Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 102610

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
Merlin
I går kl 12:31 1651

Obs obs. Asieriskursen gikk fra 4,8 rundt 1. september i år til 8,10 ca to mdr. senere. Det er en oppgang på ikke mindre enn 80% på denne korte tiden. Kursen har deretter stabilisert seg godt over 7 kr. Det er altså ikke snakk om en "kraftig nedgang" men om en oppgang på hele 52% siden september.

Kursen viser altså fortsatt meget sterke forventninger til en positiv avgjørelse for Asieris. Avgjørelsen kan fortsatt fort komme før nyttår. Men om det drøyer noe lenger skal man ikke behøve å bruke Asieriskursen som noen negativ målestokk, det blir feil så langt.
Redigert i går kl 12:34 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 13:05 1620

Obs obs, kursen til Asieris er fortsatt ned over 30% YTD, så noen god målestokk er den ikke uansett. Å tro på en cevira godkjenning før nyttår er nok litt som å tro på julenissen.
skadi
I går kl 13:29 1586

Det er det da mange som gjør i Norge.
I Kina derimot så bryr de seg fint lite om vestens jul eller nyttår, så sånn sett kan fortsatt alt skje.
Donrostock
I går kl 13:40 1566

Hvis vi sammenligner med hexvix, som har vært i bruk i mange år, og som det fins enormt mye data på, så tok det 12 måneder å godkjenne, tror ikke vi kan forvente at Cevira skal gå noe fortere enn det. Hexvix er jo heller ikke fullstendig godkjent da det mangler device, cevira er også drug/device.
peaf
I går kl 15:08 1481

Nå var det null reaksjon hos Asieris aksjonærer i september i fjor når de nådde endepunkten, det sier en del om hvordan de har for forventninger. Og Asieris har kjøpt tilbake aksjer for over 70 mil til oktober, det viser hva Kevin Pan har truen på. Sen er det vel litt skillnad på et cystoscope og en liten engangslykkt , men du får gjerne gjemføre dem på din måte. Og prosessen før en godkjenning er ikke kjent, men beskrivelsen av Cevira som medisin er eksagt de samme som kraven er på en prioritert behandling av medisin. Og som sagt prosessen går jemt sier Asieris, det er vel for at de vet det som de innformerer om det.

Og som de skriver i november. " og vi gjør sterke fremskritt med å forenkle gjennomgangen og godkjenningsprosessen. "
Kan det bety sterke fremskritt eller er det bare noe de skriver, mitt inntrykk er at Asieris er ovanligt saklige og ikke overdriver saker og ting.
Redigert i går kl 15:12 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 16:24 1410

Til å ha tatt konsekvent feil i flere år frem til dags dato Peaf, så er du ganske påståelig.
HrDuck
I går kl 17:02 1369

Cevirabeslutning kommer når den kommer. Akkurat om det er des, jan eller mai spiller egentlig ingen rolle.

Angående asieris så tror jeg mange av dere tenker for enkelt. En positiv beslutning er åpenbart positiv for pho i det korte bildet. Det utløser en større milestone-betaling. Men for asieris som betaler vil kanskje markedet kortsiktig være mer avventende.

Alt i alt så synes jeg denne diskusjonen bærer preg av for mye kortsiktig tenkning. Det viktige er et positivt utfall. Alt annet er bare støy.
Redigert i går kl 17:02 Du må logge inn for å svare
Merlin
I går kl 17:30 1335

Synes peaf gir en god begrunnelse. Oppgangen fra september tyder på forventninger.

Og Donrostock, du har tydeligvis ikke fått med seg hvorfor Asieriskursen falt i begynnelsen av året?

Din konklusjon er forhastet og vitner om svakt undersøkt beslutningsgrunnlag for din del.

Nedgangenhadde altså ingen ting med Cevira å gjøre. Jeg gir deg nå gjerne oppgaven med å finne ut hva som var årsaken til nedgangen!

Å trekke forhastede slutninger uten gjennomført kunnskapinnhentning.er en generaltabbe i aksjekursforståelse.

Donrostock, når du kommer med oppgulp p feil basis må du regne med litt motstand i tilbakemeldingene.

skadi
I går kl 17:58 1300

Særlig tatt i betraktning at fyren kom krypende rundt hjørnet for første gang 24.november i år og siden da gir inntrykk av å har spist visdom med en stor grøt sleiv....
Kanskje en bekjent/slektning fra han på roterommet? 🤔
Donrostock
I går kl 18:17 1281

Hva har peaf hatt rett i de siste årene? Schneider skulle jo hatt sparken hver fredag i et par år nå.

Asieriskursen har ikke bare falt pga et feilet studie, den har gått mye ned, og er bare såvidt begynt å karre seg opp fra all time low.

