Lovende nyheter på gang….

BioBull
BGBIO 14.06.2024 kl 15:33 115086

Det ser ut som noe er på gang igjen i BGBIO.

Ryktene svirrer - ser ut som noen vil ha mange aksjer plutselig

Gleder meg til evt offentliggjøring / nyheter
Redigert 25.06.2024 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
kongkveite
30.10.2024 kl 14:44 4243

Bingoen tømmes sakte men sikkert for spillere.. billigere og billigere bonger klarer bare ikke å lokke nye inn døren🤔
Pilkastmetoden
30.10.2024 kl 18:55 4099

Ja, selv ledelsen/innsidepersonene i selskapet som har opsjoner til rundt 12 kroner benytter ikke anledningen nå og kjøper aksjer til sterk rabatt. Det i seg seg er et grusomt tankekors for øvrige aksjonærer - og ikke minst for investorer som vurderer å satse på selskapet.. Som jeg har skrevet på egen tråd: Olin fikk mest sannsynlig sparken fordi han ikke har klart å lande en deal hverken med Tilvestamad eller Bemcentinib. Og alle store farmaselskaper vet at tusenvis av medisinmenn nå forsøker å lokke dem til å satse på nettopp deres konsept. Så langt uten hell for Bergenbio. Årsak: Ingen vil kjøpe noe som ikke har et snev av ferdigattest som svinger.. Det gjelder forøvrig en rekke norske farmaselskaper. Og alle kan ikke komme i mål. Antageligvis bare en eller høyst to. Resten går i søppelbøtten før eller siden. Det skal bli spennende å se hvem som vinner denne stolleken. NB! Fikk 5.000 aksjer i går til gruset pris - i alle fall i går..
Redigert 30.10.2024 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
Ravntid
30.10.2024 kl 20:04 4020

Det blir vinn eller forsvinn dette, og så er det ofte slik at før løsningen ligger på bordet så skal det svi og gjøre vondt. Jeg tenker at det nå bare er å holde ut og stå i det. David Colpman har litt av en CV for å forestå oppkjøp av selskap og salg, så vi får håpe at han ble hentet inn av den grunn og klarer å få dette i mål.

Hang in there🙋🏻‍♂️😊😅
JanH
31.10.2024 kl 11:03 3774

Nå er den under 8, og det er 27 prosent opp til 10 kroner. Jeg tror denne går videre ned, frem til en nyhet. Det betyr at vi etter hvert kan nærme oss 7 blank. Om man er tøff nok, så kan det være at kjøp på 7 kroner kan være billig. Da bør man være fornøyd med en exit på 20 kroner, som er flere hundre prosent opp.
Da vil de aller fleste tape penger. Og hva mener tidligere direktør om at han skal skape aksjonær verdier, når rundt 90 prosent taper penger ?
Og et spørsmål - hvorfor er det ikke ansett noen ny direktør? Om de mener at det ikke er nødvendig, så bør dette uansett meldes. Jeg trodde vel at et børsnotert selskap har krav om en daglig ledelse ? Kan noen spørre selskapet om dette ?
GulbranGråstein
31.10.2024 kl 11:10 3753

Selskapet svarer ikke på henvendelser virker det som, anser min kapital som stort sett tapt i grunn. Ingen oppdateringer på hverken det ene eller det andre. Det er klart det nærmer seg et resultat, om vi i det hele tatt kan tro på det som tidligere er forespeilet. Kursen raser videre uten noen form for hold. Så uansett hva som skjer her nå vil vi nok slite med å få tilbake det som er investert.
kongkveite
31.10.2024 kl 11:21 3719

Smågutta kaster bongene.. Når vil storaksjonærene gjøre det samme?
De sitte på massive tap etterhvert og ser at det er veldig liten omsetning som skal til for at verdiene forvitrer dag for dag..WTF ?
Bissevovven
31.10.2024 kl 12:22 3643

Nå sitter Martin Olin videre til Bergen Bio har funnet hans arvtaker. Godt mulig han blir sittende en stund.
Uansett så venter vi på interim avlesning.
kongkveite
31.10.2024 kl 16:58 3513

Vel,, bare røde kuler uke etter uke har vi sett før … min gamle mor sa- «det å være dum går aldri over». Blir neppe mer kapital skutt inn i dette synkende skipet. Er ikke bare kapteinen som har forlatt skuten , rederkontoret er nok oxå iferd med å tømmes nå☠️Knask eller knep? Naivt å tro det skulle være annerledes denne gangen👀.. og det blir vel neppe flere..
Redigert 31.10.2024 kl 20:25 Du må logge inn for å svare
ctrlaltdel
01.11.2024 kl 09:57 3208

