NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!

MC Axel
NAS 16.08.2024 kl 19:55 235969

It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target

Analysts' Consensus

Number of Analysts 7

Last Close Price 10.30NOK

Average target price 14.61NOK

Spread / Average Target +41.82%

https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
bassebasse
25.10.2024 kl 08:44 2846

Over 2 milarder i pluss.... Skryter om bedrifter med 200 millioner i pluss.... Rare analister..... Tjener penger og blir bedre i fremtiden
BrdBu
25.10.2024 kl 08:43 2842

Ja, rapporten er under forventningene, men kursen gikk ned siste uken allerede. Blir interesant å beregne seg fram til EBIT 2025....kan man anta .ca det samme som I 2024?
Redigert 25.10.2024 kl 08:44 Du må logge inn for å svare
Bolster
25.10.2024 kl 08:29 2939

SB1M med Mossige i spissen er ikke imponert 😅

Q3 2024: Reduced 2024e guiding, group EBIT 8-9% below expectations driven by costs

Headlines and conclusions
NAS delivers group EBIT 8-9% below expectations driven by higher-than-expected costs. Net income and EPS are spot on. Norwegian sees +18% ASK growth in Q4 (we have assumed +16) and about 22% for Q1 including new routes to Dubai and Egypt. The visibility is low for Q1 but the group sees encouraging booking trend for Q4. The EBIT guiding for 2024e is reduced from NOK2.1-2.6bn to NOK2.1-2.4bn. Overall a soft report. Our Sell case seems to be intact.
SenorLopez
25.10.2024 kl 08:21 2983

Gode nyheter dårlige nyheter spiller ingen rolle, de som er tjente med det prøver alltid å riste hønseburet. Ser de er i gang med å skremme folk rundtomkring allerede 😂

Oh well, vær advart, sellers beware. Jeg føler meg ihvertfall veldig trygg etter denne rapporten at jeg kan hente ut gevinstene mine fremover mot våren, og får jeg muligheten til å kjøpe mer på en lavere kurs så takker jeg de hønene som i såfall muliggjør det.

Men rådet består: Ikke vær ei høne 😉
Winter is Here
25.10.2024 kl 08:12 3032

Skeptikere vil prøve å skremme investorer med Q4 og Q1 neste år.
SenorLopez
25.10.2024 kl 08:09 3051

De vil nok prøve å rasere kursen i dag, for å skremme folk som ikke skjønner at denne rapporten er gode nyheter til å ta et tap. Sitter personlig klar til å kjøpe om de lykkes, mitt råd er definitivt å ikke selge en dritt, kun å laste videre når bunnen eventuelt nås, så går nok den kursen kjapt opp igjen.
Redigert 25.10.2024 kl 08:15 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
25.10.2024 kl 07:54 3134

The liquidity position was NOK 11.5 billion at quarter-end, unchanged from the previous quarter and up 2.1 billion from last year.

Net interest-bearing debt at the end of the third quarter of 2024
amounted to NOK 3,883 million, compared to NOK 4,318 million
at the end of the third quarter of 2023. Compared to the previous
quarter, net interest-bearing debt decreased by NOK 520 million,
predominately a result of principal repayments for leased
aircraft. Included in net-interest bearing debt is the zero coupon
Retained Claims Bonds, amounting to NOK 2,812 million at the
end of the quarter
Redigert 25.10.2024 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Winter is Here
25.10.2024 kl 07:18 3353

"Betydelig overskudd i høysesongen
Norwegian tjente to milliarder kroner før skatt i tredje kvartal."

Med hva skjer med kontantbeholdningen og gjeld ?
SenorLopez
25.10.2024 kl 07:16 2040

Tror nok det går greit frem mot våren:

The Norwegian Group today reported its results for the third
quarter of 2024. The figures demonstrate the group’s ability to
deliver good financial results characterised by capacity growth
for Norwegian and improving load factors for both airlines within
the group.

For the third quarter of 2024, the Norwegian Group delivered an
operating profit (EBIT) of NOK 2,128 million, corresponding to an
operating margin of 18.4 percent. Profit before tax (EBT)
amounted to NOK 2,004 million for the quarter. The liquidity
position was NOK 11.5 billion at quarter-end, unchanged from
the previous quarter and up 2.1 billion from last year. The
Norwegian fleet comprised 86 aircraft at quarter-end, of which
22 aircraft were latest technology 737 MAX 8 aircraft. The
Widerøe fleet comprised 49 aircraft.

