Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 15874

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
Merlin
I dag kl 01:30 43

In the realm of women’s health, Asieris has strategically positioned its core product, APL-1702 (Cevira®), as an innovative combination of drug and medical device designed for photodynamic therapy to address cervical precancerous lesions. In July 2023, Asieris concluded the patient follow-up phase for this trial. The company is dedicated to advancing pathological slice reading, database lock, and data analysis, in a bid to promptly disclose the trial results. APL-1702 serves as a primary non-surgical treatment option for High-grade Squamous Intraepithelial Lesions (HSIL) caused by all HPV subtypes. This combination holds the potential to offer a novel approach, especially to reproductive-age women, enabling them to circumvent the discomfort and side effects associated with surgical treatments.

https://asieris.com/asieris-releases-2023-semi-annual-report/
Merlin
I dag kl 01:13 54

Asieris Pharmaceuticals Unveils 2023 Semi-Annual Report, Demonstrating Initial Success of Specialty Pharma Strategy and Multi-Product Synergistic Commercialization

In the realm of women’s health, Asieris has strategically positioned its core product, APL-1702 (Cevira®), as an innovative combination of drug and medical device designed for photodynamic therapy to address cervical precancerous lesions. In July 2023, Asieris concluded the patient follow-up phase for this trial. The company is dedicated to advancing pathological slice reading, database lock, and data analysis, in a bid to promptly disclose the trial results. APL-1702 serves as a primary non-surgical treatment option for High-grade Squamous Intraepithelial Lesions (HSIL) caused by all HPV subtypes. This combination holds the potential to offer a novel approach, especially to reproductive-age women, enabling them to circumvent the discomfort and side effects associated with surgical treatments.
The company is dedicated to advancing pathological slice reading, database lock, and data analysis, in a bid to promptly disclose the trial results. APL-1702

accumulation of a photosensitiser or its precursor in the target cells, which on illumination generates reactive oxygen species that eradicate the diseased cells by inducing apoptosis and necrosis while preserving the underlying stroma and thereby the functionality of the cervix.

Det er altså hva som skal bevises: Det skjer en akkumulering av HAL i kreftcellene, som deretter drepes ved lys.

En biopsi vil jo avgjøre om det er tilfelle. De omkringliggende friske, ikke kreftrammede cellene skal altså ikke bli ødelagt.

https://asieris.com/asieris-releases-2023-semi-annual-report/
Redigert i dag kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Merlin
I dag kl 00:31 72

Vi får se om Asieris kommer med informasjoner som gjør at markedet forstår mer av hva som skjer i Kina når de.

Mangel på informasjon er hovedproblemet for Photocure.

Vi aner ikke om Cevira blir godkjent.

Vi aner ikke når vi får avgjørelsen.

Dermed prises Cevira til tilnærmet 0.

Men det kan vel umulig være riktig prising?

Cevira bør få betinget markedsadgang senest om et halvt års tid.

Verdien på Photocure bør da mangedobles.

Shanghai, China, August 22, 2023 – Asieris Pharmaceuticals (Stock Code: 688176.SH) – a global innovative pharmaceutical company specializing in the discovery, development and commercialization of innovative drugs that treat genitourinary (GU) tumors and other related diseases – today released its 2023 Semi-Annual Report that highlights the accelerated progress in clinical trials, aiming to address the field’s highly unmet diagnostic and therapeutic needs. Meanwhile, Asieris is establishing a specialized commercial team to enhance in-house capabilities to help achieve successful commercialization. The team is implementing a multi-product synergistic strategy to provide patient-centric solutions, bolster customer engagement and brand impact, and reduce operational costs. Furthermore, the company continues to increase its investments in research and development to expand and strengthen its R&D capabilities and quickly advance its R&D pipeline. With an ambition to become a global leader in GU cancer patient care, Asieris will continue to drive forward science in this field, strategically differentiate its product pipeline, and accelerate the time to market for its products to generate revenue.

Phase III Clinical Trial Achieved Positive Results – a Key Milestone for Advancing Our Specialty Pharma Strategy

In August 2023, Asieris achieved positive results from the Phase III clinical trial in China for one of its core products within the field of urological diseases: APL-1706 (Hexvix®). APL-1706 is the only imaging agent approved in the United States and the European Union for the diagnosis and surgical treatment of bladder cancer. The company is on track for the submission of its market authorization applications. When used in conjunction with blue-light cystoscopy, APL-1706 has demonstrated robust effectiveness in enhancing the detection rate of Non-Muscle Invasive Bladder Cancer (NMIBC), particularly in cases involving carcinoma in situ. It leads to more comprehensive resections during surgery, thereby contributing to a reduction in the rate of tumor recurrence.

