ENSU - Raketten er snart klar!đ
RIP Hvalross. Aldri glemtâ€ïž
đđđđđđđđđđđđđđ
"While weÂŽre still not 100% complete, the scope of this work and the stage we have reached, give us confidence that we will be able to announce such a unique breakthrough in the very near future. Following that announcement, Ensurgeâs commercialization strategy will be accelerated, with battery shipments for testing and approval by customers and technology partners. It is expected that production and shipment to the companyâs first customer will commence shortly thereafter."
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/96775b54-e5b5-4764-aa20-0be8d1c7ae7b
Vi venter ikke pÄ ENSU lenger, men pÄ tilbakemelding fra ett av verdens ledende selskaper innen medisinsk utstyr (Leading Medical Device Company) som er pÄ Fortune 500 listen.
Fra ENSUâs pressemelding 27. juni 2024:
«This is our first shipment to this Fortune 500 medical device manufacturer for initial feasibility testing of integrating Ensurge 10um battery technology into various future applications.»
https://www.ensurge.com/news-room/press-releases/ensurge-delivers-first-shipment-of-solid-state-lithium-microbatteries-to-leading-medical-device-company
The 42 healthcare companies on this year's Fortune 500:
https://www.advisory.com/daily-briefing/2023/06/07/fortune-500
ENSU ble satt pÄ kartet da de vant denne konkurransen i november 2023:
Ensurge is Winner in Phase One of the U.S. Department of Energy (DOE) Microbattery Design Competition. (https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18023474/ensurge-is-winner-in-phase-one-of-the-us-department-of-energy-doe-microbattery-design-competition?publisherId=4954260 )
Gitt at dette er banebrytende teknologi innen batteri som ENSU er alene om (faststoff mikrobatterier), sÄ er det ikke utenkelig at det er svÊrt store selskaper som snuser pÄ batteriene til ENSU, bÄde med tanke pÄ kjÞp av batteri og lisens til produksjon. Er det en ting som er sikkert, sÄ er det at beslutningsprosessene i disse store selskapene tar tid. Mange som skal ha ett ord med i laget.
Jeg tror pÄ Terje Rogne, og tenker at nÄr fÞrste kunde signerer sÄ vil det gi bekreftelse til andre selskaper og kontrakter vil komme pÄ lÞpende bÄnd.
Nedsiden her er videre utsettelser. Men det vil vÊre verdier i selskapet, patenter, teknologi, produksjonsutstyr, fabrikken i San Jose. Om de lykkes kan kursen gÄ 10-20x fra dagens nivÄ. Hvis de feiler totalt er det 38% refusjon pÄ skatten. Grei risk/reward.
Jeg har troen og tror at vi er like ved gjennombruddet. Positivt.đ€
âââââââââââđ
Historien til ENSU er uten diskusjon brokete og full av emisjoner, mange har tapt penger. Det har vÊrt nevnt at det er brukt brukt 4 milliarder NOK til nÄ. Men teknologiutvikling tar tid og koster penger. Kan ENSU vÊre nÊrt ett gjennombrudd? Styreleder Terje Rogne har formidlet dette i februar 2024, og bygde opp forventinger men nyheter lar vente pÄ seg (https://tv.finansavisen.no/m/UZ7eogwZ/aksjen-tredoblet-p-fire-dager?zephr_sso_ott=6y9Wjs )
ENSU ble virkelig satt pÄ kartet i mikrobatteriverden da de vant denne konkurransen i november 2023:
Ensurge is Winner in Phase One of the U.S. Department of Energy (DOE) Microbattery Design Competition. (https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18023474/ensurge-is-winner-in-phase-one-of-the-us-department-of-energy-doe-microbattery-design-competition?publisherId=4954260 )
Ensurge multi-layered stacked battery demonstration:
https://www.youtube.com/watch?v=6Sc7SZFVRmc
Ensurge Microbattery Safety:
https://youtu.be/i26orZ9Taks?si=ayt5YicZOV5YbucJ
đđđđđđđđđđđđđđ
"While weÂŽre still not 100% complete, the scope of this work and the stage we have reached, give us confidence that we will be able to announce such a unique breakthrough in the very near future. Following that announcement, Ensurgeâs commercialization strategy will be accelerated, with battery shipments for testing and approval by customers and technology partners. It is expected that production and shipment to the companyâs first customer will commence shortly thereafter."