The Norwegian Group had 8.2 million passengers in the quarter,
of which 7.2 million were passengers of Norwegian and 1.0
million of Widerøe. Compared to the same period last year, the
number of passengers increased by 690,000 and 99,000 for
Norwegian and Widerøe, respectively. For Norwegian, production
(ASK) increased by 10 percent to 11.5 billion seat kilometres, while
for Widerøe the production was reduced by 2 percent. The
quarterly load factor for Norwegian was 88.0 percent, up 0.6
percentage points from the same period last year. For Widerøe,
the quarterly load factor was 78.0 percent, an improvement of
4.6 percentage points from last year.

For Norwegian, punctuality measured by share of flights
departing on schedule was 74.2 percent in the quarter, down
from 80.1 percent in the same period last year. While heavily
congested European air space and ATC restrictions negatively
impacted punctuality this quarter, 95.1 percent of all flights
arrived within 60 minutes of scheduled arrival time. Regularity,
share of flights taking place was 99.5 percent for Norwegian. For
Widerøe, punctuality in the quarter was 90.9 percent, while
regularity was 96.4 percent.

Norwegian rolled out its new distribution platform in a selective
number of smaller markets during the third quarter. The platform
will improve distribution capabilities and decrease distribution
cost, in addition to enabling full interlining with other airlines It
will be rolled out to Norwegian’s largest markets in the coming
months.

En takk til alle ansatte, røft vær men de lander som alltid trygt, både billedlig og bokstavelig. Helt greit å være stolt som aksjonær i Nas:

https://tv.vg.no/video/311878/maatte-lande-i-uvaeret-holy-jesus
Redigert 25.10.2024 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Stepping
24.10.2024 kl 23:30 2316

Det er alltid beskyldninger om at mann ønsker kursen ned. Nå er handel stengt så da skulle mann tro mann kan skrive uten slike beskyldninger. Jeg tenker en ellers god dag blir ødelagt av ledelsen . Det virker særdeles viktig å knekke all positivitet.
Fjellbris
24.10.2024 kl 23:16 2346

Helt enig og lykke til også til deg, uansett ikke noe grunn til å selge seg ut i morgen. Hold og akkumuler det man kan frem til utbytter kommer i 2026 har vært min strategi lenge. At kurs står høyere i NAS om 6 - 42 mnd. (start utbytte senest høst 2026) vs i dag er jeg veldig trygg på.
Redigert 24.10.2024 kl 23:23 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
24.10.2024 kl 23:14 2344

Som forventet var du ikke ute etter noen seriøs diskusjon på alle argumenter både jeg og strategi la frem på innlegg i ettermiddag/kveld, men det overrasker meg ikke i det hele tatt.
SenorLopez
24.10.2024 kl 22:59 2367

Kursen er 40% høyere enn samme tid i fjor, den siste ukas nedsalg og forsiktighet til tross er vi fortsatt på oppadgående trend (forrige bunn var 10,75), i motsetning til dengang, så...

Teknisk står det mye bedre til, at folk avventer rapporten er forståelig denne aksjen har nok gjort mange bedre føre var selv trodde jeg den skulle helt ned på elleve nå, og får vi en god rapport i morgen da ser vi nok stødig oppgang frem mot våren.

Kjøpte man seg inn på elleve og tolv så sitter man i særdeles godt selskap, og såpass celebre aktører man i såfall deler båt med de satser ikke med mindre oppsiden er stor.

Fortsatt mye short som skal dekkes inn også, så blir rapporten bra, er Norwegian i rute, da overgår nok etterspørselen tilgangen og da er det bare å senke skuldrene, sitte stille og i verste fall fylle på ved hvert fall.

