Full fart fra kr 2 til 4😎😎😎

rosgun
LIFE 27.06.2024 kl 18:44 37256

Tenkte å lage en ny tråd som omhandler Lifecare.

Selskapet som har jobbet årevis med en sensor under huden på størrelse med ett riskorn……

Under Covid i 2020 jobbet mange på spreng med vaksinsjon og tester. Lifecare kom i mål med sin test i samarbeid med et tysk firma, men gradevis gikk covid ut på dato. Dette var kun en spinoff under covid, og utviklingen og fokuset var fortsatt på Sencell (sensoren)….

De jobber nå parallellt med to prosjekter for å implementere sensoren i dyr og mennesker.

Da sensor godkjent for mennesker vil ta litt lengre tid pga godkjennelser, har de nå i mellomtiden fokus på veterinærmarkedet……med kortere horisont og hvor produksjon snart er igang…..

Idag 26-6-24 kom resultatene av hunden Ellie, som har hatt sensoren i en uke. Det er registrert over 1000 triggere i perioden for å kunne lese hundens helsetilstand.

Diabetes er hovedfokus, men i juni ble det sendt inn søknad om nytt patent som også kan registrere andre helsetilstander/aspekter……

Dette er svært spennende forskning som på sikt vil gi svar på svært mange ting om helse. Folk bruker mer penger på veterinær og spesielt hunders helse enn seg selv…. Dette kan bli et enormt marked og vi snakker om like mange sensorer som det er hunder og mennesker i den vestlige verden…som er opptatt av helse.

Det er det kjæreste folk har og regnes i høyeste grad som den viltigste skapningen i familier…..


Poenget mitt er at Lifecare pr idag fremstår som et svært innovativt og spennende selskap hvor de adresserer samme produkt til 2 målgrupper: Dyr og mennesker.

Denne gangen tror jeg Holter og Co er inne på noe viktig, og det er å skape et produkt som alle må ha for å ta ansvar for seg selv og kjæledyrene. Helse har enormt fokus verden over og alle er opptatt av helse og trening…..

Fra diabetes måling til generell diagnotisering av helse gir et marked som er enormt…..

Pr idag er ikke dette priset inn i kursen verken fra Redeye eller andre…. Bare dyredelen på diabetes er verdsatt til 1,5 mrd….Diabetes delen på mennesker er verdsatt til 5 mrd…

Hva blir markedsverdien på en helsetilstands sensor som potensielt adresserer alle mennesker og dyr som er opptatt av helsen sin?

Redeyes :
Bearcase er kr 1,- ( alt går til dundas)
Basecas er kr 4,5,- (går som guidet 10% markedandel)
Bullcase er kr 11,- ( går som guidet 20% markedsandel)

https://www.redeye.se/api/articles/download-file/00af9179-053e-35c4-a67e-a3609169c1c7

💲💲💲💲💲💲💲💲
MERK: Denne analysen hensyntar ikke flere typer helse sensorer på dyr og mennesker!!! Patentet ble innsendt først 4. juni. (Patent søkt om : For å avdekke et bredt antall tilstander og sykdommer)
💲💲💲💲💲💲💲💲


Tenk om denne sensoren kan avlese andre alvorlige sykdommer som krever handling før du kommer å sjekker deg hos doktoren. Det kan muligens avdekke sykdommer tidlig eller gi en indikasjon som gjør at man bør ta en grundigere undersøkelse. Det er åpenbart at dette vil bli en suksess, og faktisk redde mange dyre og menneskeliv da behandling kan starte på et tidligere stadie.


Mao vil dette kunne revolusjonere hvordan mennesker og dyr diagnotiseres i fremtiden…..

At ikke flere «ser denne komme» er overraskende på meg. Se så på macap og kursbilde så skjønner du raskt at dette kan gå himmelhøyt på vindpust av hint om utviklingspartnere og fremgang på masseproduksjon av sensoren….

Tips: Hold fast på aksjene og kjøp på disse supernova lave nivåene om dagen🎯🎯🎯🎯
Redigert 29.06.2024 kl 00:03 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
09.08.2024 kl 23:07 1770

Helt utrolig...