Also in August, the Department of Health under the Government of the Hong Kong Special Administrative Region granted its approval for the registration applications of the Uro-G and Uro-V disposable cystoscopic systems. Notably, the registration application of the Uro-G had been previously accepted by the National Medical Products Administration (NMPA) of China in February 2023. Furthermore, the registration application of the Uro-3500, an electronic endoscope image processor used in tandem with the Uro-G, was accepted in July 2022.

https://asieris.com/asieris-releases-2023-semi-annual-report/
Thttps://asieris.com/asieris-releases-2023-semi-annual-report/
Redigert i dag kl 01:30 Du må logge inn for å svare
Tricky77
18.08.2024 kl 08:38 366

Herligt, der er nok av penger! Nice 🙂
peaf
18.08.2024 kl 07:14 396

Ja men Amerikanske selskap i farmasektorn bruker rusa om det er garantert suksess med en medisin, sen førøvrigt finns det vel paraleller med Asieris og PHO som og har gått ned i verdi etter en suksessfull studie. Nå har jo Asieris nok penger og tre produkter i salg, så de behøver ikke skru opp forventninger da de ikke skal hente noen eller selge selskapet såvidt vi vet. De har til og med nylig kjøpt tilbake aksjer.

Om noen få dager får vi vel litt mer informasjon om økonomin og inntekter i Asieris, samt hva som skjer og forventninger til pipelinen. Jeg trur det blir mye positiv lesning der som eg har skrevet forut.
Merlin
18.08.2024 kl 01:52 440

Asieris boasts a robust pipeline now consisting of 13 products and 16 ongoing research projects. By the end of 2023, cash and cash equivalents along with financial assets held for trading totaled approximately RMB 2.333 billion, ensuring ample capital reserves for sustainable growth. 2,333MRDX1,48= 3,45 mrd NOK.
Tricky77
17.08.2024 kl 16:32 553

Peaf, har fölgt med Verrica og dem har som Aseris produktet utlicencert fra hovedeier, problemet der er at dem snart går tom for penger, det gjör vel ikke Aseris. Derav fallet på 40%. Dem må hemte penger om det kjem fra störste eier som er dollar miljäder eller om det blir en emi vites ikke nå men det påvirker ikke produktets fortefflighet ( unnskyld min norske) men di fleste förstår vel hva jag skriver, håper jag. Hur er det med Aseris sin pengebinge? Finnes det nok? Uansett så tenker jag at håll öye med Lytix, det finnes mye godt der. Anbellar at ni som er intressert går in på lytix sin forum, ja mye haussing men også mye bra, rapporten til Verrica kjem inom noen uker då får man mer svar. I all velmening.
Redigert 17.08.2024 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
peaf
17.08.2024 kl 15:48 579

Skal ikke seie så mye om Lytix men partnern Verrica som lagte studien føll 40 % etter presentasjon av resultaten. Det betyr ikke at jeg kan bedømme resultaten, men det er noe som skurrer om de skal vare fantastiske. Men vi får håpe de finner ut av det. Når det gjeller Cevira som er forbi alle hinder, så er bare spørsmålet vilken dag gidkjennelsen kommer. Spenningen er vel hvor mange milliarder Cevira kommer at innbringe i året.
Tricky77
17.08.2024 kl 13:23 628

Ikke helt rett forum, men har folket fådd med seg Lytix sine fantastiske fase 2 resultater her? Bare en sån Heads Up. Ingenting Med Pho og gjöre, annen type kreft men Norsk Biotech er i siget nå.
Redigert 17.08.2024 kl 14:13 Du må logge inn for å svare
peaf
16.08.2024 kl 15:35 802

Ja nå er kursen 2 kr lavere en når han som første gang i sitt liv blev CEO, det er om ca 2 mnd til 6 år siden. Tar vi med kronesvekkelsen så er kursen ytterlige ned ca 25 %, og nå har vi og 5,4 mil aksjer mer en når han startet. Vi har og et olønnsomt ipsen sen han fikk legge sin magiske hand på det, og han fikk en milliardavtale i favnen av føregångeren. Som hitils har betalt ut 17 mil usd, men de har på en mystisk måte forduftet som det meste av emisjonen på 330 mil og har gjort.

