Panoro - Mye som skjer videre i 2024
Forrige tråd stengt på grunn av lengden.
Aksjen er i bra driv for tiden. Hibiscus og Hibiscus South har vokst i reserver. Dussafu bare fortsetter å levere varene og borekampanjen i Ekvatorial Guinea starter opp i juni. To infillbrønner og en letebrønn der. Også en ny letebrønn på Dussafu sannsynligvis (Bourdon).
Ikke kjedelig å sitte i Panoro.
Aksjen er i bra driv for tiden. Hibiscus og Hibiscus South har vokst i reserver. Dussafu bare fortsetter å levere varene og borekampanjen i Ekvatorial Guinea starter opp i juni. To infillbrønner og en letebrønn der. Også en ny letebrønn på Dussafu sannsynligvis (Bourdon).
Ikke kjedelig å sitte i Panoro.
Redigert 20.05.2024 kl 21:54
Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
27.10.2024 kl 09:50
3950
Det var vel Pale Rider som opererte med P/E på ettallet. Andre hadde atskillig høyere. FA og Nordnet har begge 30,13, men det forstår jeg ikke kan stemme. De hadde betydelig lavere før og burde vel heller hatt lavere nå enn de hadde da.
Yahoo opererer med 5,23
Yahoo opererer med 5,23
Redigert 27.10.2024 kl 10:13
oto1
27.10.2024 kl 12:42
3804
Som tidligere nevnt så har jeg en sammenligning mellom bwe og pen.
Dere finner den her: http://sjatten.no/index.php?board=6.0
Den viser rullerende 12 mnd, altså de siste 4 kvartalene.
Den er oppdatert i dag med aksjekurser og dollarkurs, og per i dag har BWE en P/E på 4, og PEN en P/E på 5,2
Nå kommer snart 3Q og i fjor var det et nullresultat for bwe, mens pen hadde et godt 3q i fjor.
Så jeg forventer at P/E i bwe kommer langt ned på 3 tallet etter 3Q, mens pen kanskje går noe opp.
Oversikten viser ikke hva som skjer fremover, men det blir vel ikke noen stor overraskelse om Dussafu kommer opp i 40k, noe som vil forbedre resultatene fremover både for bwe og pen, slik at rullerende P/E vil fortsette å synke fremover for begge.
Jeg følger jo mest bwe, av grunner dere ser i regnearket, og forventer en P/E på 2-tallet fremover dersom ikke kursen stiger dramatisk.
Dvs at bwe kan doble seg til 50, og fortsatt ha en P/E under 5.
Dere finner den her: http://sjatten.no/index.php?board=6.0
Den viser rullerende 12 mnd, altså de siste 4 kvartalene.
Den er oppdatert i dag med aksjekurser og dollarkurs, og per i dag har BWE en P/E på 4, og PEN en P/E på 5,2
Nå kommer snart 3Q og i fjor var det et nullresultat for bwe, mens pen hadde et godt 3q i fjor.
Så jeg forventer at P/E i bwe kommer langt ned på 3 tallet etter 3Q, mens pen kanskje går noe opp.
Oversikten viser ikke hva som skjer fremover, men det blir vel ikke noen stor overraskelse om Dussafu kommer opp i 40k, noe som vil forbedre resultatene fremover både for bwe og pen, slik at rullerende P/E vil fortsette å synke fremover for begge.
Jeg følger jo mest bwe, av grunner dere ser i regnearket, og forventer en P/E på 2-tallet fremover dersom ikke kursen stiger dramatisk.
Dvs at bwe kan doble seg til 50, og fortsatt ha en P/E under 5.
Fluefiskeren
28.10.2024 kl 08:39
3492
Og da gikk det akkurat som jeg fryktet basert på det sterkt begrensede angrepet fra Israel mot Iran. Det var ventet mye kraftigere. Olja rett ned. Faktisk enda mer enn jeg fryktet. Fire prosent ned er mye.