Men jeg kjenner lusa på tralten, skjønner nå veldig godt hvorfor du ikke reagerer på urent mel i grøten... Du er jo rett og slett uærlig

De som ikke deltok på EMI fortjente å bli forledet, og det er greit å forlede folk... Flott fyr, du
Redigert 09.08.2024 kl 23:21 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
09.08.2024 kl 23:34 1742

Uærlig? Du kan jo begynne med å legge ut en umanipulert skjermdump av din deltagelse i emisjonen. Gjerne fra aksjekontoen din også. Litt kjedelig å sitte å "krangle" med en medaksjonær ( om du er det da?).

Så tenker vi avslutter dette tullet her. Etter du kom inn på Lifecaretråden er den blitt kav råtten og med 99% pisspreik. Og av det står du for 98%. Bare mas om skrivefeil, bikkjenavn og emisjonspiss. Jeg ber deg om å heve nivået ditt og legge ut positiv info om Lifecare. Ikke masse piss som vi alle vet. Som feks emisjonsmaset ditt. Sov godt
Ærligtalt
09.08.2024 kl 23:43 1732

Det er kun 'en person som har løyet på denne tråden, og det er deg

Du ber meg legge ut positiv informasjon om Lifecare... Er du helt borte vekk? Dette er ikke Norge rundt, jeg gjør heller ikke som deg og dikter opp fakta for å hausae opp selskapet

At du reagerer på at jeg kritiserer uærlighet, slurv og skrivefeil... Selvfølgelig gjør du det når du føler deg truffet
Goliaten15
10.08.2024 kl 09:19 1631

Nærmer seg!!
Det vises til Lifecares børsmelding 5. mars 2024,
vedrørende innkjøpsordre for renrom i forbindelse med
selskapets automatiserte produksjon. På grunn av forstyrrelser på sjøfartsrutene
gjennom Midtøsten og Afrika har forsendelsen av renrommet vært
forsinket. Forsendelsen er nå bekreftet som ankommet i Hamburg, Tyskland og er
i påvente av tollgodkjenning.- Lifecare har deretter ikke noe annet valg enn å endre tidsplanen
installasjon av renrom til slutten av juli og begynnelsen av august, og tar sikte på
lansere Pilot Production Site innen den nye tidsrammen for Q3 2024, sier administrerende direktør
Joacim Holter ved Lifecare.
YNWA250505
10.08.2024 kl 10:41 1566

Ærligtalt bryr seg ikke om meldinger om at feks renrom er ferdig satt opp. Hen bryr seg ikke om at forsøket i bikkjer går godt. Alt som betyr noe er å klage på en "grisete" emisjon og skriveleif både his Lifecare og her på forumet. Men jeg gleder meg i alle fall over nyheter som at bikkja har d bra og renrom meldes ferdigstilt. Fremtiden er stor for Lifecare
Ærligtalt
10.08.2024 kl 11:58 1517

Hen... Er du både woke OG løgner?

Jeg protesterer heller ikke på at renrommet kommer, men det er god kapasitet på renrom med rett ppm og antistatisk gulv, så her kunne de leid kapasitet og spart millioner av kroner og 6 måneder på timeline

...Men det driter vel du i?

...Fremtiden er stor... Du mente "lovende" ?
Redigert 10.08.2024 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
10.08.2024 kl 22:33 1362

Fascinerende at du som sitter på gutterommet ditt vet hva som er best for Lifecare. Mr. Holter, har du en ledig jobb til et geni som vet bedre enn alle dere som har jobbet med dette i flere år? Han kaller seg noe med ærlighet, men ærlig om sine aksjer her inne vet ingen. Forresten Holter, ikke gi denne figuren jobb. Den negative energien ønsker dere ikke.
Kaloix
10.08.2024 kl 23:16 1344

