NAS er alt for billig nå, Mener ABG analytiker
Endelig en fornuftig kar som sier at aksjen er alt for billig
STREIKEFARE OG FRYKT FOR KOSTNADSGALOPP HAR SENDT NORWEGIAN KRAFTIG NED PÅ BØRS. ABG SUNDAL COLLIER-ANALYTIKER PETTER NYSTRØM MENER AKSJEN ER FOR BILLIG.
«Forventningene har kommet kraftig ned i det siste i likhet med resten av sektoren. På våre oppdaterte estimater handler Norwegian på 6,3 ganger inntjeningen på 2024-estimatene, som er for lavt,» skriver Petter Nystrøm i analysen i forkant av tallene for andre kvartal.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/06/21/8145423/petter-nystrom-mener-flyaksje-er-for-billig
STREIKEFARE OG FRYKT FOR KOSTNADSGALOPP HAR SENDT NORWEGIAN KRAFTIG NED PÅ BØRS. ABG SUNDAL COLLIER-ANALYTIKER PETTER NYSTRØM MENER AKSJEN ER FOR BILLIG.
«Forventningene har kommet kraftig ned i det siste i likhet med resten av sektoren. På våre oppdaterte estimater handler Norwegian på 6,3 ganger inntjeningen på 2024-estimatene, som er for lavt,» skriver Petter Nystrøm i analysen i forkant av tallene for andre kvartal.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/06/21/8145423/petter-nystrom-mener-flyaksje-er-for-billig
Redigert 26.06.2024 kl 22:52
Du må logge inn for å svare
KanonBra5
12.07.2024 kl 08:18
3743
Det viser bare den negative vridningen de hadde sett for seg på dette. Men nå ble jo resultatet noe helt annet👍 Dette blir en meget bra dag👍📈📈📈
NASLover
12.07.2024 kl 08:25
3683
nå er mitt spørsmål til anlaytikker hvor i all verden dem forventet 235 millioner før skatt mot hva det ble aktuelt 477 før skatt? hvordan gjør dem dere arbeid? hvor mye kan man stole på dem, det er et spørmål tegn?
Redigert 12.07.2024 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Dolphines
12.07.2024 kl 08:25
3663
Konsensus blant analytikerne før fremleggelse var et fall i resultat før skatt på 55%. Regnskapet for Q2 viser et fall på edruelige 11,5%. Sier jo sitt!
NASLover
12.07.2024 kl 08:30
3628
Ikke sant, så dette betyr at Norwegian fall i siste er det en pen overreaksjon pga frykt som var skapt av analytikker. Nå tror jeg at det er tida igjen at Karlsen ber analytiker å finne frem sine kalkulator (men de som virker bra ikke dårlige)
Redigert 12.07.2024 kl 08:32
Du må logge inn for å svare
Winter is Here
12.07.2024 kl 08:34
3572
Takk for at du påpeker dette, reduksjon av netto rentebærende gjeld fra på 4.4 mrd til 1.4 mrd er veldig positivt.