Redigert 28.10.2024 kl 08:39
40something
28.10.2024 kl 09:08
3444
Og aksjen detter mer ned för hver gang olja stuper. Hvis det skjer nok mange ganger så vil verdi minskningen ta oss tilbake til 20.
Tillit til oljeaksjer taper når oljetraderne spekulerer over fremtidsprisingen og feiler.
Tillit til oljeaksjer taper når oljetraderne spekulerer over fremtidsprisingen og feiler.
Fluefiskeren
28.10.2024 kl 09:24
3421
Åpnet egentlig ganske bra etter forholdene, men så car det rett ned. 26,5 kr og nesten ned 4 % nå.
Redigert 28.10.2024 kl 09:24
Fluefiskeren
28.10.2024 kl 11:11
3247
Kom ny posisjon på Noble Venturer for to dager siden. Ligger fortsatt på posisjonen for andre innfillbrønn. Det er jo ikke overraskende. Må vel flytte på seg senest 15. november for å ha resultat på Akeng Deep før nyttår.
40something
28.10.2024 kl 14:46
3093
Lurer på om det er noen andre enn maskiner som handler i Panoro siden brentbevegelser styrer så kontant.
Hvis man kun bruker det som referanse slik det ser ut så kan man også handle direkte med olje i steden for i enkeltselskap.
Hvis man kun bruker det som referanse slik det ser ut så kan man også handle direkte med olje i steden for i enkeltselskap.
40something
28.10.2024 kl 15:55
3023
Økt tilgang på LNG medfører vel også pressede priser på olje.
https://www.realtid.se/marknader/historisk-okning-av-naturgas-skakar-om-varldsmarknaden/
https://www.realtid.se/marknader/historisk-okning-av-naturgas-skakar-om-varldsmarknaden/
hatitchi
28.10.2024 kl 16:32
2984
Ekstremt innsiktsfulle de kommentarene dine ass.
Hva tenker du å gjøre med oljekontraktene dine når de forfaller? Ta imot oljefatene og lagre de på låven? Eller rullere til neste måned? Tror ingen av de alternativene er gratis, som det å ha aksjer i Panoro stort sett er.
Hva tenker du å gjøre med oljekontraktene dine når de forfaller? Ta imot oljefatene og lagre de på låven? Eller rullere til neste måned? Tror ingen av de alternativene er gratis, som det å ha aksjer i Panoro stort sett er.
Fluefiskeren
28.10.2024 kl 16:48
2991
Endte ned 2,72 % så det ble ikke så ille som det så ut i formiddag.
Når det gjelder økt tilgang på LNG så kan nok det senke oljeprisen, men ikke mye. Gass og olje har forskjellige bruksområder. Gass brukes mest til strøm, oppvarming og matlaging. Olje brukes i høyere grad til transport. Er vel ikke så mange oljekraftverk igjen. Også til oppvarming av boliger brukes det i stadig mindre grad. I Norge har det vært forbudt lenge.
Denne LNG-hypen er svært lite gunstig for klimaet. Riktignok slipper gass som forbrennes ut mindre enn olje. Likevel er LNG nærmest verstingen. Klimagassutslipp er på høyde med kull selv om ikke så mange er klar over det. Det er metanutslipp både fra produksjon og frakt og kjøling og regassing krever mye energi. Biden prøvde derfor å sette videre LNG produksjon på vent, men tror ikke han lyktes med det. Det er selvsagt helt utenkelig med Trump. Han har sagt at han igjen vil trekke USA fra Parisavtalen og fjerne klimatiltak. Og vern av natur er selvsagt ikke bra. Det er et mareritt at Trump leder på målingene nå.
Men som en amerikaner jeg kjenner sier: We are a nation of nuts.