Dette er hva man burde fokusere på som aksjonær. Det som er meldt er hva man bør fokusere på, emisjoner i biotek er uunngåelig, de kommer jevnt og trutt uansett og alle som følger denne bransjen vet hvorfor. Jeg ser frem til oktober og videre hva som meldes fra Lifecare, for det kommer mye mer herfra. Så vil det alltid være støy fra de som er misfornøyde. Jeg kunne klaget mye på alt jeg har vært gjennom i Lifecare, jeg gjør ikke det av en grunn, jeg ser det større bilde, hva som trolig kommer i fremtiden og det er hva jeg fokuserer på. Vil man klage på alt som er 'urettferdig' i verden går man inn på et spor man aldri kommer ut av.
Ærligtalt
11.08.2024 kl 00:16 1326

Ville aldri arbeidet for den figuren, får vokte den lille æren jeg har igjen
YNWA250505
11.08.2024 kl 00:29 1316

Men å stappe penger oppi ræva pån det gjør du helt frivillig. Hehehehe
Kaloix
11.08.2024 kl 00:42 1304

Skriv gjerne noen ord om hvordan du vil få mer rettferdighet i den verden vi lever i, spesielt med aksjonærer og jeg skal støtte det. Jeg har sett på dette i 15-20 år og det finnes ikke mye som er rettferdig, så jeg aksepterer at verden er slik den er. Jeg tilpasser meg, og kjempe mot dette er som og prøve og stoppe tidevannet. Du kan klage alt du bare vil på et forum som dette, men når alt kommer til alt, de fleste bryr seg ikke. Verden går videre og årene går, det er det. En kamp mot dette systemet vinnes ikke på noe forum. Da må du trolig involvere deg politisk. Når det kommer til politikk vil de fleste oppleve at ingenting er enkelt, det ser enkelt ut på utsiden, på innsiden må man forholde seg til noe helt annet. Svært mange har erfart dette....kompromiss hele veien og avtaler du egentlig ikke vil gå inn på. Til syvende og sist overlever kun de sterkeste og mest hardføre, de som tror de skal være den store forskjellen dør ut etter kort tid.

Vi er aksjonærer i Lifecare og alle håper vi skal sitte igjen med en god slump med penger, det er hva jeg fokuserer på og alt jeg vil. Jeg har gitt opp en 'rettferdig' verden for lenge siden. Vi er det vi er, vi har den funksjonen vi har. Igen av oss har sannsynligvis innflytelse til og kunne endre noe. Vi tar det vi kan få og det er det. Kampen mot hverandre her på et forum som dette er helt meningsløs etter mitt syn.
Redigert 11.08.2024 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
11.08.2024 kl 01:01 1299

Du har en veldig pubertil humor?

Sant å si så har jeg alltid vært misunnelig på folk som deg; der fotball og Benny Hill er toppen av lykke - minus all jugingen,da

Men deg om det
Ærligtalt
I går kl 08:57 1007

Da er det ny uke, nye muligheter!

Straks melding om påbegynt renrom (skruene dukket opp?)

...Men ingen avtaler i sikte ?

Enda da godt, at Life sitter med lokaler, bemanning og utstyr (koster lite å ha lokaler, personell og løpende driftsutgifter uten inntjening. Da er det godt å vite at man kan kjøre emisjoner på lav sats når onkel Lindorff banker på døra)

RT: 1,63,-

Onkel Lindorff, han banker på,
Life skylder penger, men har ikke råd.

Lokalet står tomt, men strømmen er på,
Regningen har vokst, må betales nå.

Ingen lys er tent, ingen fot trår inn,
men kravet er der, med et stadig økt svinn.

