🚀🚀🚀

stockpile3000
IOX 03.06.2024 kl 12:04 11816

Toget tar av. Hvem vil stå på perrongen?
Klabbeføre
I går kl 10:12 976

IOX dytter innbetaling av gjeld frem i tid fordi de ikke har penger til å betale, og hausseklovnene her inne blir sure fordi de ikke klarer å lure andre til å kjøpe aksjene sine dyrt
Raknesi
I går kl 11:01 912

Selger ikke før 25 kr.
Gullhaugen
I går kl 11:04 900

Jeg anbefaler alle å lese vedlagte dokument , det spøker i Colombia m.m.m, de trenger peng peng peng https://newsweb.oslobors.no/message/623644
Audietron
I går kl 12:37 811

Gullhaugen solgt så då kjem baissinga.
Mdg1
I går kl 12:41 793

For tre dager siden var det gratis penger på gata. Snur fort. To-tre år siden jeg skjønte at Colombia ikke blir noe av. Siste valget ble spikern i kista der
Redigert i går kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Raknesi
I går kl 13:07 748

Tosk. Bare en konstantering
ag-3
I går kl 14:12 676

Var jo også to tre år siden "du skjønte" at det måtte bli emisjon innen kort tid.....
Mdg1
I går kl 14:16 666

Har da vært to emisjoner siste to år der pengene stort sett har gått til å dekke underskuddet samtidig som gjelden har økt
ag-3
I går kl 16:57 563

Sammen med Akte er du den minst troverdig her inne.
Her i januar 2023 lover du emisjon våren 2023.
Har det vært noen emisjon etter at du lovte det?


Mdg1
23.01.2023 kl 06:47
3096
klaesp skrev
Som flere har vært inne på så har ikke selskapet levert noe av betydning grunnet flere årsaker. Det ..
Det kan sikkert skje ting i Argentina. Om de dobbler produksjonen gjennom funn i Argentina vil det utgjøre ca 200 boed for IOX sin del. Samtidig vil paartnere ta kostnadene ved boring og IOX vil ikke begynne å tjene noe penger fra dette før om et par år. Om de ikke kommer igang med noe på assets de har større eierandel vil halvparten av dette forsvinne pga decline i prod fra Colombia. Skal IOX forsvare 5 kr bør de produsere rundt 5000 boed netto. Det er langt opp fra dagens 690 boed hvorav 420 er olje og resten er gass. Det som skjer i IOX er utvilsomt et pump. Det kommer ny emi til våren da de må bruke masse penger på å fikse brønner som er gått i stykker nå
Mdg1
I dag kl 08:51 378

De klarte å låne mere penger. Noe jeg ikke trodde de fikk til. Uansett så forfaller 300 mill i obligasjonslån 31.januar 2026. Så jeg kan i alle fall love at det blir trykt opp en solid mengde aksjer for å restrukturere dette i siste halvår 2025. Altså innen et års tid
Mdg1
I dag kl 08:56 359

Og når Akte var med i hausekoret før han solgte var han mye mer troverdig? Sikkert mulig jeg tar feil denne gangen også, men det er i alle fall risiko å sitte i Iox når refinansieringen nærmer seg. Det har vist seg før med DOF, SEADRIL, SONGA og mange andre selskaper med høy obligasjonsgjeld
Raknesi
I dag kl 09:13 311

Uten aksjer i Iox og bare skrive usannheter!!!😡
Mdg1
I dag kl 09:18 292

Skriver da ikke uasannheter. Sier bare at det er risiko å sitte over refinansiering. Kan godt hende det går bra. Eneste jeg konstaterer er at Bond loan som i juli er på over 27m$ forfaller om 18 mnd. Alt annet er bare spekulasjoner. Hadde jeg vært aksjonær og sittet med stort tap ville jeg nok ha blitt sittende i håp om at det går bra. Som potensiell ny aksjonær ville jeg aldri gått inn i Iox nå like før restrukturering av gjeld. De sitter jo samtidig på en hel del kortsiktig gjeld som ike er like fleksibel.
Redigert i dag kl 09:29 Du må logge inn for å svare
thief
I dag kl 09:56 233

Gjeld til over pipa og dårlig drift er sjelden en god kombinasjon!
Raknesi
I dag kl 10:13 196

Du solgte jo for lenge siden, og kjøpte korrupte Pnor 😅
Fluefiskeren
I dag kl 10:19 185

Du kritiserte rett over de som skriver usannheter.

Det gjorde du selv nå. Petronor er hverken siktet, tiltalt eller dømt for korrupsjon. Først når dom eventuelt foreligger kan du kalle PNOR for korrupt.
Raknesi
I dag kl 10:27 168

Jeg sier det nå jeg da....
Fluefiskeren
I dag kl 10:32 155

Javel, men da kan du ikke kritisere andre for å være lemfeldig med sannheten. Korrupsjon er veldig alvorlig og man bør avholde seg fra å kalle selskapet for korrupt før de eventuelt er dømt.
thief
I dag kl 10:38 138

Ja,heldigvis solgte jeg for lenge siden,på gamle 6.7kr(nå 67kr),så vet ikke hvem som ler best jeg😂
Mdg1
I dag kl 10:56 106

Kanskje korrupt. Søvold og Ludvigsen har nok tøyd grensen for hva som kan tolkes som korrupsjon, men tror det er veldig vanskelig å bevise om myndighetene i Kongo ikke er interessert i å samarbeide. Noe de ikke er. Jeg tror også de er korrupte, men om ikke økokrim klarer å bevise det så har de etter loven ikke gjort noe gale. Donald Trump har også brutt en haug med lover, men så lenge han har høyesterett med seg av politiske årsaker så har det lite å si. Han kan fortsatt leve som fri mann og bli USA's neste president
Redigert i dag kl 10:58 Du må logge inn for å svare
Bmwx1
I dag kl 11:25 67

Nå kjøpte du vel på gamle 200kr om jeg husker rett så ler godt gjør du nok ikke 😂😂
Mdg1
I dag kl 11:31 55

Det kan du lese selv i regnskapet