Når det gjelder økt tilgang på LNG så kan nok det senke oljeprisen, men ikke mye. Gass og olje har forskjellige bruksområder. Gass brukes mest til strøm, oppvarming og matlaging. Olje brukes i høyere grad til transport. Er vel ikke så mange oljekraftverk igjen. Også til oppvarming av boliger brukes det i stadig mindre grad. I Norge har det vært forbudt lenge.
Denne LNG-hypen er svært lite gunstig for klimaet. Riktignok slipper gass som forbrennes ut mindre enn olje. Likevel er LNG nærmest verstingen. Klimagassutslipp er på høyde med kull selv om ikke så mange er klar over det. Det er metanutslipp både fra produksjon og frakt og kjøling og regassing krever mye energi. Biden prøvde derfor å sette videre LNG produksjon på vent, men tror ikke han lyktes med det. Det er selvsagt helt utenkelig med Trump. Han har sagt at han igjen vil trekke USA fra Parisavtalen og fjerne klimatiltak. Og vern av natur er selvsagt ikke bra. Det er et mareritt at Trump leder på målingene nå.
Men som en amerikaner jeg kjenner sier: We are a nation of nuts.
Redigert 28.10.2024 kl 16:51
40something
28.10.2024 kl 17:21
2957
Imponerende med så mye sterke ord som ass.
Jeg snakker om ETF og/eller CFD. Det virker som du har hengt deg opp på meg personlig gjennom temperamentet i kommentarene du retter mot meg.
Du kan jo spørre hva jeg mener før du lirer av deg forakten.
Jeg snakker om ETF og/eller CFD. Det virker som du har hengt deg opp på meg personlig gjennom temperamentet i kommentarene du retter mot meg.
Du kan jo spørre hva jeg mener før du lirer av deg forakten.
JUICEitUP
28.10.2024 kl 17:28
2946
Kanskje det kan ha noe med fokuset ditt 40something og innholdet i innleggene?
Dag etter dag får vi servert det samme oppgulpet om at det kun er brent og algoer som styrer kursen, at det selskapsspesifikke ikke betyr noe, at det er de store hedgefondene som finter ut småsparerne, at volumet er borte og da blir det ikke oppgang osv. Jeg tror vi alle sammen har skjønt hva du mener uten at du trenger å gjenta det til det kjedsommelige varje dag.
Dag etter dag får vi servert det samme oppgulpet om at det kun er brent og algoer som styrer kursen, at det selskapsspesifikke ikke betyr noe, at det er de store hedgefondene som finter ut småsparerne, at volumet er borte og da blir det ikke oppgang osv. Jeg tror vi alle sammen har skjønt hva du mener uten at du trenger å gjenta det til det kjedsommelige varje dag.
40something
28.10.2024 kl 17:33
2945
Ja, helt riktig.
Utrolig nok så er det ganske mange oppegående mennesker som er positiv til Trump. En hel del av de har muligens egen vinning i øye.
Utrolig nok så er det ganske mange oppegående mennesker som er positiv til Trump. En hel del av de har muligens egen vinning i øye.
40something
28.10.2024 kl 17:46
2937
Det er det kjedsommelige som gjentar seg hver dag når vi prises parallelt med oljeprisen, slik som de fleste oljeaksjene gjør.
Det er vel virkeligheten og sannheten.
I tillegg så vil ingen andre sektorer ha høy pris på olje eller gass for den delen. Vår sektor skal smøre økonomien så andre sektorer kan ta skikkelig bra betalt for sine produkter. Politikere vil heller ikke ha høye olje og gasspriser da de risikerer å ikke bli valgt av menigheten.
Men prise en en Iphone til 25000 er helt ok.
Det er vel virkeligheten og sannheten.
I tillegg så vil ingen andre sektorer ha høy pris på olje eller gass for den delen. Vår sektor skal smøre økonomien så andre sektorer kan ta skikkelig bra betalt for sine produkter. Politikere vil heller ikke ha høye olje og gasspriser da de risikerer å ikke bli valgt av menigheten.
Men prise en en Iphone til 25000 er helt ok.
