VOW er explosiv nå !!! Hold på hatten ! Ting skjer. .

Lynvingen
VOW 16.07.2024 kl 16:07 10646

Positive ting står i kø for selskapet !!. Oppturen kan bli lang og innbringende for oss aksjonærer. Avtale etter avtale bookes. Lite aksjer i omløp. Dagens pris er latterlig lav..
Redigert 16.07.2024 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
Stepping
14.08.2024 kl 16:13 2500

Hvem blir første større eier til å starte nedsalg??
Stepping
14.08.2024 kl 19:58 2365

Hvor er de flammende innleggene på denne tickeren , redde verden osv?? Knappe 2 uker så er det nytt show med q rapport , snakke sant eller litt fantasi? Bra tid nå for å hente penger til rosa drømmer. Hvordan skal dette gå opp ? Emisjon på under krona for topp 20 ?
Stepping
26.08.2024 kl 15:56 1898

Da er det bare noen dager igjen så er det en av de to grusome dagene i året der ledelsen er ute i åpent lende. Håper noen modige deltagere/ aksjonærer tar ordet og spør litt fra levera.
Klimanytt
26.08.2024 kl 16:57 1818

Driver du og snakker ned flere aksjer som du eier? Det kalles for å drite i eget reir og er et bevis på at du burde finne på noe annet å gjøre… Tap og vinn med samme sinn, ikke sats mer enn du har råd til å tape. Jeg velger å tro at VOW kommer sterkt tilbake!
Stepping
26.08.2024 kl 18:08 1747

Hva du velger å tro hjelper ikke de stakkars folka som sitter i denne hengemyra. Men det er klart det er vel den seige veien ned som er verst de lange timene mens en kaver og egentlig bare synker dypere ned i myra. Men hode er klart og en skjønner veldig godt hva som skjer, når munn og nese er under går det forhåpentligvis nokså raskt.
Klimanytt
26.08.2024 kl 18:22 1721

Huff, du ser mørkt på dette. Men du har jo rett i at en synker dypere jo mer en kaver, derfor kan det være lurt å sitte stille i båten:). Håper at det snur og at du får motet tilbake, ha en fin kveld Stepping!
Stepping
26.08.2024 kl 18:34 1696

Sitte stille i båten! Om dere hadde tatt med dere båt ut på myra så hadde det jo ikke vært noe problem.
Stepping
I går kl 14:20 1481

Blir det mye små tripping og veiving med manuskort og kunngjøring av kontrakt på opptil flere trilliarder billioner tusen som barna sier, eller blir det små tripping og veiving med manuskorta og kunngjøring av emisjon. Veiving og tripping blir det vel uansett.
digitalnaboen
I går kl 15:16 1436

blir overrasket om de med så stor gjeld og så små marginer, klarer seg uten emi
inference
I dag kl 07:18 1230

Og der kom det som aldri kunne komme ja
Stepping
I dag kl 08:33 1044

Ser bra ut dette, gidder du selge lyspærene før du skrur av lyset?
Stepping
I dag kl 10:20 829

Nå gjelder det vel å sitte helt muse stille i båten, eller kanskje enda bedre ro inn til land og stikke hue i sanden.
Klimanytt
I dag kl 10:59 747

Ja, det var skuffende at de ikke skulle klare å snu skuta tidligere, men slik kan det være i markedet. Men en har jo selv ansvaret for hva en investerer i, så da nytter det jo ikke å skylde på alle andre. Selv er jeg bare en småfisk i dette papiret, men uansett ikke hyggelig med røde tall. Hva tror du skipselektrikeren tenker i dag, han er jo godt investert her. Ha en fin dag i myra!
Stepping
I dag kl 11:08 714

Må ærlig innrømme at jeg ikke vet helt hva han tenker i dag, om han er på jobb så er det sikkert litt fokus på å ikke få støyt. Vi får håpe at så få som mulig kjøpte på denne magefølelsen din!
Stepping
I dag kl 13:04 598

Siden vi skal gjette hva andre folk tenker og gjør, hva tenker du ledelsen gjør i dag? Jeg tenker de har litt rabalder før lunch så er det sikkert tidlig weekend og en del chilling på hytta,blir jo gjetting da.
Stepping
I dag kl 13:59 532

Tusen takk for rørende lykke helsinger her i myra, gikk forresten bedre en fryktet fikk fotfeste når myra sto meg til nederst på BH en eller navlen som mange kaller det. Men både bikinien og shortsen må kastes.
Nsxnsx
I dag kl 14:06 511

Skulle nesten tro dem hadde vært flinkere til å selge inn eget selskap da dette selvsagt svir mest for dem med mest aksjer. 30% nedgang er som kjent mye mer i kroner og øre når vi snakker 10 talls millioner enn noen skarve tusenlapper som det er for de flest småaksjonærer......

Kurs fra 50+ til 4 + må kunne sies å være et resultat av noget dårlig styring av dem som har hatt hånden på rattet. Til og med offenlig sektor sparker folk som har stelt i stand tilsvarende.....så hvorfor har dem fremdeles jobb ???

Siste spørsmål er selvsagt retorisk :)
Redigert i dag kl 14:09 Du må logge inn for å svare
Lafreri
I dag kl 14:19 480

Hadde vært fint med ett innlegg fra Hammers. Det ser ut som påstandene hans ikke var en innertier.
Stepping
I dag kl 14:26 445

Han har vel ingen å stå til rette for her?? Av og til tar mann feil, han så jo at Norske skog ikke var så bra, kem sku tru at avispapir produksjon gikk dårlig etter 30 år med internett? Så vel også at flyreiser ikke var det helt store noen måneder ut i Covid. 2 av 3 det er bedre enn langt de fleste her inne
lynx
I dag kl 15:06 367

I dag kom fasiten. Heggøyen trakk helt klart det lengste strået i diskusjonen.
Stepping
I dag kl 15:14 354

Ja skipssjefen har jo en forferdelig fremtoning , men han har hatt noen evner som nesten har vært utenomjordiske. Husker godt han forutså Covid. Han ante selvfølgelig ingenting om sykdommen men så svana og fargen på den mange måneder før den ble spist i Wuhan
Klimanytt
I dag kl 21:02 173

Bare hyggelig Stepping! Godt å høre at du fikk fotfeste igjen, hva skjedde? Jeg kastet kortene, selv om jeg har troen på konseptet. Nå sitter jeg på gjerdet og ser an situasjonen… Ha en fin kveld!
FunHouseComp
I dag kl 21:18 139

Ja, hva sier Hammers? Can u hear mee? Trolig loost in space. Det har vært litt av en himmelferd etter at Hammers begynte å svinge linjalen sin... Mener at kursen da sto på rundt 50 kroner.