Ja jeg klager mye på hva de har prestert, men det er ikke mitt feil hadde han fått sparken før noen hundre fredager sen. Så hadde jeg sluppit gjenta meg etter vart Q resultat.

Men til uken kommer halvårs rapporten til Asieris og jeg er sikker på at det blir en hyggligere lesning en det Schneider alltid påstår men som aldri skjer.
Daniela_
16.08.2024 kl 14:48 832

Men Peaf er inne på noe, mannen har en astronomisk lønn i forhold til hva han presterer, han har kostet selskapet astronomiske summer med sine sprell og påfunn.
wave
16.08.2024 kl 14:43 841

"Så får vi se om ikke Schneider ryker en eller annen fredag meget snart."

Kjenner bare til en person som har vært like notorisk monoman som deg, Peaf. Det var den romerske senatoren som for et par tusen år siden alltid avsluttet sitt innlegg med "...forøvrig mener jeg Karthago bør ødelegges".

Det endte med at han fikk viljen sin...
Redigert 16.08.2024 kl 14:48 Du må logge inn for å svare
bravi
16.08.2024 kl 13:55 874

Kursen er nå på 48 kr, det er tid for et sjefsbytte i Pho.
Beste for kursutviklingen er om Schneider og salgsbøttebaletten blir lempet ut før det kommer meldinger om Cevira.
Daniela_
16.08.2024 kl 12:47 917

Hvertfall 3 forskjellige aktører som bedriver robothandel i aksjen samtidig. Helt sinnsykt at dette er lov.
peaf
14.08.2024 kl 15:08 1174

Nå er det vel de store som velger styre som skal ta affære, de har jo begynt med at skifte styre og ansette Ryan Kitchen som fikk betegnelsen strategisjef. De ansetter ikke sånne i fungerende selskaper og gir de mer opsjoner en CEO får. Og jeg har ikke tillit til Egbert han var bare en løpegutt til Radforsk i PHO og Nano, hans ende oppgave var at dele ut opsjoner. Men jeg har troen på Hallerberg som brukte 6,5 mil av egne penger til at kjøpe aksjer, og han redusere eksisterende opsjoner med 50 % det er en bra begynnelse.
Sen er det vel resultaten som forteller hvem som presterer hva, og det er naturligtvis grunnen til all stadigt återkommende kritikk. Så får vi se om ikke Schneider ryker en eller annen fredag meget snart. Vi kan ikke vente 2,5 år på noen Wolf scope som ikke er noen garanti for suksess, men er en garantert kostnad når de vel kommer så langt.
Almirante
14.08.2024 kl 14:34 1203

Peaf, du misforstår, jeg sier ikke at du ikke skal lufte dine meninger, men etter å ha lest dag inn og dag ut om hvor udugelig Schneider er ifølge deg, ta heller aksjon.
Jeg er med, har ikke mange aksjer men støtter et eventuelt mistillitsforslag. Jeg bruker forumet for å få kunnskap, innblikk, info som jeg ikke har eller ikke har fått med meg. Du har kjempegod kunnskap og innspill, men alt blir overskygget av all negativ og ofte usaklig kritikk av Schneider. Hvis han er virkelig udugelig, så hadde storaksjonærene tatt affære.. og Egbert som du har tillit til er nok ikke gamechanger.
peaf
14.08.2024 kl 11:54 1293

Merkelig jeg har alltid trudd forumet er en plats for at lufta sine meninger, at tige er gull er det noen som sier men det er nok ikke helt riktigt i PHO fallet. Hadde jeg trudd på at jeg kan avsette Schneider så hadde han vart borte for lenge siden. Men som opplysning om hva man trur skjer med ledelsen, kan det ha en mening. Vi vart jo kvitt styret og Egberth fast det tok lang tid, det var jo de som ansatte Schneider. Men en Schneider exit er en meget positiv hendelse i mine øyner, så er det bare at håpe det skjer denne fredagen. Som er en meget god dag at sparke uduglige CEO,er på.
Almirante
14.08.2024 kl 10:37 1354

peaf, lufter et forslag her. Kan du ikke samle aksjonærer, og stille opp på 3Q eller GF, og fronte et forslag om å avsette Schneider??
Nytter ikke å ytre misnøye her på forumet. Take some actions eller la ting ligge. Jeg er også kjempe misfornøyd med PHO og ledelsen, men klandrer meg selv for investeringen. Så isteden for å kaste shit på ledelsen, så tar jeg heller å snitter ned så mye jeg kan og selger så fort jeg er break-even.
peaf
14.08.2024 kl 04:06 1510

