Full fart fra kr 2 til 4đđđ
Tenkte Ä lage en ny trÄd som omhandler Lifecare.
Selskapet som har jobbet Ă„revis med en sensor under huden pĂ„ stĂžrrelse med ett riskornâŠâŠ
Under Covid i 2020 jobbet mange pĂ„ spreng med vaksinsjon og tester. Lifecare kom i mĂ„l med sin test i samarbeid med et tysk firma, men gradevis gikk covid ut pĂ„ dato. Dette var kun en spinoff under covid, og utviklingen og fokuset var fortsatt pĂ„ Sencell (sensoren)âŠ.
De jobber nÄ parallellt med to prosjekter for Ä implementere sensoren i dyr og mennesker.
Da sensor godkjent for mennesker vil ta litt lengre tid pga godkjennelser, har de nĂ„ i mellomtiden fokus pĂ„ veterinĂŠrmarkedetâŠâŠmed kortere horisont og hvor produksjon snart er igangâŠ..
Idag 26-6-24 kom resultatene av hunden Ellie, som har hatt sensoren i en uke. Det er registrert over 1000 triggere i perioden for Ă„ kunne lese hundens helsetilstand.
Diabetes er hovedfokus, men i juni ble det sendt inn sĂžknad om nytt patent som ogsĂ„ kan registrere andre helsetilstander/aspekterâŠâŠ
Dette er svĂŠrt spennende forskning som pĂ„ sikt vil gi svar pĂ„ svĂŠrt mange ting om helse. Folk bruker mer penger pĂ„ veterinĂŠr og spesielt hunders helse enn seg selvâŠ. Dette kan bli et enormt marked og vi snakker om like mange sensorer som det er hunder og mennesker i den vestlige verdenâŠsom er opptatt av helse.
Det er det kjĂŠreste folk har og regnes i hĂžyeste grad som den viltigste skapningen i familierâŠ..
Poenget mitt er at Lifecare pr idag fremstÄr som et svÊrt innovativt og spennende selskap hvor de adresserer samme produkt til 2 mÄlgrupper: Dyr og mennesker.
Denne gangen tror jeg Holter og Co er inne pĂ„ noe viktig, og det er Ă„ skape et produkt som alle mĂ„ ha for Ă„ ta ansvar for seg selv og kjĂŠledyrene. Helse har enormt fokus verden over og alle er opptatt av helse og treningâŠ..
Fra diabetes mĂ„ling til generell diagnotisering av helse gir et marked som er enormtâŠ..
Pr idag er ikke dette priset inn i kursen verken fra Redeye eller andreâŠ. Bare dyredelen pĂ„ diabetes er verdsatt til 1,5 mrdâŠ.Diabetes delen pĂ„ mennesker er verdsatt til 5 mrdâŠ
Hva blir markedsverdien pÄ en helsetilstands sensor som potensielt adresserer alle mennesker og dyr som er opptatt av helsen sin?
Redeyes :
Bearcase er kr 1,- ( alt gÄr til dundas)
Basecas er kr 4,5,- (gÄr som guidet 10% markedandel)
Bullcase er kr 11,- ( gÄr som guidet 20% markedsandel)
https://www.redeye.se/api/articles/download-file/00af9179-053e-35c4-a67e-a3609169c1c7
đČđČđČđČđČđČđČđČ
MERK: Denne analysen hensyntar ikke flere typer helse sensorer pÄ dyr og mennesker!!! Patentet ble innsendt fÞrst 4. juni. (Patent sÞkt om : For Ä avdekke et bredt antall tilstander og sykdommer)
đČđČđČđČđČđČđČđČ
Tenk om denne sensoren kan avlese andre alvorlige sykdommer som krever handling fÞr du kommer Ä sjekker deg hos doktoren. Det kan muligens avdekke sykdommer tidlig eller gi en indikasjon som gjÞr at man bÞr ta en grundigere undersÞkelse. Det er Äpenbart at dette vil bli en suksess, og faktisk redde mange dyre og menneskeliv da behandling kan starte pÄ et tidligere stadie.
Mao vil dette kunne revolusjonere hvordan mennesker og dyr diagnotiseres i fremtidenâŠ..
At ikke flere «ser denne komme» er overraskende pĂ„ meg. Se sĂ„ pĂ„ macap og kursbilde sĂ„ skjĂžnner du raskt at dette kan gĂ„ himmelhĂžyt pĂ„ vindpust av hint om utviklingspartnere og fremgang pĂ„ masseproduksjon av sensorenâŠ.
Tips: Hold fast pĂ„ aksjene og kjĂžp pĂ„ disse supernova lave nivĂ„ene om dagenđŻđŻđŻđŻ
Selskapet som har jobbet Ă„revis med en sensor under huden pĂ„ stĂžrrelse med ett riskornâŠâŠ
Under Covid i 2020 jobbet mange pĂ„ spreng med vaksinsjon og tester. Lifecare kom i mĂ„l med sin test i samarbeid med et tysk firma, men gradevis gikk covid ut pĂ„ dato. Dette var kun en spinoff under covid, og utviklingen og fokuset var fortsatt pĂ„ Sencell (sensoren)âŠ.
De jobber nÄ parallellt med to prosjekter for Ä implementere sensoren i dyr og mennesker.
Da sensor godkjent for mennesker vil ta litt lengre tid pga godkjennelser, har de nĂ„ i mellomtiden fokus pĂ„ veterinĂŠrmarkedetâŠâŠmed kortere horisont og hvor produksjon snart er igangâŠ..
Idag 26-6-24 kom resultatene av hunden Ellie, som har hatt sensoren i en uke. Det er registrert over 1000 triggere i perioden for Ă„ kunne lese hundens helsetilstand.
Diabetes er hovedfokus, men i juni ble det sendt inn sĂžknad om nytt patent som ogsĂ„ kan registrere andre helsetilstander/aspekterâŠâŠ
Dette er svĂŠrt spennende forskning som pĂ„ sikt vil gi svar pĂ„ svĂŠrt mange ting om helse. Folk bruker mer penger pĂ„ veterinĂŠr og spesielt hunders helse enn seg selvâŠ. Dette kan bli et enormt marked og vi snakker om like mange sensorer som det er hunder og mennesker i den vestlige verdenâŠsom er opptatt av helse.
