kog
KOG steg kraftig etter tallene, fra 900 kr. Blir interessant å se om aksjen kan stige videre eller om vi ser noe gevinstsikring fremover ned under 1000 kr igjen.
Redigert 11.07.2024 kl 17:05
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
velkjent
22.11.2024 kl 15:57
998
Om KOGs omsetning tilsvarte overskuddet, ville kursen kunne sammenlignes med en del av de bedre selskapene på OSE.
Nei, min portis har steget med ca. 100% i år, så på "sidelinja" befinner jeg meg ikke. Derimot kunne du kanskje forsøke å holde en høflig tone og begrunne evnt. uenighet.
Nei, min portis har steget med ca. 100% i år, så på "sidelinja" befinner jeg meg ikke. Derimot kunne du kanskje forsøke å holde en høflig tone og begrunne evnt. uenighet.
BillVonka
22.11.2024 kl 16:15
986
Takk golfern Om noen har vert veldig langsiktig
så er de blitt kjemperik nå
så er de blitt kjemperik nå
golf`ern
22.11.2024 kl 16:15
985
Når aksjekursen nærmer seg 1300kr, og dine "analyser" tilsier at "riktig" kurs burde være kr 187,50 , sier det seg selv hvor lite seriøse dine skriblerier her inne er...
velkjent
22.11.2024 kl 16:31
961
Det er ikke lenge siden kursen på NEL var over 30 og RECsi spådd til 30. Det finnes en mengde aksjer på OSE, der kurs og fortjeneste ikke harmonerer. "Analytikerne" bommer hele tiden, så en skulle tro de er korrupte. Analysene av KOG står derfor til stryk og spåmennene burde for lengst vært sperret inne. At du støtter slikt tull er en skam.
BIFFogBÆRNÉ
09.12.2024 kl 17:01
484
Trump fikser fred i Ukraina. Dette er mest sannsynlig scenario.
Vi ser kursen i kog ned nesten 5% idag.
Rasjonelt? Sikkert ikke. Men markedet er ikke alltid Rasjonelt.
Vil kog kunne få en skikkelig nedgang nå?
Hva tenker folket?
Vi ser kursen i kog ned nesten 5% idag.
Rasjonelt? Sikkert ikke. Men markedet er ikke alltid Rasjonelt.
Vil kog kunne få en skikkelig nedgang nå?
Hva tenker folket?
TheKurgan
09.12.2024 kl 17:53
426
Helt normal psykolokisk reaksjon dette. Selvølgelig treffer dette oss som har aksjer her, men det skal fortsatt leveres på store kontrakter i flere år fremover.
golf`ern
09.12.2024 kl 17:59
415
Han har også nå truet med å trekke USA ut av Nato, noe han forøvrig gjorde i sin forrige presidentperiode også.
Mannen er jo splitter pine gal, så troverdig er trusselen neppe.
Tviler på at hans "venn" Putin vil støtte forslaget om fred ...
Mannen er jo splitter pine gal, så troverdig er trusselen neppe.
Tviler på at hans "venn" Putin vil støtte forslaget om fred ...
BIFFogBÆRNÉ
09.12.2024 kl 18:04
401
Han er smart. Fikk nato land til å innse at de må betale. Nå dytter han på igjen. Dette fungerer som bare det.
Han refset Europa for å kjøpe olje og gass av Russland. Og bygge opp sin egen fiende. De høye herrer i Europa lo og ristet på hodet av trump.
De ler ikke lenger nå....
Han refset Europa for å kjøpe olje og gass av Russland. Og bygge opp sin egen fiende. De høye herrer i Europa lo og ristet på hodet av trump.
De ler ikke lenger nå....
-
«
- 1
- 2 »