Sjefsbytte sendte Starbucks opp 25 prosent !!!!!!!!!!!
Når får vi samme overskrift, et sjefsbytte i PHO burde gi minst 50 % i oppgang. I PHO ligger alt tilrette for en kraftig restruksjon, inntekterne er der det er bare satsningerne på vekst som ikke fungerer. Det er urolige tider nå og bare direkte lønnsomhet er en garanti mot et skikkelig kursras. Så vi får håpe at Ryan Kitchen snart finner en ny sjef eller tar over selv, antallet opsjoner han fikk taler for at det skjer snart.
peaf
12.08.2024 kl 12:54 823

Ja hva noen trur her er ikke så viktigt, men hva Asieris trur er vel meget interessant og blr lagt merke til. Dette skrev de i årsrapporten 17 april.

" Samtidig ble det raskt etablert en forretningsenhet for kvinnehelse etter suksessen med den internasjonale fase III-studien for APL-1702 i behandling av HSIL. Denne enheten vil fokusere på å kommersialisere APL-1702 i det kinesiske markedet og utvide selskapets pipeline innen kvinnehelse, med mål om å møte de udekkede kliniske behovene til kvinnelige pasienter. "

Det virker ikke som de trur at det tar år at få Cevira godkjent eller at få det markedsført og solgt , de står reden klar for at begynne selge. Og virker meget optimistiske når det gjeller etterspørsell. Og når man vet de store pyskiske lidelser som pasienter har vid bekreftet HSIL, så kan man bare vare ening om at det blir meget stor etterspørsel.
Daniela_
11.08.2024 kl 15:22 1129

Rimelig heftig at PHO kan dra inn 2 milliarden NOK bare i royalties årlig, og det er bare for Kina markedet.
peaf
10.08.2024 kl 10:24 1362

Nei men jeg kan argumentere hvorfor jeg mener det, Asieris guide en årlig inntekt fra Cevira enbart i Kina på 500 til 800 mil usd vid børsnotering. Og markedet er dobbelt så stort utenfor Kina, det blir 1,5 mrd til 2,4 mrd usd totalt i verden. Sen hvor realistiskt det er bør jo bero på behovet for en behandling, per i dag finns ingen medisinsk behandling og dermed ingen konkurrent. Alternativet er at vente ut at det leger seg selv som kan ta mange år eller en fysisk operasjon som kan ha en del bivirkninger.
Det er inget tvivel om hva pasienterne velger om de får bestemme.

Men noe som jeg reagerer på er guidingen til Asieris, det tok flere år innen den blev kjent at Handelsbanken hadde den i en analyse. Hvorfor har ikke PHO eller norske analytiker nevnt den med et ord, det er ikke forbudt at gjengi en guiding fra en partner med en gjemensom produkt. Fikk PHO ikke lov eller kjende de ikke til den , det er en vesentlig informasjon som Asieris har brukt til at lokke innvestorer til børsnoteringen. Den burde vart nevnt i presentasjonen til PHO som en mulig omsettning vid en godkjennelse.
Det er like merkelig at ikke Asieris har den med i sin beskrivelse av Cevira på sin hjemmeside.

Overhodetaget virker Asieris merkelig de har en Mcap på ca 4,5 mrd i dag, men de har inntekter på 375 mil i første kvartal vilket blir 1,5 mrd i året. Og nyligen fikk de den her amøbe medisinen godkjent i Kina som de ikke guider noen inntekter på, men virker som det er en stor marked før. De har og kjøpt tilbake aksjer for 35 mil, og fremforalt så har de Cevira som de beskriver i store ordalag om hvor unik medisinen er, og de planerer en godkjenningsøknad før den i hele verden.

Men de gjør minimalt for at hausse opp kursen, men kinesiske analytiker har et snitt på 250 % opp fra dagens kurs og det var før de her nye medisinerne kom i salg.
Det var minimalt med informasjon om de nye medisinerne i førkant plutsligt var de bare der. Det kan gjelle Cevira og plutsligt er det der.
Nå kommer vel halvårsrapporten til Asieris om 1 og halv uke, der bruker det vare et sammendrag om hva som skjer i selskapet.
Men med alt som skjer i Asieris før tiden bør kursen dobbles uten Cevira nyheter, og med bør den dobbles en gang til.
Redigert 10.08.2024 kl 10:27 Du må logge inn for å svare
Daniela_
09.08.2024 kl 20:27 1525

Kan du vise til et regnestykke der Cevira vil bringe inn milliarder av dolla hvert år?
MacanT
09.08.2024 kl 18:35 1579

Det ville kostet mer enn det smaker.

