Ocean Sun vil gå som ei kule fra dagens kursnivå

Bullioncoins
OSUN 05.07.2024 kl 11:21 653

Etter å ha sittet i ro i Ocean Sun over lengre tid begynte jeg for noen uker siden å kjøpe mange flere aksjer og nå er til og med feriepengene brukt opp. Kursen er nå så lav at det har blitt virkelig moro å handle. Med gode nyheter i vente vil denne aksjen gå som ei kule og aksjekursen mangedobles i løpet av timer eller av dager bare. Har du ikke lyst til å legge veldig mye i det, så kjøp i hvert fall for en tusenlapp eller to. Det kommer til å bli din beste investering noensinne og selve vinneraksjen i din portefølje.

Er Ocean Sun et til nå ukjent selskap for deg?
Sjekk ut denne tråden for masse god informasjon: https://www.finansavisen.no/forum/thread/166606/view
SouthInvest
I dag kl 13:32 41

Blir fort papirgevinst, ja. Det er selvsagt vanskelig å si noe for sikkert nå midt i sommerferien til folk da interessen for børs er laber, men det er ikke utenkelig at vi kommer over 2,50 kr i dag og når 3,00 kr i løpet av neste uke, hvilket jo vil være en pen slump penger å tjene på veldig kort tid mens vi venter på nyhetene som vil drive kursen enda høyere opp og raskere. Jeg tror hele gjenstående tid av året kan bli en eneste stor og lang opptur.
Bullioncoins
15.07.2024 kl 04:33 145

Blir fort papirgevinst her selv på lite aksjekursutslag, og ny spennende uke nå og dernest følger de siste ukene opp mot kvartalsrapporten. Veldig spent. Tipper mottakelsen blir veldig bra, kan jo ikke bli annet. Og ferdigstillelsene av rekken av prosjekter for kunder alle disse månedene frem mot årsskiftet, og jeg regner med at flere vil bli ferdigstilt allerede nå i sommer eller på sensommeren eller senest altså i forbindelse med høsten. Det blir litt av økning kan du trygt si. Og markedet avventer fortsatt inntektene selv om vi vet de kommer, så blir nok ganske eksplosiv kurshopp og endatil flere av dem på rekke og rad de knappe neste 5 månedene etter hvert som prosjektene ferdigstilles.
SouthInvest
12.07.2024 kl 12:31 213

Fredager gir alltid gode kjøpsanledninger. Kjøper og selger man 50.000 aksjer noen ganger i uken hvor aksjekursene er i heldige svinger, kan man fint tjene mellom 5.000 kr og 10.000 kr på hver handel i øyeblikkelig gevinst. Begynte med det selv for en drøy måneds tid siden og det har virkelig gitt god avkastning! Men dette er aksjer jeg trader i tillegg til de har stående med langtidsperspektiv, altså.
Bullioncoins
09.07.2024 kl 13:37 331

Som du sier vil det tilbakelagte være kjent når kvartalsrapporten kommer, men du må huske på at det ikke kommer aksjekursen til gode før nå i det halvåret vi har foran oss, for det er da alle disse ordrene innfris og oppfylles og det er først ved ferdigstillelsen av prosjektene at betaling og oppgjør finner sted og det vil fremkomme i Ocean Sun sitt regnskap. Den kommende kvartalsrapporten vil inneholde kanskje selskapets beste føringer til nå, noe som ikke sier så rent lite. Det er mye på gang nå, og som du sier blir det veldig spennende fremover med mange og store prosjekter i selskapets pipeline og også i selskapets backlog. Det blir et travelt neste halvår for selskapet og langt inn i 2025. Selvsagt også lenger og da mye mer, men la oss forholde oss til hva som det alt er gjort avtaler om og som står på trappene; det er mer enn nok til å være svært kursdrivende fremover og mange vil posisjonere seg for en oppgang mot kanskje 6-10 kr i første omgang, altså la oss si i løpet av neste 6-9 måneder, så snart det kommer nyheter eller så snart sommer og fellesferie er overstått. Godt mulig i forkant av neste kvartalsrapport eller sammenfallende med når den kommer, for den i seg selv vil løfte kursen og det vet veldig mange som nå i mellomtiden enten sitter med investeringskapital i bank eller stående i andre aksjer hvor de håper å hente ut enda litt gevinst før de selger og kjøper seg inn eller tyngre inn i Ocean Sun til rett tid til også å få med seg det store aksjeoppsvinget der. Jeg gikk inn i Ocean Sun på et tidlig tidspunkt, et for tidlig et, men heller det enn å skulle slåss om aksjene når alle skal inn samtidig. Det er jo det, vet du, at alle alltid sitter på gjerdet og først kaster seg på når oppturen er et faktum, men da taper de da også mange av de første prosentene de ville hatt om de gikk inn i forkant av de øvrige.

