Barramundi kan stige 100% på kun 4 uker


Sannsynlighten for å finne et selskap som skal stige 100% på 4 uker er minimal, men allikevel skal jeg prøve å begrunne hvorfor jeg tror det skjer.

1. Selskapet er plassert på penalty benken av Oslo Børs nå, det skyldes at årsrapporten ikke ble innlevert innen fristen.
2. Årsaken til dette er mest sannsynlig en restruktuering som foregår, og da skal den prosessen omtales i årsrapporten. Årsrapporten kommer i august måned.
3. Av selskapets 10. største aksjonærer fra august 2023 til juli 2024, er det kun Nordnet som har solgt. Alle de andre store amerikanske banker sitter fremdeles.
4. Likviditeten i aksjen i juli måned på Oslo børs er veldig lav.
5. CASHFLOW. i 1h rapporten fra 2023 kan vi se at selskapet hadde 52 millioner kr i cash 30.06.23. Samtidig ser vi at cash burn i hele 1h for 2023 var på 44 millioner kr. Det betyr at selskapet hadde i underkant av kr 10 millioner på bok 01.01.24 og det er naturlig at de da går tomme for cash. Dette passer veldig bra inn i meldingen som kom i februar 2024 hvor de fikk tilgang på en stor kredittfasilitet fra en brunesisk finansinstitusjon. Hvis dere hører på presentasjonen fra 1 h 2023 så sier jo cfo og store deler av cash flowen som går ut, er renter og avdrag til långivere. Derfor synes jeg at den brunesiske banken har kommet inn og hjulpet selskapet til å få bedre vilkår og bedre likviditet.
6. På inntektssiden har jeg ikke mye å komme med, enn at inntektene falt 40% i 1h 2023 sammenlignet med 1h 2022. Dette skyldes avvikling av virksomheten i Australia. I brunei er det mye optimisme, tilgangen på kapital er stor og det gleder meg veldig den kontrakten selskapet gav i juni til Aquabiotech group. Det er det beste signalet man kan få.

Med andre ord så er det så mye informasjon som kan settes sammen i puslespillet som gjør at denne aksjen kan dobles.

7. Når det kommer til regnskapstall så vil årsrapporten gi tall fra q3 og q4 i 2023, i tillegg vil de gi informasjon om q1 og q2 i 2024 og hva som er status akkurat nå. med andre ord vil august 2024 gi en flom av nyheter som jeg virkelig tror Oslo børs og dagens aksjonærer vil like.

8. Selgerne er tålmodige, kjøperne er fraværende

9.Hvit fisk er ettertraktet nå i større grad enn tidligere

Ta et lodd, men ikke plasser hele formuen her er mitt tips.

Snakkes 1. september 2024
Redigert i dag kl 12:33 Du må logge inn for å svare
Thesistulling
I dag kl 09:46 244

Tillater meg å legge til denne jeg:

14.Juni:

BARRA: TILDELT AQUABIOTECH GROUP TOTALENTREPRISE
Oslo (Infront TDN Direkt): Barramundi Groups Brunei-baserte datterselskap har tildelt AquabioTech Group i Malta en totalentreprise.

Kontrakten inkluderer design, levering, installasjon og idriftsettelse av et RAS (Recirculating Aquaculture System) stamfiskanlegg, klekkeri og levendefôranlegg for Barramundi.

Ved ferdigstillelse og idriftsettelse av det nye anlegget i løpet av de neste 18 månedene vil Brunei-virksomheten være fullstendig selvforsynt med en produksjonskapasitet på over 6 millioner ungfisk pr år.
Redigert i dag kl 09:48 Du må logge inn for å svare
Thesistulling
I dag kl 13:44 150

Kan gå kjapt til 4, som den bruker å gjøre etter at den har vært nedom 2,50-ish.
Under 3: enkelte skal ut, andre laster.....
Over 3: selgersiden tørker ut, stiger kjapt til 4 grunnet FOMO.
Og enkelte tar gevinst.....

Har litt høyt snitt denne gangen, men vi er der straks.
Men denne gangen blir jeg sittende, med det meste.

Digger denne aksjen.
😎
Redigert i dag kl 13:45 Du må logge inn for å svare
HellBound
I dag kl 14:56 104

Sitter man long i denne så blir det heftig gevinst om noen år. De har sitt eget merke også som heter Kühlbarra. Så har de egen lab som vinner mange priser på forskning. Ser ut som ting går bra i Brunei. Satser på vi får vite mer på Q1/Q2 nå i August. Tror på stor vekst de neste årene og en kurs på 30-50kr
Rubin
I dag kl 16:11 56

Salmon Evolution er vel verdsatt til over 3 milliarder kr på mafiabørsen. De har vel i år en produksjon rundt 6000 tonn. Det er det samme som Barramundi har planlagt for 2026.
Kan vi da forvente en 30 dobling av kursen på 2 år? 💰
Redigert i dag kl 16:12 Du må logge inn for å svare
HellBound
I dag kl 16:34 33

Det hadde jo vert utrolig. Om Barra kommer opp i 3 milliarder i børsverdi en gang så må kurs opp til ca 100-120kr ja. Det er bare 40mil aksjer. Børsverdi er på 130mil nå på kurs 3.6kr.
Redigert i dag kl 16:43 Du må logge inn for å svare