Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 59346

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
JosefK
I dag kl 12:23 360

Jeez, mann… her har du ikke fulgt med i timen. Sist jeg kikket på nykode var capen på 12 mrd mener jeg å huske. Og jeg mener også å huske det var langt over cash beholdning. Normalt ikke et selskap jeg følger, men jeg måtte bare gjøre det for å sjekke sentimentet, noe nykode fungerer utmerket til. Og sentimentet, det er negativt. Hvilket var poenget. Og som jeg også påpekte -et eksempel.

Men la oss for all del tillegge josef holdninger han kansje har eller kanskje ikke har. Men å kvalifisere påstandene rundt subjektet (pho) -det klarer du ikke.
HrDuck
I dag kl 12:28 346

Så du har ikke fått med deg nylige nyheter i nykode? Det er nesten pinlig å lese dine innlegg. Og når du hevder at vi andre ødelegger verdien av å kikke innom forumet samtidig som du snakker om selskap helt uten relevans.... pussige greier
JosefK
I dag kl 12:48 317

Så du mener et fall fra 12 mrd til ~600 mill (ca 1200 mill da jeg så på tallene i går) ikke sier noe om sentiment?

Det som er pinlig er de som påstår dette reflekterer framtidige inntekter. Da det bør være klart for enhver at det prises inn null inntekter, også framtidige.

Ta nå å kvalifiser påstandene rundt subjektet, for holder ikke de, så ser du lignende tilstander
HrDuck
I dag kl 12:57 299

Det har jeg gjort tidligere, men prøv å les nå da:

Priset til ca 1.4 mrd
260 mill i cash
Omsetter for ca 500 mill årlig nå, omsetning økende
Av de ca 500 mill i omsetning er det ca 450 mill i bruttomargin
Resterende kostnader er adk som lønn, husleie, representasjon osv

Selskapet kan når som helst nedprioritere vekst og dermed kutte kost, altså mulighet for solid cashflow fra drift når de velger. Delvis signaliserer de dette nå, men kun at de er på terskel for drift/org.

I tillegg solid oppside ved evt kommersialisering av cevira, gjennom fase 3 og søknad akseptert for behandling hos kinesiske helsemyndigheter
JosefK
I dag kl 13:11 274

Men å kvalifisere påstanden, det vil du ikke. Påstanden var «kanskje» tidlig markedsføringstillatelse. Jeg finner det ingen plass. Bortsett fra hos finsnsavisens haussekorps.

HrDuck
I dag kl 13:29 244

Jeg har aldri nevnt det. Uansett, om tillatelse kommer nå eller om noen måneder er stort sett helt irrelevant ifht verdi. Det relevante er om det blir godkjent.
heilo888
I dag kl 13:29 242

Best å blokkere "Josef" som bare har vist seg å være en manipulator på flere tråder!
JosefK
I dag kl 13:35 229

Nei, og jeg har heller aldri sagt det. Men allikevel får jeg tre stykker etter meg når jeg hevder det er en usubstansiert påstand. Ingen av dere vil kvalifisere påstanden.

Men ta mannen, ikke ballen, hu hei, sånn er photocure.
peaf
I dag kl 13:43 208

Man kan ikke kvalifisere et kanskje eller dokumentere et ord med den betydelsen, om man forstår hva ordet betyr. Men det er typiske bidrag fra sånne som søker oppmerksomhet, men just den typen oppmerksomhet er vel noe vi klarer oss uten.
SomSa
I dag kl 13:57 185

De som er fornøyd med selskapets presentation er ledelsen med sine gavemilde lønninger. Koster ikke CEO over 10 millioner i året? Og etter min mening er det naturlig at han er en god eventyrforteller for å kunne fortsette og kose seg med sin lønn. Snart kommer 3Q presentasjonen, vi skal samle barn og barnebarn for å høre på eventyr.
HrDuck
I dag kl 14:06 168

Det er som sagt av minimal betydning for verdien av selskapet om en evt godkjenning kommer i morgen eller om noen måneder. Jeg konstaterer at prosessen gikk raskere enn jeg hadde forventet for cys/hex
SomSa
I dag kl 14:18 143

Godkjenningen betyr svært lite, Cysview har vært i salg i 12 år eller mer uten suksess. Allumera endte i fiasko etter godkjenningen. Hvis Cevira hadde en fremtid hadde en europeisk selskap kapret alt for lenge siden. Spørsmålet er hvor mye skal PHO bidra med markedsføringen i Kina. Bortsett fra kortsiktige trade vi få kaste seg over PHO med sin bakgrunn pga en godkjenning.

JosefK
I dag kl 14:22 136

Uansett om det kom som følge av bløffmakere på Internett? Det er kriminelt det. Og så langt fra voksent at jeg gremmes.

Redigert i dag kl 14:24 Du må logge inn for å svare
peaf
I dag kl 14:33 119

Ja Hexvix godkjenningen i Kina gav ingen større respons fra investorer eller andre, men vi bør få en oppdatering om royalty avtalen og milepæler om Schneider husker hvem han jobber for. Og i et kvalifiset kanskje Ryan Kitchen dykker opp med litt oppdaterte strategier om veien til lønnsomhet i Hex/cys delen. Det er i alle fall saker på gang det vet vi, med litt flaks så takker Schneider og for seg i presentasjonen. Det er ("!# kanskje "!# ) at håpes på for mye, men som de fleste vet gir jeg ikke opp håpet i første taget.
HrDuck
I dag kl 14:34 116

Aner ikke hvem du "svarer" her. Men uansett, det jeg har sett er spekulasjoner, tro på, kanskje det skjer.

Uavhengig av det så mener jeg at du bidrar med så mye dumt at jeg foreslår du lar andre med mer kred her evt ta den kampen.
JosefK
I dag kl 14:40 98

Hvorfor svarer du når du ikke vet det? Det var ikke deg jeg svarte men enklesterbest. At du ikke skjønner så enkle ting slår rett tilbake. Eller «kred» om det er det du ønsker å kalle det. Ord har for lengst mistet sin betydning i pho universet.

HrDuck
I dag kl 14:47 83

Ok, så om aksjekursen stiger fordi selskapet er underpriset (ref mitt innlegg som du tydeligvis ikke skjønte) så er det ikke kriminelt?

Om du mener at kursen stiger pga ulovlige innlegg på forumet så foreslår jeg at du tar dette til rette myndigheter. Sutring som du har gjort ganske mye av virker bare trist og nettopp ja, sutrete 😀😀
HrDuck
I dag kl 14:48 75

Forøvrig et tips, forumet har en reply funksjon som viser hvem du refererer til. Værsågod, bare hyggelig å hjelpe med info
rockpus
I dag kl 14:48 74

" Hvis Cevira hadde en fremtid hadde en europeisk selskap kapret alt for lenge siden. "

Mener du dermed at Asieris tar feil når de tydeligvis har ment at det var verdt å satse på Cevira??
JosefK
I dag kl 14:55 67

Om selskapet er underpriset eller ikke er subjektivt. Fakta eller fravær av fakta (ofte kalt løgn) er verifiserbart. Å med viten å vilje spre slikt (løgn) er straffbart.

https://www.finanstilsynet.no/tilsyn/markedsatferd/forbud-mot-markedsmanipulasjon/
Redigert i dag kl 15:12 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I dag kl 15:26 16

Nå er du kommet så langt at du beskylder noen for lovbrudd. Da må du konkretisere hvem og hvilke innlegg