Cevira kommer når det kommer, men nå har dere sagt "like før" og fast track og priority i månedsvis, uten at det er noe som tyder på det. Det er fakta.
rockpus
I går kl 18:38 1252

Kom den seneste oppgangen i aksjekursen litt for tidlig for deg? ;-)
Donrostock
I går kl 19:10 1213

Den har jo egentlig bare gått peanuts, men for psykisk utmattede pho investorer føles det nok som nirvana, så det er jeg ikke så bekymret for. Teknisk sett begynner den å bli svært overkjøpt så den kommer alltids til å korrigere ned et stykke, leeenge før en ceviragodkjenning er på plass ;-)
Redigert i går kl 19:14 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I går kl 20:08 1152

Du tok jo en annen skribent her for å snakke etter posisjon. Jeg støttet deg den gang. Om du gjør det samme nå, ja hva skal man si? Du er ihvertfall en elendig trader og enda verre person i så fall.
rockpus
I går kl 21:12 1090

Da var min antagelse for din motivasjon bak dine siste innlegg tydeligvis korrekt..
Donrostock
I går kl 21:19 1077

Det er også 90% sjangse for at informasjonen i innleggene er korrekt ;-) i motsetning til peafs.
HrDuck
I går kl 21:24 1069

100% sjanse for at du er en hykler også. Jeg har null respekt for de som skriver etter posisjon. Men det finnes et sted under dem igjen på lista for de som både gjør det og kritiserer andre for det samme.

Edit: og du må faktisk være helt elendig å trade.
Redigert i går kl 21:24 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I går kl 21:29 1060

Dette som er 90% sjanse for rett?

Det beste er at dropper ikke aksjen til 50 så går du glipp av noen hundrelapper/aksjen 😀😀

Edit: eller et par tusenlapper ++ for å være nøyaktig.

Elsker når de negative er motivert av en desperasjon etter å få kjøpe aksjen 🙂
Redigert i går kl 21:32 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 21:37 1047

Dette er hentet fra informasjon fra Asieris, og forhåpentligvis vil det stemme. Men at godkjenningen kommer før nyttår, og at Schneider får fyken, det er nok 90% sjangse for at er feil.
Er det slik at jeg ikke kan kjøpe aksjen fordi jeg mener at Cevira ikke blir godkjent før nyttår? FA forumet er like ubrukelig som det alltid har vært.
Hvorfor skulle aksjen droppe til 50?
Redigert i går kl 21:38 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I går kl 21:41 1042

Du kommer ikke til å kjøpe dyrere enn du har solgt tipper jeg. Det er noe med stahet hos elendige tradere. For min del er det helt ok.
Donrostock
I går kl 21:53 1025

Jeg tok første gang plass i pho i 2018 etter godkjent fase 3 studie i USA. Siste jeg solgte aksjer var i 2021, og nå skal jeg være med helt til selskapet blir kjøpt opp, men det er fortsatt 90% sjangse for at cevira ikke blir godkjent før nyttår.
HrDuck
I går kl 22:05 1005

Skjønner ikke hvorfor du maser på meg om 90%. Det er noe jeg aldri har kommentert. Adresser gjerne det jeg hevder er hykleri. Påstanden du kommer med nå om at du ikke har solgt...Tror null prosent på den.
Donrostock
I går kl 22:09 1002

Jeg adresserer spekulasjoner om godkjennelsesprosessen. Adjø FA forumet’s ekkokammer.
skadi
I går kl 22:12 995

Byebye tradergutt. Bedre lykke med neste prosjekt/aksje.
Donrostock
I går kl 22:19 970

Skal slenge innom med et lite I told you so etterhvert ;-)
skadi
I går kl 22:33 943

Ja, gjør det. Men hold gjerne snavla så lenge.... 😉
HrDuck
I går kl 22:42 925

Når du plutselig er optimistisk så er du long igjen? 🤣🤣
Donrostock
I går kl 22:48 915

Ytringsfrihet er en fin ting. Som dere også ser så evner jeg også å være objektiv, både positiv og "negativ" på samme tid. Nevn også gjerne noe negativt jeg har skrevet. Lykke til.😉
HrDuck
I går kl 22:55 905

19.12 kl 0914
22.12 kl 12.12

Ytringsfrihet er å kalle deg en hykler for å gjøre der samme som du anklaget andre for (argumentere basert på posisjon). Noe du forøvrig først halvveis innrømmet, så halvhjertet benektet.
Redigert i går kl 22:56 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 23:02 889

Det er faktisk "personangrep" basert på dine antagelser. Jeg ba deg finne noe negativt jeg har skrevet. Jeg bare arresterte svensken litt, som nå har tatt systematisk feil i sine antagelser i lang tid, så blåste dere det opp til å handle om liv og død og trading.
HrDuck
I går kl 23:09 880

Liv og død og personangrep? Ego much her tenker jeg 😂
peaf
I dag kl 03:41 739

Når noen vil fortelle hvor mye feil eg har i mine påstand så kommer de dragendes med Schneider, joda han er der fortsatt men i praksis har han blitt nedgradert til number to etter Kitchen. Og snart får han gjøre Radforsk og gamle styret selskap, det har jo bevisligt vart enormt olønnsomt at ha han der og Ipsen har vart en katastrofe fra begynnelsen. Fikk jeg rett der, det er vel opp til øyet som ser. Men selskapet har ikke gjort noe for nå, for at rette opp i missligholdet.