Det er det kjĂŠreste folk har og regnes i hĂžyeste grad som den viltigste skapningen i familierâŠ..
Poenget mitt er at Lifecare pr idag fremstÄr som et svÊrt innovativt og spennende selskap hvor de adresserer samme produkt til 2 mÄlgrupper: Dyr og mennesker.
Denne gangen tror jeg Holter og Co er inne pĂ„ noe viktig, og det er Ă„ skape et produkt som alle mĂ„ ha for Ă„ ta ansvar for seg selv og kjĂŠledyrene. Helse har enormt fokus verden over og alle er opptatt av helse og treningâŠ..
Fra diabetes mĂ„ling til generell diagnotisering av helse gir et marked som er enormtâŠ..
Pr idag er ikke dette priset inn i kursen verken fra Redeye eller andreâŠ. Bare dyredelen pĂ„ diabetes er verdsatt til 1,5 mrdâŠ.Diabetes delen pĂ„ mennesker er verdsatt til 5 mrdâŠ
Hva blir markedsverdien pÄ en helsetilstands sensor som potensielt adresserer alle mennesker og dyr som er opptatt av helsen sin?
Redeyes :
Bearcase er kr 1,- ( alt gÄr til dundas)
Basecas er kr 4,5,- (gÄr som guidet 10% markedandel)
Bullcase er kr 11,- ( gÄr som guidet 20% markedsandel)
https://www.redeye.se/api/articles/download-file/00af9179-053e-35c4-a67e-a3609169c1c7
đČđČđČđČđČđČđČđČ
MERK: Denne analysen hensyntar ikke flere typer helse sensorer pÄ dyr og mennesker!!! Patentet ble innsendt fÞrst 4. juni. (Patent sÞkt om : For Ä avdekke et bredt antall tilstander og sykdommer)
đČđČđČđČđČđČđČđČ
Tenk om denne sensoren kan avlese andre alvorlige sykdommer som krever handling fÞr du kommer Ä sjekker deg hos doktoren. Det kan muligens avdekke sykdommer tidlig eller gi en indikasjon som gjÞr at man bÞr ta en grundigere undersÞkelse. Det er Äpenbart at dette vil bli en suksess, og faktisk redde mange dyre og menneskeliv da behandling kan starte pÄ et tidligere stadie.
Mao vil dette kunne revolusjonere hvordan mennesker og dyr diagnotiseres i fremtidenâŠ..
At ikke flere «ser denne komme» er overraskende pĂ„ meg. Se sĂ„ pĂ„ macap og kursbilde sĂ„ skjĂžnner du raskt at dette kan gĂ„ himmelhĂžyt pĂ„ vindpust av hint om utviklingspartnere og fremgang pĂ„ masseproduksjon av sensorenâŠ.
Tips: Hold fast pĂ„ aksjene og kjĂžp pĂ„ disse supernova lave nivĂ„ene om dagenđŻđŻđŻđŻ
Redigert 29.06.2024 kl 00:03
Du mÄ logge inn for Ä svare
Ărligtalt: sensoren skal IKKE ut etter 12 uker. Kan vi legge denne dĂžd nĂ„? Takk. Og god aften.
Redigert 22.08.2024 kl 21:23
YNWA250505
22.08.2024 kl 23:08
3589
Kan ikke huske dette med 6mnd og link til dette. Du har sikkert tolket dette pÄ din mÄte
Bulleys
23.08.2024 kl 10:08
3478
FĂ„r vi se hvor glad aksjonĂŠrer er Ă„ selge lagt inn kjĂžp pĂ„ 1.644 vis dere vil ut har dere kjangse nĂ„đ
Ărligtalt
23.08.2024 kl 10:29
3473
Det blir null problem
Dersom man hensyntar IR og verdi pÄ selskapet, sÄ har ledelsen i beste fall et likegyldig forhold til dette
Dermed er det god sjanse for at kursraset fortsetter - de bryr seg rett og slett ikke
Dersom man hensyntar IR og verdi pÄ selskapet, sÄ har ledelsen i beste fall et likegyldig forhold til dette
Dermed er det god sjanse for at kursraset fortsetter - de bryr seg rett og slett ikke
Bulleys
23.08.2024 kl 12:34
3422
SĂ„ da burde man selge seg ut nĂ„ fĂžr det skjer da? Er ikke det lurt? Sier att kursen skal rase men sitter stille selv.en liten luring du Ărligtaltââ selv hĂ„pte jeg pĂ„ att noen skulle se sitt snitt Ă„ bli ferdig med nedslaget som har herjet hele uken Ă„ potensielt Ăždelagt kursen litt vi kunne vĂŠrt nĂŠrmere eller over 2. Men alltid noen som skal herje litt. Satser pĂ„ ett knakende bra intervju med joacim Ă„ forhĂ„pentligvis kan fortelle noe kursdrivende neste uke. God helg.
Redigert 23.08.2024 kl 12:42
12Fire
23.08.2024 kl 12:59
3431
Hvis vi nÄ klokker inn 10 uker pÄ tidspunkt for gjennomgang i neste uke, og 5 ganger hva verdenslendende konkurrerenter er i markedet med. Legg til grunn at mÄlingene er pÄ OK nivÄ for kvalitet, funksjonalitet og pasientsikkerhet.... At teknologien er validert og best.
Burde vi ikke vĂŠrt nĂŠrmere 16,7 enn 1,67 ?
Burde vi ikke vĂŠrt nĂŠrmere 16,7 enn 1,67 ?
Ărligtalt
23.08.2024 kl 15:28
3352
Jeg skulle gjerne solgt meg ut, men gulvet er dessverre ikke der. Tar det med ro og selger ut bolker pÄ 100k ved neste sensasjonsmelding som slÄr an i markedet
Og lur er jeg nok ikke, sitter tungt lastet i elendigheten
Nedsalg blir du heller ikke kvitt, det sĂžrget den nylige vennefesten for đ
Og lur er jeg nok ikke, sitter tungt lastet i elendigheten
Nedsalg blir du heller ikke kvitt, det sĂžrget den nylige vennefesten for đ
Redigert 23.08.2024 kl 15:30
Bulleys
23.08.2024 kl 15:36
3373
Tipper nĂ„ alt begynner Ă„ gĂ„ pĂ„ skinner Ă„ kursen Ăžker og pengene begynner Ă„ komme inn. SĂ„ sitter nok du like stille som resten av oss. Men ja forstĂ„r frustrasjonen av Ă„ ha en hĂžy gav. Men det betyr ikke noe i det lange bildet. Vi vil nok tjene penger alle som sitter her i dag. Produktet er nr1đđ har en kompis som har sittet i 5 Ă„r i shelf med inngang pĂ„ 1.9 Av og til er tĂ„lmodighet veldig stort verktĂžyđ hold ut.