Lykke til i morgen 🍻
Redigert 24.10.2024 kl 23:04 Du må logge inn for å svare
Stepping
24.10.2024 kl 22:52 2387

Skal vi tippe overskrift i morgen tidlig? Ledelsen varsler : og så en eller annen negativ vinkling.
Strategi
24.10.2024 kl 22:33 2447

Det er mye du velger å overse som vanlig.
1. Vi kan starte med Widerøe som ikke var i selskapet i fjor på denne tiden, selskapet ligger godt plassert i balansen og har vel allerede betalt seg selv.
2. to kontrakter med forsvaret inngått på nyåret 2024.
3 Spenn som vi har store forventninger til lanseres 1 November.
4. usikkerheten som var rundt vinter sesongen i fjor er ikke tilstede på samme måte i år, modellen til Geir Karlsen virket på en meget god måte.
5. egenkapitalen i selskapet er svært robust sett i forhold til i fjor - Norwegian Group er et meget solid selskap sett i forhold til i fjor.
6. SAS konsentrerer seg nå med fokus på Kastrup, dette vil Norwegian Group få store fordeler av.
7. Norwegian Group kan være en meget attraktiv oppkjøps kandidat for selskaper som ønsker å styrke seg i det Nordiske og Europeiske markedet.

Det er et hav av argumenter som kan ramses opp når det gjelder forskjeller og forbedringer fra 2023, denne aksjen har ingenting å gjøre på en sifferet kurser.
Dette er 99 % av analytikerne enige om.
At du og Steppern / Frodon etc. mener noe annet spiller ingen rolle.
Dere har rett og slett spilt dere ut med løgn - bløff og spamming av fora, gode argumenter har dere heller ikke, men å vri og vrenge på alt som blir lagt ut er dere gode på.

Ha en fortreffelig kveld.
Fjellbris
24.10.2024 kl 22:00 2470

Stille i fjøset? Postet ganske mye jeg tidligere i ettermiddag 😉
……
Fjellbris
I dag kl 15:41
523
Kursen er i motsetning til tidligere Q presentasjoner, der forventningene har vært store og kurs har økt i forkant, denne gangen blitt presset ned, trolig pga salgspresset fra Sundt som har solgt seg ned. Skal derfor ikke så mye til i morgen, av Q rapport som leverer litt over forventningene eller på, før NAS kursen går pent opp.
Jeg tror det siste skjer og at markedet kommer til å bli overasket positivt over NAS sitt beste Q3 resultat noen sinne. NAS jobber kontinuerlig med kostnadene og dette sammen med lav oljepris Q3 og høy aktivitet, kommer til å gi kanon resultater. Kostnadsjaget vet vi fortsetter (ref også kutting av baser), oljepris er fortsatt lav, full effekt Widerøe fortsatt ikke før fom neste år, så alt ligger etter Q3 presentasjon også til rette for at oppturen fortsetter frem mot neste års høysesong. Vinteren / lavsesong har NAS nå god erfaring med og masse tiltak vs LY er iverksatt, og når aksjemarkedet snart skal prise inn 6-8 måneder frem er vi pt slik jeg ser det allerede nå på «vinterkurs» på 11 tallet, igjen mye pga Sundt sitt nedsalg. Herfra tror jeg det bare frem mot neste sommer går sakte men sikkert oppover, og de som lenge har håpet å hamstre mer på 1 tallet tror jeg blir skuffet. Den tid er forbi, og de som har sett mot kurser LY lav/vintersesong har «glemt» å ta med ovennevnte / at NAS med Widerøe nå, Spenn, Forsvarsavtalen, lav oljepris og forhåndsbooking fremover (som NAS i hele år har levert på!) mm.
NAS guidet i sommer EBITDA 2,1-2,6 miliarder, og jeg tror de etter Q4 kommer til å levere 2,6 og kanskje enda litt til. Cash beholdning akkumulert 2024 vil da være +/- 13. milliarder. «Proof of the pudding» vil da ta kursen videre oppover. Igjennom hele neste år kommer flere og flere til å holde på aksjene og/eller akkumulere mtp. utbytter som kommer fom. 2026. Tom Q2 2024 er det satt av. 800 mill. til utbetaling utbytter, og den avsetningen kommer garantert til å øke frem til utbytter blir utbetalt senest høst 2026.
Ransen
24.10.2024 kl 21:49 2455