Kåre Grønn
12.07.2024 kl 08:34
3598
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/07/12/8153128/norwegian-med-inntekter-pa-9-347-milliarder-kroner-i-andre-kvartal
Det var forutbestemt at aksjen skulle presses ned ved å komme med misvisende facts.. Råttent og man har klart allerede å bremse ting. Det er det samme som at drittsekker får livets rett og bare kan ture frem i livet. Lenge leve Norwegian uansett! Hau hau
Det var forutbestemt at aksjen skulle presses ned ved å komme med misvisende facts.. Råttent og man har klart allerede å bremse ting. Det er det samme som at drittsekker får livets rett og bare kan ture frem i livet. Lenge leve Norwegian uansett! Hau hau
Redigert 12.07.2024 kl 08:52
Du må logge inn for å svare
NASLover
12.07.2024 kl 08:36
3576
Tallene rett fra karlsen presentasjon, 823 millioner set up for utbytte 🤑🤑🤑
Q2 profit before tax (EBT) NOK 477 million
group operating profit (EBIT) NOK 593 million - Norwegian EBIT NOK 391 million
Widerøe EBIT NOK 202 million
strong quarterly cash flow
- NOK 823m dividend fund set up
improving cost performance in quarter - unit cost excl. fuel down 2% YoY
Q2 profit before tax (EBT) NOK 477 million
group operating profit (EBIT) NOK 593 million - Norwegian EBIT NOK 391 million
Widerøe EBIT NOK 202 million
strong quarterly cash flow
- NOK 823m dividend fund set up
improving cost performance in quarter - unit cost excl. fuel down 2% YoY
Redigert 12.07.2024 kl 08:36
Du må logge inn for å svare
Rar vinkling på artiklene, men det er jo lavere enn OPPRINNELIG forventet, selv om det er strålende bra sett i forhold til NY guiding. Prognosen er jo på forhånd redusert, men likevel litt merkelig å vri dette som veldig negativt tror nok de fleste aksjonærene som leste denne rapporten, ble like glade som meg den viser jo at det leveres i tråd og vel så det, med bedriftens nye forventninger.
Grattis folkens! Håper det går oppover herfra.
Grattis folkens! Håper det går oppover herfra.
upsidedown
12.07.2024 kl 08:41
3531
Strålende resultat!
Gratulerer med nesten fulltreff. Nå får shorterne kjørt seg fremover
Gratulerer med nesten fulltreff. Nå får shorterne kjørt seg fremover
NASLover
12.07.2024 kl 08:44
3519
Info fra Karlsen presentasjon part 2
Corporates choosing Norwegian from corporates we speak to:
"50% or higher share of travel with Norwegian" "reduced corporate travel compared to 2019"
strong on-time performance and close to zero cancellations
- Q2 regularity 99.2% - Cirlum most punctual European airline in May
onboarding new corporates
more than 1,400 corporate agreements added in 1 across the Nordics
-growth in direct bookings and via TMCs
Sweden - strong growth in passengers and corporate agreements
four-year contract with Armed Forces started 1 Feb. - stronger Initlal performance than anticipated
Key initiatives ahead
Norwegian Reward Priority
- exclusive frequent flyer benefits
Widerøe travel with seamless end-to-end connectivity
- aligning networks from winter 2024 - talloring Norweglan-Widerøe corporate offering
launching loyalty partnership platform with Strawberry
Corporates choosing Norwegian from corporates we speak to:
"50% or higher share of travel with Norwegian" "reduced corporate travel compared to 2019"
strong on-time performance and close to zero cancellations
- Q2 regularity 99.2% - Cirlum most punctual European airline in May
onboarding new corporates
more than 1,400 corporate agreements added in 1 across the Nordics
-growth in direct bookings and via TMCs
Sweden - strong growth in passengers and corporate agreements
four-year contract with Armed Forces started 1 Feb. - stronger Initlal performance than anticipated
Key initiatives ahead
Norwegian Reward Priority
- exclusive frequent flyer benefits
Widerøe travel with seamless end-to-end connectivity
- aligning networks from winter 2024 - talloring Norweglan-Widerøe corporate offering
launching loyalty partnership platform with Strawberry
Strategi
12.07.2024 kl 08:49
3472
Kjøpet av Widerøe vil i løpet av 2024 allerede ha nedbetalt seg selv.
Helt utrolig bra strategisk kjøp.
Helt utrolig bra strategisk kjøp.
Kåre Grønn
12.07.2024 kl 08:54
3367
Strålende og viser Norwegians gode ledelse nok en gang ved Geir Karlsen. Håper Norwegian forblir norske.
Redigert 12.07.2024 kl 08:55
Du må logge inn for å svare
upsidedown
12.07.2024 kl 08:55
3371
De to siste analysene er bestillingsverk fra noen. Finnes ingen som vil sette sitt rykte på spill uten å bli grådig godt betalt.