Ărligtalt
23.08.2024 kl 15:47
3368
Ble med i emien og har ikke hĂžy gav slikt sett, men frustrerende Ă„ bevitne hele prosessen egentlig. Penger inn?
Tja, jeg hÄper pÄ et snarlig oppkjÞp av folk som kan dette med butikk- for som du sier; produktet er det intet Ä utsette pÄ
Men muligens er dette styrt?
Lavest mulig kurs mot hĂžyest mulig stilling?
Det eneste vi kan si med Sikkerhet er at skatten skal betales og at Life synker alt mer ned i gjĂžrma verdimessig
Tja, jeg hÄper pÄ et snarlig oppkjÞp av folk som kan dette med butikk- for som du sier; produktet er det intet Ä utsette pÄ
Men muligens er dette styrt?
Lavest mulig kurs mot hĂžyest mulig stilling?
Det eneste vi kan si med Sikkerhet er at skatten skal betales og at Life synker alt mer ned i gjĂžrma verdimessig
Redigert 23.08.2024 kl 16:10
Bulleys
23.08.2024 kl 17:09
3326
Vel hva kan man si der andre ser utgang ser andre inngang. Men jeg fÞlger med pÄ aksjonÊrer som kjÞper seg inn gjennom nordnett Ä bare denne uken her sÄ har det kommet nye 45 aksjonÊrer. SÄ jeg tror ikke aksjen gÄr til grunn. En dag sier det stopp Ä kursen vil Þke i gjenn. Bare tidsspÞrsmÄl. God helg
Ărligtalt
23.08.2024 kl 17:56
3288
Det stemmer jo, frekvensbasert sÄ hopper alltid noen inn etter en trynings
SpÞrsmÄlet som gjenstÄr er jo hvorfor ledelsen tilsynelatende gir komplett faen i aksjonÊrverdiene. Nei, vi fÄr satse pÄ et oppkjÞp
SpÞrsmÄlet som gjenstÄr er jo hvorfor ledelsen tilsynelatende gir komplett faen i aksjonÊrverdiene. Nei, vi fÄr satse pÄ et oppkjÞp
bravi
23.08.2024 kl 18:13
3281
Litt tvilsomt at det bare er satt inn en sensor pÄ hunden, hvorfor ikke f.eks 3 sensorer sÄ kunne de tatt ut en etter 12 uker, en etter 24 uker og latt den siste helt til den sluttet Ä virke. Regner med at Life ikke ville ha 3 sensorer samtidig i tilfelle de ville gi forskjellige mÄleresultater, det ville vÊrt kjedelig.
Ărligtalt
23.08.2024 kl 18:32
3295
Neida, det ville kunne trigget immunreaksjoner, betennelser, hevelser eller annet som kunne korrumpert dataene
Studiet er helt fint, til tross for backlash hva gjelder formulering i seneste melding over bĂžrs
Edit: De skal ha full kontroll pÄ selve implantatet, ingen signifikante avvik pÄ disse i form av avvikende mÄlinger. SvÊrt fÄ / ingen kan slÄ kompetansen og produktet til Life, men Bislett kebab slÄr dem pÄ verdiskapning:)
Studiet er helt fint, til tross for backlash hva gjelder formulering i seneste melding over bĂžrs
Edit: De skal ha full kontroll pÄ selve implantatet, ingen signifikante avvik pÄ disse i form av avvikende mÄlinger. SvÊrt fÄ / ingen kan slÄ kompetansen og produktet til Life, men Bislett kebab slÄr dem pÄ verdiskapning:)
Redigert 23.08.2024 kl 18:56
Bulleys
23.08.2024 kl 19:18
3276
Vel det er vel som oss menesker antar jeg. Vi alle er forskjellige Ä reagere forskjellige pÄ diverse. NÄ skal dem bÄde kjÞre produktet pÄ dyr med og uten diabetes. For Ä fÄ en bedre forstÄelse av dette.og Ässen produktet fungerer pÄ vÊr enkelt. Det samme gjelder menesker vis det bare var ett meneske som hadde testet dette Ässen vet vi att det fungerer 100% da? Da gir det mer trygghet vis 10 personer har testet dette Ä alle kom godt ut av det.