Ut fra kursutviklingen så er det ganske likt som før Q3 i fjor. Trafikktall og yield ser greit ut, og i følge Øygard er billettprisene flate. Om dette kan kompensere for kostnadsbildet vites ikke før i morgen kl 0700.
Stepping
24.10.2024 kl 21:31 2480

Nå var det stille i fjøset! Streiken gikk ikke helt veien, det gjør ikke dollaren heller, nå er det vel mange som mener ledelsen i morgen skal kaste masse glør i øynene til de ansatte som ikke har base lengre, at ledelsen bare snakker om utbytte og at det går som ei kule? Vært kult det .
Fjellbris
24.10.2024 kl 18:44 2662

3 nye destinasjoner for Norwegian
De tre destinasjonene er Dubai, den kjente badebyen Hurghada i Egypt og Agadir i Marokko
Fjellbris
24.10.2024 kl 15:41 2885

Kursen er i motsetning til tidligere Q presentasjoner, der forventningene har vært store og kurs har økt i forkant, denne gangen blitt presset ned, trolig pga salgspresset fra Sundt som har solgt seg ned. Skal derfor ikke så mye til i morgen, av Q rapport som leverer litt over forventningene eller på, før NAS kursen går pent opp.
Jeg tror det siste skjer og at markedet kommer til å bli overasket positivt over NAS sitt beste Q3 resultat noen sinne. NAS jobber kontinuerlig med kostnadene og dette sammen med lav oljepris Q3 og høy aktivitet, kommer til å gi kanon resultater. Kostnadsjaget vet vi fortsetter (ref også kutting av baser), oljepris er fortsatt lav, full effekt Widerøe fortsatt ikke før fom neste år, så alt ligger etter Q3 presentasjon også til rette for at oppturen fortsetter frem mot neste års høysesong. Vinteren / lavsesong har NAS nå god erfaring med og masse tiltak vs LY er iverksatt, og når aksjemarkedet snart skal prise inn 6-8 måneder frem er vi pt slik jeg ser det allerede nå på «vinterkurs» på 11 tallet, igjen mye pga Sundt sitt nedsalg. Herfra tror jeg det bare frem mot neste sommer går sakte men sikkert oppover, og de som lenge har håpet å hamstre mer på 1 tallet tror jeg blir skuffet. Den tid er forbi, og de som har sett mot kurser LY lav/vintersesong har «glemt» å ta med ovennevnte / at NAS med Widerøe nå, Spenn, Forsvarsavtalen, lav oljepris og forhåndsbooking fremover (som NAS i hele år har levert på!) mm.
NAS guidet i sommer EBITDA 2,1-2,6 miliarder, og jeg tror de etter Q4 kommer til å levere 2,6 og kanskje enda litt til. Cash beholdning akkumulert 2024 vil da være +/- 13. milliarder. «Proof of the pudding» vil da ta kursen videre oppover. Igjennom hele neste år kommer flere og flere til å holde på aksjene og/eller akkumulere mtp. utbytter som kommer fom. 2026. Tom Q2 2024 er det satt av. 800 mill. til utbetaling utbytter, og den avsetningen kommer garantert til å øke frem til utbytter blir utbetalt senest høst 2026.
Redigert 24.10.2024 kl 20:39 Du må logge inn for å svare
NASLover
24.10.2024 kl 13:14 3046

I følge mine beregninger, fra 1. juli til slutten av september

ASK var 625 millioner høyere enn konsensus

RPK var 570 millioner høyere enn konsensus

Antall passasjerer PAX, 1,1 millioner høyere enn konsensus

USD-NOK gjennomsnitt Q3-24 var 10,7

Gjennomsnittlig drivstoffpris Q3-24 var 78,52
Redigert 24.10.2024 kl 13:24 Du må logge inn for å svare
Ransen
24.10.2024 kl 12:37 2976

Noen som vil komme med egne betraktninger rundt Q324?
Yield ble 0,88 mot forventet 0,73 ihht augusttallene(positivt)
26% økte pilotlønninger over to år kommer inn i Q3(negativt)
bassebasse
24.10.2024 kl 12:25 2995

Veldig spent om nas tar av litt i dag før tall.... Forventer historisk tall fra nas siden trafikk var bedre i alle månder i 3 kvartal.....
SenorLopez
23.10.2024 kl 21:11 3478

Lov å håpe, står klar til å kjøpe med begge hender jeg.

