Strategisk globalt samarbeid
Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
EnklestErBest
08.11.2024 kl 18:13
2244
Det skinner godt i gjennom at du ikke kan se tilbake på noen stor karriere i aksjemarkedet.
Til det er du opphengt i alt for mange ubetydelige detaljer.
Jeg har gjort mange innbringende konklusjoner i aksjemarkedet.
En annen konklusjon er at du blir lite å se på PHO-trådene etter at Cevira har fått markedstilgang
Det er et godt ordtak som sier at "The winner takes it all".
Og det er store sjanser for at de som sitter stille i PHO, helst med en større pott gjør dette.
- Markedstilgang for Ceviraj i Kina.
- Markedstilgang for Cevira I Europa
- Store utbetalinger av milepæler og provisjoner fra Asieris.
- Nye, banebrytende HDscope fra Wolf-- Som gjør at salget av Hex/Cys skyter i været i USA og Europa, og at BLC etter hvert kan bli den foretrukne metoden for avdekking av blærekreft, SOC
- Samtidig vil det bli et betydelig salg av Hexvix I Kina.
- og så får vi i tillegg minimum 200 mill av nåværende omsetning rett på bunnlinjen når DS og salgskorpset hans får marsordre fra styret.
Til det er du opphengt i alt for mange ubetydelige detaljer.
Jeg har gjort mange innbringende konklusjoner i aksjemarkedet.
En annen konklusjon er at du blir lite å se på PHO-trådene etter at Cevira har fått markedstilgang
Det er et godt ordtak som sier at "The winner takes it all".
Og det er store sjanser for at de som sitter stille i PHO, helst med en større pott gjør dette.
- Markedstilgang for Ceviraj i Kina.
- Markedstilgang for Cevira I Europa
- Store utbetalinger av milepæler og provisjoner fra Asieris.
- Nye, banebrytende HDscope fra Wolf-- Som gjør at salget av Hex/Cys skyter i været i USA og Europa, og at BLC etter hvert kan bli den foretrukne metoden for avdekking av blærekreft, SOC
- Samtidig vil det bli et betydelig salg av Hexvix I Kina.
- og så får vi i tillegg minimum 200 mill av nåværende omsetning rett på bunnlinjen når DS og salgskorpset hans får marsordre fra styret.
HrDuck
08.11.2024 kl 18:20
2236
93% av en halv milliard eller 97% av noen ti-talls millioner ....så får vi se om cevira snart bidrar også.
JosefK
08.11.2024 kl 19:23
2308
Du kan ikke ha skjønt mye av regnskap. Det er et punkt etter bruttomargin som heter driftsutgifter og et som heter investeringer. Der vil du finne at AZT er agil og pho brenner penger. Faktisk hadde de en halv milliard i cash i 2010 da jeg første gang kikket på caset. Jeg tenkte at det går sikkert bra, men de forsvant ganske radig. Og er i dag for lengst borte. Men opsjonsfesten, den gikk sin gang. Og hestdal satt og ikke kunne svare på hvor det ble av big pharma.
Summa summarum, det er på bygda de vet hvordan penger skal tjenes. Mens det stort sett blir med boblevannet i Frognerkilen. Når boblene er borte tørker Alexander Hansson spyet. Eller noe sånt. Borte er han. Og ingen har sett han siden. Verifiserbare fakta. Men har man adresse Frognerkilen så er folk villig til å om så lyve for å holde caset oppe.
Sånn ser det ut grovt sett retrospektivt fra mitt ståsted. Og det eneste jeg er sikker på er at AZT er den som overlever. Hva som skjer med pho er binært enn så lenge. Nå tror jeg på markedsføringstillatelse men jeg vet hvor ille det går når det først går galt. Men jeg tror også det tar et år før pho er i nærheten av å bli det du tror det er.
For sånn markedet er i dag så er pengene satt i olje, som er relativt trygt og betaler 10-15% utbytte. Shipping ser også fint ut for tiden og det er lett å finne case med 10-30% utbytte. At du i det hele tatt gidder å bry deg om tapsprosjektet pho preller av markedet. Alt dette kommer selvfølgelig til å endre seg, men når og hvordan, vet jeg ikke. Jeg vet bare at det kan bli værre før det blir bedre. Men et hint kan du få: den tyske regjeringen sprakk i går. Det etter at Volkswagen legger ned fabrikker og et samlet nato har kastet bort hundrevis av milliarder på en tapt krig i Ukraina. Og så har vi Midtøsten som kan eksplodere. Når som helst. Jeg har ingen peiling på utgangen av alt dette. Men enn så lenge så ser jeg ingen risiko vilje på børsen. Og det kan fort bli værre. I mitt værste scenario så er det titalls millioner med flyktninger på grensen etter at Zelensky har spilt fallitt. Da knekker EU. Og den penis målingen du driver dagene med er irrelevant.