Ărligtalt
24.08.2024 kl 00:15
3180
Dette er ikke et medikament med kontraindikasjoner eller halveringstid. Derfor trenger de heller ikke store test- og kontrollgrupper
Bulleys
24.08.2024 kl 08:19
3162
Neida det er jeg klar over. Ă
du har vist tidligere att du er en smart person. Det jeg sikter mot er. Alle reager forskjellig Ă„ som du vet nĂ„r en kropp fĂ„r ett fremlegmen i kroppen sĂ„ kan enkelte kropper reagere forskjellig Ă„ prĂžve Ă„ kvitte seg med dette man kan bli dĂ„rlig Ă„ssĂ„ videre. Men vi sikter mot att det ikke blir noe komplikasjoner Ă„ att alle testene kommer posetivt ut. SĂ„ langt har det vĂŠrt helt enestĂ„ende Ă„ vi satser pĂ„ att mirakel produktet fortsetter Ă„ imponere og att vev ikke har tatt noe skade Ă„ alt ser bra ut.đ
Ărligtalt
24.08.2024 kl 10:12
3158
Joda, men gitt at eksempelvis p-staver som er vesentlig stÞrre allerede er godkjent, sÄ vil jeg tro at et lite riskorn gÄr gjennom nÄlÞyet (nesten bokstavelig talt)
Vi mÄ heller ikke glemme oppkjÞpet av ekstraksjons- teknologien som ble gjennomfÞrt for kort tid siden. Dette er noe jeg ikke kritiserte, da pakken de kjÞpte medfÞrte eierskap til nettopp dette: Eksisterende, godkjent lÞsning for uthenting av p-staver
...Som enkelt kan moddes til uthenting av Sencell
Mange tror jeg baisser selskapet, men det er ikke tilfellet. Jeg peker simpelthen pÄ styrker og svakheter; og ledelsen slik den er nÄ er ikke de rette til Ä kommersialisere dette produktet
Vi mÄ heller ikke glemme oppkjÞpet av ekstraksjons- teknologien som ble gjennomfÞrt for kort tid siden. Dette er noe jeg ikke kritiserte, da pakken de kjÞpte medfÞrte eierskap til nettopp dette: Eksisterende, godkjent lÞsning for uthenting av p-staver
...Som enkelt kan moddes til uthenting av Sencell
Mange tror jeg baisser selskapet, men det er ikke tilfellet. Jeg peker simpelthen pÄ styrker og svakheter; og ledelsen slik den er nÄ er ikke de rette til Ä kommersialisere dette produktet
Redigert 24.08.2024 kl 10:15
Bulleys
24.08.2024 kl 12:02
3112
Det er jeg helt enig i. Ă
ssÄ mÄ vi ikke glemme att den ledelsen som du har hatt dÄrlig tillit til er dem som har skapt dette produktet. Hadde det ikke vÊrt for lifecare og denne ledelsen. SÄ hadde ikke dette produktet eksistert. Selv om joacim og ledelsen mÄtte ta tÞft valg med emisjon osv sÄ er det av og til det som mÄ til for Ä vokse enda stÞrre. Uansett done deal pengene pÄ konto. blir det veldig spennende til tirsdag. For min del blir helgen veldig lang nÄr det er mye spennende som skjer nÄ rundt life. Vet aldri hva slags bÞrsmelding som kan komme rundt neste sving.
kaunis
24.08.2024 kl 12:13
3155
Det er helt riktig og kunnsakps-basert info du hittil har fÄtt pÄ denne trÄden fra rosgun. Det stÄr opp til en hver Ä selv lese seg opp pÄ selskapet for Ä kontrolere det som blir skrevet om selskaper her inne . jeg takker rosgun for at han legger ut pÄ trÄden nÄr noe nytt skjer fra selskapet. LIFECARE er et fremtidsrettet og godt styrt selskap med en unik teknologi som det er verdt Ä satse penger pÄ. Anser det som mobbing Ä pÄstÄ hausing nÄr en holder seg til fakta.
Ărligtalt
24.08.2024 kl 13:20
3122
Tja...
Produktet er flott og all respekt til utviklerne, som har fÄtt arbeide i fred og ro med sksjonÊrenes midler
Men det kan ikke bli sett pÄ som mobbing Ä stille store spÞrsmÄlstegn ved de Þkonomiske grepene som selskapet har tatt den siste tiden.
Produktet er flott og all respekt til utviklerne, som har fÄtt arbeide i fred og ro med sksjonÊrenes midler
Men det kan ikke bli sett pÄ som mobbing Ä stille store spÞrsmÄlstegn ved de Þkonomiske grepene som selskapet har tatt den siste tiden.
Kaloix
24.08.2024 kl 21:22
2983
Det har, sÄ vidt jeg vet, aldri vÊrt fokus pÄ at det er Lifecare's ledelse som skal ta Sencell til markedet alene. I biotek mislykkes flertallet, det merker de fleste nÄr de har fulgt med denne bransjen en stund. Et biotek selskap kan derfor ikke bruke noe sÊrlig ressurser pÄ en markedsavdeling som er dyktige pÄ og ta dette ut pÄ markedet. Det eneste de egentlig kan fokusere pÄ er og utvikle medisin/produkt/hjelpemiddel som kommer gjennom nÄlÞyet. Det nÄlÞyet er trangt og krever mye for og komme forbi. Kommer man forbi dette kritiske punktet som er et vÊre eller ikke vÊre, sÄ kan man snakke om hvem som tar dette ut pÄ markedet. I alle tilfeller jeg har sett sÄ har det vÊrt andre selskap med mye mer ressurser og kompetanse som sÞrger for at produktet kommer ut. De som lykkes innen biotek vil i de fleste tilfeller bli kjÞpt opp av et mye stÞrre selskap, alternativt sÄ kommer det partner/e inn som bidrar til at produkt markedsfÞres og kommer ut pÄ markedet.
Det hjelper lite og ha en dyktig markedsavdeling hvis man ikke har noe og tilby. Det meste av ressurser brukes derfor, forstÄelig nok, til forskning for nettopp og komme i en posisjon der man har noe og tilby. Jeg er ganske sikker pÄ at de fleste her inne vet dette veldig godt :)
BelĂžnningen for og lykkes innen denne bransjen vil i de fleste tilfeller vĂŠre en livsendrende Ăžkonomisk gevinst. Selv de som ikke har investert veldig mye vil sitte igjen med en solid gevinst hvis slike selskap lykkes.
Det hjelper lite og ha en dyktig markedsavdeling hvis man ikke har noe og tilby. Det meste av ressurser brukes derfor, forstÄelig nok, til forskning for nettopp og komme i en posisjon der man har noe og tilby. Jeg er ganske sikker pÄ at de fleste her inne vet dette veldig godt :)
BelĂžnningen for og lykkes innen denne bransjen vil i de fleste tilfeller vĂŠre en livsendrende Ăžkonomisk gevinst. Selv de som ikke har investert veldig mye vil sitte igjen med en solid gevinst hvis slike selskap lykkes.
Redigert 24.08.2024 kl 21:35
Kaloix
25.08.2024 kl 00:01
2927
De som er aksjonÊrer her, forstÄr dere hvilken situasjon vi befinner oss i? Du kan trygle og be alt du vil for og komme i den situasjonen Lifecare befinner seg i. Hadde jeg oppdaget dette selskapet med hva som er meldt de siste 2 Ärene hadde jeg vÊrt fra meg av glede, nÊrmest hysterisk eufori.