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/96775b54-e5b5-4764-aa20-0be8d1c7ae7b
Vi venter ikke pÄ ENSU lenger, men pÄ tilbakemelding fra ett av verdens ledende selskaper innen medisinsk utstyr (Leading Medical Device Company) som er pÄ Fortune 500 listen.
Fra ENSUâs pressemelding 27. juni 2024:
«This is our first shipment to this Fortune 500 medical device manufacturer for initial feasibility testing of integrating Ensurge 10um battery technology into various future applications.»
https://www.ensurge.com/news-room/press-releases/ensurge-delivers-first-shipment-of-solid-state-lithium-microbatteries-to-leading-medical-device-company
The 42 healthcare companies on this year's Fortune 500:
https://www.advisory.com/daily-briefing/2023/06/07/fortune-500
ENSU ble satt pÄ kartet da de vant denne konkurransen i november 2023:
Gitt at dette er banebrytende teknologi innen batteri som ENSU er alene om (faststoff mikrobatterier), sÄ er det ikke utenkelig at det er svÊrt store selskaper som snuser pÄ batteriene til ENSU, bÄde med tanke pÄ kjÞp av batteri og lisens til produksjon. Er det en ting som er sikkert, sÄ er det at beslutningsprosessene i disse store selskapene tar tid. Mange som skal ha ett ord med i laget.
Jeg tror pÄ Terje Rogne, og tenker at nÄr fÞrste kunde signerer sÄ vil det gi bekreftelse til andre selskaper og kontrakter vil komme pÄ lÞpende bÄnd.
Nedsiden her er videre utsettelser. Men det vil vÊre verdier i selskapet, patenter, teknologi, produksjonsutstyr, fabrikken i San Jose. Om de lykkes kan kursen gÄ 10-20x fra dagens nivÄ. Hvis de feiler totalt er det 38% refusjon pÄ skatten. Grei risk/reward.
Jeg har troen og tror at vi er like ved gjennombruddet. Positivt.đ€
âââââââââââđ
Historien til ENSU er uten diskusjon brokete og full av emisjoner, mange har tapt penger. Det har vÊrt nevnt at det er brukt brukt 4 milliarder NOK til nÄ. Men teknologiutvikling tar tid og koster penger. Kan ENSU vÊre nÊrt ett gjennombrudd? Styreleder Terje Rogne har formidlet dette i februar 2024, og bygde opp forventinger men nyheter lar vente pÄ seg (https://tv.finansavisen.no/m/UZ7eogwZ/aksjen-tredoblet-p-fire-dager?zephr_sso_ott=6y9Wjs )
ENSU ble virkelig satt pÄ kartet i mikrobatteriverden da de vant denne konkurransen i november 2023:
Ensurge multi-layered stacked battery demonstration:
https://www.youtube.com/watch?v=6Sc7SZFVRmc
Ensurge Microbattery Safety:
https://youtu.be/i26orZ9Taks?si=ayt5YicZOV5YbucJ
Redigert 04.10.2024 kl 00:05
Du mÄ logge inn for Ä svare
rischioso
04.10.2024 kl 16:21
2672
Ja, og ikke veldig overraskende sÄ skjedde det igjen som det pleier Ä gjÞre etter at mange smÄ er blitt fintet ut sÄ kjÞper de stÞrre med begge hender og vipps sÄ stiger kursen og man blir springende etter for Ä kjÞpe dyrere. Kjedelig Ä ha lempet ut i bunn intervallet 83-85 Þre nÄr kursen ender langt over kort tid etter - mao, ikke lemp ut til de stÞrre, men heller benytt anledningen Ä plukk som de store gjÞr....;)
Til uka er kommer det nye muligheter og mest sannsynlig vil det vĂŠre 90 tallet som gjelder - God helg!