Får håpe jeg tar feil. Men det virker helt sublimt å høre på pho menigheten rakke ned på meg fordi jeg sier det som det er og mitt yndlingscase AZT som har fått mer juling enn fortjent. Ad hominem må være en smittsom personlighetsforstyrrelse som er tiltrekkes av denne aksjen.
JosefK
08.11.2024 kl 19:39
2368
Fortell meg ting jeg ikke vet, kjekken 💕 for eksempel hvordan millionene mine skal forvaltes fram til juni. For jeg vet bare at jeg skulle hørt på instinktet i februar 2022. Da sa det: kjøp gull. Eller heroin. Begge deler ville gitt bedre return enn aksjemarkedet.
Tungvint. og jeg skulle gjort det. Men jeg driver ikke med backtrading, jeg bare konstaterer at av og til er magefølelsen en bedre indikator enn alt annet.
HrDuck
08.11.2024 kl 21:11
2283
Som andre over er inne på: pho kan kutte kostnader heftig om de ønsker mer bunnlinje og mindre vekst. Jeg tror 150 til 200 mill bunnlinje er realistisk om prioriteringen går den veien.
At du mener å forstå regnskap og investering bedre enn meg tar jeg som et symbol på at du ikke forstår.
At du mener å forstå regnskap og investering bedre enn meg tar jeg som et symbol på at du ikke forstår.
Redigert 08.11.2024 kl 21:12
Du må logge inn for å svare
JosefK
08.11.2024 kl 22:17
2317
Tror du ikke AZT kan gjøre det samme? De har en forskningsstab som teller over 20 stk. noen av de har allerede måttet gå. Flere kan måtte følge, selv om jeg ikke ønsker det fordi situasjonen med en kvart milliard og muligheter for å få fram nye produkter er historisk.
Hvorfor svarer du når du ikke forstår EPS? AZT har slått PHO på dette nøkkeltallet i 9 av 10 tilfeller de siste ti årene. Roughly. Jeg gidder ikke å bruke tid på det, men enhver kan sjekke det jeg sier. Og hvis man fjerner beta glucans fra regnskapet, finner man faktisk ikke et negativt resultat på årsbasis fra 2016 fram til i dag.
skadi
08.11.2024 kl 22:26
2342
Litt av en dag for deg JosefK. Du går ja helt amok på to tråder her på forumet. Håper virkelig det går bra med deg.
HrDuck
08.11.2024 kl 22:30
2352
Jeg tror vi må stoppe her. Enorm aktivitet der alle andre tar feil, avviser klimaforskning og nå ukraina-defaitisme.
Jeg legger ballen død her og ber i beste mening om at du har noen rundt deg som er støttende.
Jeg legger ballen død her og ber i beste mening om at du har noen rundt deg som er støttende.
JosefK
08.11.2024 kl 22:46
2453
Defatisme? Ukraina er toast. Og det er ingenting noen kan gjøre med det annet enn 3dje verdenskrig. Jeg refererte en del klimaforskning som du aldri hører om.
Det eneste du kan er ad hominem angrep og jeg har ingen ønske om å ha med slike å gjøre. Personlighetsforstyrrelsen du legger for dagen er bare heselig.
HrDuck
08.11.2024 kl 23:41
2424
Toast... ja jeg føler vel at uttrykket defaitisme er velplassert. Klimaforskning som jeg ikke har hørt om..... Ikke det kronargumentet du synes å.mene det er....
Jeg stopper som sagt her. Foreslår du gjør det samme. Lykke til.
Jeg stopper som sagt her. Foreslår du gjør det samme. Lykke til.
Redigert 08.11.2024 kl 23:44
Fevang
09.11.2024 kl 00:31
2395
Gratulerer med 24 innlegg på PHO-trådene denne fredagen!!! Godt gjort uten egentlig å ha kommet med noe nyttig om PHO.......