Hva skjer egentlig med Tilvestamab. I følge presentasjon gitt av samme står skal komme i H2 2024.
1) Update on tilvestamab out-licensing. (Dette har MO nevnt på nesten alle Q uten at der har kommet noe nytt)
2) Initial update from ADCT re: BGB partnered mAb (ADCT-601) in sarcoma and pancreatic cancer arms
Om Martin Olin snakker helt sant når det gjelder Tilvestamab får vi svar på om ikke lenge.
Redigert 01.11.2024 kl 09:58 Du må logge inn for å svare
kongkveite
01.11.2024 kl 14:05 3073

Ser det er store forventninger til Q3 presentasjonen.
Egentlig ingen grunn til det - kursen har stort sett rast etter hver eneste kvartalspresentasjon…sjøl om det kommer positive meldinger går kursen alltid motsatt vei.
Redigert 01.11.2024 kl 14:05 Du må logge inn for å svare
GulbranGråstein
01.11.2024 kl 15:37 2989

Markedet reagerer kun på tall og økonomi, og i biotec er dette stort sett alltid blodrødt.
Kun resultater og harde fakta som har substans.
Her er det gode resultater som gjelder for Bb, oss aksjonærer og pasienter.

Gg
Pilkastmetoden
01.11.2024 kl 17:52 2881

I Bergenbio har tallene vært klinkende klar lenge før de er presentert: Det som imidlertid har kjørt kursen nedover er ikke selskapets økonomi - som du prøver deg på, men total mangel på medisinske nyheter. Dem er dog lovet i løpet av kommende vinter, enten som positive eller negative..
PS! Tok 5.000 nye aksjer i dag til kr. 7,70..
Ravntid
03.11.2024 kl 14:46 2498

Tenker det kan være lurt å sitte stille i båten nå. Hva kursen er før første avlesning av fase 2 studiet har mindre betydning. Er resultatene positive står vi ovenfor en fantastisk oppgang. Er den negativ så har vi en «Ultimovacs situasjon», og vi taper det meste. Så hva kursen står i før resultatet har mindre betydning, men klart det røyner på å se det gå gradvis ned dag for dag. Og hadde kursen vært høyere før første avlesning av fase to studie, så ville vi nok muligens fått en høyere oppgang. Vanskelig å si, er vel neppe noen som selger hvis resultatene fra fase to studier er positive. Det vil snu situasjonen og caset på hodet, og forhåpentligvis der det hører hjemme.

Så jeg sier hold ut og vent på resultatene🤓😷🫶

Og så klart, høyere risk/ reward får man ikke for penger. Spenning og underholdning koster penger.
Redigert 04.11.2024 kl 13:00 Du må logge inn for å svare
BioBull
06.11.2024 kl 08:04 2033

Q3-24 : ✨✨✨

Bergen, Norway, 5 November 2024 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL inhibitors for severe unmet medical needs, will be announcing its results for the third quarter 2024 on Wednesday 13 November 2024.

BerGenBio's senior management team will provide a business update at 10:00 am CET. The presentation will webcast live. To participate in the webcast please use this link:

Webcast Q3 2024

The link to the live webcast will be available at www.bergenbio.com in the Investors/Financial Reports section.
The third quarter financial report and presentation will also be made available on the Company’s website in the Investors/Financial Reports section from 7:00am CET the same day.
kongkveite
06.11.2024 kl 16:39 1830

Ikke noe å se frem til , stø kurs sørover uansett.. Hvor er storaksjonærene ? Pilkastern nærmer seg vel topp 20 nå?
Redigert 06.11.2024 kl 16:48 Du må logge inn for å svare
klaesp
06.11.2024 kl 17:59 1731

Denne skal vel etter planen komme nå i november/desember?
Pilkastmetoden
07.11.2024 kl 00:07 1524

Formalia: Et aksjeselskap kan etter aksjeloven fraskrive seg plikten til å ha daglig leder, men da trer på en måte styrets formann inn som selskapets øverste leder. For Bergenbio er Olin fortsatt registrert som leder og da er alle formalia ok, så langt. Rent formelt ordnes en avgang ved at han besitter denne stillingen til han slutter, eventuelt trer en annen person inn som leder i en overgangsperiode, slik at alle formale fortsatt er OK. Dem har jurister som sørger for orden i rekkene. Ansettelse av ny leder går ikke over natten. Det krever en tids søk, og til slutt en styregodkjennelse, slik at vi ikke kan forvente en melding om en ny utenforstående leder med det aller første. I går tok jeg nye 5.000 aksjer til 7,6 mens jeg så Trump ta kon troll på verden igjen. Alabama/Florida 7.11. skyet 24 grader..
BioBull
07.11.2024 kl 08:44 1351

Ny helse ledelse i USA etter 20. januar 2025 vil bety positive beslutninger og enda raskere FDA godkjenninger for BerGenBio.