SÄ leser man dette forumet og......sitter igjen med et spÞrsmÄlstegn. Alt som er meldt, In vitro 6 mnd, 9 uker i hund. Lifecare har altsÄ bevist at Sencell fungerer i 6 mnd utenfor vev, eller utenfor kropp. Det er ogsÄ testet i mennesker i noen dager, det fungerer. Det fungerer i griser og det har nÄ fungert i over 9 uker i en hund.
Jeg mÄ jo spÞrre, hva mer forventes her? Er ikke dette vi som aksjonÊrer Þnsker? For alt fungerer som det skal, alt som er meldt er bekreftet.
Jeg har ventet pÄ denne bekreftelsen som vi nÄ har fÄtt, de som fortsatt tviler pÄ Sencell....? Jeg vet ikke, skal dere selge dere ut og investere i BergenBio, Softox siden det er billigere foran den kursen Lifecare ligger pÄ nÄ? Dette er selskapet du vil sitte i for Êrlig talt, det er ikke sÄ mye annet innen biotek som er mer lovende enn Lifecare.
T
SÄ leser man dette forumet og......sitter igjen med et spÞrsmÄlstegn. Alt som er meldt, In vitro 6 mnd, 9 uker i hund. Lifecare har altsÄ bevist at Sencell fungerer i 6 mnd utenfor vev, eller utenfor kropp. Det er ogsÄ testet i mennesker i noen dager, det fungerer. Det fungerer i griser og det har nÄ fungert i over 9 uker i en hund.
Jeg mÄ jo spÞrre, hva mer forventes her? Er ikke dette vi som aksjonÊrer Þnsker? For alt fungerer som det skal, alt som er meldt er bekreftet.
Jeg har ventet pÄ denne bekreftelsen som vi nÄ har fÄtt, de som fortsatt tviler pÄ Sencell....? Jeg vet ikke, skal dere selge dere ut og investere i BergenBio, Softox siden det er billigere foran den kursen Lifecare ligger pÄ nÄ? Dette er selskapet du vil sitte i for Êrlig talt, det er ikke sÄ mye annet innen biotek som er mer lovende enn Lifecare.
T
sveipen
25.08.2024 kl 11:43
2772
Utrolig at ikke flere kjÞper denne aksjen slik den nÄ er priset.
Dette kan vĂŠre noe helt nytt innen medisinen.
En chip under huden som tidlig varsler alle mistenkelige endringer i kroppen flere Är fÞr sykdommen (Hva det enn mÄtte vÊre) slÄr ut med symptomer. Forebygging kan settes inn.
NĂ„r folk passerer 50, begynner menneskekroppen (forfallet).
Et vanskelig ord for mange, men virkeligheten.
Hva da med 50...60Ă„rschipen med tidlig varsling.
Mulighetene er ikke bare for diabetes, men kan vÊre begynnelsen pÄ en helt ny mÄte Ä diagnostisere (forebygge) pÄ.
Ved bruk av KI vil mÄlinger av blodet pÄ sekunder kunne gi svar pÄ tilstander lenge fÞr kroppslige symptomer.
Er dette fantasier, eller er denne diabetes chipen begynnelsen pÄ helt nye tenkemÄter i fremtidens helsevesen der mangel pÄ leger og sykepleiere kanskje vil bli vÄrt stÞrste problem.
Er vi med pÄ noe helt nytt her?
Dette kan vĂŠre noe helt nytt innen medisinen.
En chip under huden som tidlig varsler alle mistenkelige endringer i kroppen flere Är fÞr sykdommen (Hva det enn mÄtte vÊre) slÄr ut med symptomer. Forebygging kan settes inn.
NĂ„r folk passerer 50, begynner menneskekroppen (forfallet).
Et vanskelig ord for mange, men virkeligheten.
Hva da med 50...60Ă„rschipen med tidlig varsling.
Mulighetene er ikke bare for diabetes, men kan vÊre begynnelsen pÄ en helt ny mÄte Ä diagnostisere (forebygge) pÄ.
Ved bruk av KI vil mÄlinger av blodet pÄ sekunder kunne gi svar pÄ tilstander lenge fÞr kroppslige symptomer.
Er dette fantasier, eller er denne diabetes chipen begynnelsen pÄ helt nye tenkemÄter i fremtidens helsevesen der mangel pÄ leger og sykepleiere kanskje vil bli vÄrt stÞrste problem.
Er vi med pÄ noe helt nytt her?
Redigert 25.08.2024 kl 11:46
Ărligtalt
25.08.2024 kl 13:26
2728
Ă
rsaken til at ikke fler kjÞper er at de er usikre pÄ business case, samt om aksjene de nÄ kjÞper skal utvannes ytterligere dersom de ved tvang ikke deltar i neste harikiri- emisjon
Dere har helt rett: Det er ikke normalt at disse gutta skal stÄ for kommersialisering, derfor bÞr de snarest mulig fÄ noen som kan butikk ved roret
Dere har helt rett: Det er ikke normalt at disse gutta skal stÄ for kommersialisering, derfor bÞr de snarest mulig fÄ noen som kan butikk ved roret
Bulleys
25.08.2024 kl 20:07
2577
Ja det er vel ikke mange ukene fĂžr ny emisjon kommer sĂ„ hold dere utenfor. Selv skal jeg selge meg ut av koa I morgen som jeg kom meg inn pĂ„ 1.350 sĂ„ blir det Ă„ laste mer opp her. Ă
fÄ kjÞpe life her nede med alt som skjer det er rÄtt. SÄ bare vÊr i tvil bedre kurser for meg Ä andre Ä kjÞpe pÄ.
Bulleys
26.08.2024 kl 13:08
2341
YNWA250505 skrev Mine aksjer fÄr du aldri tak i Bulleys
Hehe nei det var jeg veldig trygg pÄ att jeg ikke fikk. Men noen solgte til gi bort pris i dag. Hadde en fÞlelse pÄ att noen ville selge seg ut fÞr rapporten i morgen. Litt flaks av og til er gÞy.
12Fire
26.08.2024 kl 14:06
2360
...tenker denne avtalen var grei Ä ha pÄ plass!
"Exciting News!
We are thrilled to announce that OneTwo Analytics PRIO and the OneTwo Diabetes app have achieved Class 1 exempt status from the FDA in the United States. This pivotal achievement allows us to introduce our groundbreaking solutions to the US market, empowering healthcare providers and patients to enhance their capabilities and improve outcomes.