Fjellbris
12.07.2024 kl 08:57
3333
Og ikke minst, som jeg også venter på😀
….
Norwegian har satt av over 800 millioner kroner til utbytte fom. 2026
….
Norwegian har satt av over 800 millioner kroner til utbytte fom. 2026
Redigert 12.07.2024 kl 08:58
Du må logge inn for å svare
YNWA250505
12.07.2024 kl 08:59
3355
Overraskende gode tall. Men i dette markedet blir du hele tiden målt på vekst. Dette skriver selskapet selv: Norwegian skriver i sin kvartalsrapport at veksten forventes å stagnere for 2025 på grunn av forsinkede leveringer av nye fly fra Boeing.
Så ville ikke hjublet for tidlig. Øker kursen med et par kroner nå vil det settes enda større short fra de store gutta.
Så ville ikke hjublet for tidlig. Øker kursen med et par kroner nå vil det settes enda større short fra de store gutta.
NASLover
12.07.2024 kl 08:59
3395
12.07.2024 08:56:27
KOMMENTAR: FLAT ÅPNING I VENTE PÅ OSLO BØRS FREDAG
Oslo (Infront TDN Direkt): Oslo Børs ventes å åpne relativt flatt fredag etter en rekke kvartalsrapporter.
Norwegian kan komme i fokus etter at selskapet la frem et bedre enn ventet resultat for andre kvartal. Flyselskapet fikk et justert driftsresultat på 593 millioner kroner, mot konsensus på 386 millioner kroner.
Det bedre enn ventet resultatet var drevet av lavere kostnader, ifølge analytikere. ABG Sundal Collier viser til at enhetskostnadene var ned to prosent på årsbasis og venter at aksjen vil stige rundt 5 prosent i dag.
YNWA250505
12.07.2024 kl 09:17
3201
Det bedre enn ventet resultatet var drevet av lavere kostnader.
Nettopp. Resultater var drevet av lavere kostnader. Q3 derimot vil få økte kostnader da lønningene til de som jobber i NAS har steget kraftig og spesielt pilotene. Q3 kan bli ok pga høysesong. Q4 i år, Q1 og Q2 2025 blir mest sannsynlig elendige. Derfor skal kursen ned og ikke opp fremover. Store Ulv pumper kursen opp og smånissene hiver seg på og så dumper JF med stor gevinst igjen. Trist å se at dette skjer hver gang
Nettopp. Resultater var drevet av lavere kostnader. Q3 derimot vil få økte kostnader da lønningene til de som jobber i NAS har steget kraftig og spesielt pilotene. Q3 kan bli ok pga høysesong. Q4 i år, Q1 og Q2 2025 blir mest sannsynlig elendige. Derfor skal kursen ned og ikke opp fremover. Store Ulv pumper kursen opp og smånissene hiver seg på og så dumper JF med stor gevinst igjen. Trist å se at dette skjer hver gang
clanz
12.07.2024 kl 09:24
3105
Det er ikke korrekt... Q2 inneholdt an "catch-up" effekt mht. pilotlønninger fra 2023 ref. web-cast.
kokkohill
12.07.2024 kl 09:29
3067
Shorterne roper for sin syke mor og fred over henne. Tror ikke vi skal glemme verdien av avtalen Widerøe har inngått med IAG .
Hardly
12.07.2024 kl 09:31
3033
Norwegian har satt av over 800 millioner kroner til utbytte
Norwegians kontantbeholdning eser ut og selskapet fremholder guidingen for 2024.
Norwegians kontantbeholdning eser ut og selskapet fremholder guidingen for 2024.
