Full fart fra kr 2 til 4😎😎😎

rosgun
LIFE 27.06.2024 kl 18:44 53978

Tenkte å lage en ny tråd som omhandler Lifecare.

Selskapet som har jobbet årevis med en sensor under huden på størrelse med ett riskorn……

Under Covid i 2020 jobbet mange på spreng med vaksinsjon og tester. Lifecare kom i mål med sin test i samarbeid med et tysk firma, men gradevis gikk covid ut på dato. Dette var kun en spinoff under covid, og utviklingen og fokuset var fortsatt på Sencell (sensoren)….

De jobber nå parallellt med to prosjekter for å implementere sensoren i dyr og mennesker.

Da sensor godkjent for mennesker vil ta litt lengre tid pga godkjennelser, har de nå i mellomtiden fokus på veterinærmarkedet……med kortere horisont og hvor produksjon snart er igang…..

Idag 26-6-24 kom resultatene av hunden Ellie, som har hatt sensoren i en uke. Det er registrert over 1000 triggere i perioden for å kunne lese hundens helsetilstand.

Diabetes er hovedfokus, men i juni ble det sendt inn søknad om nytt patent som også kan registrere andre helsetilstander/aspekter……

Dette er svært spennende forskning som på sikt vil gi svar på svært mange ting om helse. Folk bruker mer penger på veterinær og spesielt hunders helse enn seg selv…. Dette kan bli et enormt marked og vi snakker om like mange sensorer som det er hunder og mennesker i den vestlige verden…som er opptatt av helse.

Det er det kjæreste folk har og regnes i høyeste grad som den viltigste skapningen i familier…..


Poenget mitt er at Lifecare pr idag fremstår som et svært innovativt og spennende selskap hvor de adresserer samme produkt til 2 målgrupper: Dyr og mennesker.

Denne gangen tror jeg Holter og Co er inne på noe viktig, og det er å skape et produkt som alle må ha for å ta ansvar for seg selv og kjæledyrene. Helse har enormt fokus verden over og alle er opptatt av helse og trening…..

Fra diabetes måling til generell diagnotisering av helse gir et marked som er enormt…..

Pr idag er ikke dette priset inn i kursen verken fra Redeye eller andre…. Bare dyredelen på diabetes er verdsatt til 1,5 mrd….Diabetes delen på mennesker er verdsatt til 5 mrd…

Hva blir markedsverdien på en helsetilstands sensor som potensielt adresserer alle mennesker og dyr som er opptatt av helsen sin?

Redeyes :
Bearcase er kr 1,- ( alt går til dundas)
Basecas er kr 4,5,- (går som guidet 10% markedandel)
Bullcase er kr 11,- ( går som guidet 20% markedsandel)

https://www.redeye.se/api/articles/download-file/00af9179-053e-35c4-a67e-a3609169c1c7

💲💲💲💲💲💲💲💲
MERK: Denne analysen hensyntar ikke flere typer helse sensorer på dyr og mennesker!!! Patentet ble innsendt først 4. juni. (Patent søkt om : For å avdekke et bredt antall tilstander og sykdommer)
💲💲💲💲💲💲💲💲


Tenk om denne sensoren kan avlese andre alvorlige sykdommer som krever handling før du kommer å sjekker deg hos doktoren. Det kan muligens avdekke sykdommer tidlig eller gi en indikasjon som gjør at man bør ta en grundigere undersøkelse. Det er åpenbart at dette vil bli en suksess, og faktisk redde mange dyre og menneskeliv da behandling kan starte på et tidligere stadie.


Mao vil dette kunne revolusjonere hvordan mennesker og dyr diagnotiseres i fremtiden…..

At ikke flere «ser denne komme» er overraskende på meg. Se så på macap og kursbilde så skjønner du raskt at dette kan gå himmelhøyt på vindpust av hint om utviklingspartnere og fremgang på masseproduksjon av sensoren….