Tipper en god rapport som bekrefter det de fleste tror at Nas nok ender i øvre del av revidert guiding, ,men en forsiktig markedsreaksjon. Normalt faller en aksje etter å boostes opp mot kvartalsrapporten men nå har vi ikke hatt den boosten kursen ligger veldig lavt, så da blir det vanskelig å spå noe som helst på kort sikt.

Men er tallene gode, da blir det veldig bra frem mot våren og jo flere som lasser samt færre som selger jo fortere ser vi den oppgangen.

Så det er mitt råd, hold og kjøp, ikke selg en dritt her er det bare å smøre seg så ser man god avkastning etterhvert.
Strategi
23.10.2024 kl 21:08 3473

Dette er vel det eneste positive innlegget du har lagt ut på lenge Ransen.
Takk skal du ha, utbytte settes av og som vanlig må du sitte på aksjer på satt dato.
Når det gjelder Widerøe er det Embraer som det nylig er kjøpt inn 2 stk. av.
https://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrkOc50SBln3wEAs7fsDYpQ;_ylu=Y29sbwNpcjIEcG9zAzEEdnRpZAMEc2VjA3Ny/RV=2/RE=1730919796/RO=10/RU=https%3a%2f%2fwww.wideroe.no%2fom-selskapet%2fflytyper/RK=2/RS=bnOFz6.HZGljqx4bSeIeVByLRcY-
Redigert 23.10.2024 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
Stepping
23.10.2024 kl 18:10 3617

Mye folk her som kan det hele. Noen som gir en spådom for Fredag? Knall gode tall og varsel om høyere utgifter fremover og litt lavere på booking ned 7-8% fra Torsdag til Fredag?
Fjellbris
23.10.2024 kl 12:21 3862

Ta og gå og se deg selv i speilet, så går du inn og går igjennom alle dine innlegg da du var sjefs hauser i NAS for kort tid siden da kursen lå 3-5 kr over dagens. Gå så tilbake og se deg selv i speilet en gang til, vær helt ærlig med deg selv da, hva ser du da og svar på spørsmålet mitt, skriver du sant eller usant og hvordan kan du gå fra å hause vilt 3-5 kroner over dagens kurs, og nå har du snudd alle dine tidligere argumenter helt på hode?
SenorLopez
23.10.2024 kl 11:06 3979

Du hausset som besatt Ransen, diktet rett ut av rævva di om alt fra oppkjøp og whatnot når folk var bedre tjente med å lytte til skeptikerne, og nå når det ikke lengre er nødvendig å ta et tap fordi kursen er lav, da går du like langt i fri diktning og på tvers av all fornuft for å oppfordre folk til å selge kun så du selv kan kjøpe deg inn på dette magiske nitallet ditt..

Du er en jævla skurk, verken mer eller mindre, ikke sofistikert engang så opplagt som man blir men det kunne jeg gitt faen i, det er mye sånt i verden, det som irriterer, er at du spammer så satans heftig at hele tråden kun handler om ditt vås.

Du gjorde det når du hausset også, du spammer helt hinsides, avsporer og kaprer enhver Nas-tråd med det som i essens er oppfordringer om å kjøpe høyt, og selge lavt, også krenkefjes hver gang noen påpeker hvor åpenbart uredelig sånt er.

Prøv dette en stund fremover, prøv å lure folk inn i lomma di bare én gang per dag, ikke tyve. Deretter, kanskje bare én gang i uka, så i måneden, og klarer du såpass, så kan du begynne å jobbe med det å ikke lure folk inn dit, overhodet.

Små steg, så kanskje blir du frisk en dag, gutten ❤️
Ransen
23.10.2024 kl 10:44 4014

Merkelig at hvis jeg har brukt bare den ene hjernehalvdelen og hele tiden skrevet at NAS group er helt uten risiko. Her kan det gå kun en vei og det er opp. Nas har absolutt ingen utfordringer.... Alle artikler som beskriver det motsatte må man bare ignorere.
Da hadde man vært en helt på forumet.