5thplanet
12.07.2024 kl 09:40
3029
Ekstremt kleint å lese at du alltid klarer å finne en måte å prøve å ha «riktig» på uansett hvor feil du ofte har. Du og Richo er like triste begge to
upsidedown
12.07.2024 kl 09:45
2981
Er det slik man ender opp etter å ha sittet og hausset i Qfuel i evigheter?
clanz
12.07.2024 kl 09:50
2945
Ville ikke vært så bekymret for 2025....
I 2025 guider NAS begrenset vekst pga. Boeing leveranseproblemer.
Påsken kommer også senere i 2025, noe som er mer optimalt mht. oppramping mot høysesong
Widerø synergier slår inn for fullt..
Og det forventes rentenedsettelser i 2025... noe som gir økt kjøpekraft hos kundene.
I 2025 guider NAS begrenset vekst pga. Boeing leveranseproblemer.
Påsken kommer også senere i 2025, noe som er mer optimalt mht. oppramping mot høysesong
Widerø synergier slår inn for fullt..
Og det forventes rentenedsettelser i 2025... noe som gir økt kjøpekraft hos kundene.
Redigert 12.07.2024 kl 10:10
Du må logge inn for å svare
Strategi
12.07.2024 kl 09:58
2892
Tror vi i alle fall kan konstantere at vi aldri vil se Norwegian under 10 kr igjen, dette har vært frykten i år.
Det blir nok en del hupete på veien når den største iveren er over, uansett vil vi slippe frykten for under 10 kr.
Samtidig ser jeg det som sannsynlig når dette roer seg at vi kommer til å falle under 11, dette på grunn av at det er realistisk sett i forhold til short andel og at kjøpere ikke klarer å stå i mot på kort sikt.
Kortsiktige tradere tar alttid gevinst.
Det blir nok en del hupete på veien når den største iveren er over, uansett vil vi slippe frykten for under 10 kr.
Samtidig ser jeg det som sannsynlig når dette roer seg at vi kommer til å falle under 11, dette på grunn av at det er realistisk sett i forhold til short andel og at kjøpere ikke klarer å stå i mot på kort sikt.
Kortsiktige tradere tar alttid gevinst.
Redigert 12.07.2024 kl 10:09
Du må logge inn for å svare
NASLover
12.07.2024 kl 10:01
2854
Det kommer oppjustering av kursmålet fortløpende folks, her er første hint
12.07.2024 09:43:32
BUZZ-Norwegian Air shares soar after Q2 EBIT beat
** Shares of Norwegian Air rise as much as 8.2% after the budget airline reports adjusted EBIT of NOK 593 mln vs NOK 386 mln seen in consensus cited by Pareto
** Stock last up 5.8%
** Co says growth is projected to slow down in 2025 due to aircraft delivery delays from Boeing, but expects to deliver 12% ASK (available seat kilometres) growth for 2024
** Pareto expects to make minor but positive estimate revisions following the report
12.07.2024 09:43:32
BUZZ-Norwegian Air shares soar after Q2 EBIT beat
** Shares of Norwegian Air rise as much as 8.2% after the budget airline reports adjusted EBIT of NOK 593 mln vs NOK 386 mln seen in consensus cited by Pareto
** Stock last up 5.8%
** Co says growth is projected to slow down in 2025 due to aircraft delivery delays from Boeing, but expects to deliver 12% ASK (available seat kilometres) growth for 2024
** Pareto expects to make minor but positive estimate revisions following the report
Ransen
12.07.2024 kl 10:09
2829
I webcasten så nevner Geir, og det kan ikke gjentas nok mange ganger for dette er viktig. 2024 -2025 og dels 2026 vil markedet i europa reduseres på grunn av leveranseproblemer fra Boeing og Airbus samt problemene med P/W motorene.
Norwegian er klare for å ta deler av dette markedet. De har en fleksibilitet ifm tilbakelevering av gamle fly og kan på kort tid øke kapasiteten ved behov. Samme kan de også redusere ved tilbakelevering av fly.