Til uka er kommer det nye muligheter og mest sannsynlig vil det vĂŠre 90 tallet som gjelder - God helg!
Alby
04.10.2024 kl 16:31
2654
Oppgang, vi fĂ„r hĂ„pe at den nĂ„ la fĂžringer for neste uke, god helg til dere alle đđ
OPC1000
04.10.2024 kl 21:01
2521
Hvordan vet du at noen «store» kjÞper ?
Det samme sa du i Idex hele veien nedover.
Det samme sa du i Idex hele veien nedover.
Redigert 04.10.2024 kl 22:09
scorn
04.10.2024 kl 23:41
2437
>Hvordan vet du at noen «store» kjÞper?
Det gir kanskje en form for trĂžst Ă„ skrive slikt.
Det gir kanskje en form for trĂžst Ă„ skrive slikt.
rischioso
05.10.2024 kl 00:40
2415
De gjorde ogsÄ det i IDEX, men sÄ kom jo en liten emi/konvertering for Ä dekke et forfall pÄ 60Þre/aksjen og sÄ kom det en stor emi pÄ 15Þre som heller ingen kunne forutse.
Her er emien nettopp kjÞrt pÄ 1nok hvor oversikten fra Infront TDN Direkt forteller at flere store aktÞrer bytter pÄ Ä kjÞpe og selge. For 2 uker siden sÄ var det hovedsakelig kjÞp hvor vi sÄ kurs pÄ krona og denne uken har det hovedsaklig vÊrt salg hvor vi har sett kurser pÄ lav 80Þre - mao, til uken sÄ skal det fylles opp igjen og da fÄr vi et lÞft - ikke mer komplisert enn det - om man fÞlger med - og det bÞr man jo...;)
Her er emien nettopp kjÞrt pÄ 1nok hvor oversikten fra Infront TDN Direkt forteller at flere store aktÞrer bytter pÄ Ä kjÞpe og selge. For 2 uker siden sÄ var det hovedsakelig kjÞp hvor vi sÄ kurs pÄ krona og denne uken har det hovedsaklig vÊrt salg hvor vi har sett kurser pÄ lav 80Þre - mao, til uken sÄ skal det fylles opp igjen og da fÄr vi et lÞft - ikke mer komplisert enn det - om man fÞlger med - og det bÞr man jo...;)
aklm
05.10.2024 kl 07:10
2350
Det er . smÄ bevegelser blant de 50 stÞrste. Det er smÄinvestorene som kjÞper/selger avhengig av om de er opprÞmt eller nedstemt. Faller f.eks. aksjen noen Þre under et stÞttepunkt blir det produsert en mengde artikler med kursmÄl langt under. Noen selvutnevnte" forskere" er flinke til dette. Selskapet kan lykkes selv om de har en mengde nevrotiske aksjonÊrer. Tenker pÄ alle "professorene" som hevdet at internett kun ville bli brukt i universitetsmiljÞene. FÄr de til dette spiller det liten rolle hva man betaler i dag, det blir normale bevegelser i lÞpet ev en dag nÄr produksjonen er i gang.
oivindl
05.10.2024 kl 08:05
2330
Han gjorde ogsÄ et stort poeng av at topp 20 i ALT snart ville nÄ 68%, opp fra 67%, som om det skulle vÊre en magisk grense.
Vel, de har vÊrt oppom 69%, uten at det gjorde den store forskjellen. Men Rischioso har klokelig hold seg unna den trÄden.