JosefK
09.11.2024 kl 01:02
2392
Og enda er det ikke en kjeft som har kvalifisert «Kanskje» akselerert markedsadgang. Hvor kommer det fra? Skal du også komme med ad hominem angrep? Hva er det som er i veien med å akseptere at regulatoriske prosesser går sin gang? Og at det ligger minst ti studier peer reviewed som forteller hvirdan det fungerer og hvordan Kina har tilpasset seg for å gjøre det så smidig som mulig?
Gratulerer til meg, jeg får nok ikke svar på 25. forsøk.
JosefK
09.11.2024 kl 01:11
2429
Jeez. Du har hørt om det nå. Spørsmålet er om du har plastisitet nok i dem narsissistiske tankegangen til å tilegne deg noe som helst.
Jeg noterer meg unyttig svar på uvesentligheter nummer 26.
Kan du vennligst gjøre det du sier du skal gjøre? Eller kommer det nok et personangrep?
skadi
09.11.2024 kl 01:36
2422
Fortsatt ikke lagt deg? Tar noe beroligende, før det klikka helt for deg. 😉
peaf
09.11.2024 kl 05:17
2399
Det mangla bare at vi skal behøve lese om komiselskapet AZT som gikk til himmels på bare luft. Og nå er sjefshausser og komisjefen på PHO tråden og skall lære oss om haussing, jeg vil ikke påstå det var bedrageri men manglende kunnskaper som låg bak haussingen i AZT. Og han viser tydligt at han forstår null om hva som skjer i PHO, når et produkt som Cevira har gått gjenom en fase 3 studie med bevislige gode resultater. Og komisjefen sådde tvivel under studien om det ens skulle bli godkjent, og var helt sikker på at det skulle ikke bli de store inntekterne om det blev godkjent.
Nå har Asieris sagt at Cevira er en blockbuster produkt, skal da komisjefen melde Asieris for haussing som de ikke kan dokumentere. Og når noen skribent på forumet hausser det samme produktet på forumet må de stå til rette for komisjefen og kvalifisere og dokumentere påstanden for han har ikke sett det dokumentert noenstans.
Om man leser meldingerne fra Asieris så vet man hvor blockbuster påstanden kommer i fra, og de er ikke haussere de satser milliarder på noe som de har meget stor tru på.
Og de tjener ikke penger på aksjer men på salget av produkterne de har. ( det blev litt feil da de kjøpte tilbake aksjer for 70 mil nyligen som de antagligen tjener stort på om de ikke makulerer dem vilket ikke er opplyst. )
Og vi har null behov for at få kommentarer fra et oppblåst ego til besserwisser som ikke klarer lese og forstå meldinger fra selskapen ens en gang.
Nå har Asieris sagt at Cevira er en blockbuster produkt, skal da komisjefen melde Asieris for haussing som de ikke kan dokumentere. Og når noen skribent på forumet hausser det samme produktet på forumet må de stå til rette for komisjefen og kvalifisere og dokumentere påstanden for han har ikke sett det dokumentert noenstans.
Om man leser meldingerne fra Asieris så vet man hvor blockbuster påstanden kommer i fra, og de er ikke haussere de satser milliarder på noe som de har meget stor tru på.
Og de tjener ikke penger på aksjer men på salget av produkterne de har. ( det blev litt feil da de kjøpte tilbake aksjer for 70 mil nyligen som de antagligen tjener stort på om de ikke makulerer dem vilket ikke er opplyst. )
Og vi har null behov for at få kommentarer fra et oppblåst ego til besserwisser som ikke klarer lese og forstå meldinger fra selskapen ens en gang.
JosefK
09.11.2024 kl 06:27
2394
Er det eneste du har as hominem? Her har du brukt natten på å skrive en one-liner og er bekymret for andres nattesøvn? Jeg sov veldig godt takk.
For en gjeng.
JosefK
09.11.2024 kl 07:33
2376
Jeg takker for anledningen til å presentere AZTs siste fem år:
2019:
Oms. 45 mill
Ebitda: 2,7 mill
2020:
Oms: 93,4 mil
Ebitda: 55,7 mill
2021:
Oms: 127,9 mill
Ebitda: 76,6 mill
2022:
Oms: 137,6 mill
Ebitda: 41,4
Eps: 0,65
2023:
Oms: 119,6 mill
Ebitda: 22,2
Eps: 0,37
2024, ytd:
Oms: 81,6 mill
Ebitda: 2,5
Eps: 0,08
Til sammenligning, hadde pho EPS på henholdsvis -2,66 og 0,01 for år ‘22 og ‘23.
Noter at jeg for år ‘19, ‘20 og ‘21 siterer fra segmentregnskapet for å eliminere beta glucans (som ble solgt i ‘21).