Life ser på Lindorff, med bekymring og stress,
for selv om de prøver...er lommeboken under press.
Redigert i går kl 15:14 Du må logge inn for å svare
Kaloix
I dag kl 02:28 734

Biotek er emisjoner inntil det lykkes eller ikke. Det du beskriver minner mer om et flyselskap eller gruvedrift som må kjøre emisjoner for og i det hele tatt kunne eksistere. Alle som følger biotek vet at emisjoner som kjøres herfra er for og realisere videre drift mot noe stort. Et flyselskap som Norse eller SAS, de trenger mer penger. Ja, invester mer der hvis du ønsker, jeg velger biotek og Lifecare. De trenger mer penger, har vist at de har noe og komme med. Jeg vil være med videre og slik har det vært for min del når det gjelder Lifecare. De har hele tiden bevist at de har noe og komme med som trenger finansiering for og kunne fullføres.
Jeg legger min investering i Lifecare, de som vil investere i Softox, Norse eller gruve står fritt til og gjøre det. Det er helt frivillig og investere på børs, sparekonto er også en strategi for de som ikke håndterer risiko. Flere forstår ikke risiko før de er midt inne i det, aksjonærer i ULTIMO fikk kjenne på det Ærligtalt. Har du noen trøstende ord til de som har tapt det meste i dette overvurderte selskapet av meglerhus? Dette selskapet har blitt kjørt opp i skyene, jeg har aldri hatt aksjer der av en grunn. Man velger sine kamper med omhu, jeg har valgt Lifecare av noen grunner, fremover vil flere forstå hvorfor. Har ingen behov for og forklare meg, jeg har ståltro på dette selskapet og det er alt som betyr noe for meg.
Kaloix
I dag kl 02:46 731

En 'vaksine' mot kreft. At aksjonærer i det hele tatt kan tro noe slikt. Jeg tar imot, hvorfor er en vaksine mot kreft kun en drøm? Forklar videre hvorfor aksjonærer har stått i kø for og investere i noe slikt? Jeg vet ganske sikkert hvorfor og jeg vet ganske sikkert hvorfor noe slikt feiler. Stikkord er penger.
En vaksine mot kreft kommer aldri på markedet for vanlige folk. Det er mulig det skapes en slik vaksine, men vanlige folk får aldri glede av noe slikt. Det er verden vi bor i og så forstår man at en del medisin og behandling kommer aldri vanlige folk til gode.
Hvorfor feiler Ulti? Hvorfor kommer aldri en vaksine mot kreft på markedet? Det er mulig noe slikt eksisterer, men vanlige folk vil aldri få tilgang til noe slikt og de fleste bør vite hvorfor. Sencell kommer på markedet, fordi det hemmer ikke så mye inntjeningen av penger. En kur som fjerner diabetes kommer aldri på markedet, uansett hva noen tror. Grunnen er enkel, noen kan nok dra nytte av det, men ikke vanlige folk som meg og deg.
Alt handler om penger, absolutt alt. Vi lever en kynisk verden som utnytter sykdom. Friske folk generer ikke penger, en vaksine mot kreft? Du er naiv hvis du tror det blir tilgjengelig for vanlige folk.
Kaloix
I dag kl 03:19 726

Algeta ble solgt til Bayer for i underkant av 18 mrd kr. Livsforlengende medisin mot lymfekreft. Ingen revolusjon. Dette kan 'farmasi industrien leve med og en av våre egne kjøpte opp rettighetene'. Nordic Nanovector gikk til helvete, hvorfor? Samtlige selskap kjører emisjoner, som bionor, BergenBio, ClavisPharma med flere.
Det er mange biotek selskap som kan klandres og kritiseres, hvorfor er det da så viktig og kritisere Lifecare? De har drevet på i omtrent 20 år og er her fortsatt.
Man må jo spørre seg, de meglerhus som aldri her nevnt Lifecare, men har skrytt biotek selskap som har gått til helvete. Agenda er at man kan tjene penger på de og slik og sånn. Meglerhus tjener penger på det de tjener penger på. Lifecare har aldri vært en stor inntektskilde, derfor er dette selskapet mer eller mindre 'ikke eksisterende for meglerhus'. Jeg glemmer aldri DNB's totale skryt av Clavis Pharma. Alt som er investert der er borte. Likevel har meglerhuset DNB høy troverdighet. Ingen omtaler Lifecare, de er nærmest ikke eksisterende av de samme meglerhusene.
Lifecare har sett død og begravet ut i flere år, men det er vist folk her fortsatt, selskapet eksisterer fortsatt, får tak i penger gjennom emisjoner uten problem. Likevel sitter det folk og kritiserer emisjoner og hele selskapet som søppel. Vel, når vi ser andre biotek selskap og deres skjebne, Lifecare fortjener skryt. De er her fortsatt og med flere investorer på laget, mange andre biotek selskap er historie. Lifecare er fortsatt i live og ser ut til og kunne fortsette mot det aksjonærer som meg nå tror mer og mer på.
Redigert i dag kl 03:21 Du må logge inn for å svare
Goliaten15
I dag kl 07:23 645