Fluefiskeren
28.10.2024 kl 18:27
2874
Ikke bare bare å oppfylle aksjonærenes ønsker:
«As Crude Fades, Big Oil Must Borrow to Pay Investors»
by Bloomberg|Kevin Crowley, William Mathis
Monday, October 28, 2024 9:00 AM EST
Weaker crude prices and refining margins are likely forcing four of the five supermajor oil companies to borrow money to fund $15 billion in share buybacks for the most recent quarter, raising doubts over the payouts’ long-term sustainability.
Exxon Mobil Corp., Chevron Corp., Shell Plc, TotalEnergies SE and BP Plc are expected to post a 12% dip in earnings from last quarter to a combined $24.4 billion when they report results this week, according to the average of analysts’ estimates compiled by Bloomberg. That will leave them all — except Shell — unable to cover their dividends and buybacks with free cash flow, which is expected to be 30% lower than a year ago. «
https://www.rigzone.com/news/wire/as_crude_fades_big_oil_must_borrow_to_pay_investors-28-oct-2024-178563-article/
«As Crude Fades, Big Oil Must Borrow to Pay Investors»
by Bloomberg|Kevin Crowley, William Mathis
Monday, October 28, 2024 9:00 AM EST
Weaker crude prices and refining margins are likely forcing four of the five supermajor oil companies to borrow money to fund $15 billion in share buybacks for the most recent quarter, raising doubts over the payouts’ long-term sustainability.
Exxon Mobil Corp., Chevron Corp., Shell Plc, TotalEnergies SE and BP Plc are expected to post a 12% dip in earnings from last quarter to a combined $24.4 billion when they report results this week, according to the average of analysts’ estimates compiled by Bloomberg. That will leave them all — except Shell — unable to cover their dividends and buybacks with free cash flow, which is expected to be 30% lower than a year ago. «
https://www.rigzone.com/news/wire/as_crude_fades_big_oil_must_borrow_to_pay_investors-28-oct-2024-178563-article/
bmw5
29.10.2024 kl 12:01
2585
Noble venturer er antagelig ferdig med boreoperasjonen og driver med installasjons arbeidet og av den grunn burde den siste produksjonsbrønnen være ferdig innen ca 14 dager. Etter dette skal Noble venturer flyttes til Akeng deep som alle sikkert vet. På feltet Akkeng deep skal den teste dypere Albian play med en estimert maks olje på 180 Mmbbls
På PoverPoint bildet ser man en grønn dom over laget som skal testes. Hva det betyr vet vi ikke, men Asam boringen like ved viste en olje kolone på 39 m med god kvalitet. Flere nye boreprosjekter er avhengig av hva de finner i Akeng depp, særlig med hensyn til EG-01 hvor Pen har 56% og er operatør.
Dette boreprogrammet vil bli det mest spennende boreoperasjonen i Panoros historie.
På PoverPoint bildet ser man en grønn dom over laget som skal testes. Hva det betyr vet vi ikke, men Asam boringen like ved viste en olje kolone på 39 m med god kvalitet. Flere nye boreprosjekter er avhengig av hva de finner i Akeng depp, særlig med hensyn til EG-01 hvor Pen har 56% og er operatør.
Dette boreprogrammet vil bli det mest spennende boreoperasjonen i Panoros historie.
Fluefiskeren
29.10.2024 kl 12:37
2535
Den mest spennende var nok Gazania-1 i Sør-Afrika høsten 2022. Den hadde prospektive ressurser på over 300 mmbbl. Mener å huske tallet 360 mmbbl også. Altså opptil dobbelt så mye som Akeng-Deep. Vi hadde andel 12,5 % mot nå 12 % så det var ganske likt. Det var også gjort et ikke-kommersielt der i samme formasjon tidligere. COS var veldig høy. Det var vel snakk om COS 50 - 60 % mot bare 25 % nå.