Tips: Hold fast på aksjene og kjøp på disse supernova lave nivåene om dagen🎯🎯🎯🎯
Redigert 29.06.2024 kl 00:03 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.08.2024 kl 19:08 2549

Enig med deg Bulleys. Og det er ikke veldig mange måneder siden vi kunne handle aksjer til rundt 1,60. Så gikk jo kursen noe vakent, og mulig d ikke stemte med verdiene slik som selskapet så ut da. At emikurs ble rasert i forhold til toppkursen er jo noe dritt. Men nå bør vi alle sammen se fremover og ikke krangle med hverandre som sitter tungt lastet og gleder oss til fremtiden
Bulleys
17.08.2024 kl 17:57 2543

Du blir ikke dømt for å si det er var en fæl emisjon å dårlig gjort av ledelsen att dem ikke satte emisjonen på høyere kurs. Men gå 4-5 sider tilbake. Jeg tror jeg har forstått hva du synes om dette. Men er jo greit att det snart tar stopp. Noen fikk glede av dette andre ikke. Slik er børs å slik vil det alltid fortsette å være. Dem med penger vil alltid tjene penger. Urettferdig? Ja det er det. Derfor handler jeg med begge hendene. Slik att når rekylen kommet så er det vi som kan smile bredt. Å være glade for att vi fikk handle her nede.
Ærligtalt
17.08.2024 kl 14:28 2607

Emisjonen må jeg nok prøve å legge bak meg

Men jeg tør påstå at med en telefonliste over aksjonærer og en langhelg, så kunne jeg i fylla fått fulltegnet den emisjonen rundt 2,50,- og det uten garantister

Jeg har aldri sagt at emisjoner i seg selv er skadelig, det som lemlestet aksjonærene er måten Life utfører dem på. Man blir vel dømt i dette landet dersom man går særlig mer i detalj, men som sagt; dette var Tjuvholmenakrobatikk på øverste hylle
Bulleys
17.08.2024 kl 13:52 2611

Dem fleste farma og tech selskaper trenger flere emisjoner en gjennomsnittlig. Samme som ensurge å flere selskaper som jobber for å finne opp produkter som er bedre sterkere bedre levetid osv. Å det regner jeg med flere vet som har vært i aksjemarkedet en stund. Kan ikke sammenligne tech og farma aksjer med olje aksjer osv.
Men jeg vet att andre farma aksjer skulle gjort alt dem kunne for å være i en slik posisjon som life er i nå. Det er en sjelden vare. Å ja det er risiko i alt som har med aksjer å gjøre. Men vi er jo her for vi har tru på produktet å som skal fylle lommene våres forhåpentligvis til slutt.
Redigert 17.08.2024 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
bravi
17.08.2024 kl 13:38 2598

Tror ikke du skal svelge rått alt som kommer fra dette selskapet. En smule skepsis er på sin plass. Husk at dette er et adninistrasjons styrt selskap som lever på emisjoner.
Se på andre Biotek selskaper på OB, de får vanligvis ikke til noen resultater som gir penger i kassa og ditto aksjekurs. I slike selskaper bør man være lynrask på salgsknappen ved nyheter.
YNWA250505
17.08.2024 kl 13:32 2593

Løse diabetes faktisk. Ingen vil løse D1 på minst 20 år om d r mulig i det hele tatt.
Bulleys
17.08.2024 kl 13:09 2596


Teknologiselskapet Lifecare fikk fulltegnet emisjonen på 90 millioner kroner.

Ser du snakker en del om bruk av penger osv men hvorfor tror du lifecare gjorde en emisjon. Penger må brukes for att ting skal gå fremover. Det eneste vi kan gjøre er å ha full tiltro til selskapet. Å jeg har ingen tro på att lifecare bare bruker opp pengene for dem har resurser til det. Jeg går ut i fra att joacim er like intresert som resten av oss andre som sitter i aksjen att dette skal gå veien. Jeg kan ikke se eller lest en negativ melding siden 2022. Å det må jo fortelle oss aksjonærer att ting gjøres skikkelig og att det går i riktig retning. La oss lene oss litt tilbake agust er enda ikke ferdig å det forventes å komme flere nyheter. Fortsatt God helg videre.
Ærligtalt
17.08.2024 kl 12:34 2620

Jeg tror det vil være behov for kontinuerlig måling i flere årtier fremover

Det som bekymrer når du nevner flere bruksområder er at Life fort kan ringe Tjuvholmengutta igjen og be dem ringe gutteklubben for å ifinansiere forskning på andre bruksområder

Gjør de det, da er løpet kjørt...