Vel, de har vÊrt oppom 69%, uten at det gjorde den store forskjellen. Men Rischioso har klokelig hold seg unna den trÄden.
oivindl
05.10.2024 kl 08:09
2329
"om man fĂžlger med - og det bĂžr man jo...;)â
Ja, om man fÞlger med, og det gjÞr jeg jo, sÄ har jo du anbefalt en rekke aksjer som har falt opp mot 90%.
Desverre kom anbefalingen fĂžr fallet. Timing is everything, skriver du stadig vekk. Kanskje jobbe litt med den timingen?
Ja, om man fÞlger med, og det gjÞr jeg jo, sÄ har jo du anbefalt en rekke aksjer som har falt opp mot 90%.
Desverre kom anbefalingen fĂžr fallet. Timing is everything, skriver du stadig vekk. Kanskje jobbe litt med den timingen?
OPC1000
05.10.2024 kl 08:19
2338
Han skriver at han «lever av aksjer».
Hvordan er det mulig nÄr han kun er inne i taperaksjer som faller 90% ?
Hvordan er det mulig nÄr han kun er inne i taperaksjer som faller 90% ?
rischioso
05.10.2024 kl 18:01
2139
Ja, de fleste store sitter stille i bÄten, nÄr jeg nevner store som bytter pÄ Ä kjÞpe og selge sÄ viser jeg hovedsakelig til:
(1) Tigerstaden
(2) Alden
De har vÊrt inn og ut annenhver uke den siste tiden med volumer som enkelt pÄvirker kursutviklingen. I fÞlger siste oppdatering sÄ er begge tomme og skal mest sannsynlig inn igjen over helgen derav mitt bet pÄ at vi vil se 90 tallet og kanskje krona igjen - som i forrige uke nÄr de var pÄ plukker'n...;)
(1) Tigerstaden
(2) Alden
De har vÊrt inn og ut annenhver uke den siste tiden med volumer som enkelt pÄvirker kursutviklingen. I fÞlger siste oppdatering sÄ er begge tomme og skal mest sannsynlig inn igjen over helgen derav mitt bet pÄ at vi vil se 90 tallet og kanskje krona igjen - som i forrige uke nÄr de var pÄ plukker'n...;)
Redigert 05.10.2024 kl 18:06
scorn
05.10.2024 kl 18:07
2138
Du fĂžlger Ă„penbart ikke med i timen og tar grundig feil.
Alden lÄnte ut aksjer i forbindelse med emisjonen. Det gjorde flere av de andre "store" ogsÄ.
Tigerstaden kan ta seg en bolle. Voldeberg ogsÄ.
I fĂžlge siste oppdatering har Alden 24 746 989 aksjer i Ensurge. Tigerstaden har 2 347 419.
Alden lÄnte ut aksjer i forbindelse med emisjonen. Det gjorde flere av de andre "store" ogsÄ.
Tigerstaden kan ta seg en bolle. Voldeberg ogsÄ.
I fĂžlge siste oppdatering har Alden 24 746 989 aksjer i Ensurge. Tigerstaden har 2 347 419.
Redigert 05.10.2024 kl 18:11
rischioso
05.10.2024 kl 18:13
2132
Er det noe jeg gjÞr sÄ er det Ä fÞlge med. - det samme kan man ikke si om alle...
Om man selv selger eller lÄner ut til andre som selger sÄ blir jo konsekvensen den samme - det samme gjelder om man selv kjÞper eller om det er andre som kjÞper for Ä levere tilbake - tok du an...?...;)
Verst er det med forumkverulanten vÄr (oyvindl) som aldri har skjÞnt et pÞkk, deler kun piss om meddebattanter noe som stjeler sÄ mye plass - blir mye irriterende scrolling av slikt...;)
Fortsatt god helg!