Fordelen med Akeng-Deep er at det er en ILX-brønn slik at den raskt kan settes i produksjon for en lav kostnad i tilfelle funn. Ikke langt til Sendje Ceipa som har kapasitet så det holder.
Fordelen med Akeng-Deep er at det er en ILX-brønn slik at den raskt kan settes i produksjon for en lav kostnad i tilfelle funn. Ikke langt til Sendje Ceipa som har kapasitet så det holder.
Fluefiskeren
29.10.2024 kl 16:29
2416
Olja rett ned med 1,5 dollar før stengetid og selvsagt fulgte PEN med ned.
Alle de tre store i grønt derimot.
Alle de tre store i grønt derimot.
40something
29.10.2024 kl 16:51
2389
At de 3 store er i grønt var litt ventet siden de var ned i går. Det er jo som oftest annenhver dag i olje.
Litt spektakulært med at Spotify er mer hvert enn Equinor fast de ikke har gått i plus noen år. Ikke er det betalt utbytte heller, men aksjemarkedet forlanger Ikke alltid det hvis det er mange investorer nok og likviditet+ en stor dose spekulativ itet i fremtid.
Aksjonærene liker å satse penger i et selskap som heller ikke betaler opphavsrett nok til artistene, betyr större inntjening, men hvor har den blitt av? . Et ran der stor utmanøvrerer liten.
https://www.dn.no/bors/equinor/abelia/innovasjon/norske-selskaper-sakker-etter-spotify-mer-verdt-enn-equinor/2-1-1728511
Tech sektoren trenger mye mindre forsikringer om inntjening enn olje. Et eksempel om hvor investorer penger flokes.
Det er samme grunn til at aksjekursene våre ikke orker å holde seg oppe. Det er en pengeflukt mer enn at det er noe feil med selskapet.
Normalt så burde vi sett en del Spekulanter som satser på treff i Akeng deep nå men spørs om det kommer. Omsetning er stabilt lav.
Litt spektakulært med at Spotify er mer hvert enn Equinor fast de ikke har gått i plus noen år. Ikke er det betalt utbytte heller, men aksjemarkedet forlanger Ikke alltid det hvis det er mange investorer nok og likviditet+ en stor dose spekulativ itet i fremtid.
Aksjonærene liker å satse penger i et selskap som heller ikke betaler opphavsrett nok til artistene, betyr större inntjening, men hvor har den blitt av? . Et ran der stor utmanøvrerer liten.
https://www.dn.no/bors/equinor/abelia/innovasjon/norske-selskaper-sakker-etter-spotify-mer-verdt-enn-equinor/2-1-1728511
Tech sektoren trenger mye mindre forsikringer om inntjening enn olje. Et eksempel om hvor investorer penger flokes.
Det er samme grunn til at aksjekursene våre ikke orker å holde seg oppe. Det er en pengeflukt mer enn at det er noe feil med selskapet.
Normalt så burde vi sett en del Spekulanter som satser på treff i Akeng deep nå men spørs om det kommer. Omsetning er stabilt lav.
Redigert 29.10.2024 kl 17:36
Fluefiskeren
29.10.2024 kl 18:36
2308
Omsetningen er ikke høy, men høyere enn sammenlignbare oljeselskaper som OKEA, BWE, PNOR og QEC.
Også spent på å se om Akeng-Deep vil gi noe som ligner på forventningsrally slik vi så ved Gazania. Jeg tviler også. Virket ikke som at oljefunn gir så voldsom begeistring. Tendensen er nesten motsatt fordi investorene er redd det skal gå over utbytte på kort sikt. Slik var det ikke før og skyldes vel at mange ser på oljevirksomhet som en næring på vei inn i solnedgangen.
Også spent på å se om Akeng-Deep vil gi noe som ligner på forventningsrally slik vi så ved Gazania. Jeg tviler også. Virket ikke som at oljefunn gir så voldsom begeistring. Tendensen er nesten motsatt fordi investorene er redd det skal gå over utbytte på kort sikt. Slik var det ikke før og skyldes vel at mange ser på oljevirksomhet som en næring på vei inn i solnedgangen.