Det siste aksjonærene nå burde ønske seg er et glis fra Holter og et skriv om hvordan de skal utvide bruksområdene

For da blir det trykking av aksjer og forfordeling av verdier...Atter en gang. Jeg ser på Pengebruken til Life litt som inflasjon... Det stjeles penger ved at man trykker flere penger, som igjen gjør andres penger mindre verdt


Redigert 17.08.2024 kl 12:40 Du må logge inn for å svare
Bulleys
17.08.2024 kl 12:25 2611

Hva mener du med å løse diabetes. Har dem funnet kur slik att det forsvinner eller? Driver flere å jobber med å få nye produkter ut i markedet? For det vet vi jo att det alltids jobber med. Å det er som alt annet førstemann til mølla.
Alias Mr X
17.08.2024 kl 11:50 2623

Ikke bli for langsiktig..
I England er det forskning hvor de er nær ved å løse diabetes, da blir det ikke behov for denne sensoren.
- Jeg tror svaret derfra kommer raskere enn det Lifcare klarer.

Det som kan bli en trøst er at sensoren kan benyttes til andre ting, for eksempel temperatur måling, blod trykk, puls etc.:-)
YNWA250505
17.08.2024 kl 10:48 2653

Det kan like godt være x5 eller 5000 kr som 10.000 kroner pr sencell. Spesielt om den funker i 12mnd. Joda TTT og1 mill brukere skjer ikke første året. I løpet av 5 år kan det være 1 mill brukere over hele verden.
Ærligtalt
17.08.2024 kl 10:25 2675

Hvorfor ganger du med 5?

Spør ikke for å være drittsekk, men tror personlig at regnestykket vil være rundt 5000 brukere innen utgangen av 2025

...og rundt 4000,- i året i bruk, implisitt 20 MNOK i omsetning med deretter stødig vekst

Er du ikke langsiktig?
Redigert 17.08.2024 kl 10:26 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.08.2024 kl 09:33 2712

Du dummer deg ut med å si at det ikke er noe stort marked for Lifecare produkter. Du kan jo feks regne på 1mill brukere av Sencell, noe som ikke er usannsynlig da de fleste uten tvil vil ønske dette produktet fremfor det som er i dag. La oss si det koster kr 1000 pr bruker (det vil koste mye mer). Men kun med kr 1000 pr år snakker vi om en milliard i omsetning. Gang det med 5 så begynner vi å nærme oss. Så slutt med dette tullet ditt om at markedet ikke finnes.
Ærligtalt
17.08.2024 kl 09:10 2734

Selskapet er rasert hva gjelder verdi og tillit, en slik haug med dritt tiltrekker seg fluer- helt naturlig det

Problemet er gullklumpen midt i dritten, og hvordan vi skal unngå at ledelsen selger hele haugen som gjødsel til vennepris i bytte mot gratis grønnsaker og husly dersom noen med høygafler dukker opp

Redigert 17.08.2024 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
bravi
17.08.2024 kl 07:53 2777

Tja, tar utgangspunkt i behandling (basert på langtidsverdien) av D2 som er og har vært vanlig frem til nå. At det kommer nye målemetoder og også nye medisiner fremover kan godt hende hvis det gjør behandlingen bedre.
bravi
17.08.2024 kl 07:26 2788

Du dummer deg ut, får ikke mere rett om du bruker lavmål karakteristikker, det hjelper heller ikke på aksjekursen.
Du som påstår å vite så mye klarer ikke svare på hva en vanlig D2 pasient skal bruke 24/7 måleresultater til.
Kaloix
17.08.2024 kl 01:51 1239

At du ikke vet det bekrefter at du ikke har noe her og gjøre. Så hva med og bare forsvinne i 12-18 mnd som sist? Ingen vil savne en kunnskapsløs fjott som deg...
bravi
17.08.2024 kl 01:23 1236

Jeg vet at behandling av D2 pasienter baseres på langtidsverdiene og ikke på 24/7 målinger. Hvis du har D2, hva skal du bruke alle disse måleresultatene til da?
Kaloix
17.08.2024 kl 01:00 1245

Forskjellen på deg og meg Bravi er at jeg vet hva jeg snakker om. Du burde bare gå tilbake til det håpløse du støtter. For ingen her bryr seg, du braser bare inn på Life tråder og skal fremstå som en 'ekspert'. Du forstår ikke noe så bare hold deg vekke, ingen bryr seg om hva de mener. De med D2 har enorm nytte av dette, la være og anbefale noe. Du høres ut som en klovn, enhver som har tegn til diabetes har nytte av og vite hva blodsukkeret er. Kan du ikke bare få det inn i knollen din? Himmel og hav,
bravi
17.08.2024 kl 00:48 1243

Det er forskjell på D1 og D2, Sencell er først og fremst et hjelpemiddel for de med D1.
Spørsmålet i dette caset er om Lifecare i hele tatt greier å få sensoren ut på markedet, om den virker som forventet og om mye folk vil kjøpe den. I tillegg kommer historikken til Lifecare som preger kursutviklingen.
Du får ha lykke til med din investering.
Redigert 17.08.2024 kl 00:49 Du må logge inn for å svare
Kaloix
17.08.2024 kl 00:41 1211

Skal man begynne og bidra med noe seriøst fremover på denne tråden? Det meste som har vært skrevet siden emisjonen har vært totalt verdiløst, fortjener ikke et biotek selskap som nesten er i mål og hylles? For gudene skal vite at dette ikke er dagligdags i biotek.
Ærligtalt
17.08.2024 kl 00:41 1190

Nå er du vel litt lat?