Hvem ville forresten kjøpt IPO aksjene i et knøttlite norsk biotek selskap, og hva ville dette gjort med tanke på utvanning av oss aksjonærer?
Tricky77
09.08.2024 kl 16:34 1634

Hade varit fint og bli notert på Usa börsen istede får fjösbörsen her i Norge,
peaf
09.08.2024 kl 16:06 1665

Nå er vel ikke PHO så veldigt norskt lengre, de eier vel bare ca 14 % av topp 20. Og bare to i ledelsen er norske, og om det er noen flere i selskapet så er det ikke mange. Og jeg antar at lønnen ikke er like i øyenfallende uti verden som i norske kroner, men i førholdande til prestasjonen er den mange ganger for høy.

Norge skulle jo satse på helsesektorn og nye medisiner som skulle tilverkes i Norge, men hva skjer alle selger seg ut og kineserne må ta seg av utvikklingen av en lovende medisin som Cevira. Det vore bedre oljefondet satse på det i steden for at selge billige kroner og drepe kronekursen. Om Cevira blir den suksessen eg trur så går milliarder av dollar til kina vart år helt i onødan.
MacanT
09.08.2024 kl 14:54 1717

Finnes det noen andre norske bedrifter med under 500 millioner i omsetning og null gevinst som flotter seg med lederlønninger på dette nivået?
peaf
09.08.2024 kl 10:50 1826

Nå har vel Briarwood en snittpris på ca 120 kr og Lannebo har godt over 100 kr, og det gjeller mange i topp 20. Og har de ventet så her lenge på Cevira, så klarer de vente litt til om budet er før lavt. Et bud under 300 kr blir ikke akseptert.
bravi
09.08.2024 kl 10:15 1858

Kan godt hende å selge hele dritten er planen til Hallarberg, da gidder de ikke gjøre noe med den overbetalte ledelsen i mellomtiden, kanskje de er gode venner.
Uansett er det alltid en fordel med høyest mulig børskurs før salg, slik kursen er nå kan et bud bare bli på fattige 80-90 kr. Hvis salg av selskapet trenger de først en bekreftelse på at Cevira vil slå til.
peaf
09.08.2024 kl 09:13 1912

Kansje kommer Ghizlane Tagmouti Advent dama i styret frem til at nå er tiden inne at by på PHO. De har jo et utbyggt salgsnett og kan sparke hele høgen, og lage gode synergier som gir stor avkastning. De har vel penger nok at kjøpe Asieris og, så vi får håpe Hallerberg og Briarwood vet verdien på PHO.
Advent operates from 14 offices in 11 countries, with affiliates in additional countries, employs over 240 investment professionals, and has around $92 billion in assets under management as of 2023.

Founded in 1984, Advent International is one of the largest and most experienced global private equity investors. The firm has invested in over 415 private equity investments across more than 40 countries and regions, and as of December 31, 2023, had $94 billion in assets under management.

peaf
09.08.2024 kl 06:04 2021

Du har det her og de 8 i ledelsen har totalt 46 mil tilsammen med pensjon. Med Schneider på topp med nesten 14 mil totalt.
https://cms.photocure.com/uploads/Photocure_ASA_Remuneration_report_2023_final_0d3357be78.pdf

Om jeg ikke minns feil så var det 102 ansatte som hadde totalt 276 mil i lønnskostnader, om man da tar bort ledelsen og 46 mil så hadde de andre 94 delt på 230 mil ca 2,5 mil var i snitt. Men så har jo det samme salgskorpset store reskostnader når de reiser Amerika rundt og nesten selger ett scope var i året, i år ligger de an til ett 1/2 scope var i året. Men Europa er det mye verre der har de solgt 25 - 26 scope på 4 år om jeg forstod Schneiders mummel korrekt. Han var ikke så hyppen på at snakke om det.