40something
29.10.2024 kl 19:37
2332
Tenker selv at utbytte ikke bøter for andre sektorer har større utslag i aksjekurs enn olje på motsatt side så er det i teorien at kursen skal minke tilsvarende utbytte. Men mcap I praksis og teori er noe annet. Hvis ikke så burde et selskap som spotify også ta med regnskapet som bestandig går i minus. Hva burde aksjekursen da ha vært?
Kalleklovn547
29.10.2024 kl 22:58
2215
Panoro er og forblir en tragedie. Ingen som har sittet langsiktig i dette makkverket har klart å slå markedet.. Tradere og John&Co er de eneste som har tjent på Panoro... Det er et trist faktum. Nå er vi tilbake på januar 2022 kursnivåer. Da var riktignok oljeprisen noe høyere, men produksjonen har jo økt mye...
Noen som har regnet på hva man betalte per oil barrel produksjon for Panoro i jan 2022 kontra hva man betaler nå?
Noen som har regnet på hva man betalte per oil barrel produksjon for Panoro i jan 2022 kontra hva man betaler nå?
d12m
30.10.2024 kl 07:02
2107
I januar 2022 var også futurekurven på et betydelig høyere nivå enn dagens futures er. Ikke glem det
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 11:05
1957
Stille. Brent opp 0,7 dollar siden børsslutt i går som sammentraff med gårsdagens laveste pris.
Dussafukameratene BWE og PEN er de som gjør det dårligst så langt i dag, men ingen dramatikk. Tre uker igjen til Q3 og BWE rapporterer 5 dager før det. Blir spennende å se hvor produksjonen fra Dussafu nå ligger.
Dussafukameratene BWE og PEN er de som gjør det dårligst så langt i dag, men ingen dramatikk. Tre uker igjen til Q3 og BWE rapporterer 5 dager før det. Blir spennende å se hvor produksjonen fra Dussafu nå ligger.
sologsommer22
30.10.2024 kl 11:56
1966
Produksjonen er vel så lav i EG og Tunisia nå at de ikke tørr å komme med noen tall der før de har fått de nye brønnene i EG i drift
Ro
30.10.2024 kl 12:06
1957
Panoro 23 februar var ca 24 kr. Ca 4 måneder senere 31.Mai lå den på ca 36 kr. Nå ca 5 måneder etter ligger den på vel 26 kr
Brent ca samme tid er 81 - 81- 71 Dollar
Den som hadde hatt litt vett til å selge på rett tid..
Har jo alltid håpet at den skal stige opp på 40 tallet;)
Brent ca samme tid er 81 - 81- 71 Dollar
Den som hadde hatt litt vett til å selge på rett tid..
Har jo alltid håpet at den skal stige opp på 40 tallet;)
Redigert 30.10.2024 kl 12:12
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 12:16
1946
Det eneste negative operative etter toppen er at kontrakten med Borr Drilling ble forlenget til februar. Da tar dette lengre tid enn man nok venter. Økte riggkostnader med andre ord. Men det er jo glemt når alt er oppe og går.
Vurderer å øke enda jeg har lovt meg selv ikke å gjøre det. Det eneste som virker imot det er at det er så utrolig vanskelig å vite hva oljepriisen vil ligge på på slutten av året.
Vurderer å øke enda jeg har lovt meg selv ikke å gjøre det. Det eneste som virker imot det er at det er så utrolig vanskelig å vite hva oljepriisen vil ligge på på slutten av året.
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 12:16
1947
Det eneste negative operative etter toppen er at kontrakten med Borr Drilling ble forlenget til februar. Da tar dette lengre tid enn man nok venter. Økte riggkostnader med andre ord. Men det er jo glemt når alt er oppe og går.
