Lovende nyheter på gang….

BioBull
BGBIO 14.06.2024 kl 15:33 109401

Det ser ut som noe er på gang igjen i BGBIO.

Ryktene svirrer - ser ut som noen vil ha mange aksjer plutselig

Gleder meg til evt offentliggjøring / nyheter
Redigert 25.06.2024 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
kongkveite
I går kl 14:44 867

Bingoen tømmes sakte men sikkert for spillere.. billigere og billigere bonger klarer bare ikke å lokke nye inn døren🤔
Pilkastmetoden
I går kl 18:55 725

Ja, selv ledelsen/innsidepersonene i selskapet som har opsjoner til rundt 12 kroner benytter ikke anledningen nå og kjøper aksjer til sterk rabatt. Det i seg seg er et grusomt tankekors for øvrige aksjonærer - og ikke minst for investorer som vurderer å satse på selskapet.. Som jeg har skrevet på egen tråd: Olin fikk mest sannsynlig sparken fordi han ikke har klart å lande en deal hverken med Tilvestamad eller Bemcentinib. Og alle store farmaselskaper vet at tusenvis av medisinmenn nå forsøker å lokke dem til å satse på nettopp deres konsept. Så langt uten hell for Bergenbio. Årsak: Ingen vil kjøpe noe som ikke har et snev av ferdigattest som svinger.. Det gjelder forøvrig en rekke norske farmaselskaper. Og alle kan ikke komme i mål. Antageligvis bare en eller høyst to. Resten går i søppelbøtten før eller siden. Det skal bli spennende å se hvem som vinner denne stolleken. NB! Fikk 5.000 aksjer i går til gruset pris - i alle fall i går..
Redigert i går kl 18:56 Du må logge inn for å svare
Ravntid
I går kl 20:04 647

Det blir vinn eller forsvinn dette, og så er det ofte slik at før løsningen ligger på bordet så skal det svi og gjøre vondt. Jeg tenker at det nå bare er å holde ut og stå i det. David Colpman har litt av en CV for å forestå oppkjøp av selskap og salg, så vi får håpe at han ble hentet inn av den grunn og klarer å få dette i mål.

Hang in there🙋🏻‍♂️😊😅
JanH
I dag kl 11:03 399

Nå er den under 8, og det er 27 prosent opp til 10 kroner. Jeg tror denne går videre ned, frem til en nyhet. Det betyr at vi etter hvert kan nærme oss 7 blank. Om man er tøff nok, så kan det være at kjøp på 7 kroner kan være billig. Da bør man være fornøyd med en exit på 20 kroner, som er flere hundre prosent opp.
Da vil de aller fleste tape penger. Og hva mener tidligere direktør om at han skal skape aksjonær verdier, når rundt 90 prosent taper penger ?
Og et spørsmål - hvorfor er det ikke ansett noen ny direktør? Om de mener at det ikke er nødvendig, så bør dette uansett meldes. Jeg trodde vel at et børsnotert selskap har krav om en daglig ledelse ? Kan noen spørre selskapet om dette ?
GulbranGråstein
I dag kl 11:10 380

Selskapet svarer ikke på henvendelser virker det som, anser min kapital som stort sett tapt i grunn. Ingen oppdateringer på hverken det ene eller det andre. Det er klart det nærmer seg et resultat, om vi i det hele tatt kan tro på det som tidligere er forespeilet. Kursen raser videre uten noen form for hold. Så uansett hva som skjer her nå vil vi nok slite med å få tilbake det som er investert.
kongkveite
I dag kl 11:21 346

Smågutta kaster bongene.. Når vil storaksjonærene gjøre det samme?
De sitte på massive tap etterhvert og ser at det er veldig liten omsetning som skal til for at verdiene forvitrer dag for dag..WTF ?
Bissevovven
I dag kl 12:22 271

Nå sitter Martin Olin videre til Bergen Bio har funnet hans arvtaker. Godt mulig han blir sittende en stund.
Uansett så venter vi på interim avlesning.
kongkveite
I dag kl 16:58 141

Vel,, bare røde kuler uke etter uke har vi sett før … min gamle mor sa- «det å være dum går aldri over». Blir neppe mer kapital skutt inn i dette synkende skipet. Er ikke bare kapteinen som har forlatt skuten , rederkontoret er nok oxå iferd med å tømmes nå☠️Knask eller knep?