R E K Y L

rosgun
SOFTOX 06.06.2024 kl 21:02 7095

Softox gikk voldsomt opp på to dager etter at sårresultatene var oppsiktsvekkende positive og publiserte.

Fra 26. juni vil sårdelen bli skilt ut av Softox og vil leve sitt eget liv. Dette da potensielle investorer ønsker å ha stabile eierinteresser, ifølge Almås. Jeg tolker dette som at de er i samtaler og har fått en eller flere investorer allerede som har satt premissene for å utvikle sårdelen videre.

Den andre delen blir da KUN inhalator delen som skal starte på fase 2 i starten på 2025.

Almås sier at dette produktet i beste fall er klar for salg allerede ila 2026…….

Det som er veldig positivt er at fase 2 og 3 blir svært rimelige og raske «å kjøre», ifølge de danske forskerne, da alle de fleste pasientene allerede vil være på sykehuset i Danmark og under behandling for lungebetennelse. Kundene vil også være sykehusene, og salgsfasen vil derfor gå raskt med en gang dette blir godkjent i Danmark/ EU.

Salg er ofte den mest usikre fasen hva gjelder biotek aksjer. Softox inhalation vil også kunne bli tilgjengelig for andre pasienter som har luftveisplager blant asmatikerr, og her vil jeg si det ligger store muligheter med legemiddelfirmaer som vil distribuere dette videre mot apotek.

Den andre delen av Softox inhalation er fullfinansiert av Nato og det norske forsvaret med en litt lengre tidshorisont med «sikre» bestillinger til 1 million soldater og videre som beredskap i alle Nato land for innbyggere i tilfelle biologiske angrep og/eller nye viruser som er spådd kommer i kjølvannet av covid. Her har de altså en fullfinansiert studie som man må huske på er verdt mange 100 millioner.
Denne vil gå nesten parallellt med den andre studien og være fordelaktig for begge studier forskningsmessig og økonomisk.

Det som skiller Softox i både sårbehandling og inhalator er at det ikke gir residens mot antibiotika. Det vil mao gjøre at folk (og dyr) ikke trenger antibiotika i så stor grad lenger, men Softox produkter.

Ifølge de danske forskerne finnes det ingen bivirkninger fra Softox produkter, og de er overbevist om at effekten er svært høy, også mot influensa/forkjølelse. De viste til en undersøkelse som viste at 6 sv 7 mus som fikk «softox vaksinasjon» ikke ble smittet av en infisert mus. De mener iallefall at det samme vil skje med mennesker…

Jeg er overbevist om at sårdelen fra 26.juni får en ny eier og at summen for denne delen vil dekke en stor del eller deler av fimansieringen av fase 2 og 3 på Softox inhalation.

Så er spørsmålet hvor mye er sårdelen verdt?

Jeg er helt overbevist om at styre nå måtte ta et tøft valg for å
kunne satse på å utvikle Softox inhalation til et ferdig produkt.

Jeg kan ikke forstå hvordan de skal kunne operere i to selskaper samtidig. Valget er tatt og Softox inhalation vil bestå og sårdelen blir solgt…. Det gir ingen mening at nåværende aksjonærer skal få aksjer i et selskap som ikke kan omsettes. Det gir ingen mening. De har vekslet litt på ordlyden også uttalt at overskuddet skal deles på aksjonærer som er aksjonærer på det tidspunktet generalforsamlingen er., dvs 26-6-2024.

De aksjonærer som selger idag anbefaler jeg å holde på aksjene sine, da jeg tror det vil være en stor økonomisk gevinst å hente her på kort sikt….dvs 14 børsdager.

Jeg mener 26.juni blir en skikkelig bra dag med svært gode nyheter på langsiktig finansiering og at dette holder iallefall til oppstart fase 2 i 2025 med våre danske forkningsvenner som har full styring på studien.

Salg av sårdelen vil være eneste mulighet for finansiering, og markedet er ikke klar for nok en emisjon…. dette var nok også grunnen til at finansieringen kun skulle holde til salgstidspunktet på sårdelen 26.6.2024, og derfor ble artikkelen publisert nå for å øke verdien på denne delen.