Om man selv selger eller lÄner ut til andre som selger sÄ blir jo konsekvensen den samme - det samme gjelder om man selv kjÞper eller om det er andre som kjÞper for Ä levere tilbake - tok du an...?...;)
Verst er det med forumkverulanten vÄr (oyvindl) som aldri har skjÞnt et pÞkk, deler kun piss om meddebattanter noe som stjeler sÄ mye plass - blir mye irriterende scrolling av slikt...;)
Fortsatt god helg!
rischioso
05.10.2024 kl 18:19
2126
I fĂžlge listen datert den 03.10 - ENSU TIGERSTADEN AS GĂ„tt ut av listen
Den 02.10 stod han oppfĂžrt med - ENSU TIGERSTADEN AS -94.145 4.265.591 0,6
Mao, han dumpet over 4,2m aksjer fra den ene oppdateringen til den andre sÄ ikke rart at kursen fÄr kjÞrt seg - sÄ nÄr han nÄ er tom sÄ skal det plukkes og da er det Ä anta at plukkingen gir motsatt effekt - at kursen vil stige...;)
Den 02.10 stod han oppfĂžrt med - ENSU TIGERSTADEN AS -94.145 4.265.591 0,6
Mao, han dumpet over 4,2m aksjer fra den ene oppdateringen til den andre sÄ ikke rart at kursen fÄr kjÞrt seg - sÄ nÄr han nÄ er tom sÄ skal det plukkes og da er det Ä anta at plukkingen gir motsatt effekt - at kursen vil stige...;)
Redigert 05.10.2024 kl 18:29
scorn
05.10.2024 kl 19:06
2128
Hjelpes. At han ikke lenger er pÄ top50 listen betyr ikke at han har 0 aksjer.
ENSURGE MICROPOWER ASA
-1 918 172
Endring i %
-0,2804%
Beholdning i dag
2 347 419
Dato registrert
02.10.24
ENSURGE MICROPOWER ASA
-1 918 172
Endring i %
-0,2804%
Beholdning i dag
2 347 419
Dato registrert
02.10.24
Redigert 05.10.2024 kl 19:09
OPC1000
05.10.2024 kl 19:36
2105
Det spesielle er at han holder pÄ Är etter Är med samme vÄset. I mange forskjellige aksjer. Eks. QEC
rischioso
05.10.2024 kl 19:44
2092
... og IDEX, CODE mfl - mange flere...
VÄs og vÄs fru blom - han tjener rÄtt til tider, men har ogsÄ bommet en del - noe de fleste gjÞr:
https://www.proff.no/selskap/tigerstaden-as/oslo/eiendomshandel-og-utleie/IGE72W610MV
Han skaper ekstra muligheter om ikke annet sÄ skal man tjene pÄ tradingen i disse i pÄvente av triggende nytt alternativt plukke mer sÄ mÄ man fÞlge med og ikke bli fintet ut for hans/deres herjinger har jo ingenting med det fundamentale Ä gjÞre, men de skaper kortsiktige muligheter til Ä plukke ekstra rimelige aksjer...;)
VÄs og vÄs fru blom - han tjener rÄtt til tider, men har ogsÄ bommet en del - noe de fleste gjÞr:
https://www.proff.no/selskap/tigerstaden-as/oslo/eiendomshandel-og-utleie/IGE72W610MV
Han skaper ekstra muligheter om ikke annet sÄ skal man tjene pÄ tradingen i disse i pÄvente av triggende nytt alternativt plukke mer sÄ mÄ man fÞlge med og ikke bli fintet ut for hans/deres herjinger har jo ingenting med det fundamentale Ä gjÞre, men de skaper kortsiktige muligheter til Ä plukke ekstra rimelige aksjer...;)
Redigert 05.10.2024 kl 19:49
OPC1000
05.10.2024 kl 20:39
2170
Dette skrev han om QEC i august;
«Aldri hardt for meg Ä akseptere at mine egne kursmÄl slÄr til igjen og igjen - verre er det nok med de som trodde at 1-tallet var historie nÄr kursen midlertidig var en snarvisitt pÄ 2 tallet - forstÄelig nok...