SouthInvest
09.07.2024 kl 11:55 369

Selv om det fortsatt er en stund til, så kan det være artig å høre hva dere tenker om den kommende kvartalsrapporten. Vi kjenner jo til de ferdigstilte prosjektene og de tegnede kontrakter, så ikke de største overraskelser akkurat der, slik det alltid er selvsagt uansett selskap, men føringene og guidingene for nærmeste månedene, sensommer og høst og vinter, burde være veldig gode og oppløftende for aksjekursen. Mye spennende som sagt som skjer nå i løpet av andre halvår i 2024 og videre inn i 2025.
SouthInvest
07.07.2024 kl 11:54 562

Tipset om inngang i Ocean Sun akkurat nå mener jeg er et godt råd uansett om man håper på kortsiktig gevinst over noen få måneders tid fremover eller om man tenker langsiktig og går for en langt høyere gevinst ved å bli sittende et par års tid eller gjerne mer! Jeg er overbevisst om at man her fremover når som helst vil kunne selge seg ned eller ut igjen med en stadig økt gevinst og det er derfor kjøp av aksjen kan anbefales uansett hvilket tidsperspektiv man måtte ha ved investeringen.

Jeg er selv allerede full-lastet med aksjer til hva som jeg anser for å være "gi bort"-pris. Jeg vet at det høres useriøst ut å bruke akkurat det forslitte uttrykket, men det hender i noen tilfeller at det er sant og dermed rett å bruke det, og her og nå er det ingen andre uttrykk som bedre beskriver situasjonen og muligheten.

Å investere etter egen lommebok er alltid et godt råd uansett hvor bra og fristende et tilbud er, og det gjelder aksjer og også alt annet i livet, så invester som best man kan men ikke uansvarlig.

Ocean Sun er et foregangsselskap innen sitt område og fremadstormende som bare det, typisk av den typen hvor aksjekursen spretter i været nær til himmels når det signeres kontrakt om et storprosjekt, og den tiden nærmer seg nå med sjumils-steg. I mellomtiden vil også denne sommerens og høstens ferdigstillelser av mindre prosjekter gjøre sitt for aksjekursen det også samt kontrakter om ytterligere flere slike. De kommer alt nå på løpende bånd, og når folk vender tilbake etter sommerferien og igjen sitter i stolen sin foran datamaskinen på sine arbeidsplasser vil aksjehandelen ta seg opp igjen etter en helt typisk laber interesse for aksjer mens man er på ferie og kursen på aksjer i Ocean Sun vil stige også bare på grunn av det. Husk at for eksempel en stigning på bare 25 øre nå utgjør en gevinst på mer enn 10 prosent, og selv en dag uten nyheter kan kursen nå finne på å bevege seg både det og det dobbelte, la oss si 25 prosent opp på èn og samme dag selv uten nyheter! Ikke mange selskaper og aksjer som kan vise til et slikt potensial. Og potensialet ved nyheter, vel "the sky is the limit" som man pleier å si på andre siden av Atlanterhavet.

For øvrig veldig bra at det skrives igjen i dette forumet, for her har det vært dødt lenge.