At en gruppe aksjonærer nå siste dager kjører aksjen ned på lavt volum med salg av 1 og 1 aksje er et bedrageri ingen får gjort noe med bortsett fra finanstilsynet…. Her er det noen som har sett det samme som meg, og ønsker å øke beholdningen betraktelig. Jeg la merke til en post på 500 000 idag på 0,21 og videre store poster på 0,18 og på 0,17.

Det gikk så fort ned på slutten at børsen rakk ikke pause aksjen engang.( Dette skal skje ved nedgang på 10%).

Så folkens: IKKE selg, men kjøp imorgen. Ikke gå i fella som de som fikk panikk på slutten idag.

Sårdelen vil garantert bli solgt for minimum 150 millioner 26. juni, noe som er nesten det dobbelte over mcap idag.

Her blir det kjøp imorgen og håoer flere skjønner spillet til en eller flere smartinger som vil loppe deg for aksjer….

Her gjelder det ikke å bli grepet av panikk og begynne å kjøpe aksjer….

Prisen på sårdelen kunne sikkert blitt solgt for mer senere, men Softox har ikke mulighet til å kjøre 3 forskjellige studier, det sier seg selv….La oss håpe prisen blir bra nok til å kunne gå igang med fase 2 , 1.1-2025 (6 mnd)…..og helst også fase 3….. da skal vi isåfall kunne heve flagget fra halv til hel stang…og selskapet vil ta store steg mot et bærekraftig biotekselskap med svært lav cashburn pr mnd(1 mill).

Danskene er 100% sikre på at dette vil bli godkjent da foreløbig tester viser fantastiske resultater. Er vi heldige blir det kanskje offentliggjort meldinger om salg av sårselskapet før 26.6 ( jeg tenker på uttalelsen til Almås- utbytte til aksjonærer, og indirekte vil det jo være det også med en aksjekurs som vil gå til himmels).

Spennende dager frem mot 26-6.
Redigert 10.06.2024 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
thypoon
07.06.2024 kl 09:11 4854

Takk for informativt innlegg Rosgun. Jeg er ferdig lastet og klar for enorme prosenter!
Redigert 07.06.2024 kl 09:11 Du må logge inn for å svare
X-43 scramjet
07.06.2024 kl 11:56 4770

Sterk Softox på en rød børs. Denne skal opp
FunHouseComp
07.06.2024 kl 13:20 4705

Latterlig lav omsetning. Er det hausenisser som sitter å selger og kjøper av hverandre? Omsettes for hundrelapper. Helt latterlig å se og hvordan enkelte Hauser dette selskapet. Rosgun spesielt.
Redigert 07.06.2024 kl 14:24 Du må logge inn for å svare
Grunnpilar
07.06.2024 kl 13:37 4694

Rosgun dette er ren spekulasjon, selskapet har ikke gått ut med noe info ang. dette, annet enn at de skal skille ut ila 2024. Vis meg hvor det står noe annet ! Håper jo de selvsagt får noe for dette og at det gjøres snart, ellers er de konkurs. Ellers må de på gaten og tigge penger igjen.
Redigert 07.06.2024 kl 13:38 Du må logge inn for å svare
Broker500
07.06.2024 kl 14:11 4657

Trodde den ville ned å lukke gapet mot 0,15, men det er vel kanskje det alle sitter å venter på.
rosgun
07.06.2024 kl 14:51 4619

Takk.

Kan de sikre fase 2 og 3 gjennom salg av sårdelen er det strake veien til sikre inntekter…..og en vannvittig reise nordover.

At fase 2 og 3 er fullfinansiert gjennom Nato og det norske forsvaret er enormt verdifullt for selskapet og er selve «tryggheten» i fremtidig suksess. Dette alene burde få en verdsettelse på minst 600 millioner.

Hvis finnsiering av fase 2 og 3 på inhalatordelen sikres gjennom salg av sårdelen bør denne delen ha en verdisettelse på minst 400 millioner.

Tilsammen blir det en mcap på 1 mrd…. Mao vil Almås få rett i at salg av sårdelen indirekte vil skape store verdier for aksjonærene i form av høyere aksjekurs.

Da skal isåfall kursen opp i (mcap 80-160-320-640-1.2), kurs 0,20-0,40-0,80-1,60-3,20).

