Aqua Bio Technology kjøper Jetcarrier AS
Nytt spennende oppkjøp!
Aqua Bio Technology har inngått avtale om å kjøpe Jetcarrier AS, et stort internasjonalt lager- og logistikkkonsern.
Kan bli stort dette!!
https://www.finansavisen.no/helse/2024/06/12/8141595/aqua-bio-technology-gjor-oppkjop
Aqua Bio Technology har inngått avtale om å kjøpe Jetcarrier AS, et stort internasjonalt lager- og logistikkkonsern.
Kan bli stort dette!!
https://www.finansavisen.no/helse/2024/06/12/8141595/aqua-bio-technology-gjor-oppkjop
Redigert 12.06.2024 kl 09:24
Du må logge inn for å svare
Kvisla
04.11.2024 kl 15:01
939
Gullhaugen skrev Dette må da være det nærmes en kommer gratis penger på gaten nå
Aksjen er ned, ned, og atter ned. Hvilken gate ligger disse pengene i ?
Jeg skal gå en tur å hente de nå. Ender vel med emisjon her også. Kun 8 % ned i dag.
Hvorfor så få som forstår caset ?
Gullhaugen
20.06.2024 kl 13:42
6692
Jøss kjøp med begge hendene nå, julenissen fyker forbi.
Satan for et kjøp nå.
Svar
Gullhaugen
20.06.2024 kl 15:20
6643
Da har jeg og kjerringa fylt opp sekken med gaver fra julenissen. Vi snakkes snart på 10-12 kr.🤸♂️🤸♂️💰💰
Har bare rast ca. 40 % siden dine sterke anbefalinger.
Jeg skal gå en tur å hente de nå. Ender vel med emisjon her også. Kun 8 % ned i dag.
Hvorfor så få som forstår caset ?
Gullhaugen
20.06.2024 kl 13:42
6692
Jøss kjøp med begge hendene nå, julenissen fyker forbi.
Satan for et kjøp nå.
Svar
Gullhaugen
20.06.2024 kl 15:20
6643
Da har jeg og kjerringa fylt opp sekken med gaver fra julenissen. Vi snakkes snart på 10-12 kr.🤸♂️🤸♂️💰💰
Har bare rast ca. 40 % siden dine sterke anbefalinger.
Redigert 04.11.2024 kl 16:12
Granly
04.11.2024 kl 17:00
894
hm.. eg tenkte selskapet var et godt kjøp på 5 kroner deretter 4 kroner, eg mente det var et godt kjøp igjen på 5 kroner, og veldig bra når den bikket ned mot 4 igjen og tenkte det var mulig å få billige aksjer for å senke inngangen , så datt den ned til 3 kroner og lommeboka mi var tom, og nå havner den på 2,62
men selv om eg har bommet dellux på inngangsprisen og når det var et lurt kjøp så har eg troen på selskapet og tenker den med tiden vil komme tilbake på 4 og 5 kroner og ikke minst stige videre til 7-8 kroner.
Granly
men selv om eg har bommet dellux på inngangsprisen og når det var et lurt kjøp så har eg troen på selskapet og tenker den med tiden vil komme tilbake på 4 og 5 kroner og ikke minst stige videre til 7-8 kroner.
Granly
Redigert 04.11.2024 kl 17:01
Nilsok
04.11.2024 kl 18:03
862
Dessverre får Gullhaugen og de andre nickene hans fritt operere, eller faktisk med Admins velsignelse her inne. Har flere ganger rapportert noen av de drøyeste baisse/hausse innleggene han har kommet med uten at admin reagerer. Selv når det er helt opplagt at han prøver å villede folk.
Tips til alle er å aldri høre på Gullhaugen uansett om det er baisse eller hause innlegg.
Spent på hvor lang tid det tar før Admin sletter innlegget mitt.
Tips til alle er å aldri høre på Gullhaugen uansett om det er baisse eller hause innlegg.
Spent på hvor lang tid det tar før Admin sletter innlegget mitt.
Redigert 04.11.2024 kl 18:04
Gullhaugen
04.11.2024 kl 19:55
836
Da tenker vi helt likt. Jeg gidder ikke kommentere på oppgulpet til noen på denne tråden som heller ikke har aksjer i selskapet men tilstadighet kommer med personangrep. De har null peiling på selskapet ,kun person angrep. Det er 100% lavmål.
Nilsok
04.11.2024 kl 20:40
821
Jeg har aksjer og derfor følger jeg med, men jeg har bare gjort det til en regel å alltid advare folk om deg når du tilfeldigvis er å finne på en tråd Gullhaugen.
Det er du som er 100% lavmål. Det eneste du gjør er å komme med baisse eller hausseinnlegg der likhets trekkene er at du aldri har noe substans i innleggene dine.
Det er bare innlegg av type «nå smeller det» mest undervurderte aksje på OSE osv osv. I forrige uke tror jeg du skrev mest undervurderte aksjen eller lignende på minst 4 forskjellige aksjer.. bare for å nevne det.
