Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 75316

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
EnklestErBest
I går kl 15:15 250

Først må vi få Cevira godkjenning for markedstilgang. Den bør komme innen svært kort tid nå. Innen nyttår skal milepæl for Cevira godkjenning betales til Photocure og søknad om godkjenning for Cevira i EU (EUA) myndighetene være innsendt, og da bør den være klar fra kinesiske myndigheter sin side senest innen nyttår.
EnklestErBest
I går kl 15:21 246

Hvis dette klaffer, noe det bør gjøre, så er det det gode muligheter for en nærmest øyeblikkelig dobling av kursen I Photocure.
Merlin
I går kl 22:46 72

Hvis det klaffer og kursen beveger seg lite, vet jeg i hvert fall hva jeg kommer til å gjøre!
Da vil det vise at aksjemarkedet ikke følger med på Photocure.
Vi som følger godt med hele tiden derimot har da en sjanse til å få betalt for tidsbruken.
Her kan det være lurt å ha penger i reserve.
HrDuck
I går kl 22:57 60

Om en cevira godkjenning kommer så blir det et betydelig løft for earnings og et betydelig løft for kursen. Jeg tror det er helt feil å være veldig opptatt av timing for en godkjennelse. Uansett ser selskapet underpriset ut på eksisterende virksomhet og massivt underpriset ved en evt godkjennelse av cevira.

Disclaimer: har vært kjøper, skal kjøpe mer