Lifecare - Få dager igjen til en ny emisjon med stor rabatt

HP17
LIFE 11.05.2024 kl 14:19 22421

Er dere våkne og har fått med dere nyheten at Lifecare skal sette en emisjon på potensielt instill 90 millioner og med en stor rabatt?

Rabatten er på hele 35% av snittkursen de siste 3 dager før EGM (16.05.24) og kursutviklingen neste uke blir viktig mht hva emisjonskursen blir.
Jo lavere snittkursen blir jo lavere blir emisjonskursen. Hva mener dere om dette?

Utdrag av meldingen.
"Pursuant to the underwriting agreements for the Rights issue, the subscription price in the Rights Issue shall be the theoretical ex rights price (TERP) based on the volume-weighted average price (VWAP) of the Company's shares on Euronext Growth Oslo the three trading days prior to the EGM, less a discount of at least 35%. However, the maximum subscription price for the New Shares shall not exceed a 15% premium to the TERP calculated based on the last closing price of the Company's shares on Euronext Growth Oslo prior to the Company's announcement of the partially underwritten Rights Issue less a discount of at least 35%."
https://newsweb.oslobors.no/message/616919
Logistikken
25.06.2024 kl 15:42 4092

Kjære forum deltakere og ikke minst juristen Goliaten og Betonghuet og Liverpool gutten.
Nå skjer det faktum som jeg hele tiden har skissert. Det er ikke noe moro å ha en papirgevinst, når de aksjene du har kjøpt ikke er tilgjengelig for deg. Nå er det like før de er tilgjengelige. og snipp snapp snute og hele papirgevinsten var ute. Lifecare har 85 mill på konto, dere har mistet 85 mill, og fått nystekte aksjer. Tror aksjene smakte bedre på 2,5 enn de gjør på 1,4. Men siden Mentira var min mentor, så er dette lett å forutse. De fleste her kan telle. Nå skal omsetningen i Lifecare på 1-2 uker opp på 45-50 millioner. Jeg vil ikke spå hvor langt ned i kjelleren vi skal, men pent blir det ikke.
Det store spørsmålet etter børsslutt i dag, vil Joacim Holter skrive
Life care minus ?? %

Vi får se, der andre tar feil, tar logistikken rett
Goliaten15
25.06.2024 kl 15:48 4068

Alt går ned - før det går opp igjen veit du:) nå -21,43% på tide å gå inn å bli med på oppturen:)

HJ
Bullen
25.06.2024 kl 15:50 4053

Carnegie fortalte at problemet lå hos Brønnøysund
Ingen har fått aksjer , men får i morgen.
Forstår ikke hvorfor det selges aksjer nå på disse nivåene?
Redigert 25.06.2024 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Hans Grosse
25.06.2024 kl 15:53 4034

Jeg troede du sagde, at alle have GAV langt over 2 kr. og ikke ville sælge på disse niveauer, YNWA/Ymer..😂😛
Mammon
25.06.2024 kl 16:03 3991

skjønner godt du ikke kjøpte en shite og heller dumpet alle TRS

bedre å heve lønn og leve livet uten å levere en dritt :)
Krølltanga
25.06.2024 kl 16:06 3974

Kjempebra skrevet, Logistikken. Du glimter til igjen. Du har virkelig skjønt det.

For det er nordmenn som er bra. Det er nordmenn som er best.
YNWA250505
25.06.2024 kl 17:00 3816

At "alle" har GAV langt over kr 2 r d ingen tvil om. At det selges aksjer nedover mot emikurs er jo bare trist, men ingen bombe. Lifecare kommer til å bli helt fantastisk på sikt. Gigantisk faktisk. Å bry seg om papirtap er passe amatør
YNWA250505
25.06.2024 kl 17:04 3801

Hvis du er så inn i helvete glupp og kan se inn i fremtiden. Hvorfor kjøpte du ikke aksjer på rundt 1.50 og solgte disse på kr 5? Sitte her på et forum og tro du har peiling på diabetesmarkedet og Lifecare, er jo passe patetisk når du kommer til å måtte spise i deg alt du har sagt når Lifecare lykkes. Vi snakkes i 2025
12Fire
25.06.2024 kl 17:38 3733

Her har vi en som har gjort et forsøk på prising av Eversense sin 180-dagers CGM, hvor FDA er triggeren. Vi er ikke der, så er det nevnt, men poenget er nevne en aktør for pair-prising i loopen på vei mot FDA og det verktøy som er i bruk. Så er det ikke mange aktører i dette segmentet, på dette nivået og det er vanskelig alene å ta stilling til nivået. Redeye har vært på ballen og går det veien har de analyser som er dekkende, men ikke oppdatert. Fasit og retning er gitt på børs, så det er salg som er i kø.