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 12:20
1942
Risikoen ligger også i Akeng-Deep. I fravær av noen kursstigning i forkant burde imidlertid en tørr brønn ha lite å si. Vi har som kjent kun 12 % andel og forventningene burde være lave basert på sjansen for suksess. .
bmw5
30.10.2024 kl 13:23
1903
Fluefiskeren! Med hensyn til Akeng deep så skal de teste i det dypere laget og er det olje som estimert så kan det få riggvirkning til EG-01 hvor Pen har 56 % og er operatør. Og av den grunn vil Akeng deep ha en stor betydning for Pen i de kommende årene dersom Akeng deep er som estimert.
• Success case at Akeng Deep ILX well would validate Albian play which extends into Block EG-01
• Success case at Akeng Deep ILX well would validate Albian play which extends into Block EG-01
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 13:57
1886
Jeg vet, men vi må huske på at sjansen er tre ganger høyere for en ikke-kommersiell brønn. Men enig med deg at et funn i nærheten av det stipulerte ville være kjempebra. Det ville øke reservene våre med 21,6 mmbbl. Pr. 1.januar var våre samlede 2P-reserver 34,67 mmbbl så det hadde jo prosentvis vært 38 % økning. Og det ville i såfall være en billig utbygging og altså rask produksjonsøkning. Og ikke minst rask. ILX- brønner er i skuddet nå, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor. Og som du sier vil kunne ha betydning for EG-01. Vi får bare krysse fingrene og håpe på en julegave her.
Nå er det selvsagt produsert en del etter da. Det tilsier at reservene skulle være lavere. Samtidig vil funn på Hibiscus South samt utvidelse på Hibiscus mer enn oppveie for det. Det vil vi se på neste reserverapport som kommer til våren.
Nå er det selvsagt produsert en del etter da. Det tilsier at reservene skulle være lavere. Samtidig vil funn på Hibiscus South samt utvidelse på Hibiscus mer enn oppveie for det. Det vil vi se på neste reserverapport som kommer til våren.
Redigert 30.10.2024 kl 13:58
40something
30.10.2024 kl 15:49
1775
Noen flere som tror at opec+ utsetter produksjonsøkning, men tross det er det så mange som selger på 27. trøtte aksjonærer.
Fluefiskeren
30.10.2024 kl 16:00
1756
Men akkurat i dag var vel ikke dagen for klaging?
Opp 2,46 % i øyeblikket og nr. 3 på vinnerliste for oljeselskapene. Kun slått av BNOR og AKRBP. Disse to hadde det felles at de la fram Q3-tall i dag. Ofte synes jeg kursen faller ved slike anledninger, men det gjaldt altså ikke for disse to i dag.
EDIT Og vi endte opp hele 3,21 % Bra dag for PEN. Det har som du har sagt vært mye opp og ned. La oss håpe på videre opp nå.
Opp 2,46 % i øyeblikket og nr. 3 på vinnerliste for oljeselskapene. Kun slått av BNOR og AKRBP. Disse to hadde det felles at de la fram Q3-tall i dag. Ofte synes jeg kursen faller ved slike anledninger, men det gjaldt altså ikke for disse to i dag.
EDIT Og vi endte opp hele 3,21 % Bra dag for PEN. Det har som du har sagt vært mye opp og ned. La oss håpe på videre opp nå.
Redigert 30.10.2024 kl 17:15
d12m
31.10.2024 kl 07:40
1411
Panoro Energy ASA ("Panoro" or the "Company") is pleased to announce that following the provisional award of a 25 per cent participating interest in exploration blocks Niosi Marin (previously G12-13) and Guduma Marin (previously H12-13) offshore shallow water Gabon, final terms have been agreed with the Government of Gabon and the Company has signed Production Sharing Contracts ("PSCs") covering the two blocks.
d12m
31.10.2024 kl 07:41
1428
Kalleklovn547 skrev Ingen som kunne svare på dette??
Jeg svarte deg på det