LIFE: Strategic cooperation to make glucose data more accessible

Bergen, Norway, August 13, 2024: Lifecare ASA, a clinical stage medical sensor
company developing the next generation Continuous Glucose Monitor (CGM), is
pleased to announce a strategic cooperation with OneTwo Analytics AB (OneTwo),
a Swedish-based company specializing in data analytics of diabetes data.

The strategic cooperation will provide Lifecare access to OneTwo's portfolio
of comprehensive AI and ML based software for self-monitoring and automatic
interpretation of CGM data. Furthermore, OneTwo will act as Lifecare's digital
development partner on a consultancy base, as Lifecare intends to
commercialize the software tool in the field of veterinary medicine on a
license-base.

This marks a significant milestone in the advancement of veterinary medicine,
aiming to bring cutting-edge analytical software developed for the human
diabetes market to the veterinary field.

Under the terms of the strategic cooperation, OneTwo will leverage its
expertise in data analytics and software development to create a digital
infrastructure tailored to the needs of veterinary professionals. The
centerpiece of this collaboration is OneTwo's "INSIGHTS and Clinic Portal"
software.

Lifecare will take the lead in commercializing this advanced analytical
software within the global veterinary market. The partnership grants Lifecare
an exclusive, worldwide license to modify, market, and brand the software
under its name. This software is designed to analyze glucose data from CGM
sensors, providing critical insights into glucose deviations and fluctuations,
which are vital for the diagnosis, treatment, and management of diabetes.

As part of the strategic cooperation, OneTwo will also develop a user-friendly
mobile application compatible with both iOS and Android platforms. This app
will facilitate seamless data transmission from the Sencell sensors to cloud
servers and enable bi-directional communication with the customized analytical
software. The digital infrastructure will not only serve the veterinary sector
but also retain compatibility for potential human healthcare applications.

- Lifecare's vision has always been to make glucose monitoring easier for the
patient using our Sencell sensor. In order to meet that customer promise, we
must also be able to easily provide insight into valuable diabetes data
through innovative and user-friendly software solutions, says Joacim Holter,
CEO of Lifecare.

- We are thrilled to partner with OneTwo. This partnership underlines our
commitment to promoting innovative technological solutions within diabetes
monitoring and improving the health and well-being of patients worldwide, says
Holter.

- Continuous monitoring of glucose levels entail large amounts of data for the
clinicians and patients to interpret. Implementing AI/ML-based software to
exploit and understand the amount of data is an absolute necessity. OneTwo's
products are cutting edge, and this represents a significant strategic
opportunity for us to introduce this, also in the veterinary market. In
addition, we follow our overall strategy by introducing a uniform system that
positions us for a later market launch in the human market, says Holter.

- This partnership is a natural extension of our mission to harness the power
of data analytics for better health outcomes. By combining our technological
expertise with Lifecare's market potential, we are poised to make a
significant impact in both veterinary and human healthcare, says Lars
Cederblad, co-founder and CEO of OneTwo Analytics AB.

OneTwo's development is rooted in scientific research by endocrinologists from
Uppsala University and co-founders of OneTwo, Per-Ola Carlsson (MD, PhD,
Professor) and Daniel Espes (MD, PhD, Assoc. Professor). The Swedish company's
software is in compliance with the European Medical Device Directive/Medical
Device Regulations and ISO 13485 and approved by the FDA for the US market.