PRIO has been established as an advanced population management and risk stratification tool. It offers improved efficiencies and personalized scheduling recommendations tailored to individual patient needs. By evaluating essential factors such as glucose control and other healthcare markers, PRIO effectively stack ranks the population, determining the most effective type of appointmentâwhether in-person or virtualâand its optimal duration.
OneTwo Diabetes is a CE-marked patient application that complements the deep analysis and guidance provided by our INSIGHTS platform. Our solutions integrate seamlessly with CGM sensors for automatic analyses. Designed to enhance clinic visits, it provides daily support and employs sophisticated algorithms to identify meals and potential causes of glucose fluctuations, delivering personalized insights for enhanced glucose management.
For more information about our innovative solutions, please visit our website at www.onetwo-analytics.com. To view our FDA listing, please visit the FDAâs Establishment Registration & Device Listing here: https://lnkd.in/dfRbZxcM
Stay tuned for more exciting news and updates as we continue to innovate and transform the landscape of diabetes care!
hashtag#FDA hashtag#medtech hashtag#diabetes"
"Exciting News!
We are thrilled to announce that OneTwo Analytics PRIO and the OneTwo Diabetes app have achieved Class 1 exempt status from the FDA in the United States. This pivotal achievement allows us to introduce our groundbreaking solutions to the US market, empowering healthcare providers and patients to enhance their capabilities and improve outcomes.
PRIO has been established as an advanced population management and risk stratification tool. It offers improved efficiencies and personalized scheduling recommendations tailored to individual patient needs. By evaluating essential factors such as glucose control and other healthcare markers, PRIO effectively stack ranks the population, determining the most effective type of appointmentâwhether in-person or virtualâand its optimal duration.
OneTwo Diabetes is a CE-marked patient application that complements the deep analysis and guidance provided by our INSIGHTS platform. Our solutions integrate seamlessly with CGM sensors for automatic analyses. Designed to enhance clinic visits, it provides daily support and employs sophisticated algorithms to identify meals and potential causes of glucose fluctuations, delivering personalized insights for enhanced glucose management.
For more information about our innovative solutions, please visit our website at www.onetwo-analytics.com. To view our FDA listing, please visit the FDAâs Establishment Registration & Device Listing here: https://lnkd.in/dfRbZxcM
Stay tuned for more exciting news and updates as we continue to innovate and transform the landscape of diabetes care!
hashtag#FDA hashtag#medtech hashtag#diabetes"
Bulleys
26.08.2024 kl 14:46
2367
Ărligtalt
26.08.2024 kl 14:57
2510
RT 1,692,-
Kursen tar jo helt av pÄ denne oppdateringen...
Neida, bare tuller litt- gode nyheter, dette
GjĂžr det enklere Ă„ se konturene av en mulig fremtid
Kursen tar jo helt av pÄ denne oppdateringen...
Neida, bare tuller litt- gode nyheter, dette
GjĂžr det enklere Ă„ se konturene av en mulig fremtid
Redigert 26.08.2024 kl 15:46
YNWA250505
26.08.2024 kl 16:57
3015
Ărligtalt tror du fortsatt dette kostet Lifecare 5 millioner Ă„ utvikle?
Redigert 26.08.2024 kl 16:58
Ărligtalt
26.08.2024 kl 17:01
3004
At det vil koste rundt 5 millioner i tilpasning, reise, misforstÄelser, utvikling av grensesnitt, GDPR tilpasninger, ++++?
Utvilsomt
MĂ„ nesten le litt av/ med deg... Trodde du denne oppdateringen betĂžd at Life var ferdig med jobben ?
Utvilsomt
MĂ„ nesten le litt av/ med deg... Trodde du denne oppdateringen betĂžd at Life var ferdig med jobben ?
Redigert 26.08.2024 kl 17:03
YNWA250505
26.08.2024 kl 17:09
2989
Absolutt ikke. Du ler da du er latterlig og trodde Lifecare skulle utvikle en helt ny plattform. Men nÄr engelsken skorter sÄ er d ikke alltid greit Ä fÄ med seg detaljer
Ărligtalt
26.08.2024 kl 17:25
2967
Men kjĂŠre deg,da
Jeg skjĂžnner jo at du ble litt ivrig, du trodde sikkert at Life hadde "sendt over data & sĂ„nn" đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Du snakket jo i preteritum; sÄ jaggu trodde du det, din lille fotballramp
Men oppdateringen er fin den altsÄ, null stress
Jeg skjĂžnner jo at du ble litt ivrig, du trodde sikkert at Life hadde "sendt over data & sĂ„nn" đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Du snakket jo i preteritum; sÄ jaggu trodde du det, din lille fotballramp
Men oppdateringen er fin den altsÄ, null stress
Redigert 26.08.2024 kl 17:27
Ărligtalt
26.08.2024 kl 17:47
2924
Mulla3 skrev Utviklingen gÄr fra 4 til 2 ikke motsatt.
Lenge siden vi snuste pÄ 2,-
Men det gÄr sÄ fint atte, for til slutt blir vi milliardÊrer alle mann
Men det gÄr sÄ fint atte, for til slutt blir vi milliardÊrer alle mann
sveipen
26.08.2024 kl 18:10
2905
SpÞrs vel hvor mange aksjer man har. Tror den mÄ stige mye om de som skriver her inn skal bli milliardÊrer.
Ărligtalt
26.08.2024 kl 18:18
4385
Ă
neida, eneste grunnen til at det har gÄtt nedover er at Holter tar sats, osv
Ărligtalt
26.08.2024 kl 22:57
4166
Sorry, jeg tenkte feil
Milliarder av aksjer var det
Milliarder av aksjer var det
Redigert 26.08.2024 kl 22:57
Goliaten15
27.08.2024 kl 07:12
4037
LIFE: Lifecare ASA Q2 2024
Bergen, Norway, 27 August 2024: Today, Lifecare AS (LIFE) (the "Company"), a
clinical stage medical sensor company developing the next generation
Continuous Glucose Monitor (CGM), publishes Q2 financial report and
operational update.