Du kan fylle inn tilsvarende tall for Photocure og for en gangs skyld lære noe.
💕 AZT
peaf
09.11.2024 kl 09:29
2304
Dette handler ikke om PHO men om ditt oppblåste ego, det er ikke et person angrep bare et svar på hva du mener at du kan bedre en alle andre. Du kaster deg over skribenterne og forteller dem hvordan saker fungerer, men inget du påstår kan du dokumentere med annet en hva ditt fantastiske ego vet.
Det er totalt ointeressant vi vet hva komiselskapet AZT presterer og det er en vei nå nedåt. Men PHO har fått mere milepæler/betalning fra Asieris og Cevira de siste 5 åren en AZT har tjent tilsammen, det var om Cevira du skrev ditt første pissinlegg om pisshaussing. Og til opplysning så har ikke noen hausset inntekter over det Asieris mener er reellt. Men Asieris gjorde markedsundersøkelser innen de kom med påstanden, men hva gjorde du og ditt oppblåste ego. Jo du såg deg i speilen med et smile og kasta deg over PC,n og skulle lære alt og alle at noen pisshaussing skulle du ikke ha noe av uten din godkjennelse.
At det er vanlig og tillatt av et selskap at guida/spå fremtida inntekter den tanken slog deg aldri inn. I steden gikk du inn på at førsøke få alle at fremstå som idioter som ikke aner hvordan et selskap fungerer. Du prøver glense med fremmede ord som bare en selvutnemd ekspert av din kaliber kan komme med, jeg sende deg en definasjon av ordet kanskje men fortsatt vil du ha det kvalifisert og dokumentert. Hva er det du ikke forstår, ingen kan kvalifisere noe sånt.
Så vennligen spar oss fra flere teite innlegg og egna deg til AZT der er du sikkert fortsatt Kong Josef, her synker du bare lengre og lengre ned med din truverdighet.
Det er totalt ointeressant vi vet hva komiselskapet AZT presterer og det er en vei nå nedåt. Men PHO har fått mere milepæler/betalning fra Asieris og Cevira de siste 5 åren en AZT har tjent tilsammen, det var om Cevira du skrev ditt første pissinlegg om pisshaussing. Og til opplysning så har ikke noen hausset inntekter over det Asieris mener er reellt. Men Asieris gjorde markedsundersøkelser innen de kom med påstanden, men hva gjorde du og ditt oppblåste ego. Jo du såg deg i speilen med et smile og kasta deg over PC,n og skulle lære alt og alle at noen pisshaussing skulle du ikke ha noe av uten din godkjennelse.
At det er vanlig og tillatt av et selskap at guida/spå fremtida inntekter den tanken slog deg aldri inn. I steden gikk du inn på at førsøke få alle at fremstå som idioter som ikke aner hvordan et selskap fungerer. Du prøver glense med fremmede ord som bare en selvutnemd ekspert av din kaliber kan komme med, jeg sende deg en definasjon av ordet kanskje men fortsatt vil du ha det kvalifisert og dokumentert. Hva er det du ikke forstår, ingen kan kvalifisere noe sånt.
Så vennligen spar oss fra flere teite innlegg og egna deg til AZT der er du sikkert fortsatt Kong Josef, her synker du bare lengre og lengre ned med din truverdighet.
peaf
09.11.2024 kl 14:09
2137
Bare en liten en for at komme tilbake i rett spor.
" Hos SPH Keyuan Trade er vi klare til å dele ressursene og ekspertisen vår med Asieris, og gi toppnivåstøtte til vår partner. Sammen tar vi sikte på å levere verdens første ikke-invasive behandling for precancerøse cervical lesjoner til pasienter i Kina så raskt som mulig."
Sophia Cao, Senior Vice President for Asieris og leder av Women's Health Business Unit, sa: "Den nye medikamentsøknaden for APL-1702 har blitt akseptert, og vi gjør sterke fremskritt med å forenkle gjennomgangen og godkjenningsprosessen."
Da er spørsmålet hva mener hon med sterke fremskritt, når man ser på Asieris generellt så sier de inget som ikke stemmer. Er det nå snart og 120 mil rett inn i kassen så skjer det nok noe med kursen og, det bør ikke vare lenge til i alle fall med det ordbruket.
" Hos SPH Keyuan Trade er vi klare til å dele ressursene og ekspertisen vår med Asieris, og gi toppnivåstøtte til vår partner. Sammen tar vi sikte på å levere verdens første ikke-invasive behandling for precancerøse cervical lesjoner til pasienter i Kina så raskt som mulig."