At det gÄr mot test av stÞtten pÄ 1,81 er vel det eneste sikre i dette caset...;)»
Etter det har aksjen steget med 32%
«Aldri hardt for meg Ä akseptere at mine egne kursmÄl slÄr til igjen og igjen - verre er det nok med de som trodde at 1-tallet var historie nÄr kursen midlertidig var en snarvisitt pÄ 2 tallet - forstÄelig nok...
At det gÄr mot test av stÞtten pÄ 1,81 er vel det eneste sikre i dette caset...;)»
Etter det har aksjen steget med 32%
rischioso
05.10.2024 kl 20:44
2189
NĂ
tok du jo en oyvindl - kontext ut av sammenheng. Du glemte/utelot Ä fortelle at kursmÄlet mitt pÄ 1,81 ble nÄdd (test av teknisk stÞtte) og det flere ganger i september, men at stÞtten holdt og etter det har jeg ikke satt noe nytt kursmÄl. Jeg fikk mye pes pga det at jeg satt kursmÄlet pÄ 1,81 nÄr kursen var godt oppe pÄ 2-tallet, MEN jeg fikk rett - der oxo...;)
Mens du er i gang sÄ ta en titt pÄ TGS og NTi ogsÄ - det samme skjedde der - kursmÄla ble nÄdd - slik er det bare enten du liker det eller ei.- og flere innertiere vil det bli for lever man av bÞrs sÄ mÄ det tidvise innertiere til..;)
Mens du er i gang sÄ ta en titt pÄ TGS og NTi ogsÄ - det samme skjedde der - kursmÄla ble nÄdd - slik er det bare enten du liker det eller ei.- og flere innertiere vil det bli for lever man av bÞrs sÄ mÄ det tidvise innertiere til..;)
Redigert 05.10.2024 kl 20:52
OPC1000
05.10.2024 kl 21:00
2200
Du traff «innertier» i Idex ogsÄ ?
Jeg tror ikke jeg er alene om Ä reagere pÄ utsagnet;
«Aldri hardt for meg Ä akseptere at mine egne kursmÄl slÄr til igjen og igjen«
Det er rett og slett kvalmt.
Jeg tror ikke jeg er alene om Ä reagere pÄ utsagnet;
«Aldri hardt for meg Ä akseptere at mine egne kursmÄl slÄr til igjen og igjen«
Det er rett og slett kvalmt.
Redigert 05.10.2024 kl 21:01
rischioso
05.10.2024 kl 21:06
2259
IDEX er jeg jo ikke ferdig med - vi kan jo ikke konstruere en fasit fÞr jeg er ferdig. Jeg sitter og venter pÄ rep emisjon for der skal jeg ha en god del aksjer sÄ fÄr tiden vise hva som skjer videre. Jeg er i alle fall ikke bekymret for den investeringen - en heller liten, men sannsynligvis en god sÄdan. Vi fÄr ta en status nÄr vi runder nyttÄr...;)
Beklager om mine innertiere gjÞr deg vondt - det Ä glede seg pÄ andres vegne er det jo ikke alle som kan...
NÄ er det kveld i stua for min del - med god mat og godt drikke sÄ du fÄr en pause med alt som gjÞr deg vondt...;)
Beklager om mine innertiere gjÞr deg vondt - det Ä glede seg pÄ andres vegne er det jo ikke alle som kan...
NÄ er det kveld i stua for min del - med god mat og godt drikke sÄ du fÄr en pause med alt som gjÞr deg vondt...;)
Redigert 05.10.2024 kl 21:08
elnomi
05.10.2024 kl 21:10
2512
Hjelpes, dere har fÄtt rischioso inn i ensu?
da er det bare Ă„ gjĂžre klar for et stupdykk videre ned. Akkurat som i ALT, IDEX, CODE m flere. Et klart salgssignal
da er det bare Ă„ gjĂžre klar for et stupdykk videre ned. Akkurat som i ALT, IDEX, CODE m flere. Et klart salgssignal
Redigert 05.10.2024 kl 21:21
OPC1000
05.10.2024 kl 22:15
2510
Det har du helt rett i. Det har vist seg Ă„ vĂŠre klokt Ă„ selge straks han dukker opp. Unntaket er dog QEC som han har dĂžmt nord og ned.