Kursmål Rosgun 20.juli : 3,20
Kursmål Rosgun 26.juni: 1,30
Redigert 07.06.2024 kl 18:39 Du må logge inn for å svare
elnomi
07.06.2024 kl 14:55 4604

Denne pump and dumpen er nok snart over og da faller kursen ned til 10 øre - emisjonkursen. SoftOx er sammen med NYMND og Astro de 3 værste myggaksjer å sitte med på ose. Selskaper som ikke leverer noe som helst annet enn nye emisjoner. Ligg langt unna for Softox renner pengene ut
Billyjojimbob
07.06.2024 kl 14:59 4598

Emikurs her var 20 øre.
mekaniker1
07.06.2024 kl 15:30 4562

Diabetes 2! Her kommer soft ox


Viktige Aktører i Markedet

Noen av de ledende selskapene i markedet for behandling av diabetessår inkluderer:

• Smith & Nephew
• Molnlycke Health Care
• 3M Health Care
• ConvaTec Group Plc
• Acelity L.P. Inc.
• Coloplast A/S
• Medline Industries, Inc.

Disse selskapene investerer i forskning og utvikling for å bringe nye og mer effektive produkter og behandlingsmetoder til markedet.

Fremtidige Utsikter

Med den forventede økningen i diabetesprevalens globalt, og kontinuerlige teknologiske fremskritt innen behandling, forventes markedet for diabetessårbehandling å fortsette å vokse betydelig de neste årene. Økt fokus på personlig medisin og individualiserte behandlingsplaner kan også bidra til forbedret pasientomsorg og markedsvekst.
rosgun
07.06.2024 kl 15:44 4537

Ble det ikke noe suksess i Nordic unmanned da du ba alle skifte dit?Jeg så den gikk ned 25% samme dag. Tror du skal holde deg til en aksje og ikke blande kortene MR.

Fint om du kan bidra med saklige innlegg i denne tråden.

Takk.
Redigert 07.06.2024 kl 15:48 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.06.2024 kl 15:52 4525

Tror du er inne på firmaer som allerede kan ha gitt et tilbud til Softox…..på sårdelen.

Kjempebra poeng dette med diabetessår og antibiotikaresistens. Det er nok et stort problem spesielt i denne sårbare gruppen.

Tenker også på eldre folk hvor sår og infeksjoner er en risiko og i tillegg har diabetes.

Da får vi bare vente og se prisen, kan vi tippe mellom 250-500 millioner ?

Redigert 07.06.2024 kl 15:59 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.06.2024 kl 16:28 4476

Tydelig at en megler har fått beskjed om kjøp fra kunde. Først sperre på 1 mill og nå forsøk på kjøp på 1 mill.

Tydelig misfornøyd med at forsøket på plyndringen og iverksetting av siste dagers fall stoppes effektivt av oppegående aksjonærer.
Redigert 07.06.2024 kl 18:35 Du må logge inn for å svare
mekaniker1
07.06.2024 kl 16:29 4482

Faktorer som Driver Markedet

1. Økende prevalens av diabetes: Med flere hundre millioner mennesker som lever med diabetes over hele verden, og dette tallet forventes å øke, stiger behovet for effektiv behandling av komplikasjoner som diabetessår.
2. Aldrende befolkning: Eldre mennesker har høyere risiko for å utvikle diabetes og tilhørende sår, noe som driver etterspørselen etter behandling.
3. Teknologiske fremskritt: Nye og forbedrede behandlingsmetoder, inkludert avanserte sårpleieprodukter, biologiske terapier, og medisinsk utstyr som fremmer raskere heling, bidrar til markedsveksten.
4. Økende helsebevissthet: Økt bevissthet om diabetes og dets komplikasjoner fører til at flere mennesker søker behandling tidlig, noe som driver markedet.
5. Regjerings- og organisasjonsinitiativer: Mange land og helseorganisasjoner fremmer programmer for å forbedre diabetesbehandling og forebygging, noe som støtter markedsveksten.