Forøvrig er de meget fornøyd med kostnadsstyringen og likviditetssituasjonen i selskapet
Norwegian er klare for å ta deler av dette markedet. De har en fleksibilitet ifm tilbakelevering av gamle fly og kan på kort tid øke kapasiteten ved behov. Samme kan de også redusere ved tilbakelevering av fly.
Forøvrig er de meget fornøyd med kostnadsstyringen og likviditetssituasjonen i selskapet
Kåre Grønn
12.07.2024 kl 10:31
2672
De som er tro med dette selskapet over tid, vil få godt betalt. Jo flere kynikere som mister grepet, jo bedre og vi kan gni oss i hendene.. 17, 18 nivå blir patetisk frem!! Hau hau!!
kokkohill
12.07.2024 kl 11:08
2478
Blir pæng i kassa av dette
https://www.nrk.no/nordland/lofot-ordforer-kom-seg-ikke-hjem-med-fly-etter-sykehusbesok-i-bodo-1.16958631
https://www.nrk.no/nordland/lofot-ordforer-kom-seg-ikke-hjem-med-fly-etter-sykehusbesok-i-bodo-1.16958631
Bolster
12.07.2024 kl 11:25
2415
Mulig jeg hørte feil på live presentasjonen, men mener de sa at selskapet allerede hadde pilot lønningene inne i Q2 regnskapet? De måtte betale utestående lønnsøkning for 2024. 57millioner om jeg ikke husker feil.
NASLover
12.07.2024 kl 11:35
2444
Er helt enig med deg, har hørt det samme, uten lønnsøkning hadde vi havnet med nesten samme inntekt som i fjor
upsidedown
12.07.2024 kl 11:53
2332
Håper shorterne får trøbbel med inndekningen fremover. Burde være bra fuel i ca 40 millioner aksjer som må kjøpes i konkurranse med andre fond som nå vil posisjonere seg.
Redigert 12.07.2024 kl 12:02
Du må logge inn for å svare
suspekt
12.07.2024 kl 11:58
2314
Hva kan utbytte bli i 2026? Kassa fylles mer og mer opp, burde bli brukbart, bare å sitte rolig i båten her.
GK er rett mann for å styre skuta.
GK er rett mann for å styre skuta.
NASLover
12.07.2024 kl 12:13
2254
Så vidt jeg har hørt korrekt så sa dem at utbytte i kontant 823 millioner er satt på fond og det må være godkjent av långivere før utbetales, som jeg ser blir mest sannsynlig godkjent.
Har et innlegg som jeg la opp rett fra Karlsen presentasjon
Har et innlegg som jeg la opp rett fra Karlsen presentasjon
Redigert 12.07.2024 kl 12:15
Du må logge inn for å svare
Strategi
12.07.2024 kl 12:39
2160
Uten at jeg vet dette har jeg ikke sett noen dato for X-utbytte.
Regner da med at de som sitter over dato for kvartalstall er kvalifisert for utbytte.
Noen som vet ???
Eller dagen før kvartalstall er vel mer sannsynlig.
Regner da med at de som sitter over dato for kvartalstall er kvalifisert for utbytte.
Noen som vet ???
Eller dagen før kvartalstall er vel mer sannsynlig.
Redigert 12.07.2024 kl 12:40
Du må logge inn for å svare
Gordon Ekko
12.07.2024 kl 12:48
3166
Merker meg at flere ikke vet at det er generalforsamlingen som vedtar utbytte pr. År.
Bolster
12.07.2024 kl 12:58
3128
Nei, du må sitte ink dagen. NAS er ikke i en posisjon til å betale ut utbytte nå. Derfor settes tilsvarende sum som utbytte inn i ett fond. Den dagen NAS er i posisjon for utbytte, må de som ønsker utbytte sitte med x antall aksjer ink dagen. Ink er dagen før ex utbytte.
Ransen
12.07.2024 kl 12:59
3142
Etter tre trafikkdataoppdateringer utover sommer og høst så er vi i 25 oktober hvor Q3 skal presenteres.