Les mer forskning, det er en grunn til at jeg gikk ombord på ei skute med full skipper:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10299981/

Expanding the application of CGM to include all people with T1DM or T2DM can support effective intensification of therapies to reduce glucose exposure and lower the risk of complications and hospital admissions, which are associated with high healthcare costs.
Kaloix
17.08.2024 kl 00:36 1114

Jeg gjentar, Sencell teknologien er noe av det beste som har skjedd for diabetes pasienter på svært lang tid. Jeg burde vite hva jeg snakker om da jeg har hatt denne autoimmune sykdommen i over 35 år. Fordelen med og vite hva blodsukkeret er når du vil er helt uvurderlig. Den er totalt uvurderlig, det gir kunnskap som knapt har vært der før. Det måleutstyret som er der idag er helt latterlig, det kan egentlig ikke stoles på. De fleste ønsker derfor ikke og bruke det fordi det er ubehagelig og slutter og fungere når tid som helst. Om det faller av, virker i 5-7-10-12 dager, umulig og forholde seg til. Så skal du dusje hver dag med dette på armen, så faller det av og viser helt koko verdier.
Kaloix
17.08.2024 kl 00:29 1123

Sencell er ikke komt ut på markedet ennå. Du vet allerede at 90 % ikke har nytte av dette produktet. Et fjols uten kunnskap har sett inn i krystallkulen og har konkludert med at 90 % av diabetes pasienter ikke trenger dette. Du vet ikke dette, du babler om at du vet. Jeg har nettopp forklart deg forutsetninger for hva som danner et langtidsblodsukker, men du evner ikke ta til deg kunnskap fra en som meg som vet hva dette dreier seg om...
Kaloix
17.08.2024 kl 00:23 1056

Et tips til deg, hva med og fokusere på hva som er viktig i dette tilfellet? Et biotek produkt som nærmer seg verdensmarkedet er i realitet jackpot, du får nok av muligheter til og selge ut posten din de neste 12 mnd siden det er ditt eneste ønske med Lifecare. Så kan du komme inn og krangle alt du vil når du er ute, for alt du ønsker nå er og selge deg ut når første mulighet byr seg. Lar du være og kommentere her når du har solgt deg ut? For denne tråden er helt ødelagt og du har bidratt til det.
bravi
17.08.2024 kl 00:23 1031

Vås og vås fru Blom,
Det jeg vet er at for D2 pasienter baseres behandlingen på langtidsverdiene, ikke 24/7 målinger.
Er du skuffet fordi du har oppdaget at 90% av markedet ikke har særlig nytte av Life sensoren med app?
Ærligtalt
17.08.2024 kl 00:13 976

Næmmen nå lyver du jo igjen!

Har aldri sagt jeg har millioner av aksjer, vi får holde oss under millionen synes jeg

Reagerer du aldri på å bli konfrontert med dine løgner? Altså... Du skjønner det er litt dust å lyve sånn generelt sett?

Ellers litt søtt at dere virker å ha funnet tonen og konkluderer med at biotek som regel går dritt, så da bør vi gi ledelsen litt mer spillerom til å drite seg ut... Makan til tullebukker skal man lete lenge etter!
Redigert 17.08.2024 kl 00:23 Du må logge inn for å svare
Kaloix
17.08.2024 kl 00:11 967

