veldig informativ trÄd som jeg mang en gang har nytt godt av.

Det har vÊrt en del kommentarer om smÄaksjonÊrer her, og jeg ser en del misforstÄelser eller manglende kunnskap vil jeg si, sÄ jeg Þnsker bare Ä legge til litt av det som skjer, fra vÄrt perspektiv, nÄr en aksje plutselig og uten sÊrlig grunn (en fair pricing av dette selskapets nÄvÊrende markedsverdi kontra antall aksjer er jo i 13,8-14,2 sjiktet om jeg ikke husker feil), faller sÄpass som NAS nettopp gjorde

Det er ikke sÄnn at man fÄr panikk, blir helt dumme, og bare hopper av med tap. Vel enkelte gjÞr sikkert det, men altsÄ...

Jeg brukte sommerbonus og feriepenger pÄ Ä kjÞpe meg inn hÞyt pÄ 13-tallet, siste post pÄ 14 blank, etter Ä allerede ha kjÞpt meg inn pÄ 14,4, fordi jeg HIPP HURRA trodde det var en veldig fair lavpris og at ting ville gÄ oppover. Men, vi vet jo hva som skjedde (rett etter mitt optimistiske innhopp sÄ klart / skal ikke se bort fra at dette var min feil jeg har rett som det er den effekten pÄ aksjer at de bÞyer seg motsatt fra dit jeg vil og da spesielt nÄr jeg er pÄ mitt mest positive), sÄ da handler for meg som for alle andre, om Ä gjÞre det beste ut av en ellers trist situasjon.

Jeg nÞlte litt, av og til spretter de rett opp, men etter nok et fall og Ä ha studert trenden sÄ solgte jeg meg ut pÄ 12,55, med flere tusen i tap, fordi jeg antok ytterligere nedgang til 12,2-12,4-tallet (spekulativt sÄ klart men volumene pekte dit og sÄnn er det alltid). Jeg fikk ihvertfall litt rett, og kjÞpte meg inn igjen pÄ 12,45, sÄ da fikk jeg Þkt volumet litt sÄnn at nÄr den omsider klatrer tilbake dit vi helst vil ha den, sÄ kommer jeg faktisk til Ä tjene pÄ dette fallet heller enn Ä bare mÄtte sitte der i kanskje en mÄned eller to, ja hvem vet flere mÄneder omsÄ, frem til den er der de fleste av oss vil ha den.

Og ja forhÄpentligvis, sÄ rekker man Ä pumpe opp volumet flere ganger fÞr den nÄr hjem, sÄnn at den tiden det tar fÞr man endelig gÄr i pluss, ikke er helt tapt.

De fleste vet nok dette men poenget er, fordi jeg som sagt har lest en del kommentarer her som peker motsatt, at det Ä selge seg ut med tap av og til om man kan hoppe rett inn igjen pÄ et lavere nivÄ (og man er er rimelige sikre pÄ oppgang sÄ klart), at pÄ sikt sÄ kan det lÞnne seg Ä "vedde mot" aksjen ogsÄ.

Det virker kanskje kynisk Ä spille negativt pÄ den mÄten, og det er jo risikabelt for om den spretter uten at man rekker et nytt innhopp da blir det tapet rimelig surt, men ja vi er her for Ä tjene penger og da er det et greit redskap Ä ha i skuret det ogsÄ, Ä mestre den teknikken. Det er ihvertfall et fenomen Ä vÊre oppmerksom pÄ, om man sÞker Ä forstÄ hva som skjer og lurer pÄ "hvorfor selger folk nÄ da?", det jeg beskriver her, at man kan tjene volum selv om man akkurat der og da har lite penger Ä investere (noe som ofte er tilfellet spesielt hos oss smÄfolk), dersom en aksje enten trender nedover eller nÄr den som i dette tilfellet, brÄtt og uventet bare plutselig pÄ bakgrunn av nesten ingenting, faller med over ti prosent.