Får man til et produkt med leveranse i verdensmarkedet, så er det vel hva man jobber mot. Da ligger FDA der på et tidspunkt og dette blir mer aktuelt. Frem til det handler det om å holde på pengene og ha teknologisk fremdrift.

"DexCom has a $52.68 billion market capitalization and trades for 22 times sales and 219 times earnings for 2021. Over the last 10 years, DXCM stock has risen 37.5 times. This includes a gain of 5.75 times in the last 5 years.

The idea is that SENS stock could take a similar trajectory once its 180-day CGM Eversense device comes through with FDA approval. It could easily begin a multi-year trajectory just like DXCM stock has had in the last five years."

For de som liker kontantstrømmer og neddiskontering, riktignok tenkte tall...:
"For example, right now SENS is forecast to reach $32.7 million in sales by the end of 2022. This is up 134% from forecast sales for 2021 of $14 million. And that is up from 2020 sales of $4.95 million. But given that sales are forecast to reach $238 million by 2026 in five years, this implies a much higher stock price.

First, we have to bring back those future sales and reduce them to their present value. Using a 10% discount rate over five years the discount factor works out to 62.1% (1 / (1.1^5)). That puts the present value at 147.8 million.

Then using DexCom’s price-to-sales-(P/S) multiple of 22 times gives Senseonics a potential market value of $3.252 billion. That is 121% over today’s market value of $1.469 billion for Senseonics, according to Yahoo! Finance."

Kilde:
https://investorplace.com/2021/10/sens-stock-could-get-a-major-boost-once-fda-approval-comes-in-by-the-end-of-the-year/
Redigert 25.06.2024 kl 18:38 Du må logge inn for å svare
Bulleys
25.06.2024 kl 23:51 3409

Ble bra med påfyll på 1.648 og 1.7 i dag. Takk for muligheten til dem som solgte. Vi viste jo att noen ville ta rask profitt når emi aksjene kom på markedet slik er det alltid. Nå er det bare å ha litt is I magen ut denne uken så tenker jeg vi vil begynne stigningen ganske raskt i gjenn. Ikke mange som vil sitte utenfor når vi får en god melding om att alt går som det skal med sencell og første pasienten (hund) Fin kveld videre.

Husk å lage dere en bruker inne på LinkedIn derretter følg joacim Holter. Der blir det lagt ut mye god info om diverse seminarer dem er på å hva det snakkes om for fremtiden. Det siste som er meldt er. Lifecare ser frem til å snart rapportere dem første konklusjonene og funnene fra vår levetidstudie.


https://www.linkedin.com/posts/joacim-holter-485a3a128_ada2024-cgm-ugcPost-7211134550939230208-A0V0?utm_source=share&utm_medium=member_android
Redigert 26.06.2024 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Goliaten15
26.06.2024 kl 15:46 3121

Går seg vel til nå Logistikken - er du med + 6,01% enn så lenge idag!!

HJ
Krølltanga
26.06.2024 kl 23:22 2830

Ok. Da er egentlig alle enige - endelig. Denne aksjen skal raka vegen opp. Om det skjer i morgen, neste uke, neste måned - hvem vet. Men den skal opp. Alle - «JH er en dumstut» «LC er humbug» «sencell er fiasko» faller nå som døde fluer. Bajsserne står nå egentlig igjen med…. Ingenting. De kan hoppe og sprelle, lire av seg de mest usannsynlige historier. ( ja, JH har bommet på en del ting - men truffet på de mest vesentlige) Men faktum er nå, det Herrens år 2024, dato 26.juni - at godeste Lifecare har nå vunnet. Veien mot suksess er gjort klar . Pengekassen er fylt. Shorterne av denne aksjen gjør nå i buksa, alt ettersom hvor mye de har i potten. Vi tilgir dem, de hadde ikke mer vett og forstand. Vi andre gleder oss til den festreisen som venter.
Kaloix
26.06.2024 kl 23:35 2808