OneTwo's software is implemented in Swedish and US health care clinics
ensuring automated interpretation of CGM data. The software is compatible for
automated interpretation of the CGM marked leaders Abbott and Dexcom sensors,
of which OneTwo are engaged in a partnership with Dexcom for the Nordic and US
market.

The parties have signed a Heads of Terms describing the strategic cooperation
and will work closely together to finalize the agreement.
12Fire
I dag kl 08:17 556

Dette er stort!

"The software is compatible for automated interpretation of the CGM marked leaders Abbott and Dexcom sensors, of which OneTwo are engaged in a partnership with Dexcom for the Nordic and US market."

Satsingen vil eller kan åpne for en fast-track FDA søknad i fortsettelsen. At Dexcom og ikke Sanofi omtales i partnerskap var ikke forventet, uten at det åpner for annet enn konstatering.
Redigert i dag kl 08:59 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
I dag kl 08:22 543

Du trekker linjer til big pharma som har feilet...knytter deretter Life opp mot...Algeta!

Så ber du om noen trøstens ord til Ultimovacs aksjonærene. Det får vel ikke blitt annet enn at selskapet var helt åpne på risikoen, hele veien? Meg bekjent kjøpte de heller ikke inn utstyr før de trengte det, og guiding rundt fremtidig kapitalinnhenting var god

Tja... Vår trøst er muligens at det tross alt er litt igjen å fordele, selv etter at det ble gitt bort aksjer over en lav sko?

Muligens kan Life leie ut renrommet inntil avtaler er på plass? Dekker sikkert inn lønnen til en av assistentene...

Den største trøsten/håpet må være at Big Pharma kjøper opp teknologien og kaster ledelsen

Hvorfor kaste ledelsen?

DE LEDER IKKE
Redigert i dag kl 08:32 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 08:30 516

Sten for sten bygges Lifecare. Dette er enormt viktig for begge parter og spesielt Lifecare. OneTwo's er allerede implementert og godkjent av myndigheter i Europa og USA.
Meget godt jobbet og gratulerer til styret og Mr.Holter for fantastisk god jobb.
Fremtiden er stor og det skal bli deilig å bli svært rik på Lifecare aksjen.
Piltingsrud
I dag kl 08:40 474

Har du tatt opp noe av innholdet i din evinnelige syting og klaging med Holter?
Redigert i dag kl 08:46 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 09:03 410

Den fantastiske meldingen fra Lifecare og alt du klarer å lire ut av deg er dette? Du er absolutt ingen aksjonær i Lifecare og om du skulle være det så står det værre til med deg en fryktet. Evt jobber du for shorterne. Nå selger du deg vel ut i bolker på 100k på denne meldingen eller.
Ærligtalt
I dag kl 09:17 360

Neida, jeg selger ikke på en melding der et svensk lag med utviklere trenger penger (fra Life) for å videreutvikle software

Meldingen er helt grei den, og ikke såååå dumt- men jeg dumper ikke noe på denne

YNWA: Hva er fantastisk med meldingen? Mer utvikling før produksjon?

Skjønner du at Life nå plutselig skal pushe lisenser på en app via en tredjepart? At de nå skal betale en gjeng med utviklere pr. time for dette?

For noe surr, antar enkelte kaster kortene nå (dog ikke meg, riktig ennå)

Tiden går, utgiftene påløper, avtaler uteblir

Surr deluxe


Edit @ 09:35: Da har markedet talt, meldingen var like mye verdt som det selskapet bruker på printerleie hvert kvartal

Edit @ 10:16: markedet taler igjen, og verdien på selskapet er nå lavere enn i går. Sitter noen å regner inn timerater mellom 900 - 1200,- eks. mva for utviklere i Sverige? Lisenskostnader? GDPR strategi? Egen server? Design? Spennende!


Redigert i dag kl 10:19 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
I dag kl 09:59 259

Du nevner shortere... Du tror ikke de heller tjente gode penger etter den villede nedgangen fra 4+ til rundt 1,5,- da?