Segmentering av Markedet

Markedet for behandling av diabetessår kan segmenteres på forskjellige måter, inkludert:

1. Produkt:
• Sårpleieprodukter (bandasjer, dressinger, salver)
• Medisinsk utstyr (vakuumassistert sårbehandling, hyperbar oksygenbehandling)
• Biologiske midler (vekstfaktorer, stamceller, hudsubstitutter)
2. Behandlingstype:
• Sårpleie og debridering
• Infeksjonskontroll
• Kirurgisk inngrep
• Trykkavlastning
3. Geografi:
• Nord-Amerika
• Europa
• Asia-Stillehavet
• Latin-Amerika
• Midtøsten og Afrika
rosgun
07.06.2024 kl 21:33 4307

Mistanken om at et uformelt bud allerede har kommet på sårdelen i Softox styrkes ytterligere, da trender kommer og trender går. At denne trenden styrker mulighetene for Softox skal ikke undervurderes.

https://www.finansavisen.no/finans/2024/06/07/8140076/nar-kommer-budet

I tillegg uttalelsen til Almås om at aksjonærer som er inne i aksjen den 26-6 skal få andeler i sårselskapet, eller som han sa ordrrett: utbytte. Dette blir i form av salg og styrket egenkapital i Softox Solution, noe som igjen vil sikre egenkapital og penger til fase to og tre i det gjenstående børsnoterte selskapet.

Da vil isåfall Softox og aksjonærene stå igjen med to fullt finansierte studier i fase 2 og 3, med ulike tidsperspektiv og inntektsstrømmer.

Dette kan virkelig bli en gullkantet investering de neste 2 årene.

Allerede på mandag skal kursen igjen kunne lukte på 30-40 øre, og gradevis gå mot Rosgun sitt kursmål på 3,20 og 1 mrd i mcap innen juli måned.

Når dette blir stadfestet, vil 2025-2026 bli jubelår for Softox med en svært markant stigning frem mot produktlansering.


Redigert 07.06.2024 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
X-43 scramjet
08.06.2024 kl 07:11 4213

Da er det bare å håpe på at dette går veien. Har troen på vi krysser 30 øre snart
rosgun
08.06.2024 kl 15:18 4040

https://investorweb.no/ir-channel/SOFTX/event/6ed5ce14-12e5-4e6f-8a4c-8ea9afd913bb

Fra 19 minutter er det svært interessant …..

Fra 32 minutter bekreftes det at de har de vært i markedet ett års tid for å finne partner til sårdelen. Når de nå endelig skal skille ut selskapet er det tydelig at de skal selge selskapet for å få inn penger og har da tydeligvis fått en kjøper som krever at dette blir skilt ut før kjøp og viderutvikling til fase 2 og 3.

Verre er det ikke. Veldig bra at de underliggende verdier blir synliggjort på denne måten. Spennende å høre prisen her. Skal jeg tippe et sted, blir det mellom 250-500 millioner.?

Etter den positive publiseringen på sårstudien nylig, er jeg ganske sikker på at dette økte prisen en god del og kan ha vært utløsende for salg….

Ideelt sett skulle selvsagt Softox hatt penger nok til å utvikle den ferdige studien selv, men har helt sikkert forstått at dette var den eneste holdbare økonomiske løsningen på kort sikt….

Hvis jeg tolker ovennevnte riktig skal mcap på Softox ligge på ganske mange hundre millioner etter 26.6.2024.

Ikke mange biotek aksjer som har 2 fullfinansierte studier gående parallellt og som skal ferdigstilles over de 2-3 neste årene før produkter er klare for salg….

Softox Inhaltion vil da bli et av de mest spennende biotek selskap på lang tid, mye fordi produktene kan bestå av flere nisjer og mot alt fra asmatikere, lungebetennelse og biologiske virus angrep i fredstid og krigstid…

Snipp, snapp snute så var IKKE Softox eventyret ute…

Det er fra den 26.6.2024 det virkelig starter….
Redigert 08.06.2024 kl 16:09 Du må logge inn for å svare
X-43 scramjet
08.06.2024 kl 19:51 3921

Softox har fått en fair value pris 0.50-0.70 kr
rosgun
09.06.2024 kl 07:25 3742

https://investorweb.no/ir-channel/SOFTX/event/6ed5ce14-12e5-4e6f-8a4c-8ea9afd913bb

Fra 26 minutter blir det svært interessant…….jeg tenker at Nato har 1 mill soldater som skal ha inhalatoren ved biologiske angrep på laget/berdskap og en spinoff «to civilians» med ytterligere1 mrd mennesker……

Må si jeg er ganske overbevist om at disse «sikre» ordrene er et ganske unikt poeng… All utvikling betales av Nato og det norske forsvaret!!! Men de kommersielle rettighetene vil tilhøre Softox!!!!