Ventetid er nå 12-18 mnd. Så får vi se, at det dukker opp en klovn som kommenterer kurs kun fra 1-2 dager må man regne med. Slike folk har jo ingen innsikt i hva de skriver om, de bare skriver og koser seg når kurser går ned. Overse dette, dette er talentløse folk uten kunnskap slik jeg ser det. Hva de mener er likegyldig for hva som skjer nå med Lifecare, jeg behøver ikke forsvare selskapet lenger. Det de har gjort de fra 2022 er mer enn overbevisende for meg. Jeg tror ingen ønsker at trollene skal tjene penger på Lifecare? Ikke sant? For gud hjelpe meg, det er bare og forberede seg på det som kommer.....
rosgun
27.06.2024 kl 00:10 2756

Jeg mener iallefall at vi logisk nok skal opp minst de resterende 14% til nå (+6% idag), da vi gikk ned 20% på mandag. Helt ubegrunnet nedgang pga baissernissene som skremte med at alle skulle selge sine emiaksjer på bunnen(?)😂😂😂.

Det motsatte skjedde 🥳🥳🥳Hagen og Skorstad kjøpte seg opp til 6% før emiaksjene kom, med et snitt på minst kr 2,50🙈🙈.

Dette viser bare at vi er på all time low, helt uten mål og mening…..AKKURAT NÅ.

Vi avslutter muligens uken på kr 3 som er min antatte spådom…..om det da finnes et snev av smarte aksjonærer…. som vil inn FØR en ny triggermelding dukker opp…

Snart er den første rapporten klar på studien ……hvorfor få en ukontrollert oppgang- fint med 5-10% opp på noen dager også….





At kr 4-5 vises før juni er over bør være en «no brainer»

(Mcap vil fortsatt være under mrden)
Redigert 27.06.2024 kl 04:54 Du må logge inn for å svare
Kaloix
27.06.2024 kl 00:45 2730

Vi får se hvordan kurs utvikler seg ut denne uken. Jeg kjøper gjerne mer under kr 2,- hvis folk vil selge. Vurderer hele tiden, kjøpte 50.000 på 1,79 idag, så hvorfor ikke mer? Uvitenhet kan utnyttes...så det må man jo gjøre.
rosgun
27.06.2024 kl 05:58 2645

Kaloix skrev Innlegget er slettet
Ja, på disse nivåene er Lifecare et svært godt kjøp….
Det var tydelig nok flere aksjonærer som ville hatt flere emi aksjer, da overtegningen var 40%…… billigere enn dagens supertibud på under 2 kr vil nok ikke vare «evig»…

Sluttkurs på 1,80 igår, og dagshøyest på 1,90, tyder vel på at jeg er rimelig sikker på at sluttkurs idag blir MINST kr 1,90, men tipper kurs etableres over kr 2 ila denne uka…som rett og rimelig er pga det nådeløse fallet på over 20% i starten av uka.

Vet ikke når neste trigger melding kommer, men tydelig at Holter og Co er på hugget både på konkurrentanalyse og nyansettelser om dagen.

Selv venter jeg på at Clearstream gjengen igjen skal gjøre sitt inntog i aksjonærgruppa (som skjedde under covid epoken)…da gikk verdiene raskt opp i mrd verdier.

Skjer det samme igjen?

Lifecare er et spennende selskap, og som ganske sikkert er på radaren til flere i Europa.

…. Og husk patentet det ble søkt om nylig, som utvider bruken av sensor også til kartlegging av andre helseaspekter..

Superinteressant for internasjonale aksjonærer og når denne offentliggjøres som»approved» vil aksjen skyte himmelhøyt og overskriftene være mange……

Egentlig rart at dette ikke trigger kursen mye mer…. dette vil praktisk talt utvide markedspotensiale til alle levende skapninger….

En fantastisk nyhet og utvikling som har «gått hus forbi» hvermannsen….. eller ??? Er de smarte som laster opp igjen som Hagen og Skorstad….?? Ser også at Teiigland har gjort det enormt bra med en annen aksje i Europa…

Tror og mener at dette er aksjen å kjøpe i nå, og er ikke overrasket om «det tar av» ganske heftig ila kort tid….

Noen har tydeligvis skjønt «tegninga» og laster opp det de klarer om dagen…..

Om, og når Clearstream gjengen våkner…. da går toget for alvor😇….artig at produksjonen er i Tyskland og i et stort forsknigsmiljø….da går ryktene lettere ut til potensielle aksjonærer i Europa…..