Og den falt veldig fort forresten. Jeg hadde satset skattepengene mine pÄ 14,0 og lagt inn ordren pÄ forhÄnd, men jeg fikk aksjene til 13,5 allerede ved bÞrsÄpning. Det manglet slettes ikke volum mellom 13,5 og 14 heller, den bunnen var temmelig robust, sÄ her ble det solgt mye, billig.

SÄ ja, det kan jo ogsÄ vÊre informativt, for dem som vet Ä lese sÄnt.
Redigert 21.06.2024 kl 19:42 Du mÄ logge inn for Ä svare
kokkohill
21.06.2024 kl 18:51 3027

All denne irrelevante angsten til NAS,erne 😜. Ja her mĂ„ Karlsen pĂ„ banen og melde at romturisme er pĂ„ tegnebrettet , til Ă„ fra romhotellet 😂😂.
Ransen
21.06.2024 kl 18:27 3090

Start gjerne en ny trÄd med linken der Petter NystrÞm uttaler seg om aksjen
Fjellbris
21.06.2024 kl 18:03 3129

Fortjener nesten ny trĂ„d med dette innlegget/overskriften NASLover😀👍👍 (men overlater til deg event. Ă„ gjĂžre det/starte ny trĂ„d).
NASLover
21.06.2024 kl 17:32 3177

Endelig en fornuftig kar som sier at aksjen er alt for billig

STREIKEFARE OG FRYKT FOR KOSTNADSGALOPP HAR SENDT NORWEGIAN KRAFTIG NED PÅ BØRS. ABG SUNDAL COLLIER-ANALYTIKER PETTER NYSTRØM MENER AKSJEN ER FOR BILLIG.
«Forventningene har kommet kraftig ned i det siste i likhet med resten av sektoren. PÄ vÄre oppdaterte estimater handler Norwegian pÄ 6,3 ganger inntjeningen pÄ 2024-estimatene, som er for lavt,» skriver Petter NystrÞm i analysen i forkant av tallene for andre kvartal.

https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/06/21/8145423/petter-nystrom-mener-flyaksje-er-for-billig
Redigert 21.06.2024 kl 17:33 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ransen
21.06.2024 kl 17:22 3197

Analytikerne har nedgradert med Q1 som bakgrunn, men opprettholdt kjĂžp. SĂ„ den er grei.
Karlsen og selskapet kan ikke gÄ ut Ä kommentere analytikernes artikler da det kan vÊre bÞrssensitivt. Den er grei.
Samme gjelder for eventuelle bud, det blir ikke bĂžrsmeldt fĂžr endelige avklaringer.

Det vi ser nÄ er bjellesautendenser. SmÄsparere fÞlger pÄ nÄr noen begynner Ä selge. Samme gjelder motsatt og i 2018 gikk smÄsparerne amok og verdsatte selskapet til 50 mrd kroner.
Det kan skje igjen, men til forskjell fra den tid sÄ tjener faktisk selskapet penger i dag, mye penger


Det eneste som kunne Þdelagt mÄlet til GK pÄ 3,2 mrd var at flyene ble stÄende pga streik. Fra nÄ av fÄr alt personell brette opp ermene Ä stÄ i det, for det blir mye Ä gjÞre de neste 4-5 mÄneder.
upsidedown
21.06.2024 kl 16:51 3252

Ca 45 millioner aksjer omsatt pÄ to dager. Ganske heftige greier!

Skulle vĂŠrt sedvane Ă„ dra analytikere for retten om det kan dokumenteres at man er pĂ„fĂžrt tap pĂ„ grunn av offentlige spekulasjoner hvis NAS leverer i henhold til guidingen.😉
Ransen
21.06.2024 kl 16:47 3244

SpÞrs om ikke Karlsen fortsatt holder pÄ ambisjonen 2,8 - 3,2 mrd. i resultat nÄr tidenes beste sesong starter.