Sophia Cao, Senior Vice President for Asieris og leder av Women's Health Business Unit, sa: "Den nye medikamentsøknaden for APL-1702 har blitt akseptert, og vi gjør sterke fremskritt med å forenkle gjennomgangen og godkjenningsprosessen."
Da er spørsmålet hva mener hon med sterke fremskritt, når man ser på Asieris generellt så sier de inget som ikke stemmer. Er det nå snart og 120 mil rett inn i kassen så skjer det nok noe med kursen og, det bør ikke vare lenge til i alle fall med det ordbruket.
EnklestErBest
09.11.2024 kl 15:00
2079
Jeg er forberedt på markedstilgang for Cevira rundt månedskiftet. Det er siste frist for fasttrack, 130 virkedager i Kina. Om den kommer senere, så er også det greit, men uansett tror jeg ikke det blir lenge med alle signalene vi har fått, og får fra Asieris i disse dager. hadde vært veldig morsomt om markedstilgang kom som ånden ut av en fillehaug på et marked som ikke ser ut til å være alt for interessert. Det ser man av dumpingen av aksjer hele tiden rundt 50.
EnklestErBest
09.11.2024 kl 15:15
2075
Jeg husker hun sa noe veldig positivt ved innlevering og godkjenning av søknaden for APL-1702, Cevira den 12.05.i år.
Kan jeg spørre om når hun kom med de uttalelsene du viser til i ditt innlegg over her?
Kan jeg spørre om når hun kom med de uttalelsene du viser til i ditt innlegg over her?
JosefK
09.11.2024 kl 15:36
2048
Hvorfor skulle jeg få deg til å framstå som idiot? Det klarer du utmerket helt alene.
Spørsmålet mitt er enkelt. Og ingen, absolutt ikke en eneste kjeft på denne tråden klarer å svare på det:
Hvor er opphavet til ryktet om en akselerert markedsadgang? Kvalifiser utsagnet. Og med referanser som holder vann.
Photocure aksjonærene bruker Finansavisen som boiler room er min neste påstand. For hver gang jeg blir oppringt av disse «finansforetakene» som i 9 av 10 tilfeller er binary options schemes, så får jeg nøyaktig samme reaksjon når jeg påpeker løgnene som blir servert. Jeg har blitt utskjelt som motherfucker, wasting my time, incompetent, osv, osv. og selvfølgelig kan jeg ikke et fnugg om aksjer. Jeg kunne skrevet bok om mafiaen av «finansforetak» som har terrorisert meg i snart 15 år.
Nøyaktig som peaf demonstrerer her. Det er synd for photocure, finansavisen og alle som måtte ha interesse for aksjen at aksjonærene er rene hooligans.
En gang i verden var det intelligente folk sånn som Syvertsen og Snøffelen som frekventerte her. Folk jeg lærte noe av. Det som er igjen er en kultus ingen ønsker å ha noe med å gjøre.
Spørsmålet mitt er enkelt. Og ingen, absolutt ikke en eneste kjeft på denne tråden klarer å svare på det:
Hvor er opphavet til ryktet om en akselerert markedsadgang? Kvalifiser utsagnet. Og med referanser som holder vann.
Photocure aksjonærene bruker Finansavisen som boiler room er min neste påstand. For hver gang jeg blir oppringt av disse «finansforetakene» som i 9 av 10 tilfeller er binary options schemes, så får jeg nøyaktig samme reaksjon når jeg påpeker løgnene som blir servert. Jeg har blitt utskjelt som motherfucker, wasting my time, incompetent, osv, osv. og selvfølgelig kan jeg ikke et fnugg om aksjer. Jeg kunne skrevet bok om mafiaen av «finansforetak» som har terrorisert meg i snart 15 år.
Nøyaktig som peaf demonstrerer her. Det er synd for photocure, finansavisen og alle som måtte ha interesse for aksjen at aksjonærene er rene hooligans.
En gang i verden var det intelligente folk sånn som Syvertsen og Snøffelen som frekventerte her. Folk jeg lærte noe av. Det som er igjen er en kultus ingen ønsker å ha noe med å gjøre.