In the second quarter Lifecare continued to build positive momentum towards
automatic production by delivering milestones on a continuous basis over a
long period. The successful completion of the rights issue in Q2 has laid a
solid foundation for advancing the upcoming automated production and further
studies of the Sencell sensor.
- As the diabetes pandemic continues unabated, our commitment to providing
innovative solutions for continuous glucose monitoring in both human and
veterinary markets remains steadfast, says CEO Joacim Holter.
In June, the Company initiated longevity studies in dogs using wireless data
readout. This study is crucial for confirming the long-term functionality of
our sensor in live tissue. Previously, the Sencell sensor had been tested in
human clinical trials for up to three days with wired readout. It is
groundbreaking for the Company's technology to now observe a functional
lifespan exceeding two months in vivo. This suggests that Lifecare's osmotic
sensor principle outperforms the longevity of the commercially available CGM
sensors.
Another significant milestone this quarter was the filing of a new patent
application with the European Patent Office. Lifecare has developed an
innovative chemical composition featuring modular receptor molecules capable
of detecting a wide range of diseases and conditions. This invention aims to
identify and monitor acute or chronic disorders such as cardiovascular
disease, metabolic disorders, infections, and immune diseases, in addition to
Lifecare's primary focus on diabetes. This advancement is expected to enhance
our glucose measurement capabilities and open new opportunities for
measurements in other areas with high commercial potential.
- Strategically, we also acquired an 80% stake in RemovAid this quarter.
RemovAid's medical device plays a critical role in the life cycle of our
glucose sensor. Our CGM sensor is designed for subcutaneous injection, and
with some modifications, we anticipate that RemovAid's technology will be
suitable for the removal of the Sencell sensor from both humans and animals.
Additionally, our recent partnership with OneTwo Analytics, established in
August, will enable us to offer software specifically designed to analyze
glucose data from our sensors. This software will provide essential insights
into glucose deviations and fluctuations, which are crucial for the diagnosis,
treatment, and management of diabetes, says Holter.
- We appreciate the confidence demonstrated by both existing and new
shareholders in the successful completion of the rights issue in June. This
rights issue has been a strategically vital financial move for Lifecare,
ensuring we can maintain the momentum towards automated production.
Furthermore, the rights issue has been instrumental in meeting the financial
requirements for uplisting on Euronext Oslo BĂžrs main list, a process we aim
to finalize in the fourth quarter, says Holter.
CEO Joacim Holter will today 12:00 CEST present the results live at Carnegie
AS, Fjordalleen 16, Aker Brygge in Oslo.
Link to assess the live webcast and register for presentation: ENROLL
(https://edge-iqy.carnegie.se/Events/Index?parm2=erKtL1HSUQo4+P+rQnACuAvbWnIaYSsrDJtV2aUs/NDzQv+X6DP+Nqmh8NUn8GknSbJoPbdNOQbHCfn91MrxIxp3e4YINWulEkye+KW1VCg=)
Bergen, Norway, 27 August 2024: Today, Lifecare AS (LIFE) (the "Company"), a
clinical stage medical sensor company developing the next generation
Continuous Glucose Monitor (CGM), publishes Q2 financial report and
operational update.
In the second quarter Lifecare continued to build positive momentum towards
automatic production by delivering milestones on a continuous basis over a
long period. The successful completion of the rights issue in Q2 has laid a
solid foundation for advancing the upcoming automated production and further
studies of the Sencell sensor.
- As the diabetes pandemic continues unabated, our commitment to providing
innovative solutions for continuous glucose monitoring in both human and
veterinary markets remains steadfast, says CEO Joacim Holter.
In June, the Company initiated longevity studies in dogs using wireless data
readout. This study is crucial for confirming the long-term functionality of
our sensor in live tissue. Previously, the Sencell sensor had been tested in
human clinical trials for up to three days with wired readout. It is
groundbreaking for the Company's technology to now observe a functional
lifespan exceeding two months in vivo. This suggests that Lifecare's osmotic
sensor principle outperforms the longevity of the commercially available CGM
sensors.
Another significant milestone this quarter was the filing of a new patent
application with the European Patent Office. Lifecare has developed an
innovative chemical composition featuring modular receptor molecules capable
of detecting a wide range of diseases and conditions. This invention aims to
identify and monitor acute or chronic disorders such as cardiovascular
disease, metabolic disorders, infections, and immune diseases, in addition to
Lifecare's primary focus on diabetes. This advancement is expected to enhance
our glucose measurement capabilities and open new opportunities for
measurements in other areas with high commercial potential.
- Strategically, we also acquired an 80% stake in RemovAid this quarter.
RemovAid's medical device plays a critical role in the life cycle of our
glucose sensor. Our CGM sensor is designed for subcutaneous injection, and
with some modifications, we anticipate that RemovAid's technology will be
suitable for the removal of the Sencell sensor from both humans and animals.
Additionally, our recent partnership with OneTwo Analytics, established in
August, will enable us to offer software specifically designed to analyze
glucose data from our sensors. This software will provide essential insights
into glucose deviations and fluctuations, which are crucial for the diagnosis,
treatment, and management of diabetes, says Holter.
- We appreciate the confidence demonstrated by both existing and new
shareholders in the successful completion of the rights issue in June. This
rights issue has been a strategically vital financial move for Lifecare,
ensuring we can maintain the momentum towards automated production.
Furthermore, the rights issue has been instrumental in meeting the financial
requirements for uplisting on Euronext Oslo BĂžrs main list, a process we aim
to finalize in the fourth quarter, says Holter.
CEO Joacim Holter will today 12:00 CEST present the results live at Carnegie
AS, Fjordalleen 16, Aker Brygge in Oslo.
Link to assess the live webcast and register for presentation: ENROLL
(https://edge-iqy.carnegie.se/Events/Index?parm2=erKtL1HSUQo4+P+rQnACuAvbWnIaYSsrDJtV2aUs/NDzQv+X6DP+Nqmh8NUn8GknSbJoPbdNOQbHCfn91MrxIxp3e4YINWulEkye+KW1VCg=)
12Fire
27.08.2024 kl 07:32
3993
"Another significant milestone this quarter was the filing of a new patent application with the European Patent Office. Lifecare has developed an innovative chemical composition featuring modular receptor molecules capable of detecting a wide range of diseases and conditions. This invention aims to identify and monitor acute or chronic disorders such as cardiovascular disease, metabolic disorders, infections, and immune diseases, in addition to Lifecare's primary focus on diabetes. This advancement is expected to enhance our glucose measurement capabilities and open new opportunities for measurements in other areas with high commercial potential."