Dette var ikke det eneste du skrev. Du har nettopp møtt en med svært lang erfaring med diabetes med ditt eget vås. Uansett diabetes 1 eller 2, kunnskap om hva blodsukkeret er regelmessig styrker sjansene til at folk med diabetes kan leve et langt liv. Et kontrollert blodsukker øker gjennom Sencell.
Du påstår noe annet, er det mulig for en som har levd med diabetes hele livet? Kan blodsukkeret som sjekkes kontinuerlig være nøkkelen til og leve med denne sykdommen? Selvsagt forstår ikke du det, du skal motbevise en skribent som har levd med dette i over 35 år? Hvem i all verden tror du at du er?
Et produkt som Sencell er etterspurt overalt, det er svært mange mennesker med diabetes som måler blodsukkeret hele tiden, 10-20 ganger om dagen fordi de må vite hva det er til enhver tid. En blokk på utsiden som varer i knapt 10 dager er ikke ønskelig for de fleste, joda dette vet jeg. Jeg ønsker selv ingen blokk, du skal dusje, bade, klø deg, sove, våkne, se på dette faenskapet som plutselig faller av eller ikke fungerer lenger.... Dagens utstyr er det egentlig ingen som vil ha
Redigert 17.08.2024 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
bravi
17.08.2024 kl 00:00 813

Ja du får bare le, men det jeg skrev om D2 som gjelder 90% av de med diabetes stemmer. D2 pasienter møter på legekontoret fastende om morgenen og måler langtidsblodsukker verdien, deretter inn til legen som vurderer resultatet og sammenligner med tidligere målinger, dette gjøres f.eks 4 ganger i året (intervall bestemmes av legen).
Kaloix
16.08.2024 kl 23:44 788

Du har null kunnskap om hva du babler om, du skrev nemlig dette idiotiske innlegget:
'Langtidsverdiene er viktigste måleparameter for D2 pasientene. Ref. YNWA250505 er målgruppen D1 pasientene, altså ca. 10% av alle med diabetes. For D2 pasientene bestemmer legen behandlingen basert på langtidsverdien, som typisk måles før konsultasjon på legekontoret. Da er ikke alle kortidsverdiene så interresante, de fleste vet at verdiene øker hvis de spiser en sjokolade'.

Dette beviser en ting, du har ingen kunnskap om diabetes. Du vet overhodet ikke hva du prater om. Jeg kjøpte ikke aksjer her fordi jeg har type 1 diabetes. Jeg er kun ute etter og tjene penger her. Har sittet inne i dette selskapet siden begynnelsen av 2020.
Dette er det beste som har skjedd diabetes pasienter på lang tid. Du behøver ikke og forstå dette, for de som ikke har kunnskap forstår svært lite. Bare at du tror langtidsverdiene er de eneste man skal forholde seg til....det finnes forøvrig ikke klasser av diabetes, enten har man type 1 eller ikke. Alt handler om hva man kontrollerer i hverdagen, eller skal du forklare meg at du forstår mer av type 1 diabetes enn meg som har levd med dette i over 35 år? Hva du gjør i hverdagen er alfa og omega for verdier senere. Dag for dag er hva som gjelder, at du ikke forstår det får meg bare til og le av alt våset du skriver. Ikke svar, de kunnskapsløse skal alltid liksom forklare at de vet mer enn alle andre...
bravi
16.08.2024 kl 23:35 767

At du har D1 selv kan gjøre at du blir litt mere optimistisk til selskapet enn den jevne investor, det er greit.
En av de tingene jeg har tjent på (eller tapt minst på) er å ikke kjøpe alle eventyrfortellingene som kommer fra ledelser med sugerør ned i kassa i administrasjons styrte Biotek selskaper.
Kaloix
16.08.2024 kl 23:23 765

Fortell meg gjerne om hva du har lykkes i når det gjelder aksjemarkedet Bravi, for du er kun en tom tønne for min del.
For hva jeg tror så vet du knapt hva diabetes er for noe, jeg tror du har null kunnskap. For min egen del....jeg fikk diabetes type 1 når jeg var 13 år, jeg vet alt om denne sykdommen nå som jeg har passert 50. Du vet ingenting, absolutt ingen verdens ting. Så hvorfor kaster du vekk tiden for alle andre her inne med våset ditt?
bravi
16.08.2024 kl 23:17 720

Saklige diskusjoner er vel og bra, men kritikk er helt på sin plass i dette caset. Uansett og alltid er den viktigste måleparameteren på prestasjonene til styre og ledelse aksjekursen. Det gjelder selvfølgelig også i Biotekselskaper
Kaloix
16.08.2024 kl 22:47 735