Redigert 09.11.2024 kl 15:43
HrDuck
09.11.2024 kl 16:06
2052
Når du hevder at pho er et binært case da har du ikke lest noen av mine innlegg. At du sprenger sikringer fordi enkelte tror det blir en raskere konklusjon på cevirasøknaden viser vel bare du må justere mange hakk. Men alt oppsummert så handler vel dette mest om et sinnsykt behov for oppmerksomhet.
Glemmer deg nå, moving on
Glemmer deg nå, moving on
peaf
09.11.2024 kl 16:09
2067
Det beste er om du venter til godkjenningen kommer, så har du fakta at slå i bordet. Stå på JosefK
HrDuck
09.11.2024 kl 16:10
2073
Og bare for å svare på opphavet for qt noen tror på rask behandling. Jeg har aldri kommentert noe om dette. Men de som har gjort der sier at det kan skje når behovet for produktet er udekket. Stemmer det eller ikke? Jeg tror ja, men det er ikke viktig for meg om det tar noen måneder mer eller mindre. Men skal du fortsatt kverulere rundt dette så bør du vel sette deg inn i temaet selv? Finnes det åpning for forsert tempo i nevnte tilfelle?
JosefK
09.11.2024 kl 16:11
2075
Lover du?
Jeg må korrigere deg, pho er det erke-binære caset på børsen med sitt ene godkjente legemiddel, hexvix/cysview. Det endrer seg når Cevira blir godkjent. Hvilket var poenget mitt.
HrDuck
09.11.2024 kl 16:13
2077
Det sier vel ganske mye peaf når vi er enige? 😀😀 men støtter deg 100% i at vi har gitt mer enn nok oppmerksomhet til kverulanten nå
HrDuck
09.11.2024 kl 16:14
2082
Vet du ikke hva binært betyr? En eller null. I tilfellet for farma: et produkt som blir godkjent med stor verdi eller null godkjenning og null verdi.
Du mangler jo helt elementær kunnskap
Du mangler jo helt elementær kunnskap
HrDuck
09.11.2024 kl 16:20
2090
Og at du ikke vet dette etter at du startet med nykode som et "eksempel" (som du senere har fossrodd for å komme unna) et jo bare forstemmende. Nykode er et binært case, skjerp deg nå. Å først påstå at det spredd ulovlig info for så å hevde at pho er binært? Tvilsomme greier. Men klimafornekter og putinist... Da har man vel allerede gjort krav på å leve etter egen "sannhet" og egne "definisjoner" .
Jeg håper fortsatt at du har mennesker rundt som kan hjelpe deg. For dette er både trist og bekymringsverdig.
Jeg håper fortsatt at du har mennesker rundt som kan hjelpe deg. For dette er både trist og bekymringsverdig.
JosefK
09.11.2024 kl 16:27
2090
Nå lovte du nettopp at du skulle glemme meg 😂
Men here goes:
Ja, det stemmer at udekte medisinske behov så kan man søke om en forenklet prosess. Men det ville de sagt klart og tydelig på forhånd. Og jeg kan ikke erindre å ja hørt et ord om det, noe jeg har gjentatt til det kjedsommelige og det er ingen -absolutt ingen som kan gi utsagnet innhold med dokumenterte kilder. I tillegg er det Kina, som jeg aldri har sett sånt gjort. Etter å ha lest peer reviewed litteratur om temaet Kina og markedsadgang, er det mest regulær markedsadgang det handlet om, ikke akselerert. Så jeg tenker det er regulær det er snakk om.
Jeg vil forresten bestride at det er et udekt behov, mrn det er må meg. Av det jeg leser er hpv nokså enkelt. Og det er vel et par vaksine produsenter som blir lei seg også. Men det er greit. 😉
JosefK
09.11.2024 kl 16:30
2142
Jeg kan bytte det ut med begrepet one-trick-pony. Er du fornøyd med det?
Redigert 09.11.2024 kl 16:31
HrDuck
09.11.2024 kl 16:37
2136
Re siste innlegg... er det med hensikt at du velger å ta så feil? Det du skriver om vaksineprod og tidligere at du ikke vet hva binært betyr?
Jeg blokkerer deg nå, nok sosialhjelp til noen som ikke kan eller vil hjelpes
Jeg blokkerer deg nå, nok sosialhjelp til noen som ikke kan eller vil hjelpes
JosefK
09.11.2024 kl 16:44
2127
Ad hominem igjen. Er det det eneste personlighetsforstyrrelsen din får til?
Jeg kan dokumentere det jeg sier med unntak av hva vaksineprodusentene mener, for det vet jeg faktisk ikke. Men jeg kan godt tenke meg hva de mener.
