Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 108644

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
HrDuck
I går kl 18:30 816

Det tristeste er at du ikke klarte å finne tallene selv når du forsøkte.

Men for å oppsummere dine påstander:

- du vet tallene
- jeg vet tallene og bør si dem til alle
- alle kan finne tallene selv
- bare jeg kan tallene

Dette må være så pinlig for deg
Donrostock
I går kl 19:03 781

Ja sliter noe helt enormt med å finne tallene, bare du å poste de 😉
HrDuck
I går kl 19:11 769

Du ble tydeligvis ubehagelig overrasket over å bli ansvarliggjort for påstanden. Nå mange timer og innlegg senere tror jeg alle forstår at du bare bløffer. Du prøver å late som at det ikke betyr noe, men for et normalt menneske så svir det jo å bli tatt for løgn. Svir det for deg?
Donrostock
I går kl 19:51 729

Stakkars mann. Disse innleggene dine er nesten på grensen til like flaut som en yoy vekst på 6% for et selskap som ifølge deg satser på vekst. 📈
HrDuck
I går kl 20:03 715

Du trodde du hadde svaret etter ti timer og en masse innlegg? Vel, det er feil. Du kan jo bare å legge ut antall enheter i 2018 og antall i 2024 (e)

At du mener å ansvarliggjøre deg for å lyve er trist, vitner om overbeskyttet oppvekst. Er det slutt på å skamme seg over å bli tatt for løgn eller er det bare for de skamløse?
Donrostock
I går kl 21:30 637

Goddagmann økseskaft.
Redigert i går kl 21:31 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I går kl 21:50 611

Du har jo feil og kan ikke innrømme det. Men det er jo denne banens par tydeligvis....

I mitt første svar til deg så skrev jeg at du bare slenger ut påstander og håper at "something will stick to the wall". Det bør vel være bevist ettertrykkelig nå. Hvorfor du vil slenge ut en påstand om at enhetssalg knapt har økt (det kan jo lett motbevises) og så kjøre karusell resten av dagen? "Du vet tallet" (nei, åpenbart ikke), "duck skal si tallet", "offentlig info så alle kan finne det" (vel, åpenbart at en ikke kan finne det), "6% yoy" (feil igjen). Alt dette av en som sa farvel til "ekkolammeret" for et par dager siden. Du bidrar med negativ verdi til forumet når du lyver og nekter å innrømme det selv etter at alle forstår.

Enhetssalg us hadde en dobling fra 2018 til 2024 (e). Fortsetter du å lyve så vil jeg påpeke det offentlig på forumet igjen.
Redigert i går kl 21:58 Du må logge inn for å svare
skadi
I går kl 22:22 571

Kunne ikke dere to har startet en egen tråd? Tittel forslag: PHO's barnehage.
HrDuck
I går kl 22:24 567

Ikke legg den på meg da. Vi er vel alle tjent med ærlig informasjon og ikke bløffing?
Donrostock
I går kl 22:55 529

Og en dobbling fra 2018 til 2024 er elendig i forhold til hvor mye de har satset på vekst. Veksten fra 2023 til 2024 var 6% yoy, og det er fakta lett tilgjengelig i siste rapport.

"Hexvix/Cysview product revenue increased 12% YoY, driven by unit sales increase of 6% in U.S. and 9% in Europe. Higher average pricing in the U.S. further contributed to the revenue growth"

Merk at vi har her snakket om veksten i USA hvis du ikke fikk med deg det midt oppi alt hysteriet ditt.
Redigert i går kl 22:58 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I går kl 22:59 518

2024 er inkludert en kraftig reduksjon i flex.

Jeg skjønte jo at du ville sl at vekst var elendig uansett, men det var gøy å se alle krumspring for å late som at du visste. Håper du skjerper deg nå og slutter med bløffinga. Dette er et aksjeforum og i sin ytterste konsekvens er lyving straffbart.
HrDuck
I går kl 23:00 513

Og skjerp deg igjen. Det finnes ingen steder der å påtale løgn er hysteri.
rockpus
I går kl 23:10 489

Både pandemi og flex problemer bidro vel til en kraftig brems i vekstraten,?
HrDuck
I går kl 23:15 479

Det kan vi nok anta er rett. Flex stort sett kun for 2024.

Beklager rockpus og dere andre, det blir mye stress. Men jeg er møkk lei folk som lyver og skråler med akråsikre påstander uten kunnskapen (eller integriteten)til å matche det. Jeg håper at kvaliteten heves mange hakk når vi nå går inn i 2025.

Beklageligvis kan vi som brukere gjøre llte annet enn å ytre oss i opposisjon når tilfeller som i dag dukker opp. Det er stress, kan være repetetivt og lite underholdende. Men alternativet der løgn eller i beste fall subjektive påstander får passere som fakta er betydelig verre. Da vil forumet ha null verdi.
Redigert i går kl 23:20 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 23:28 460

Kvaliteten kan heves mange hakk med et enkelt tastetrykk fra din side, bare finn knappen som det står "logg ut" på.
HrDuck
I går kl 23:34 450

Følger opp med nok en banens par for deg. Du fikk med deg at du ble tatt for bløffing?
Donrostock
I går kl 23:40 441

Hvorfor bløffe om noe det er så enkelt å finne informasjon om? Man kan jo bare spørre chatgpt på riktig måte så får man svaret. Dobling er fremdeles totalt sett en marginal økning på 6 år. Spesielt tatt i betraktning de enorme utgiftene de har brukt på å gjøre det. Hvis en selger selger 1 baconpølse, man ansetter en til og selger 2 baconpølser, så er man like langt.
HrDuck
I går kl 23:50 425

Du la ut et tall uten å presisere at det ikke var for omtalt periode (6 år) . Du hevdet å vite vekst enheter siste 6 år, men gjorde det ikke.