Dette er gullbiletten spør du meg…

Er du med?
Redigert 27.06.2024 kl 06:25 Du må logge inn for å svare
Goliaten15
27.06.2024 kl 06:23 2627

1000Takk hashtag#ADASciSessions hashtag#ADA2024 -
Vi hadde den absolutt største tiden🎉
Profesjonelt og sosialt Steno Diabetes Center Nordjylland 13 dedikerte og produktive forsknings-/kliniske teammedlemmer fra Steno Diabetes Center Nord-Danmark glade og stolt presentere og diskutere våre data og sammendrag🇩🇰🇺🇸

I stor grad, men med 🎯fokus, alt fra "Disparities Children with Diabetes Access to Technology", "Diabetes, Bone, Biomarkers", "First Data Danish National PROMS", "Full Implementation Digital National PROMS Questionnaire", "Fractures, costs, T2DM", "Low Birth Weight Complications" til Associations Compications Co-morbidities to Cardiovascular Events".

Faktisk virkelig fantastiske tider på en meget godt planlagt og gjennomført stor konvensjon, fungerte det veldig bra for team-building, men enda viktigere, var vi på scenen presentere hashtag#StenoNord fremgang og data, møte nye venner, benchmarking våre standarder med globalt beste i feltet - "heve og sette diabetes-barer høyere" - lære og ta hjem inspirasjon, lærdom og nye ideer, Ikke bare for oss selv, men for alle i vårt diabetessenter.

Takk American Diabetes Association, Robert Gabbay MD, PhD og hele hashtag#ADA2024 -teamet - 😀 hashtag#ADA2025 her kommer vi...

HJ
YNWA250505
27.06.2024 kl 07:26 2566

Rosgun ta deg en pause nå
Du forsøpler alle tråder du er på. Synd at du kom deg inn i Lifecare. Trodde jeg var en hausser jeg, men du er jo manisk.
Goliaten15
27.06.2024 kl 08:23 2465

IFE: Successfully completed first week of longevity trials
Bergen, Norway, 27 June 2024: Today, Lifecare ASA (LIFE), a clinical stage
medical sensor company developing the next generation Continuous Glucose
Monitor (CGM), can announce positive results from the first week of sensor
longevity trials.

Reference is made to press release 18 June 2024 when the company initiated the
trials with wireless readout. Already after the first week of the longevity
trials, conducted at the Norwegian University of Life Sciences (NMBU), the
reports show very positive results. The dog, Elli, is the first patient with
the wireless glucose sensor. During the first seven days, the sensor implanted
under Elli's skin have transmitted far more than 1000 data points to an
external reader.

- A week's lifespan under the skin of a dog, in addition to the fact that such
a large amount of data is read from the implanted sensor, is obviously a huge
step for us in the right direction, says Managing Director Jo Amundstad of the
subsidiary Lifecare Veterinary. He is responsible for the study in
collaboration with NMBU.

- This is really a huge performance. We have been eager to start the longevity
studies with wireless data-readout, being essential to confirm long-term
sensor functionality in live tissue. Previously, the Sencell sensor has been
implanted in clinical trials for up to three days in humans, with wired
readout. It is groundbreaking for our technology when we note a functionality
of more than a week in-vivo, and we are very proud of this achievement. The
study is in its initial phase and this early result encourage us to expect a
positive news flow from Jo and his team at NMBU as we proceed towards the
veterinary market, says CEO Joacim Holter at Lifecare.

Elli is in good condition, and she has no complications after implementing the
sensor. Hence the Lifecare-team at NMBU are stepping into the next phase of
the longevity study. -- We have placed a Freestyle Libre glucose monitor from
Abbot on Elli's skin. This will give us a reference source to our Sencell
sensor under the dog's skin and validate our monitored data. In addition, we
will now prepare to enroll additional veterinary patients to expand the study
in line with our protocol. We are really looking forward to the upcoming
results of the longevity trials, says Jo Amundstad.

HJ
Slettet bruker
27.06.2024 kl 09:25 2340

Omtrent samtlige på topp 50 har økt👍🏼
Blir rally utover dagen
Føre var
27.06.2024 kl 09:28 2333

Dette var en god melding, alt på stell!