Ellers må man jo ta ABT for det den er. Grei risk/reward sånn jeg ser det. De som har vært inne en stund vet hvor fort den kan gå når den går. Håper personlig jeg ikke selger for tidlig neste gang.
Det er du som er 100% lavmål. Det eneste du gjør er å komme med baisse eller hausseinnlegg der likhets trekkene er at du aldri har noe substans i innleggene dine.
Det er bare innlegg av type «nå smeller det» mest undervurderte aksje på OSE osv osv. I forrige uke tror jeg du skrev mest undervurderte aksjen eller lignende på minst 4 forskjellige aksjer.. bare for å nevne det.
Ellers må man jo ta ABT for det den er. Grei risk/reward sånn jeg ser det. De som har vært inne en stund vet hvor fort den kan gå når den går. Håper personlig jeg ikke selger for tidlig neste gang.
Redigert 04.11.2024 kl 20:41
IncognitoPamda
04.11.2024 kl 21:34
790
Godt sagt.
Jeg tror ikke Gullhaugen selv forstår det, men sterke uttalelser med null dybde i bunn bare ødelegger, om noe. Alle tråder Gullhaugen kommenterer på er folk klar over dette. Hvorfor i all verden hen gidder, vet jeg ikke.
Jeg har også aksjer og har fulgt denne lenge, og venter og ser. Den kan gå fort når den går, men Gullhaugen har hausset den i over ett år nå (gå tilbake og sjekk), og selvfølgelig har det aldri smelt slik hen forutser.
Hen burde absolutt vært utestengt herifra.
Jeg tror ikke Gullhaugen selv forstår det, men sterke uttalelser med null dybde i bunn bare ødelegger, om noe. Alle tråder Gullhaugen kommenterer på er folk klar over dette. Hvorfor i all verden hen gidder, vet jeg ikke.
Jeg har også aksjer og har fulgt denne lenge, og venter og ser. Den kan gå fort når den går, men Gullhaugen har hausset den i over ett år nå (gå tilbake og sjekk), og selvfølgelig har det aldri smelt slik hen forutser.
Hen burde absolutt vært utestengt herifra.
bjay
11.11.2024 kl 16:18
561
Nei når man kun roper opp og den kun går ned, så bør man hjemme seg litt 🙂
Men her må det vel være noen med litt antall på konto som har gått lei. Er det Håvard som lemper ut etter han forlot selskapet? Jeg har ikke sett noen lister den siste uken.
Men her må det vel være noen med litt antall på konto som har gått lei. Er det Håvard som lemper ut etter han forlot selskapet? Jeg har ikke sett noen lister den siste uken.
Buddy
11.11.2024 kl 18:54
503
Topp 20 aksjonærer blir oppdatert på: https://aquabiotechnology.com/investors/
Hver dag.
Dirigent As har solgt systematisk i flere dager.
Hver dag.
Dirigent As har solgt systematisk i flere dager.
bjay
I går kl 10:03
379
Det sier seg selv. Ikke langt opp ditt Gullis. Du kan jo trøste deg med at jeg har kjøpt 50% av volumet i dag. Det sier jo litt om int for aksjen :) 😀 Det må nok komme helt andre på banen før du skal se slike kurser
IncognitoPamda
I går kl 12:43
294
Gullhaugen skrev I dag skal vi høyt opp. MELLOM 4-5
Bare 60% opp til nå!
Muffe
I dag kl 08:07
87
3 tallet ryker med god margin i dag.
Tror vi er i spill igjen slik det var i januar.
Tror vi er i spill igjen slik det var i januar.
Gullhaugen
I dag kl 09:35
40
5 kr om 1 uke. Det styres av Dirigent AS og hvor mye han ønsker å selge med tap.
Redigert i dag kl 09:49
bjay
I dag kl 10:02
14
Spm er om aktøren har gjort seg selv, de andre store og selskapet en "tjeneste" ved å selge slik at rep emi blir avlyst. Det blir systematisk gjort i mange tilfeller.
I dette tilfellet var det snakk om omsetning av 2M aksjer under 3 NOK før de kunne stoppe rep emi. Det er mulig det var flere som tok i et tak, da jeg ikke har fulgt med på listene. Så har ikke en anelse om hvor mye de har solgt. Det mest int er vel om de fortsetter salget nå. Stopper det helt nå, så betyr det nok at de har gjort det i den hensikt om å få rep emi kansellert. Sikkert andre som har fulgt mer med på listene enn meg :)
I dette tilfellet var det snakk om omsetning av 2M aksjer under 3 NOK før de kunne stoppe rep emi. Det er mulig det var flere som tok i et tak, da jeg ikke har fulgt med på listene. Så har ikke en anelse om hvor mye de har solgt. Det mest int er vel om de fortsetter salget nå. Stopper det helt nå, så betyr det nok at de har gjort det i den hensikt om å få rep emi kansellert. Sikkert andre som har fulgt mer med på listene enn meg :)