Sen når det meste handler om Cevira så er det naturligt at ha en mening om utvikklingen, ingen kan ta i fra meg at Cevira oppfyller kraven for prioritert behandling som skal ta maks 130 virkedager at godkjenne. Men om det går over tiden hva skjer da, stopper det opp eller blir prosessen flyttet til alminelig godkjenning. Donrostock virker tru det og da er det så for Schneider har ikke fått sparken enda, som betyr at jeg har feil i alt jeg påstår.

Nå bygger jeg mine påstand på hva Asieris gjør og skriver, og alt de gjort viser at de er 100 % sikker på godkjenning.
Spørsmålet er som sagt når godkjenningen kommer, og her ligger Donrostock et hakk føre da han har arrestert meg med feil. Om noen mer en han mener det er et tungtveiede argument før at han har rett, så er det lov alt teller.

Cevira blir godkjent når som helst nå, og Schneider får sparken snart det ligger i korten.
Og den her gjengen står redo at kasta seg over leveringen i Kina.
Chu Chenxi, styreformann og daglig leder for SPH Keyuan Trade, sa: "Asieris' dedikasjon til innovasjon stemmer perfekt overens med vår egen, og vi er glade for å hjelpe til med å bringe denne banebrytende terapien til pasienter raskere. Hos SPH Keyuan Trade er vi klare til å dele ressursene og ekspertisen vår med Asieris, og gi toppnivåstøtte til vår partner. Sammen tar vi sikte på å levere verdens første ikke-invasive behandling for precancerøse cervical lesjoner til pasienter i Kina så raskt som mulig."

Julaften er en fin dag at få en Cevira godkjenning. Men det går bra med andre dager og.
peaf
I dag kl 05:35 685

Dette skrev Asieris i sin halvårsrapport.
Asieris Pharmaceuticals lanserer halvårsrapport for 2024, som fremhever jevn fremgang i lanseringen av blockbuster-produkt for precancerøse cervical lesjoner og fortsatt styrking av kommersielle inntektsgenereringsevner
28. august 2024
Nyhetsmelding.

Får de rett i sin blockbuster påstand og lanseringen kommer snart, så hvem bryr seg hva Donrostock kommer med han har ikke bidratt med noe konstruktivt hittils. Jeg har alltid påstått at Cevira er en blockbuster produkt, og er naturligvis glad at Asieris nå mener detsamme. Det er de som er mest kompetente at avgjøre det, og de har gjort markedsundersøkelser som bekrefter påstanden. Sen er alle påstand om tvivel null verdt spesielt da de bare har seg selv som kilde.
Donrostock
I dag kl 11:55 446

Er nok like før Schneider får sparken nå ja, 125 000 nye opsjoner tildelt i dag..
peaf
I dag kl 12:31 401

Uten tvivel en nedtur, men opsjoner i og for seg er ingen garanti for at du ikke blir oppsagt. Inget til Kitchen hva vi vet, men kanskje de vil tilgodese seg selv og må da ta med alle. Jeg trur nok han ryker snart i vilket fall som helst.
Merlin
I dag kl 16:23 231

I motsetning til tidligere er det nå et kapabelt styre som legger opp strategien. Så lenge Schneider gjør det han blir bedt om spiller det liten rolle at han har bommet strategisk på det meste før. Vi må se fremover og da er det ganske gitt hva som skal gjøres.
Redigert i dag kl 16:23 Du må logge inn for å svare
EnklestErBest
I dag kl 17:16 176

Jeg tror man like godt først som sist kan legge på hyllen at Schneider får sparken i Photocure. Av en eller annen grunn er hans måte å gjøre tingene på akseptert av styret, altså et nullsum spill i 6 og et halvt år hittil. Ingen ansatt i noe som helst selskap får 125k opsjoner ekstra for å gjøre en jobb som styret er misfornøyd med. Vi bør alle ta til oss at Schneider fortsetter som CEO I Photocure.
Så får vi se hva som skjer ellers I selskapet framover.
Redigert i dag kl 17:18 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I dag kl 18:38 86

Uten i det hele tatt legge meg opp i den evige diskusjon om hvem som skal sparkes eller ikke sparkes..
Men hva mener du med nullsum spill i 6,5 år?