Det er dette vi har ventet på i noen år, så nå må vel interessen øke utover, i fra fjern og nær.
Redigert 27.06.2024 kl 09:32 Du må logge inn for å svare
VantageVolante
27.06.2024 kl 09:30 2322

Pen og pyntelig oppgang ja, og fordelen med det er at det ikke dannes noe "gap" som oftew tettes i etterkant.

Så dette er finfint :-) Det går rette veien generellt, i Lifecare nå, og finans er jo nå på plass.
12Fire
27.06.2024 kl 09:34 2315

Muligheten for at det IKKE funket var tilstede, så dette er en trinnhøyde.
Bulleys
27.06.2024 kl 10:23 2229

Spent på dem som sitter short med 2 mill tenker nå. Kan det være ganske nærme att disse begynner å dekke seg inn snart vi får se. Ser ut som dem har begynt sånn smått
Redigert 27.06.2024 kl 10:26 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.06.2024 kl 10:29 2215

Du skriver vel det som passer deg best som alle andre. Jeg har kun saklige og logiske fakta og komme med….

Ingen baissing og haussing fra min side. For ca 1 år siden skrev jeg om fremtidens healthcare og nevnte sensoren til Lifecare, i juni ble patentet sendt inn…

Som du skjønner går det an å se lenger enn nesa rekker og se det store bildet…….

Har hatt rett i Ensu og Polight, Idex kommer….

Ting tar tid, men må si Lifecare ligger noen hestehoder foran i tempo sett i lys av nevnte selskaper…

Så ja, idag kom nok en bekreftelse fra selskapet om nok en milepæl…. Neste kan være Sanofi, distribusjonspartner på dyredelen eller godkjente eller nye innsendte patenter..

Storfiskene ser nok mye av det samme som meg og det er bare å glede seg over fremgangen🤩

Lykke til med jakten, at vi går tilbake til kr 2 idag er nesten uunngåelig, spør du meg, også understøttet av positiv melding om suksess på hele 1000 triggerpunktet, og merk at Abbot sin «reader» benyttes. Mao er det et mulig samarbeid rundt utviklingen, så det er positivt i seg selv👌
Redigert 27.06.2024 kl 11:08 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.06.2024 kl 16:52 2039

RE - at vi går tilbake til kr 2 idag er nesten uunngåelig, spør du meg

* Sluttkurs 1,82 - da var det det nesten uunngåelige som ikke slo til - i dag igjen....

RE - Ting tar tid

* Ja, det skal være sikkert og visst og at det vil fortsette og ta tid er langt sikrere enn det nesten uunngåelige - spør du meg...;)

Redigert 27.06.2024 kl 16:54 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.06.2024 kl 17:26 1994

Ja, vi får se da😎……. mot kr 4….kom nærmere idag, tar med at dagshøyeste var nærmere kr 2, enn igår, nemlig 1,92..

Hvorfor kommenterte du ikke gårsdagens oppgang på 6%, 1% idag…blir 13% imorgen da så er ikke det så galt tippa…..

Shorten din ligger syltynt an på 2,20….mer volum vil gi tsunami effekt på et gitt tidspunkt… mulig den dagen kunne vært idag, men dumt å innrømme selvsagt🙈

Enig?
Redigert 27.06.2024 kl 17:34 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
27.06.2024 kl 18:57 1881

Fy faen så plagsomt å ha deg på disse trådene Rosgun. Bare hauss og søppel og drit du kommer med. Riskokeren har vel for f ikke shortet Lifecare. Følger du ikke med eller?
rischioso
28.06.2024 kl 01:35 1685

Ikke enig - det jeg leser ut i fra det tekniske bildet så er sannsynligheten langt høyere for at vi vil få en test av gulvet på 1,63 før en ny test av motstanden på 2,4 - det var nær en test av gulvet her om dagen og det blir nok ikke den siste for den uttestingsprosessen selskapet befinner seg i nå og som nettopp er startet er langtekkelig med langt mellom nytt av betydning så ingen raske penger å hente med det første så får vi bare krysse fingrene for at støtten på 1,63 holder - holder den ikke så ligger neste støtte nede på 1,34.
12Fire
28.06.2024 kl 06:17 1616

Emisjonen ble varslet på kurs 3-ish, så mitt regnestykke var ( 3+3+1,5 ) /3 = 2,5 som før-etter-pris. Utgangspunktet for verdien er 2 aksjer på 3 gir rett til en ny til 1,5, derav snitt på 2,5....som var tegningskurs forrige kalenderår. Skal man snakke hode, skuldre og støtte mv, bude 2,5 være et signal på veien.