Det Life viser til i dag er fler utgifter, that's it

Kan nevne at jeg satt med en kantineapp for et par år siden, ikke proprietær på noe vis, men startkost på utvikling var
150 løk, og det før misforståelser, drift og oppfølgning

De gikk på huet og røven ut, lagde min egen løsning via web for 250 kroner (prisen for domenet og en Basic wordpress modul)

Altså: Dagens melding er et varsel om større utgifter- det er ikke smørbrød og cola disse gutta skal selge... Kost vil bli høy
Redigert i dag kl 09:59 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I dag kl 10:33 206

OK, du ser kun større utgifter og ikke at produktet til Lifecare blir mye bedre? Gratulerer
Redigert i dag kl 10:34 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
I dag kl 10:45 174

Produktet sier du jo selv er uovertruffent (jeg er ikke uenig med deg) - du juger til og med på deg at det er testet i mennesker i 6 måneder...

Produktet blir ikke noe bedre av dette nei, og finleser du teksten så ser du også at dette " samarbeidet" er mot faktura. Kan dog presentasjonen av dataene bli gode som følge av dette?

Joda- MEN FÅ NÅ FOR F*** PÅ PLASS NOEN AVTALER FØR DET FLIKKES PÅ FONTER OG KNAPPER I EN APP SOM VISER DATA FRA ET PRODUKT SOM INGEN ENNÅ HAR KJØPT, DA

Klassisk eksempel på shit in, shit out. Dette er hyllevare

Verdien på biblioteket? Veldig usikker, glukoseverdier og hva som er optimalt i forhold til egenproduksjon av insulin er allerede godt kjent

Men det siste en puddeleier på 72 trenger her i verden er 14 forskjellige måter å tolke insulin nivåene til "Labben" på

Blir neste melding utvikling av en kunstig pancreas i samarbeid med en gjeng Sveitsiske bioingeniører mot faktura?

Exit kan strømmes på NRK appen
Redigert i dag kl 11:05 Du må logge inn for å svare
Bullen
I dag kl 11:05 134

Tok en telefon til noen veterinærer...................... et slik produkt som Lifecare har, vil lette hverdagen enormt for eiere av katter og hunder. Sikkert også bedre for dyrene. Det virker jo nå som om det bare er et tidsspørsmål før produktet er på markedet.
Ærligtalt
I dag kl 11:08 120

Du må skille på faktorene: Produktet er godt nok og må på markedet: Alle er enige

Alt dette andre surret de driver med er talentløst

Ingen av aksjonærene har bedt Holter om en ekstra stopp på Theaterkafeen- Han er bedt om å levere produktet som forespeilet i utallige guidinger

Markedet er enig og priser derfor selskapet lavere
Redigert i dag kl 11:17 Du må logge inn for å svare
Bullen
I dag kl 11:24 91

Har ikke mye peiling på livet til Holter. Hvis produktet er bra nok som du skriver, vil det rett og slett revolusjonere diabetes verden
Ærligtalt
I dag kl 11:33 80

Det har du helt rett i, men selskapet må bli proffere hva gjelder å innfri på KPI'er de har kommunisert markedet

Ofte bærer børsmeldinger preg av at Holter har vært på messe med litt for mye innabords... og det er trist, gitt hvor bra dette kan bli

De vingler voldsomt om dagen, må heller fokusere på å levere enn å dandere. Mange sorterer kortstokken om dagen; dette er ikke tiden for sirkusmeldinger der økt kost fordekkes som muligheter

Renrom kunne de leid

App kunne de laget selv til en brøkdel av kosten de nå legger opp til

De ansetter heftig, men ingen avtaler som genererer cash foreligger

Ingen flere milepælsutbetalinger er kommunisert markedet

De bruker VELDIG mye penger om dagen, mye av ANDRES penger

AKSJONÆRENES PENGER
Redigert i dag kl 11:45 Du må logge inn for å svare
Bullen
I dag kl 11:43 59

Hvis du mener at han ikke funker, bør du sende en melding til styret og ta det opp den veien. Du må jo regne med at styret i Lifecare jobber for firmaets beste.