Jeg spør meg selv hvilke andre bøsnoterte selskap har en slik trygghet i finansiering og garantert forutsigbart opplegg??? Se til Kongsberggruppen ….. forsvaret og Nato er sikrere kort enn alt annet av kunder med tanke på ordrestørrelse, betaling og besluttsomhet….. Og her får tom Softox en gavepakke som å gjennomføre fase 2 og 3 gratis fra en partner som ikke skal ha en del av kaka!!!!

Tenk litt på det folkens….. det må jo være en unik avtale i verdenssammenheng….en gavepakke til dagens aksjonører, enig?

Jeg skjønner virkelig ingenting av hvorfor Softox er konkurspriset for øyeblikket når gjeld er borte, penger på bok og cashburn på kun 1 mill pr mnd ???

Avtalen med Nato og forsvaret må jo alene være verdt en god del millioner…. Tror ikke aksjonærer skjønner eller har fått med seg hva som egentlig ligger i bunnen her…..

Dette bør gi en trygghet for dagens aksjonærer som vil investere i Softox…. nå er det kun utskillelse av sår og hud produktene som skal gjøres for så å selges til en fair pris…. det er så lite som skal til nå før kursen kommer tilbake på høyere nivåer. Softox er etter siste emisjon idag gjeldfritt og en ny emisjon er helt uaktuelt……

26.juni er dagen da dette kan skje formelt, og kursen vil pauses på vei oppover. Så for dere som vil komme inn i god tid bør komme dere inn i aksjen før flere skjønner «lunta»…. den lunta har startet å brenne litt allerede, og stadig flere vil kaste seg på hver dag fremover mot 26.6…….
Redigert 09.06.2024 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
rvmossi
09.06.2024 kl 10:01 3665

Men de har jo ikke penger på bok, snart tomt igjen.
De har heller ikke penger til å fortsette på forskningen.
Hvordan skal de få tak i disse pengene uten at det går ut over aksjonærene nok en gang? Nå har jo Almås og co karret til seg nesten hele selskapet igjen med å konvertere gjeld, så de tåler litt utvanning.

Sier ikke at dette er helt game over, men det er ultrahøy risiko.
rosgun
09.06.2024 kl 14:03 3564

Når Nato og det norske forsvaret både finansierer fase 2 og 3 og i tilegg har potensiale til å kjøpe 1 mrd engangsdoser ser jeg dessverre ingen nedside i Softox. Almås har sagt at selskapet er undervurdert og underpriset og det kan jeg faktisk begynne å forstå. Hvis du sammenligner Bergen Bio har de ikke i nærheten samme sikkerhet i partner og salg av sitt produkt….

At Almås sier i siste presentasjon at aksjonærer vil få «dividend» av hud og sår selskapet vil jeg si at det er det motsatte av det du frykter- nemlig ny emisjon.

26.6 er det generalforsamling og selskapet blir offisielt skillet ut som ikke børsnotert selskap. Ingen private vil investere i dette, da aksjer ikke blir omsettbare på børsen. Mao vil det bli kjøpt opp i sin helhet og salgsprisen vil naturlig nok gå inn i Softox inhalation som ny egenkapital.

Softox har jobbet med dette i 1 år ifølge Almås og om ikke lenge vil denne nyheten tikke inn og offentliggjøres.

Kursen vil gå i taket og alle er lykkelige, ikke minst Almås og broren som sitter på mer enn 25% av aksjene tilsammen.

Fase 1 og 2 på inhalation vil være finansiert ferdig og når 2026 er over vil eventyret starte for alvor med mange 100 millioner i omsetning til sykehus og private, eller som Almås også antyder at hele selskapet kommer for salg før fasene er ferdigstilt.

Men uansett som alltid i biotek, desto lenger man kommer i forskningen, jo høyere salgspris.

Jeg vil si kursen akkurat nå burde hatt en mcap som Bergenbio har, ca 500 millioner.

Når salg av hud og sårdelen blir offentliggjort og prisen dekker fase 1 og 2 på inhalatordelen bør kurs nærme seg mcap på minst 1-2 mrd.

Det er tydelig at hud og sårdelen selges nå. Almås sa det veldig indirekte og direkte under presentasjonen.