JosefK
09.11.2024 kl 20:09
2004
Jeg spurte Chat gpt om cevira er fast tracked. Og Chat gpt gir meg rett: de har aldri annonsert det.
Q: Has asieris applied for fast-tracked marketing license for cevira?
A: Asieris Pharmaceuticals has not yet publicly announced a fast-track application for a marketing license for Cevira. However, they have made significant progress toward its approval, especially following successful Phase III trials demonstrating that Cevira is effective in treating high-grade squamous intraepithelial lesions (HSIL) linked to human papillomavirus (HPV). Cevira, which combines a drug and light device, achieved a primary endpoint of improved lesion response rate with high statistical significance in its recent trials   .
Currently, Asieris appears focused on presenting clinical data from these trials to support future regulatory submissions and potential approvals, which could indicate that a marketing license application may be forthcoming.
Så jeg er altså ikke insane som ikke kjøper bullshitten photocure aksjonærene sprer ukritisk. Ingen grunn til å auto-oversette obskure kinesiske websider eller løgnhalser med internett.
Så jeg støtter meg til AI og slår meg til ro med at det blir melkeruta til markedsføringstillatelse.
Da venter jeg bare på dumme-dumme-dumme deg, eller noe i den retningen fra menigheten.
Fevang
10.11.2024 kl 00:51
1875
Takk til deg for at du tenkte på å spørre Chat gpt - for da har vi jo fått svaret en gang for alle. At ikke jeg, peaf eller andre tenkte på den muligheten før er jo helt idiotisk, men bedre sent enn aldri!!! Uansett - i løpet av et år eller to vet vi mer.
peaf
10.11.2024 kl 04:59
1810
Jeg blir helt matt og må kommentere en som ikke verken kan lese eller førstå hva saker handler om. At Cevira er en medisin i et udekket behov står skrivet i varenda melding fra Asieris, og bestride det uten at kunne nevne et enda eksempel på hvorfor det ikke er det er bare tåpeligt. Komme med vaksiner som ikke har den minste innverknad på en pågående HSIL infeksjon viser at du er totalt kunnskapsløs.
Asieris har aldri meldt vilken type prosess deres søknad blir behandled med, eller når de forventer godkjenning. Men det finns regler i Kina i vilken kategori av prosesser en medisin i et udekket behov skal behandles, og det står klart og tydligt at det er prioritert behandling. Er det meldepliktigt at melde behandlingsprosessen så bør det meldes under alle omstendigheter vad den en er. Nå er det ikke sagt noe som helst, og da står det alle fritt at spekulere når godkjenningen kommer. Ingen vet og en besserwisser som du vet ikke heller, men du påstår at du har rett men kan ikke begrunne det med noe annet en ditt superego. Vilket du har bevist er null verdt.
Ingen har sagt at Asieris har meldt fast track eller noe annet, du må begynne lese og førstå vad som er skrevet. Du kan ikke slå deg på brøstet og påstå du har rett når ingen har påstått noe annet. Når Asieris skriver de har forenklet og gjør sterke fremskritt med søknaden, så er det og fritt at tyde det som vi vil det er inget vi behøver spørre deg om.
Og det her Chat gpt hva sier det, absolut ingen ting. At Asieris ikke har annosert noen hastesøknad det vet alle, det er det ingen som sagt heller. Det er inget som Chaten eller du behøver opplyse oss om, det er og har alltid vart kjent.
Det er bare piss det du kommer med, det som står i chaten kan hvem som helst lese på asieris hjemside og meldinger.
Nå må du snart slute med dine teite innlegg, du har ikke komt med noe som helst som bekrefter dine påstand eller at du vet noe mer en andre. Jeg trudde ikke hexvix godkjennelsen skulle ta 18 mnd som mange påstod, og fikk rett det tog 11 mnd men det vet man først etterpå. Det samme gjeller Cevira ingen vet det før etterpå, men det går ikke ens at slå det inn i hodet ditt at du vet ikke og du kommer aldri erkjenne det heller.
Men ta det med chaten din men stell spørsmålet så du får de svar du ønsker, sen kan du fortelle omverden at chaten og du er helt enige om svaret.
Vi vet at Asieris sier det er en blockbuster produkt, og de er 100 % sikker på en godkjenning. Sen er det store spørsmålet når godkjenningen kommer, om det er neste uke eller om 6 mnd forendrer ingen ting. Man får bare vente litt lengre på pengerne, det er ikke haussing eller løgn som har noen reell betydelse for det endelige resultatet.