oivindl
05.10.2024 kl 23:49
2489
"Jeg er i alle fall ikke bekymret for den investeringen - en heller liten, men sannsynligvis en god sĂ„dan.â
-rischioso
Da er du vel ogsÄ fornÞyd med Ä sette over 20% av portefÞljen i ALT til en kurs 600% over dagens kurs?
-rischioso
Da er du vel ogsÄ fornÞyd med Ä sette over 20% av portefÞljen i ALT til en kurs 600% over dagens kurs?
iTRADER09
06.10.2024 kl 02:31
2435
Stemmer. Sannsynligheten for stupdykk er hĂžy om rischoso hausser en aksje som har falt endel.
Savner bare haussing fra gullhaugen og rosgun for Ä fÄ en perfekt indikasjon pÄ at grise-emisjonen er nÊr.
Savner bare haussing fra gullhaugen og rosgun for Ä fÄ en perfekt indikasjon pÄ at grise-emisjonen er nÊr.
OPC1000
06.10.2024 kl 05:24
2410
Kvike
Ravntid
Rosgunn
Gullhagen
Rischioso
Skulle gitt mye for Ă„ vite hva slags mennesker dette er.
Eller er det samme person ?
Ravntid
Rosgunn
Gullhagen
Rischioso
Skulle gitt mye for Ă„ vite hva slags mennesker dette er.
Eller er det samme person ?
Redigert 06.10.2024 kl 09:10
Kvike11
06.10.2024 kl 11:15
2280
Kan se jeg er pÄ listen, tak for det.
GlĂŠder mig bare over at ENSU steg 0,02 nkr
MÄske vi har set et vendepunkt, snart bliver de 2 Þre til smÄ penge, nÄr kursen tager far pÄ.
Lykkes det, som ENSU selv pÄstÄr er tÊt pÄ,
sÄ ser vi ikke efter 2 Þre stigning, men betydeligt mere, mÄske 2 nkr pr dag
De er sÄ langt i procesen at jeg ikke er i tvivl om succes for selskabet.
Hvor viste du fra at det er samme person ..:-)
GlĂŠder mig bare over at ENSU steg 0,02 nkr
MÄske vi har set et vendepunkt, snart bliver de 2 Þre til smÄ penge, nÄr kursen tager far pÄ.
Lykkes det, som ENSU selv pÄstÄr er tÊt pÄ,
sÄ ser vi ikke efter 2 Þre stigning, men betydeligt mere, mÄske 2 nkr pr dag
De er sÄ langt i procesen at jeg ikke er i tvivl om succes for selskabet.
Hvor viste du fra at det er samme person ..:-)
iTRADER09
06.10.2024 kl 12:23
2310
Kvike er ikke i samme gruppen. Jeg tror hen er en drÞmmer som har forelsket seg i et selskap, uansett hva selskapet sier de skal lage en gang i tiden. Hen var troende i thin film og har fortsatt Ä tro nÄr selskapet skiftet til batterier, og vil sikker tro fortsatt pÄ neste satsnings-omrÄde ogsÄ. Selv om hen vannes ut for hver omdreining pÄ aksje-pressen.
Herman*
06.10.2024 kl 14:45
2315
Hvis kvaliteten pÄ mange av disse innleggene korrelerer med kvaliteten pÄ selskapet, (Ensu) er jeg virkelig ille ute.
aklm
06.10.2024 kl 19:25
2145
Det er ikke mulig. Her er det mange som ikke ville klare Ä lage fyllefest pÄ polet.
OPC1000
06.10.2024 kl 21:16
2089
Overskriften sier sitt.
Redigert 06.10.2024 kl 21:39