Investorer ville investere i sårdelen utenom børs- det sier seg selv. Dette er det som bærer resten av utviklingen selv- 100% sikkert!!
Redigert 09.06.2024 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
thypoon
09.06.2024 kl 15:25 3513

Blir trangt i døra når alle skal posisjonere seg i softox fremover. Aksjen er fremdeles priset meget lavt..
rosgun
10.06.2024 kl 09:26 3262

Tydelig at noen prøver seg ved å kjøpe 20 aksjer til salgs til den nette sum av 5 kr….

Finanstilsynet burde muligens bøtelegge en og annen for kursmanipulasjon…… skjønner ikke at noen tør å holde på sånn….. blir fort 100-200 tusen i bot….

Nivået under 0,30 øre er en mcap på under 100 milliioner og kommer man inn på volum her så er det penger på gata…
Redigert 10.06.2024 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Bullen
10.06.2024 kl 12:42 3170

Hørte på økonominyhetene på Almås 14 mars. Virker jo overbevisende. Softox har holdt på noen år uten å få valuta for produktene de har.
Et betimelig spørsmål vil jo være at hvorfor har ikke andre gigant firmaer innenfor bransjen kjøpt dem opp for lenge siden.
Sår biten skal jo selges nå. Her må jo konkurrentene stå i kø for å kjøpe? Virker jo ikke helt sånn.
rosgun
10.06.2024 kl 13:34 3144

Selskapene må skilles først kanskje???

I kø?

Holder med en vel?

26.6 blir det skilt…..og deretter solgt!
Redigert 11.06.2024 kl 08:40 Du må logge inn for å svare
Bullen
10.06.2024 kl 14:02 3109

Joda, så vi får håpe at det blir kamp om sår delen. Det bør jo bli det fordi dette er unikt??
rosgun
11.06.2024 kl 09:19 2965

Ja, har de jobbet 1 år med å få partnere, så tenker jeg at det har gitt gode resultater. Når de skiller ut sårselskapet vil det si at de allerede har en kjøpskandidat på denne delen.

Vil også tro at prisen er avtalt med den aktuelle partner utenom børs…. Dette vil jo ligge i gråsonen på meldeplikt, men tror de er klare med penger den dagen selskapet er skilt ut. Blir spennede og se prissettingen på det nye selskapet som blir skilt ut…. Med partnere på plass vil det bli en bra inntekt for det børsnoterte Softox Inhalation👍
Redigert 11.06.2024 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
Springer
11.06.2024 kl 11:08 2898

Kan man kjøpe SoftOx på ASK?
rosgun
11.06.2024 kl 13:25 2871

Ja!!

Den kan gå 50-100% igjen på 1-2 dager så best å holde seg fast når neste rykk kommer.

Blir gøy å sitte i ro og nyte ferden mot 1-3 kr på forholdsvis kort sikt.
X-43 scramjet
11.06.2024 kl 15:24 2817

Lastet opp som pokker og klar for rekyl
Gullhaugen
12.06.2024 kl 13:27 2543

WOW TOP 50 BARE ØKER NÅ MED NETTO NYE 1 647.2k AKSJER
Oversikt for SOFTX (SOFTOX SOLUTIONS ). Oppdatert VPS 12.06.2024