Det er en kriminelt dårlig affær at kjøpe Ipsen og fylle det opp med totalt uduglige selgere, det er og en ekstremt dårlig innvestering når Cevira inntekterne skal fordeles med de 5 mil ekstra aksjerne som Ipsen kosta når Ipsen bare har forsterkt tapen hittils. Schneider lovte 30 - 60 % vekst i året da de hadde emisjon, nå har han moderert seg til 6 - 9 % i året. Men han sier inget om de 30 % vekst han klarte skape i kostnader, at den mannen fortsatt har jobb beror på at ingen i styret før kunde regne. Nå er det bare økonomer de velger inn og ansetter ( kitchen ) de må vel se virkligheten.

Og som sagt de fleste har vel lønn i dollar eller Euro, så man spar mye når man reduserer antall ansatte.
Scheider har jo klart at få aksjen osedvanligt billig nå før de som handler i dollar eller Euro, men å andre siden har de som kjøpte med utlandsk valuta tapt mer og.
Norske kroner og Schneider er ikke noen god match.
Fredag er en osedvanligt god dag at sparke en uduglig CEO:
Redigert 09.08.2024 kl 06:05 Du må logge inn for å svare
Daniela_
08.08.2024 kl 19:35 2160

Hvor mye kan egentlig dette salgsteamet koste? Tror ikke det er der utgiftene ligger. Det er nok i ledelsen det virkelig kan hentes penger ved å kutte lønninger inntil de presterer noe til gode for aksjonærene.
bravi
08.08.2024 kl 18:10 2213

Kursen fortsetter videre nedover, ned 3,37% i dag til under 49.
Schneider klarer å få ned kursen ved hver bidige Q presentasjon. Dette går ikke lengre, Hallarberg må ta grep å få kuttet de unødvendige utgiftene til salgsteamet og få bort Schneider. Pho greier seg med en webshop for å distribuere Cysview kit til de som er brukere. Så får vi se om Kitchen er mannen som klarer det, synes han allerede har brukt lang tid hvis det er dette som er hans oppgave??
Redigert 08.08.2024 kl 18:11 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2024 kl 11:47 2356

Vet ikke om man skal legge kursen til Asieris som grunn for noen konklusjoner. De melde dette for første kvartal men det hjalp ikke på kursen.

Den 29. april ga Yahong Pharmaceutical (aksjekode: 688176.SH) ut sin rapport for første kvartal 2024. Selskapet oppnådde en omsetning på 243,195 millioner yuan i første kvartal, en økning på 126,08 % i forhold til forrige kvartal. Dette skyldtes hovedsakelig selskapets salg av kommersielle produkter, pezopanibtabletter (varenavn: Dipite) og neratinibmaleattabletter (varenavn: OUBI) i rapporteringsperioden. Depat og Oubi kom i salg i henholdsvis oktober og desember 2023, og produktsalget økte i første kvartal i år. ( ca 375 mil kr )

Det er ganske heftigt i mine øyner even om de ikke skriver hva driftresultatet var, så de forteller ikke alt fast kursen raser.
De har heller ikke sagt noe om forventet godkjenning av Cevira i motsats til Hexvix som de sier senest juni neste år. Og Cevira oppfyller alle kriterier for en prioritert behandling hos alle verdens myndigheter. Så får vi se om det kommer noen nyheter i halvårs rapporten.
MacanT
08.08.2024 kl 10:45 2410

Finnes dessverre ingen tegn på at Cevira søknaden får prioritert behandling. Hvis det hadde skjedd er jeg helt sikker på at Asieris umiddelbart hadde sent ut en melding. Asieris kursen er ned 50% siden nyttår, altså enda verre enn PHO.
peaf
08.08.2024 kl 10:37 2422

Jeg trur jo Kitchen arbeider for fullt med at finne et fungerende alternativ for at levere cysview til sykehus og urologer, og han må vel ha det på plats innen de fjerner eksisterende orginisasjon. Sen må de vel ha en måte de fanger opp nye kunder på, så de og får sine leveranser etter behov. Sen får vi se om scopeprodusenterne kan lage så gode scope at de kan selge dem selv og skape vekst.
bravi
08.08.2024 kl 09:24 2495

Akkurat nå er kursen under 50 kr, utrolig at ikke kursutviklingen får noen som helst konsekvenser for strategier og ledelsen. Man kan lure på motivasjon til Hallarberg (med Kitchen) når de ikke tar grep og gjør noe med utgiftene. Uansett hvor mye som kan komme inn fra Cevira er alle utgiftene med Cysviw/ Hexvic tapte kr.