....This advancement is expected to enhance our glucose measurement capabilities and open new opportunities for measurements in other areas with high commercial potential.
....This advancement is expected to enhance our glucose measurement capabilities and open new opportunities for measurements in other areas with high commercial potential.
Redigert 27.08.2024 kl 07:34
Ărligtalt
27.08.2024 kl 08:00
3922
Oppsummeringen er et gjesp av en redegjĂžrelse for investorer
Ikke ett eneste (konkret) ord om kommersialisering eller marked, ergo har det ogsÄ stÄtt helt stille her
...SĂ„ middagen mangler, men gidder dere Ă„ betale for desserten fĂžr dere drar? đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
SÄ da skal vi videre ned; med mindre noen pÄ Stureplan har kokt sammen en suppe som serveres etter mariekjeksen
....This advancement is expected to enhance our glucose measurement capabilities and open new opportunities for measurements in other areas with high commercial potential...
Javel? Som investor leser jeg her "Ny emisjon i 2025", hva leser dere?
Hmmm... Muligens kan appen vÄr fÄ et grensesnitt pÄ en sÄnn smartklokke?
Kanskje... Life kan selge smartklokker? Er det noen som har et kult bilde uten copyright?
Kan vi kalle klokka for "Elli"?
Nei, denne presentasjonen stÄr jeg over- ergo skal jeg heller ikke uttale meg videre om den
Ikke ett eneste (konkret) ord om kommersialisering eller marked, ergo har det ogsÄ stÄtt helt stille her
...SĂ„ middagen mangler, men gidder dere Ă„ betale for desserten fĂžr dere drar? đ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
SÄ da skal vi videre ned; med mindre noen pÄ Stureplan har kokt sammen en suppe som serveres etter mariekjeksen
....This advancement is expected to enhance our glucose measurement capabilities and open new opportunities for measurements in other areas with high commercial potential...
Javel? Som investor leser jeg her "Ny emisjon i 2025", hva leser dere?
Hmmm... Muligens kan appen vÄr fÄ et grensesnitt pÄ en sÄnn smartklokke?
Kanskje... Life kan selge smartklokker? Er det noen som har et kult bilde uten copyright?
Kan vi kalle klokka for "Elli"?
Nei, denne presentasjonen stÄr jeg over- ergo skal jeg heller ikke uttale meg videre om den
Redigert 27.08.2024 kl 08:19
YNWA250505
27.08.2024 kl 08:25
3842
Forferdelig Ä sitte som medaksjonÊr som er sÄ inni helvete negativ til selskapet han er investert i. Du kan jo umulig Ä ha mange om noen aksjer i Lifecare.
à skrive noe dÄ dumt "ikke et ord om kommersialisering eller marked" viser at du har null peiling pÄ hvordan dette fungerer. Du har ikke fÄtt med deg at Sanofi har fÞrsteretten til lisensen og kommersialisering skal de stÄ for. Produktent er jo ikke ferdig testet og du vil allerede nÄ ha svar pÄ nÄr dette skal ut i markedet. Vil du at de skal si feks 12 februar 2025 er Sencell klart og skal de si at Sanofi har sagt at de vil benytte seg av sin rett. Du vet at dette kan de jo ikke fortelle noe om nÄr de selv ikke vet dette.
Lifecare OG ledelsen har gjort en fantastisk jobb og vi er mÄneder unna et gjennombrudd i et gigantisk marked. De har skapt et produkt som kan brukes pÄ mange omrÄder og det er intet mindre en fantastisk. PrÞv inne i ditt lille hode Ä annerkjenn dette. Det er faktisk det beste innenfor sitt marked som noensinne er laget. Din siste setning i ditt innlegg i dag er det beste du har skrevet her noensinne. HÄper du holder det du skriver.
à skrive noe dÄ dumt "ikke et ord om kommersialisering eller marked" viser at du har null peiling pÄ hvordan dette fungerer. Du har ikke fÄtt med deg at Sanofi har fÞrsteretten til lisensen og kommersialisering skal de stÄ for. Produktent er jo ikke ferdig testet og du vil allerede nÄ ha svar pÄ nÄr dette skal ut i markedet. Vil du at de skal si feks 12 februar 2025 er Sencell klart og skal de si at Sanofi har sagt at de vil benytte seg av sin rett. Du vet at dette kan de jo ikke fortelle noe om nÄr de selv ikke vet dette.
Lifecare OG ledelsen har gjort en fantastisk jobb og vi er mÄneder unna et gjennombrudd i et gigantisk marked. De har skapt et produkt som kan brukes pÄ mange omrÄder og det er intet mindre en fantastisk. PrÞv inne i ditt lille hode Ä annerkjenn dette. Det er faktisk det beste innenfor sitt marked som noensinne er laget. Din siste setning i ditt innlegg i dag er det beste du har skrevet her noensinne. HÄper du holder det du skriver.
Ărligtalt
27.08.2024 kl 08:47
3778
Jeg lover Ă„ holde meg unna de neste 7 dagene, for jeg ser godt hva du skriver; realismen smerter
Ja, de er det beste innen markedet, utvilsomt
Men bÞrs innen dette segmentet dreier seg om Ä fÄ teknologien ut pÄ markedet, ikke rulle seg rundt i superlativer som tatt ut av en chat gpt prompt
Men uansett, jeg blir nok ikke kvitt noen av bolkene mine i dag heller đ
Edit: Rettet en kjedelig skrivefeil
Ja, de er det beste innen markedet, utvilsomt
Men bÞrs innen dette segmentet dreier seg om Ä fÄ teknologien ut pÄ markedet, ikke rulle seg rundt i superlativer som tatt ut av en chat gpt prompt
Men uansett, jeg blir nok ikke kvitt noen av bolkene mine i dag heller đ
Edit: Rettet en kjedelig skrivefeil
Redigert 27.08.2024 kl 09:24