Heldigvis bruker jeg dette bare som underholdning, men samtidig så måler man temperaturen til småaksjonærene og man kan faktisk lese ut deres handlinger og situasjon bare ved å tyde skriveriene her inne.
SenorLopez
23.10.2024 kl 10:36 4031

golf`ern skrev Lavmål....
Nei, det må sies, han har jo kapret tråden og nei, det er ikke nyttig informasjon som spammes. Og tydeligvis finnes det ikke regler her inne så hvorfor ikke bare si det som det er?
SenorLopez
23.10.2024 kl 10:33 4040

Psykopati og ondsinnet narsissisme er begge personlighetsforstyrrelser som med vilje, motivasjon og selvinnsikt eventuelt god, kyndig hjelp, over tid kan trenes vekk.

Man kan bli bedre, bygge en mer fullstendig tilværelse og ikke bare gå der livet gjennom som et tomt skall av et menneske.

Det finnes håp Ransen, man kan bli noe mer i livet enn kun en sakte råtnende kjøttmannekeng som hele døgnet ikke har bedre å gjøre enn å spamme diverse forumet med vås og å drukne alt av nyttig, relevant informasjon, det folk faktisk ønsker å oppdatere seg på, i synsing og støy mens man predikerer psykisk helse som om dette var noe man skjønte bæret av.

Herrefaen altså at det går an 😂🤣😂
golf`ern
23.10.2024 kl 10:21 4034

Lavmål....
Ransen
23.10.2024 kl 10:16 4045

Merkelig hvordan store tap kan påvirke folk til å tro at opp er ned, og motsatt. Virkelig bra at det er satt av penger i statsbudsjettet til styrking av mental helse
Ransen
23.10.2024 kl 10:10 4068

Du må bare gi på.
Kom med en eneste egen mening eller analyse, oppgi RT så jeg vet at du ikke ser ordrebildet i dollar.
Du kan faktisk ikke påpeke ett av mine innlegg som er usant eller feil.

Fjellbris
23.10.2024 kl 09:49 4090

Feil igjen fra deg Randen, det meste du skriver er feil og usannheter.For en type!
Redigert 23.10.2024 kl 09:51 Du må logge inn for å svare
Ransen
23.10.2024 kl 09:48 4082

Det er nettopp det du må gjøre i denne aksjen. Den faller over 12% på gode trafikktall. Tør ikke å tenke på fallet når Israel starter gjengjeldelse mot Iran. Det er uhyre volatil.
SenorLopez
23.10.2024 kl 09:36 4090

Goldman Sachs laster og laster de også, akkurat som på 12-tallet.

Aksjonærene i Nas er nervøse foran rapporten, en av dets største investorer selger seg ut, uro i markedet generelt forut presidentvalget men bunnlinja peker fortsatt oppover sist falt den til 10,75 før den spratt godt opp på tolvtallet før det var det fra 10,5 hele veiytil tretten og før det igjen var vi helt nede på ti.

Skjønner ikke at folk kan bruke hver time av hver dag på å glo og å bite negler, hvis den faller langt bare sprett champagnen og kjøp mer og når noen bruker sektitusen ord døgnet på å snakke selskapet ned så de selv kan kjøpe seg inn lavt...

Vel de er jo bare på kjøperen, fordi de vet det er penger å tjene og gjerne vil gjøre det på andres bekostning det de foreslår er egentlig at alle andre bør ta et tap, så de kan profittere.

På disse nivåene og helt opp til midten av tolvtallet da kjøper man bare, på 13,2, da først selger jeg første post, tar profitten gjeninvesterer grunnbeløpet og neste etter det, 14,5.

Selskap med et godt fundament, da trenger man ikke sitte der hvert våkne sekund det tekniske følger til slutt etter.

Det er ikke vanskelig, aksjehandel er lett så lenge man ikke overtenker og lar seg villede, Nas kan man ihvertfall i overskuelig fremtid ha tillit til og den ligger lavt så da er det bare å sette seg mål og juble og kjøpe kjøpe kjøpe hver gang den faller.

Da går den også fortere opp igjen, dess færre som selger.

Supply and demand, det er så enkelt som det blir.

Redigert 23.10.2024 kl 10:02 Du må logge inn for å svare