Saklige diskusjoner på dette forumet er som regel total mangelvare. Som jjeg har skrevet tidligere, hadde jeg fulgt dette forumet så hadde jeg ikke hatt aksjer i Lifecare. Jeg hadde heller ikke hatt aksjer i Nel, Photocure, MPCC eller det meste annet. Derfor er dette forumet søppel, derfor bør man ikke basere så mye strategi av hva som skrives her. Slik er det dessverre. Så for de som har aksjer her, hva med og skryte av jobben som er gjort av dette BIOTEK selskapet? Jobben som er gjort vil være årsaken til at Sencell kommer ut på markedet. Dette er vist vanskelig og forstå, som nevnt, nesten ingen belønner selskapet for jobben de har gjort for og plassere selskapet i en posisjon der vi alle kan tjene svært mye penger.
Kaloix
16.08.2024 kl 22:40 725

....og for og ta dette null sum spillet videre, for de som har aksjer her, (nye nick som kommer inn for og kritisere som plutselig vet hvordan Lifecare fungerer, overse slike, de har ikke noe som helst kunnskap om hva selskapet driver med) når man kun kritiserer at selskapet ikke har kompetanse, men ikke skryter av at et biotek selskapet er komt i den posisjonen de er. Hva forteller det? Man skriver at det skal selges ut i bolker på 100K aksjer når neste rykk kommer?
De fleste biotek selskap kommer aldri i mål, dette er helt utelatt i diskusjonen her. Når Lifecare er i nærheten av og komme i mål og flere som sier de har aksjer her er mer opptatt av og snakke ned selskapet? Hvor mange biotek selskap hadde byttet posisjon med Lifecare for den posisjonen de er komt i? Sanofi er inne og nå et samarbeid med One Two Analytics. Siden alt er dritt i Lifecare, fortell hvilket annet biotek selskap dere ville sittet i på nåværende tidspunkt? For det enkleste i verden er og bare hoppe inn i en tråd og kritisere hvor elendig alt er..
Bulleys
16.08.2024 kl 22:28 719

Det jeg skrev tidligere i kveld. Var rein ironi. Det er umulig å ta dette forumet seriøst. Og som en annen skrev for noen dager siden. Så tror jeg life forumet må være noe av det mest tullete forumet. Istedenfor å fylle forumet med dikt å drit å krangle med værandre. Så skulle det heller vært saklige diskusjoner men. Noen har rett og slett for mye tid forran skjermen og for mye frustrasjon over enkelte ting. Noe som i gjenn gjør att ikke andre aksjonærer ikke gidder å skrive eller spørre om ting for dem blir svart tilbake med elle melle. Det som i gjenn kunne vært interessant å snakke om. Er hva kan man forvente seg ut av rapporten som snart kommer 27 agust. Kan det være noe triggere der som kan gi fart på kurs. Eller avventer dem fleste nå til renrom og pilotproduksjonen settes i gang?
Kaloix
16.08.2024 kl 21:52 747

Det er enkelt og bare følge strømmen om hva som skrives på forum som dette. Mye overlates til at det som skrives er 'fakta', ikke sant?
Biotek selskap lever sitt eget liv, de som styrer slike selskap fra begynnelse av er satt der for og utvikle og få frem et produkt, medisin, behandling som fungerer. Når man kommer frem til at utviklet produkt fungerer så er det vel omtrent 100 % sikkert at det er andre selskap som tar dette ut til markedet? Eller er det noen som har sett et biotek selskap som har fullført løpet alene? Derfor kobles partnere opp mot et slikt selskap og i de fleste tilfeller, om ikke alle, så kjøpes det opp.
Når folk her inne skriver og kritiserer ledelse og direktør for og ikke være kompetente til og ta Sencell ut på verdensmarkedet. Jeg vet ikke, er dere helt nye i biotek eller hva? Biotek selskap kjøpes opp av større aktører som tar de til markedet, det er hovedregelen. Når det etableres en 'sannhet' om at biotek selskap går hele veien alene så er det altså ikke slik dette skjer.
Bulleys
16.08.2024 kl 20:17 789

Jeg tror aldri i værden att life klarer å løfte kursen til 3-4 kroner så bedriiten å uerfaren denne ledelsen er. ikke har dem penger heller til å gjøre det som trengs for å få produktet ut🤫 Jeg kommer til å begynne å selge meg ut med bolker på 100 k på kurs 2.3 vis den i det minste klarer det.

Bånn i bøtta og god helg 😜
Redigert 16.08.2024 kl 20:19 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
16.08.2024 kl 19:56 629

Ærligtalt har skjønt scammen? Figuren har jo stappet opp millioner av kroner oppi ræva på ledelsen og er i følge seg selv lastet med millioner av aksjer. Som hen forøvrig skal selge ut i bolker på 100k. Snittkursen hens må jo være på 3-4 kroner