01 PRO AS 15.57% 14.88m 80.44m
02 ALMHAUG BOLIG AS 15.32% 14.64m 79.15m
03 HAREFRØKEN INVEST AS 8.54% 8 166.6k 44.14m
04 OSLO NÆRINGSUTVIKLING AS 7.76% 7 420.7k 40.11m
05 GH HOLDING AS 5.56% 5 312.5k 28.72m
06 J G INVEST AS 3.75% 3 585.3k 19.38m
07 HAUGEN LARS PETTER HOLTE 3.29% 3 145k 17m +++++++++++2 500k
08 STIFTELSEN UNI 2.90% 2 775k 15m
09 HERMOD FARMS AS 2.88% 2 756.8k 14.9m
10 WL-02 HOLDING AS 2.32% 2 220k 12m
11 AUBERT INVEST AS 2.25% 2 152.6k 11.64m
12 ALMÅS INGEBORG VICTORIA AARSVOLD 2.19% 2 089.9k 11.3m
13 ZACHRISSON BJØRN ERIK 2.05% 1 957.7k 10.58m
14 LOYD AS 1.90% 1 813k 9 800k
15 GEMALLO AS 1.49% 1 425.7k 7 707k
16 DANSKE BANK A/S 1.35% 1 294.3k 6 996k
17 BØRSELIEN MARIUS 1.32% 1 259.7k 6 809k
18 ALMÅS DINA KRISTINE AARSVOLD 1.31% 1 248.7k 6 750k
19 IHLEN HELENE KRISTINE 1.23% 1 179.6k 6 376k
20 HOLTA & CO. AS 1.13% 1 077.1k 5 822k
21 THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 1.05% 999.42k 5 402k
22 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.82% 784.36k 4 240k ++++++++38 297
23 RESULTING AS 0.80% 766.04k 4 141k
24 WL-01 HOLDING AS 0.76% 725.2k 3 920k
25 SONJA OG EMIL AUBERTS LEGAT 0.57% 542.09k 2 930k
26 KOMMODE HOLDING AS 0.37% 350.2k 1 893k
27 BRASK RUSTAD HÅKON 0.33% 319.59k 1 728k
28 NORDNET BANK AB 0.30% 282.17k 1 525k +++++++++247.4k
29 DINGE INVEST AS 0.29% 274.98k 1 486k
30 BAKKETUN ØISTEIN 0.28% 269.52k 1 457k
31 JARLSBY OLAV TRYGVE 0.25% 236.09k 1 276k
32 BERGGRAV JØRGEN 0.24% 231.63k 1 252k
33 ZAPFFE AUDUN 0.24% 228.77k 1 237k
34 SKARSJØ KRISTINA ELLINOR VIOLA 0.23% 224.57k 1 214k -150k
35 JONASSEN ULF EUGEN 0.23% 222.01k 1 200k
36 VENI VIDI VIIL AS 0.23% 222k 1 200k
37 FIRST HOUSE AS 0.23% 221.52k 1 197k
38 HØSE AS 0.20% 186.85k 1 010k
39 KOPEC MAREK 0.19% 185k 1 000k
40 BØRSELIEN HELGE STEINAR 0.17% 166.64k 900.8k
41 ALGARHEIM KJETIL KORSMO 0.17% 166.5k 900k
42 REVHEIM BERNT ARE JOHANNES 0.17% 157.81k 853k -50 000
43 FRIGSTAD HARALD 0.15% 143.78k 777.2k
44 HOVIND SVENN IDAR FORBERGSKOG 0.15% 140.17k 757.7k
45 LITLESKARE KENNETH 0.15% 138.75k 750k
46 JACOBSEN TONE 0.14% 137.95k 745.7k
47 TOURMALET AS 0.14% 129.89k 702.1k
48 ROCHA PAAL DA 0.14% 129.5k 700k
49 AS KIRKEGATEN 9 0.13% 126.21k 682.2k
50 INNSELSET-SMIDTSRØD SANDER 0.13% 125.8k 680k
51 Other investors 6.63% 6 337.11k 34.26m -1 647.2k
Gullhaugen
12.06.2024 kl 13:33 2527

Nå er vi omtalt i US også . HOLD på aksjene , det er kun 1 selger han er snart tom : https://www.nasdaq.com/articles/softox-solutions-breakthrough-wound-care
Bullen
12.06.2024 kl 14:02 2490

Spennende dette. Mye er avhengig
av prisen de får for sårdelen
Redigert 12.06.2024 kl 14:10 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
12.06.2024 kl 14:42 2451

Fantastisk kjøps mulighet nå
Gullhaugen
12.06.2024 kl 16:00 2389

Hold på aksjene, den Danske studien var helt fantastisk. Dette kan bli milliard butikk. Danskene tar alle kostnadene med studiene
X-43 scramjet
12.06.2024 kl 16:43 2357

Yes venter på en dobbel. 40-50 øre fint det og
Gullhaugen
13.06.2024 kl 00:39 2209

Skal følge godt med på TOP50 fremover.
Gullhaugen
13.06.2024 kl 08:56 2065

Nydelig liste .Liten ingen endring nå, alle holder på aksjene 0,80 er innen rekkevidde . Kjøp og Hold. :) Ikke glem denne: https://www.liebertpub.com/doi/10.1089/wound.2024.0040?url_ver=Z39.88-2003&rfr_i%20d=ori%3Arid%3Acrossref.org&rfr_dat=cr_pub++0pubmed