Uten forbehold så kan vi anta et kassa da er økt med minst 1,1 milliard og rentebærende gjeld redusert med minst 1,4 milliarder.
Dette er bra.
Pilotene har nå sørget for at selskapet ser på mulighetene for å flytte kapasitet til andre steder. Les intervju i E24
Uten forbehold så kan vi anta et kassa da er økt med minst 1,1 milliard og rentebærende gjeld redusert med minst 1,4 milliarder.
Dette er bra.
Pilotene har nå sørget for at selskapet ser på mulighetene for å flytte kapasitet til andre steder. Les intervju i E24
Strategi
12.07.2024 kl 13:09
3088
Men det settes av til utbytte hvert kvartal etter som jeg forstår, da må det vel gjelde de som sitter over.
rischioso
12.07.2024 kl 13:10
3082
upsidedown skrev Nå rischioso Nok en innertier…?
Vel, først får jeg gratulere med at dere fikk en overraskende exit mulighet - jeg skal være den første til å innrømme at den så jeg ikke helt komme noe jeg forteller mer om nedenfor....;)
En exit mulighet for det vil med største sannsynlighet bli verre før det kan bli bedre. Selskapet har ikke helt overraskende byttet ut gamle lovnader de ikke innfridde med nye lovnader de mest sannsynlig heller ikke vil innfri så det får bli opp til den enkelte hva man velger å tro på. For meg så blir dette mer som "fool me once shame on you - fool me twice shame on me" hvor jeg verken vil eller har råd til å bli lurt flere ganger på rad av de samme, men det er tydeligvis andre som vil og har akkurat det - så lenge det varer....
Så lenge det varer nettopp fordi det er ikke lenge før markedet begynner å prise inn vinteren og svakere Q for sommeren er priset inn allerede noe mange ikke helt virker å forstå - ikke før det er for sent.
Så hva har vi og se frem til fremover i det korte til det mellomlange bildet?
* Lavere etterspørsel enn forventet i høysesong spunnet ut fra usikkerheten om og rundt pilotstreiken
* Markedet vil veldig snart begynne å prise inn lavsesong for som kjent så ligger markedet alltid foran
* Lavere etterspørsel i markedet drevet av flere kjente faktorer som listet opp nedenfor
* Fortsatt lav krone, høyt rentenivå og mest sannsynlig en fortsatt høy oljepris
* Fuel hedgingen er fortsatt for lav noe som er en reell risk for uforutsette høye drivstoffutgifter
* Forsinket levering av nye fly noe som betyr at de må ta ned kapasiteten ytterligere og det i lang tid fremover (11-13mdr - kanskje lengre)
* Dette til sammen er egentlig det selskapet melder når de sier følgende - etter et MEN byttet ut med "samtidig"(*):
LES - Karlsen er bestemt på at selskapet holder seg til den nye guidingen de har gitt, og er trygg på at den holder seg. (*) "Samtidig" påpeker selskapet i kvartalsrapporten at ulike faktorer kan påvirke prognosene betydelig.
*** Mao, en guiding i kjent stil med helgardering. Nå befinner kursen seg nær opptil nylig nedjustert kursmål (12) og med disse fakta i minnet så er det nærmest garantert at 1-sifret aksjekurs kommer før neste års høysesong skal prises inn - slik jeg ser det...;)
Nå er det freddan og alt som hører til - god helg!
En exit mulighet for det vil med største sannsynlighet bli verre før det kan bli bedre. Selskapet har ikke helt overraskende byttet ut gamle lovnader de ikke innfridde med nye lovnader de mest sannsynlig heller ikke vil innfri så det får bli opp til den enkelte hva man velger å tro på. For meg så blir dette mer som "fool me once shame on you - fool me twice shame on me" hvor jeg verken vil eller har råd til å bli lurt flere ganger på rad av de samme, men det er tydeligvis andre som vil og har akkurat det - så lenge det varer....