Ser man på kursbildet før emisjon lå det 130 millioner aksjer til kurs 4-ish, man henter 90 og da burde man hatt 190 millioner aksjer til kurs 3 - ish. Så kan man notere seg at kursen falt fra 4 til 3 i tiden for kapitalinnhenting og med det at dette har kostnader å hente likviditet. At F2 Funds AS kom inn på eiersiden er fantastisk og det er viktig å ha Nordea med i Topp 5. Skulle Ketil Skorstad legge på med en million aksjer er caset on fire.

For nå fordøyer jeg vedvarende at forsøk på hund ikke ble et Challenger-moment.


Fasit; F2 og Ketil reduserer, ref børsmelding i dag. Da var de nok inne for korte penger, men må ha solgt før ukesmåling i forsøk på hund var kjent.

Redigert 28.06.2024 kl 06:44 Du må logge inn for å svare
rosgun
28.06.2024 kl 06:52 1591

Så det du indirekte sier er at Tigerstaden og 2F funds som kjøpte aksjer til 2,50 for en uke siden er amatører, og du ikke er enig med deres disposisjoner?

I beste fall driver du swing trading på daglige kurssvingninger, og til uka er du enig med dem for da er du inne😭😭.

Se heller på potensialet med nye øyne og ta på de litt lenger brillene. Tips: Sjekk patentet innsendt for godkjenning 4.6.2024….

Da forstår selv den dummeste at dette selskapet er totalt fullfinansierte selskapet feilpriset.

Etter gåsdagens melding går igjen alt som planlagt og som guidet…. Caset går fra bear til base og kurs 4,5 ( ref Redeye)….

Når siste innsendte patentet blir godkjent snakker vi tosifret kurs.
Redigert 28.06.2024 kl 06:53 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.06.2024 kl 09:27 1450

Når du først nevner den kortsiktige kamikaze traderen Tigerstaden så er ikke akkurat det for en god referanse å regne...;)

https://www.proff.no/selskap/tigerstaden-invest-as/oslo/finans/IG2GO550RSY
YNWA250505
28.06.2024 kl 10:22 1385

Da har disser amatørene 2F Funds og Tigerstaden solgt en hel haug med aksjer igjen. Disse gutta er Kamikaze og går inn og ut for raske penger. Men med lange briller på så kunne de solgt med en mye større gevinst. Ja og hvorfor gjør de ikke det da? De har en strategi og da ser de ikke like langt som mange andre. Pluss og minus med begge strategier.
Goliaten15
02.07.2024 kl 08:24 929

LIFE: Cleanroom arrived in Hamburg
Bergen, Norway, July 2, 2024: Lifecare ASA (LIFE), a clinical stage medical
sensor company developing the next generation Continuous Glucose Monitor
(CGM), announces that the cleanroom for automated production has arrived in
Hamburg.

Reference is made to Lifecare's stock exchange announcement March 5, 2024,
regarding placing a purchase order for cleanroom in connection with the
company's automated production. Due to disturbances to the sea trade routes
through the middle east and Africa, the shipment of the cleanroom has been
delayed. The shipment is now confirmed as arrived in Hamburg, Germany and is
pending custom clearance.

- Lifecare is subsequently left with no other choice than rescheduling the
installation of cleanroom to late July and early August, and is aiming to
launch the Pilot Production Site within the new timeframe of Q3 2024, says CEO
Joacim Holter at Lifecare.

The importance of cleanroom
Cleanrooms are always required where the airborne particles are likely to
contaminate the final product. Lifecare's cleanroom, which holds an ISO 7
standard, will ensure that the airborne particles are maintained at a very low
concentration to not interfere with crucial functions of sensor components
during sensor manufacturing. The sensor components consist of micro and nano
technologies sensitive to particles. The airborne particles could potentially
impact the functionality of the sensor by blocking the nano filtration layers
and subsequent flow of the substances in and out of sensor cavities.

HJ
Goliaten15
02.07.2024 kl 18:10 832

Lifecare ASA: Mandatory notification of trade

Reference is made to the previous stock exchange announcements published by
Lifecare ASA (the "Company") regarding the completion of the Rights Issue.