Oversikt for SOFTX (SOFTOX SOLUTIONS ). Oppdatert VPS 13.06.2024

01 PRO AS 15.57% 14.68m 80.44m
02 ALMHAUG BOLIG AS 15.32% 14.44m 79.15m
03 HAREFRØKEN INVEST AS 8.54% 8 056.2k 44.14m
04 OSLO NÆRINGSUTVIKLING AS 7.76% 7 320.4k 40.11m
05 GH HOLDING AS 5.56% 5 240.7k 28.72m
06 J G INVEST AS 3.75% 3 536.9k 19.38m
07 HAUGEN LARS PETTER HOLTE 3.29% 3 102.5k 17m
08 STIFTELSEN UNI 2.90% 2 737.5k 15m
09 HERMOD FARMS AS 2.88% 2 719.6k 14.9m
10 WL-02 HOLDING AS 2.32% 2 190k 12m
11 AUBERT INVEST AS 2.25% 2 123.5k 11.64m
12 ALMÅS INGEBORG VICTORIA AARSVOLD 2.19% 2 061.6k 11.3m
13 LOYD AS 1.90% 1 788.5k 9 800k
14 ZACHRISSON BJØRN ERIK 1.87% 1 763.1k 9 661k -921.5k
15 GEMALLO AS 1.49% 1 406.4k 7 707k
16 DANSKE BANK A/S 1.35% 1 276.8k 6 996k
17 BØRSELIEN MARIUS 1.32% 1 242.7k 6 809k
18 ALMÅS DINA KRISTINE AARSVOLD 1.31% 1 231.8k 6 750k
19 IHLEN HELENE KRISTINE 1.23% 1 163.7k 6 376k
20 HOLTA & CO. AS 1.13% 1 062.6k 5 822k
21 THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV 1.05% 985.91k 5 402k
22 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 0.82% 777.02k 4 258k +++17 821
23 RESULTING AS 0.80% 755.68k 4 141k
24 WL-01 HOLDING AS 0.76% 715.4k 3 920k
25 SONJA OG EMIL AUBERTS LEGAT 0.57% 534.76k 2 930k
26 KOMMODE HOLDING AS 0.37% 345.47k 1 893k
27 BRASK RUSTAD HÅKON 0.33% 315.27k 1 728k
28 DINGE INVEST AS 0.29% 271.27k 1 486k
29 BAKKETUN ØISTEIN 0.28% 265.88k 1 457k
30 SKARSJØ KRISTINA ELLINOR VIOLA 0.26% 248.91k 1 364k ++++150k
31 NORDNET BANK AB 0.26% 245.62k 1 346k -179.4k
32 JARLSBY OLAV TRYGVE 0.25% 232.9k 1 276k
33 BERGGRAV JØRGEN 0.24% 228.5k 1 252k
34 ZAPFFE AUDUN 0.24% 225.68k 1 237k
35 JONASSEN ULF EUGEN 0.23% 219.92k 1 205k ++++5 000
36 VENI VIDI VIIL AS 0.23% 219k 1 200k
37 FIRST HOUSE AS 0.23% 218.52k 1 197k
38 HØSE AS 0.20% 184.32k 1 010k
39 KOPEC MAREK 0.19% 182.5k 1 000k
40 BØRSELIEN HELGE STEINAR 0.17% 164.39k 900.8k
41 ALGARHEIM KJETIL KORSMO 0.17% 164.25k 900k
42 REVHEIM BERNT ARE JOHANNES 0.17% 155.67k 853k
43 FRIGSTAD HARALD 0.15% 141.84k 777.2k
44 HOVIND SVENN IDAR FORBERGSKOG 0.15% 138.27k 757.7k
45 LITLESKARE KENNETH 0.15% 136.88k 750k
46 JACOBSEN TONE 0.14% 136.09k 745.7k
47 TOURMALET AS 0.14% 128.14k 702.1k
48 ROCHA PAAL DA 0.14% 127.75k 700k
49 AS KIRKEGATEN 9 0.13% 124.5k 682.2k
50 INNSELSET-SMIDTSRØD SANDER 0.13% 124.1k 680k
51 Other investors 6.81% 6 420.74k 35.18m 925k
Redigert 13.06.2024 kl 08:58 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
13.06.2024 kl 09:45 2020

Når eneste selgerZACHRISSON snart er tom kommer tidenes rekyl. Det nærmer seg nå.
Noen har jafset til seg 3 millioner aksjer på morgenkvisten.
Redigert 13.06.2024 kl 09:48 Du må logge inn for å svare