Strategisk globalt samarbeid

sokaratest
PHO 15.07.2024 kl 18:08 126739

Photocure and Richard Wolf Enter into Agreement to Develop a High-Definition Flexible Blue Light Cystoscope for Global Commercialization
peaf
I går kl 00:40 1172

Som du vet er opsjoner til primær innsider meldepliktig, som innsidekjøp og er. Og hon og Kitchen fanns ikke med på siste tildelning av opsjoner, kitchen er naturligtvis ikke med da de bare får opsjoner en gang i året. Men Strauss har alltid vart med førr, nå er hon og fjernet fra ledelsegruppen på hjemmesiden og det kan bare bety at hon er ute. Og Kitchen som er den egentlige sjefen med Hallerberg i ryggen har aldri komt med på listen for ledelsegruppen, men primær innsider er han og får nok snart en klump opsjoner av de 260.000 Hallerberg fortsatt har til forfogende.

De opsjoner Hallerberg strøk var som du seier litt ulik utløsningskurs på, men de kunde bli gull verdt vid en Cevira godkjenning og dyre for aksjeeierne da de skulle innfris med at lage nye aksjer og selge i markedet. Per nå er vel inga opsjoner verdt noe før ledelsen, men før vår skull får vi håpe at de blir det og det riktigt mye og.
Men om de har fortjent dem er en annen sak.

Men Jeg trur ikke Hallerberg og Kitchen har noen fokus på opsjoner, det er bare hvordan de skal få selskapet så lønnsomt som muligt. Og Cevira har de ingen kontroll over, så det må bli Hex/cys delen.
Redigert i går kl 00:41 Du må logge inn for å svare
Donrostock
I går kl 05:59 1084

Du går virkelig langt for å slippe å innrømme at du tar feil.
Kanskje på tide å hamstre litt aluminiumsfolie?
Donrostock
I går kl 16:18 854

Nå vet vi ikke hvor mange aksjer pho har igjen å kjøpe, men det virker nesten som de syns at kursen er for høy.
Fevang
I går kl 21:13 687

Snittkurs for de børsmeldte kjøpene er 62,43. Så da synes vel selskapet at det var gunstige kjøp - hvis ikke hadde de vel ventet?

Og nå - flere kroner lavere - så tror du at selskapet synes kursen er for høy? Hvor er logikken din?
Donrostock
I dag kl 07:30 505

Hvorfor reagerer du ikke når noen uttaler at "det haster tydeligvis med å kjøpe aksjene tilbake, selskapet forventer nok kursoppgang snart". Nå er kursen ned 10% mens selskapet er under tilbakekjøp, virker ikke som de har spesielt hastverk. Asieris kursen, som godeste Merlin bruker som benchmark når det passer han, er ned 15% siste måneden, virker ikke som noen tror at Cevira godkjenningen er rett rundt hjørnet, men vi får håpe den kommer, kanskje til våren. Merlin sitat: "Asieris kursen HOPPER opp 1,25%!!"
Redigert i dag kl 07:35 Du må logge inn for å svare
Fevang
I dag kl 08:42 445

Siden selskapet allerede har kjøpt mange aksjer så mente de vel at det hastet? Hvis ikke så hadde de vel ventet?
rockpus
I dag kl 15:12 157

Jeg undrer meg virkelig over hva som er din agenda på forumet? Du har skrevet 93 innlegg totalt, der 92 er om PHO. De aller fleste er negativt vinklet. Samtidig påstår du å være aksjonær..
Prøver du da å få flest mulig til å droppe å vurdere PHO som investering? Dine innlegg tolkes jo som en klar advarsel mot å kjøpe aksjer her. Kun Cevira innrømmer du kan være en trigger. Men i det tilfellet signaliserer du samtidig at man har svært god tid før man trenger å ta inngang. Hvordan kan du se deg tjent med å spre så mye pessimisme og negativitet rundt din egen investering?

Vi andre som bruker tid på tråden, gjør det fordi vi ønsker å formidle grunner for at vi har valgt nettopp dette selskapets aksjer. Hadde jeg derimot ment det samme som deg, hadde jeg selvsagt ikke giddet skrive her, men heller solgt meg ut for å finne et bedre case.
Jeg er dog enig i at man reagerer mot idiothaussing uten reelt grunnlag i fakta.
Donrostock
I dag kl 15:37 124

Jeg skrev vel i utgangspunktet bare at denne haussingen om Ceviragodkjenningen var sterkt overdrevet. Så fortsetter haussingen med å dra fra at NÅ skal BLC eksplodere, selv om jeg er aksjonær, har jeg lov til å være misfornøyd og påpeke det.

Er bare å bla seg tilbake i forumet og se, det har vært tusenvis av innlegg om hvordan BLC skal ta av etc etc. jeg mener at veksten er for dårlig, og altfor tungrodd, det virker som selgerene nærmest må trygle urologene om å kjøpe skop, og så for å bruke dem til BLC. Nå har vi tilsynelatende sett at det brukes litt mer med de nye sapphiraskopene, men noen eksplosjon er det strengt tatt ikke.
Redigert i dag kl 15:41 Du må logge inn for å svare
HrDuck
I dag kl 15:50 106

Tror ikke jeg har sett påstander om at blc skal eksplodere. Men det var og er spesielt når Rostock hevdet at enhetsveksten var overraskende liten uten at han visste hva veksten var. Og det er spesielt å bli tatt både for den bløffen og når han prøver å bløffe seg ut av situasjonen han havnet i.