Strategisk globalt samarbeid
Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
EnklestErBest
I dag kl 09:50
172
Mener du at styret i photocure skal skifte ut seg selv, og så skifte ut ledelsen.? Det går nok ikke. Begynner du å tvile på investeringen din i PHO-aksjen.? Merlin som har vært skråsikker i mange, mange år, og til og med spekulert i enkelte av investorene personlige økonomi, og anbefalt folk å kjøpe på -55 er blitt mye mer stille nå.
peaf
I dag kl 10:07
146
Ja dette var vel strålende innformasjon som igjen fjerner al tvivel om godkjenning. Bra jobbet Haltopen og Kreinh.
Redigert i dag kl 10:28
Du må logge inn for å svare
peaf
I dag kl 10:12
137
Kanskje skrevet litt for luddigt, men styret er borte og snart er ledelsen det og var det jeg mene. Kitchen jobber med noe som ikke Schneider vil innformere om, da inngår nok ikke Schneider i de planerne.
EnklestErBest
I dag kl 10:15
131
Den eneste måten å få bort både ledelse og styret på er oppkjøp, og som de fleste vet, så ligger premien nesten alltid mellom 30 og 70% av siste 4 ukers snittkurs.
Jeg tror de færreste av aksjonærene er villige til å la aksjene gå for mellom ca. 65 og ca 85 kroner. Topp 50 har sittet stille eller økt det siste året, mens småsparerme har redusert.
Jeg tror de færreste av aksjonærene er villige til å la aksjene gå for mellom ca. 65 og ca 85 kroner. Topp 50 har sittet stille eller økt det siste året, mens småsparerme har redusert.
peaf
I dag kl 11:49
45
Jeg er litt nysjerrig på den nye styredama fra advent Ghizlane Tagmouti , hon kom jo inn etter at Ryan Kitchen vart ansatt. Om det har noen sammenheng aner eg ikke, men det var mange selskap i fonden som hadde salgskappasitet i verden og de samarbeider med distrubesjonen og har alle muligheter at ta seg av hex/cys salget. Eller de kjøper PHO for 1 mrd euro når Cevira godkjenningen kommer. Det er drygt 400 kr aksjen som bør vare et minipris og med muligheter for justering oppover.
Redigert i dag kl 11:53
Du må logge inn for å svare