Så lenge det varer nettopp fordi det er ikke lenge før markedet begynner å prise inn vinteren og svakere Q for sommeren er priset inn allerede noe mange ikke helt virker å forstå - ikke før det er for sent.
Så hva har vi og se frem til fremover i det korte til det mellomlange bildet?
* Lavere etterspørsel enn forventet i høysesong spunnet ut fra usikkerheten om og rundt pilotstreiken
* Markedet vil veldig snart begynne å prise inn lavsesong for som kjent så ligger markedet alltid foran
* Lavere etterspørsel i markedet drevet av flere kjente faktorer som listet opp nedenfor
* Fortsatt lav krone, høyt rentenivå og mest sannsynlig en fortsatt høy oljepris
* Fuel hedgingen er fortsatt for lav noe som er en reell risk for uforutsette høye drivstoffutgifter
* Forsinket levering av nye fly noe som betyr at de må ta ned kapasiteten ytterligere og det i lang tid fremover (11-13mdr - kanskje lengre)
* Dette til sammen er egentlig det selskapet melder når de sier følgende - etter et MEN byttet ut med "samtidig"(*):
LES - Karlsen er bestemt på at selskapet holder seg til den nye guidingen de har gitt, og er trygg på at den holder seg. (*) "Samtidig" påpeker selskapet i kvartalsrapporten at ulike faktorer kan påvirke prognosene betydelig.
*** Mao, en guiding i kjent stil med helgardering. Nå befinner kursen seg nær opptil nylig nedjustert kursmål (12) og med disse fakta i minnet så er det nærmest garantert at 1-sifret aksjekurs kommer før neste års høysesong skal prises inn - slik jeg ser det...;)
Nå er det freddan og alt som hører til - god helg!
Redigert 12.07.2024 kl 13:28
Du må logge inn for å svare
Bulldog
12.07.2024 kl 13:24
3005
ACC. SHORT #
33 447 994
ACC. SHORT %
3,44%
LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)
10.07.2024........https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
+
10.07.2024
Folketrygdfondet har i dag 10. juli 2024, lånt ut 5 000 000 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA. Etter utlånet har Folketrygdfondet netto 45 524 009 aksjer, tilsvarende 4,72% av aksjene i selskapet. https://newsweb.oslobors.no/message/623379
Folketrygdfondet "salg":
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -3 000 000 10.07.24
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -1 311 094 09.07.24
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -12 950 770 08.07.24
Shorterne må jobbe nå!
33 447 994
ACC. SHORT %
3,44%
LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)
10.07.2024........https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
+
10.07.2024
Folketrygdfondet har i dag 10. juli 2024, lånt ut 5 000 000 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA. Etter utlånet har Folketrygdfondet netto 45 524 009 aksjer, tilsvarende 4,72% av aksjene i selskapet. https://newsweb.oslobors.no/message/623379
Folketrygdfondet "salg":
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -3 000 000 10.07.24
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -1 311 094 09.07.24
NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA -12 950 770 08.07.24
Shorterne må jobbe nå!
Redigert 12.07.2024 kl 13:31
Du må logge inn for å svare
bassebasse
12.07.2024 kl 13:29
2989
Lufthansa kutter og tapper.... Nas kutter men kjenner penger.... Juli og august tall skal bli fantastiske... Og kvartal... Hold på gul
NASLover
12.07.2024 kl 13:49
2926
Tusen takk for dine meningsløs info og gratulerer til deg for å kaste bort din tid for å skrive dette innlegget.
Jeg setter pris på denne på samme måte som SB1 og Carneige analytiker. 🤣
Jeg setter pris på denne på samme måte som SB1 og Carneige analytiker. 🤣
rischioso
12.07.2024 kl 14:14
2921
Skal legge innlegget ditt på minnet og ta det frem "when shit hits the fan" - og vi må nok ikke vente veldig lenge...;)