NANO var blant de dårligste investeringer i 2017, gjentas det???
Året begynner like illevarslende som fjoråret:
-Det er en sannsynlighet at det blir forsinkelser
-NANO har lite interessant å komme med de neste månedene som jeg oppfatter det
-Hausserne er blitt vårkåte allerede og babler om skyhøye kursmål igjen mens aksjen såvidt klarer å holde seg over 80
-Ledelsen brenner penger som f... ved dyre nyansettelser uten å samtidig komme med oppdateringer som kunne komme aksjonærene til gode
=Mitt råd blir: IKKE INVESTER I DETTE SELSKAPET FØR DE KOMMER MED EN SOLID OPPDATERING, jeg venter iallefall med kjøpet til kursen har falt fra seg,TA tilsier at vi snart kan oppleve et kraftig fall ned til ca 60
-Det er en sannsynlighet at det blir forsinkelser
-NANO har lite interessant å komme med de neste månedene som jeg oppfatter det
-Hausserne er blitt vårkåte allerede og babler om skyhøye kursmål igjen mens aksjen såvidt klarer å holde seg over 80
-Ledelsen brenner penger som f... ved dyre nyansettelser uten å samtidig komme med oppdateringer som kunne komme aksjonærene til gode
=Mitt råd blir: IKKE INVESTER I DETTE SELSKAPET FØR DE KOMMER MED EN SOLID OPPDATERING, jeg venter iallefall med kjøpet til kursen har falt fra seg,TA tilsier at vi snart kan oppleve et kraftig fall ned til ca 60
Picosalax
04.01.2018 kl 21:01
3864
God nytt år, og gratulerer med intelligent ingress. TA tilsier ikke fall til 60
Picosalax
04.01.2018 kl 21:09
3853
https://www.investtech.no/main/market.php?CompanyID=100725
Ta deg en pinne i akterkabinen i stabilt sideleie
Ta deg en pinne i akterkabinen i stabilt sideleie
Redigert 04.01.2018 kl 21:10
Du må logge inn for å svare
Må igjen presisere at Korsaren ikke er meg. Han prøver bare å sole seg i glansen av min storhet.
Ikke så rart: Jeg er som kjent den saklige analytikeren som nesten alltid har mest rett her på forumet.
Ikke så rart: Jeg er som kjent den saklige analytikeren som nesten alltid har mest rett her på forumet.
focuss
04.01.2018 kl 23:23
3785
Korsar
Hva skal vi tro om Costas synspunkt at nå har andre ARC selskap blitt kjøpt opp så nå er Nano neste på lista?
Hva skal vi tro om Costas synspunkt at nå har andre ARC selskap blitt kjøpt opp så nå er Nano neste på lista?
St_Anthony
05.01.2018 kl 15:29
3420
Å kjøpe opp et selskap fordi man håper på oppkjøp er etter mitt syn en dårlig strategi. Oppkjøp kan være ett av flere scenarier, men det kan ikke være det eneste. NANO har en troverdig strategi for å gjøre dette på egen hånd.
focuss
05.01.2018 kl 19:48
3328
Nanofreak :) skrev Costa har ikke sagt det.
Nanofreak
Jo det har han.
Jo det har han.
YNWA250505
06.01.2018 kl 00:22
3226
Nettopp. Sjansen er stor for at de enten går videre alene, blir kjøpt opp eller inngår partnerskap. En av de 3 blir gull uansett.
Det er mulig at DNB har en forkjærlighet for å svindle via farmasi aksjer.
Pass dere for den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB/DNM i svindelsammarbeid med AP/DNB kontrollerte OSE.
Se Clavis Pharma / Bionor Pharma tråden om DNB/DNM i Algeta Pharma.
Pass dere for den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB/DNM i svindelsammarbeid med AP/DNB kontrollerte OSE.
Se Clavis Pharma / Bionor Pharma tråden om DNB/DNM i Algeta Pharma.
Selvsagt blir ikke NANO oppkjøpt i 2018. Det er jo bare Merlins febrilske feberfantasier for å klare å opprettholde et argument for haussingen om "femgangen - minst" også i 2018. Som kjent hadde han 400 til jul 2017. Men det er jo 2 år før en evt. kommersialisering, der selskapet har sagt at de skal kjøre alene fram til dess. Så nå må sjefshausserne lese selskapets guiding en gang til :-)
Opprinnelig mente NANO-leldelsen at finansieringen fram til kommers måtte dekke 2019, men nå er jo ting forsinket slik at vi snakker 2020.
Det vil derfor måtte komme en emisjon i god tid før kassa renner tom. Dvs. enten i slutten av 2018 eller vår 2019.
Selvsagt vil ingen kjøpe et selskap rett før en emisjon. Det er bare i hodet til desperate, inkompetente haussere, det. Profesjonelle aktører venter selvsagt til de vet at det går veien.
Opprinnelig mente NANO-leldelsen at finansieringen fram til kommers måtte dekke 2019, men nå er jo ting forsinket slik at vi snakker 2020.
Det vil derfor måtte komme en emisjon i god tid før kassa renner tom. Dvs. enten i slutten av 2018 eller vår 2019.
Selvsagt vil ingen kjøpe et selskap rett før en emisjon. Det er bare i hodet til desperate, inkompetente haussere, det. Profesjonelle aktører venter selvsagt til de vet at det går veien.
Redigert 07.01.2018 kl 19:24
Du må logge inn for å svare