Hannibal Invest AS, a company closely associated with Hans Hekland, board
member of the Company, has 27 June 2024 subscribed 65,599 shares at a price of
NOK 1,52442 per share, as compensation for the underwriting commitment made in
connection with the Rights Issue. Please see the attached PDMR-form for
further details.

HJ
Gullhaugen
18.07.2024 kl 09:57 210

Oversikt for LIFE (LIFECARE ASA ). Oppdatert VPS 18.07.2024 - Nedsalget fra Top 50 fortsetter nå med nye netto 328.8k aksjer.

01 LACAL AS 14.67% 52.99m 28.64m
02 TEIGLAND EIENDOM AS 13.99% 50.53m 27.32m
03 TJELTA AS 5.98% 21.61m 11.68m
04 VERDIPAPIRFONDET NORDEA AVKASTNING 4.69% 16.96m 9 166k
05 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 2.66% 9 605.4k 5 192k 36 281
06 F2 FUNDS AS 2.37% 8 567.6k 4 631k
07 SPIT AIR AS 2.35% 8 487.3k 4 588k
08 EINARSEN EVEN HARALD 1.74% 6 290k 3 400k
09 LT FINANS AS 1.48% 5 353.1k 2 894k
10 NORDNET BANK AB 1.34% 4 838.8k 2 616k -6 319
11 ANDREASSEN KURT NORMANN 1.13% 4 093.8k 2 213k
12 MAX INVEST AS 1.09% 3 931.3k 2 125k
13 NEXUS MARKETING 1.03% 3 735.9k 2 019k
14 HEJMA AS 1.02% 3 700k 2 000k
15 BNP PARIBAS 0.93% 3 353.3k 1 813k
16 DEUTSCHE BANK AKTIENGESELLSCHAFT 0.92% 3 332k 1 801k
17 BALLISTA AS 0.77% 2 775k 1 500k
18 WESTHAWK AS 0.77% 2 775k 1 500k
19 HAN LEI 0.73% 2 650.1k 1 433k
20 CLEARSTREAM BANKING S.A. 0.69% 2 487.8k 1 345k
21 MOUN10 AS 0.69% 2 477.3k 1 339k
22 CIMTER AS 0.68% 2 463k 1 331k
23 SKUDAL INVEST AS 0.56% 2 035k 1 100k
24 PROBE AS 0.51% 1 850k 1 000k
25 SOLHEIM EINAR STÅLE 0.51% 1 850k 1 000k
26 TRULAVI INVEST AS 0.51% 1 827.3k 987.7k
27 VALLELØKKEN AS 0.48% 1 720.5k 930k
28 FENDER EIENDOM AS 0.40% 1 443k 780k INN
29 LHH AS 0.38% 1 387.5k 750k
30 MONSEN JAN THORLEIF 0.38% 1 366.8k 738.8k
31 G-TECH AS 0.36% 1 303.8k 704.8k
32 DUGSTAD ANDERS FLATEKVÅL 0.36% 1 302k 703.8k
33 HOULDER TRYGVE JAMES 0.36% 1 295k 700k
34 OFFERDAL IVAR ANFINN 0.36% 1 295k 700k
35 SANDQUIST PATRICIA RODRIGUES DA COSTA 0.35% 1 248.8k 675k
36 GUTTIS AS 0.34% 1 237.1k 668.7k -196.5k
37 DAHLSTRØM TOMMY 0.32% 1 138.5k 615.4k
38 AVANZA BANK AB MEGLERKONTO 0.30% 1 068k 577.3k
39 MOWINCKEL INVEST AS 0.29% 1 063.9k 575.1k
40 SVENSKA HANDELSBANKEN AB 0.29% 1 051.1k 568.2k
41 HYSING-DAHL CHRISTIAN 0.28% 996.55k 538.7k
42 HEIRENG KNUT 0.26% 952.75k 515k
43 NYGAARD LARS GEORG 0.26% 925k 500k
44 PJ INVESTERING AS 0.26% 925k 500k
45 TIGERSTADEN AS 0.26% 925k 500k
46 METO CAPITAL AS 0.25% 919.54k 497.1k
47 HODDEVIK EIGEDOM AS 0.25% 917.22k 495.8k
48 UBS SWITZERLAND AG 0.23% 834.36k 451k
49 TD HOLDING AS 0.23% 832.5k 450k
50 ANDERSEN REMI KJELL 0.23% 814k 440k
51 Other investors 28.69% 103.65m 56.02m 328.8k