Det er bare en super oppblåst besserwisser som kan gjøre det til et kjempeproblem, og begynne anklage folk for løgn og påstå at de gjør noe straffbart.
Kan du spøre chaten din hvordan man kvalifiserer Kanskje, så skal vi prøve tilfredstille dine behov når vi vet hvordan man skal gjøre det.
Personligen trur jeg godkjenningen kommer denne månaden og begrunner det med informasjon som jeg samlet fra Asieris meldinger, og som sagt vi vet det etterpå og ingen kan ta fra meg eller andre retten at mene noe om det.
Asieris har aldri meldt vilken type prosess deres søknad blir behandled med, eller når de forventer godkjenning. Men det finns regler i Kina i vilken kategori av prosesser en medisin i et udekket behov skal behandles, og det står klart og tydligt at det er prioritert behandling. Er det meldepliktigt at melde behandlingsprosessen så bør det meldes under alle omstendigheter vad den en er. Nå er det ikke sagt noe som helst, og da står det alle fritt at spekulere når godkjenningen kommer. Ingen vet og en besserwisser som du vet ikke heller, men du påstår at du har rett men kan ikke begrunne det med noe annet en ditt superego. Vilket du har bevist er null verdt.
Ingen har sagt at Asieris har meldt fast track eller noe annet, du må begynne lese og førstå vad som er skrevet. Du kan ikke slå deg på brøstet og påstå du har rett når ingen har påstått noe annet. Når Asieris skriver de har forenklet og gjør sterke fremskritt med søknaden, så er det og fritt at tyde det som vi vil det er inget vi behøver spørre deg om.
Og det her Chat gpt hva sier det, absolut ingen ting. At Asieris ikke har annosert noen hastesøknad det vet alle, det er det ingen som sagt heller. Det er inget som Chaten eller du behøver opplyse oss om, det er og har alltid vart kjent.
Det er bare piss det du kommer med, det som står i chaten kan hvem som helst lese på asieris hjemside og meldinger.
Nå må du snart slute med dine teite innlegg, du har ikke komt med noe som helst som bekrefter dine påstand eller at du vet noe mer en andre. Jeg trudde ikke hexvix godkjennelsen skulle ta 18 mnd som mange påstod, og fikk rett det tog 11 mnd men det vet man først etterpå. Det samme gjeller Cevira ingen vet det før etterpå, men det går ikke ens at slå det inn i hodet ditt at du vet ikke og du kommer aldri erkjenne det heller.
Men ta det med chaten din men stell spørsmålet så du får de svar du ønsker, sen kan du fortelle omverden at chaten og du er helt enige om svaret.
Vi vet at Asieris sier det er en blockbuster produkt, og de er 100 % sikker på en godkjenning. Sen er det store spørsmålet når godkjenningen kommer, om det er neste uke eller om 6 mnd forendrer ingen ting. Man får bare vente litt lengre på pengerne, det er ikke haussing eller løgn som har noen reell betydelse for det endelige resultatet.
Det er bare en super oppblåst besserwisser som kan gjøre det til et kjempeproblem, og begynne anklage folk for løgn og påstå at de gjør noe straffbart.
Kan du spøre chaten din hvordan man kvalifiserer Kanskje, så skal vi prøve tilfredstille dine behov når vi vet hvordan man skal gjøre det.
Personligen trur jeg godkjenningen kommer denne månaden og begrunner det med informasjon som jeg samlet fra Asieris meldinger, og som sagt vi vet det etterpå og ingen kan ta fra meg eller andre retten at mene noe om det.
SørenE
10.11.2024 kl 10:52
1648
Hej Norge
Peaf skrev: Jeg blir helt matt og må kommentere en som ikke verken kan lese eller førstå hva saker handler om
Wooov — et super indlæg som sætter ting på plads —- og enda uden at hakke på ledelsen 😂
Håber dette er slutten på de sidste mange tåblige indlæg som er ødelæggende for Forum
Til alle: Respekter at dette er en PHO tråd 😲
Tak til Peaf
Dansken
Peaf skrev: Jeg blir helt matt og må kommentere en som ikke verken kan lese eller førstå hva saker handler om
Wooov — et super indlæg som sætter ting på plads —- og enda uden at hakke på ledelsen 😂
Håber dette er slutten på de sidste mange tåblige indlæg som er ødelæggende for Forum
Til alle: Respekter at dette er en PHO tråd 😲
Tak til Peaf
Dansken