I sÄfall prises aksjen da til 32 kroner.

https://www.nrk.no/stor-oslo/na-skal-1_8-millioner-ut-a-fly-_-her-er-de-beste-tipsene-1.16929339
Strategi
21.06.2024 kl 16:36 3272

En liten oppmuntring var det at det tross alt at kursen ble presset noe opp i sluttauksjonen.
SÄ fÄr vi videre hÄpe at Geir Karlsen kommer pÄ banen her.
En annen ting som var bra var at flyteknikerne ikke gikk til streik.
Ellers sÄ er olja akseptabel, litt over hegdet pris -EUR og USD svekkes mot en sterkere krone.

upsidedown
21.06.2024 kl 16:35 3243

👍
3,46 millioner i sluttauksjonen.
FÞrste gang jeg har sett en kjÞpsordre pÄ 1,4 millioner i sluttminuttene.

Kanskje, sier bare kanskje er short i ferd med Ă„ miste grepet.

Har vÊrt relativt store poster som har gÄtt, sÄ hvis shorterne har mistet grepet og ikke fÄtt dekt seg inn bÞr det komme til uttrykk i form av Þkning i udekka short mandag.
Redigert 21.06.2024 kl 16:36 Du mÄ logge inn for Ä svare
NASLover
21.06.2024 kl 15:00 3404

Dette mener ham

Muligheter i Norwegian

Eie ser flere interessante muligheter pÄ bÞrsen, om enn noe risikable. For eksempel er han uenig med analytikernes nedjusteringer av flyaksjen Norwegian Air Shuttle.

- Vi var med i Norwegian fra 8 til 18 kroner, nÄ er aksjen pÄ 12 kroner. Det er kÞ av meglerhus som skal nedgradere estimatene, men vi mener reaksjonen er overdrevet, og har ikke solgt.

Norwegian er en veldig psykisk aksje, der det blir panikk nÄr selskapet ikke tjener like mye hvert Är. Vi mener at Norwegian pÄ 12 kroner skaper en del muligheter, sier investeringssjefen.
upsidedown
21.06.2024 kl 14:50 3433

Takker💐

Det kan ikke vĂŠre Sundt som har solgt.
De ligger pÄ 5,39 og ville ha passert flaggegrensen og krav om melding forlengst hvis de ikke tÞyer strikken


Redigert 21.06.2024 kl 14:57 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bullen
21.06.2024 kl 14:46 3278

Det er barbert bort ca. 5 milliarder fra toppen pÄ 18 kroner. Litt sprÞtt, men slik er jo bÞrsen nÄ engang.
Hvis det er noen selskaper der ute som er sugen pÄ Norwegian og har gjort hjemmeleksen, er vel tidspunktet bra for kjÞp nÄ
Geirarne
21.06.2024 kl 14:46 3269

Muligheter i Norwegian
Eie ser flere interessante muligheter pÄ bÞrsen, om enn noe risikable. For eksempel er han uenig med analytikernes nedjusteringer av flyaksjen Norwegian Air Shuttle.
– Vi var med i Norwegian fra 8 til 18 kroner, nĂ„ er aksjen pĂ„ 12 kroner. Det er kĂž av meglerhus som skal nedgradere estimatene, men vi mener reaksjonen er overdrevet, og har ikke solgt.
– Norwegian er en veldig psykisk aksje, der det blir panikk nĂ„r selskapet ikke tjener like mye hvert Ă„r. Vi mener at Norwegian pĂ„ 12 kroner skaper en del muligheter, sier investeringssjefen.
upsidedown
21.06.2024 kl 14:40 2030

Kan du gi oss et riss av innholdet?

26. VERDIPAPIRFONDET EIKA NORGE
-
-
5 691 458
0,59
Fjellbris
21.06.2024 kl 13:32 2181

Grattis m.12,41👍 Jeg har lastet mer pĂ„ 12,47, 12,54 og 12,62 i dag😀