Så til ditt spørsmål, hvorfor gjøre det når vi kan avsløre deg? Det er et godt spørsmål, men det kreves en psykologisk kompetanse for å besvare antar jeg. Inviter gjerne alle skribenter her til å spekulere om hvorfor, men jeg nøyer med å konstatere at du faktisk bløffet.

Var det ikke det andre trollet josefk som var ivrig med chatgpt også?
peaf
I dag kl 04:08 341

Tenkte ikke blande meg inn men må det, det er hva Schneider har prestert i USA det hele handler om. Schneider begynte 1 november 2018 og 2019 var hans første hele år. Men det var fortsatt Bellete Hestdal sin salgssjef som stod for salget i USA, han fikk sparken en gang August/september da COY tok over. Så godt som hele omsettningsveksten 2019 kom fra scope som Bellete solgt, han solgte 54 av totalt 66 det året. I 2019 solgte de ca 12.000 unit og i år blir ca 15.000 uniter solgt. Så først 2020 stod enbart Schneider og COY for hele omsettningen, på de 5 åren til nå har unit salget økt med ca 25 %. Men omsettningen i kroner har økt med 100 % da de omsatte for 98,7 mil 2019 og nå ca 200 mil.

Og hva beror det på jo dels har de økt prisen med 17 % og valutan usd er opp 2 kr sen dess. Det er ikke noe at hurre for, når kostnaden alltid er betydligt større en inntekterne. Ser noen tar opp problemer som vart underveis som covid og flexiscope, er løsningen da at ansette flere og dyrere personell når ingen vil kjøpe produktet. Schneider mente det og gjorde det, jeg har hatt utalige diskusjoner her på forumet om det. De fleste reduserer og anpasser salgsstyrken til etterspørselen, men mange mente det var klokt at ha alle kvar til markedet åpne igjen. Og de er der fortsatt og fler til men de selger ikke, kanskje har de ikke fått med seg at markedet har åpne for mange år siden.

Jeg skal bare sumere hvorfor jeg ser på Schneider som totalt uduglig. De selger ca 15.000 unit i år, mesteparten er direkte levering til eksisterende kunder ca 95 %.
Sen kommer den store kostnaden de har solgt 17 scope hitils i år og blir vel 24 totalt, det får de ikke fem øre for. Men belønningen kommer i form av økt Unit salg med tiden. Dette bruker de 220 mil på, for at tjene 200 mil i år. Det er et ekstremt dyr måte de driver scope salg på.

Jeg er sikker på at hadde Bellete og hans mobiltelefon selgere som Schneider mente de var vart kvar, så hadde de solgt like mye om ikke mer til halve priset. De her superdyre selgerne til Schneider som skulle lære urologerne bruke BLC scope klarte ikke selge et var i året ens en gang. Og når de gjeller flexiscopen så er det vel snarere et bevis på udugligheten, at bruke en masse tid og penger på at selge noe som ikke fungerer som det skal. Det har de vetat hele tiden Det må vel vare bedre at selge det som fungerer og vente med flexi tils de blev i orden før skikkelig bruk.

Det er bare en løsning spark den uduglige Schneider og hans like uduglige selgere, og Hallerberg som er økonom og kan regne har ansatt kitchen som og kan regne til at finne en lønnsom strategi. Så det blir nok sparken even om mange tvivler.
Redigert i dag kl 04:38 Du må logge inn for å svare
Merlin
I dag kl 10:14 139

Det er ikke lenger DS som bestemmer strategien. Kostnadene går nå nedover. Hva DS har gjort til nå er uinteressant. Det er hva som gjøres fremover. Og der kan DS nok fungere som leder og motivator.
Jensemand
I dag kl 10:21 120

Jer der er så utilfredse med Schneider - hvad jeg selvfølgelig også selv er - må jo give styreformanden og Schneider meget røde ører, når i dukker op på generaforsamlingen og forholder disse ting overfor styreformanden.
Det er i grunnen styreformannen, der er den egentlike skurk, da det er der ansætter og avskediger CEO'en.
rockpus
I dag kl 10:58 51

Vi bør kunne ha stor optimisme for 2025.
Selv med dagens ledelse. Tror nok alle i ledelsen ønsker en bedre margin på salg enn det de så langt har oppnådd.

Olympus sine nye skop vil kunne gi langt bedre salg i Europa.

Nedklassifisering fra FDA for skop bør gi en boost i USA.

Godkjente skop i Kina kan gi grunnlag for stort salg i Kina.

Cevira blir godkjent.

Ikke rart at det ble besluttet tilbakekjøp av egne aksjer..

peaf
I dag kl 11:06 32

Spørsmålet er om det skjer noe på europa siden nå, det er mer en merkelig om de glemt Susanne Strauss i opsjonstildelningen. Det luter vel mer mot at hon er på vei ut og de må ta noen drastiske grep for at rette opp de store tapen etter at Schneider innførde samme strategi som i USA. Flere dyre selgere som ikke selger, 25 scope på 4 år er nesten ett oslagbart rekord. Men Schneider melder ikke sånt om noen han ansatt er på vei ut på grunn av dårlige resultater, man kan jo og gjemføre hva Asieris skriver om de nye stjernerne de ansetter og hva PHO skrev om Kitchen når han begynte.

Skal vi tru at Kitchen begynner der, da de ikke har noen avtale med at selge scope åt noen scopeprodusent der. Så får vi håpe at de kutter ut avtalen med Karl Storz i USA og sluter selge scope der og, da har vi kommt langt og kan kutte ut det meste av de spinndyre selgerne.