Aftenposten 07.11.24:
Robert Kennedy Jr. ga opp sin egen valgkamp i august og ga sin støtte til Trump. Kennedy er en kjent vaksinemotstander og formidler av konspirasjonsteorier. Han er også skeptisk til USAs forsknings- og helsepolitikk. Den siste uken før valget sa RFK Jr. at Trump har lovet ham full kontroll over USAs ulike helse- og forskningsmyndigheter.
Det kan få svært alvorlige konsekvenser. Trump sa selv på et valgmøte at RFK Jr «skal få frie tøyler til å gjøre det han vil».
Redigert 07.11.2024 kl 08:46 Du må logge inn for å svare
Pilkastmetoden
08.11.2024 kl 14:03 1080

Kursdrivende avsnitt på vei..
Da er det bare få dager til presentasjonen - og tilsvarende tid å gire opp kursen før denne - om troen på nyheter er tilstede. Det tror jeg nemlig styret nå nærmest - både febrilsk - og rent formelt - presser på for å få publisert. Muligens også for å unngå ubehagelige spørsmål om Olins avgang, kan det nå hende at dem slipper et aldri så lite kursdrivende avsnitt i den kommende kvartalstalen sin.. Markedet, inkludert aksjonærene trenger noe å trøste seg med nå, men også styreleder tilsvarende for å beskytte sin egen posisjon. For fortsetter kursutviklingen negativt vet han at det vil tvinge seg frem en vurdering av denne posisjonen av selskapets store eiere.. Om ikke de samme eierne tar grep vil en lett kunne fastslå at Bergenbio ikke er et eierstyrt selskap, men et Mini-Statoil som i mange mange år var helt styrt av de ansatte - mens de reelle eierne - politikerne - satt på Stortinget og sov i timen..
Pilkastmetoden
08.11.2024 kl 16:36 990

Nå er børsen stengt for i dag og det kan være på sin plass med en siste ‹‹melding›› frem til neste handelslag: Det kan på onsdag komme en foreløpig/midlertidig eller en annet definert status på utviklingen av vår alles kjære BEMCENTINIB.. Husk: Det er håp i hengende snøre.. Andre bastante konklusjoner om hva som kommer denne dagen - foruten den sedvanlige økonomiske status (som vi vet hva vil innebære), så vil slike også være basert på tro og ønsker, og ikke realiteter - før dem altså publiseres onsdag morgen..
God helg!, fortsatt i Florida/Alabama 24 grader lettskyet med rolige vindforhold når klokken nå om morgenen er 9.30 lokal tid..
Pilkastmetoden
08.11.2024 kl 16:41 977

PS! Om dem ikke har noe nytt å fortelle, vil selskapet uansett melde at alt går etter fremdriftsplanen med Bemcentinib - får vi for guds skyld håpe på..
kongkveite
I går kl 10:46 543

Ser det er Ingen som har tro på dette prosjektet lengre.
« Create shareholder value my ass»
Kan det være bingoen overrasker imorgen ?🤔
GulbranGråstein
I går kl 11:19 487

Ingen tro nei, frykter spå(dommen) om 5 kroner går i oppfyllelse, da skal jeg snitte meg ned i tilfellet. Akkurat nå er jeg i en dødsone hvor jeg må inn med for mye cash uten å oppnå ønsket snitt. Har egentlig allerede satset i topp skiktet av hva jeg ønsker i denne høy risiko aksjen. Jeg har liten forventning til i morgen, kun til resultatet blir fremlagt. I morgen tror jeg egentlig kursen faller ytterligere da selskapet har brukt mye penger, røde tall, og i verste fall utsettelse av resultat. Ja jeg er pessimist, da blir jeg heller ikke skuffet, men desto mer overasket og happy med evt gode nyheter.

Gg
kongkveite
I går kl 21:43 290

Blir en god handledag imorgen .. om den går opp eller ned er det i morgen det skal handles🕺
JanH
I går kl 23:49 158

Hvorfor handle akkurat i morgen ?
BioBull
I dag kl 00:37 120

Tvi Tvi alle optimister ,- dette blir bra 👍