NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!
It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59
Du må logge inn for å svare
NASLover
27.08.2024 kl 21:15
3996
Fikk du svar hvordan den reagerte eller vil ha mer forklaring?
USDNOK
10,47
-0,75%
Brent Spot
78,77
-1,75%
Både olje og USD under budsjett, eller i andre ord penger rett i lomma for Norwegian
USDNOK
10,47
-0,75%
Brent Spot
78,77
-1,75%
Både olje og USD under budsjett, eller i andre ord penger rett i lomma for Norwegian
Redigert 27.08.2024 kl 21:36
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
27.08.2024 kl 20:15
4083
Ja en fin dag MC Axel og som forventet, og oppturen har såvidt startet, ivertfall for oss som ser frem mot 2026 og start utbytter.
Ps har flydd 2 NAS fly i dag, først til Oslo og så til Grand Canaria, ikke et sete ledig på noen av de flyene, ble også masse ekstra kjøp vs bilett, eks.kjøp vindusplass, mat og drikke + wifi, så har ivertfall bidratt litt til et rekord bra Q3😉
Ps har flydd 2 NAS fly i dag, først til Oslo og så til Grand Canaria, ikke et sete ledig på noen av de flyene, ble også masse ekstra kjøp vs bilett, eks.kjøp vindusplass, mat og drikke + wifi, så har ivertfall bidratt litt til et rekord bra Q3😉
Redigert 27.08.2024 kl 20:16
Du må logge inn for å svare
Placeyourbet
27.08.2024 kl 20:03
4104
Sentimentet for flybransjen fortsetter å være sterkt i US i kveld. Opp 3-4% etter Oslo stengte. Svakere oljepris er nok en driver.
MC Axel
27.08.2024 kl 18:58
4038
Just as expected, a bit down at the start and finished positively
Sparebank 1 Market is the only one with a sell recommendation and with a lower share price than today. All others have come with much higher share prices and with hold or buy recommendations
Kåre Grønn
27.08.2024 kl 18:21
3981
Det lukter gode tider for Norwegian. De har en enorm erfaring med god ledelse og ivaretakelse av de ansatte. Geir Karlsen med sin sjarm har også en enorm evne til å gjøre gode avtaler i tillegg til å opptre solid og forutsigbart. Ting roer seg og man har stø kurs mot nye høyder og gode avtaler utover 24/25. Gled dere! Kurs 30 -50 bør dersom man man er tålmodig ikke være et umulig mål i 3 til 5 års perspektiv. 10 - 15 er latterlig med tanke på at man ikke er i nærheten av konkurs, det er lønnsomt og norsk reiseliv stopper ikke akkurat opp. Hold dette den som tror. De som tviler, kom dere ut raskt som pesten! Det er positivt om SAS holder det gående slik at ikke andre konkursdonorselskap kommer og brekker ned billettprisene og holder 1 - 2 år! Tipper kortbanenettet ganske snart kjører 100% nullutslipp også, noe som markedsfører svært god rate rundt "miljøfyrtårn" i flybransjen. Vent å se!! Hauuu hau!
Redigert 27.08.2024 kl 18:24
Du må logge inn for å svare
Pilteri
27.08.2024 kl 16:52
4043
Han må være en jøk. Lurte jo ut masse småaksjonærer i NAS med dommedagsprofetiene sine for noen uker siden.
Da har jeg tjent penger fra 10,5 og fra 10,8-tallet, to prosent ved hver anledning. begge innganger etter oppgang altså høyt, fra førersetet, men uansett profitt begge gangene.
Anekdotisk enn så lenge men det er første gang siden nedgangen begynte at jeg tjener penger offensivt og dess flere med liknende erfaring, dess flere tør satse og jo fortere beveger den seg oppover.
Anbefaler uansett forsiktighet, ihvertfall til den beveger seg opp mot 10,9-11,4. Først da tror jeg traderne er trygge nok så oppgangen stabiliseres ja kanskje skifter vi fra høydeskrekk til fomo dessuten, og da kan den kjapt rykke oppover.
Uansett, det føles tryggere nå enn for to uker siden, såpass er sikkert.
Anekdotisk enn så lenge men det er første gang siden nedgangen begynte at jeg tjener penger offensivt og dess flere med liknende erfaring, dess flere tør satse og jo fortere beveger den seg oppover.
Anbefaler uansett forsiktighet, ihvertfall til den beveger seg opp mot 10,9-11,4. Først da tror jeg traderne er trygge nok så oppgangen stabiliseres ja kanskje skifter vi fra høydeskrekk til fomo dessuten, og da kan den kjapt rykke oppover.
Uansett, det føles tryggere nå enn for to uker siden, såpass er sikkert.
Ransen
27.08.2024 kl 13:29
4276
Oslo (Infront TDN Direkt): Risikoen for en tosifret nedgang i gjennomsnittlige billettpriser ser ut til å ha forsvunnet.
Det sier konsernsjef (CEO) i Ryanair, Michael O'Leary, tirsdag ifølge Reuters.
-Billettpriser ned rundt fem prosent i andre kvartal ser om lag riktig ut, sier han.
Ved fremlegges av kvartalsrapporten for regnskapsmessig første kvartal skrev Ryanair at billettprisene i regnskapsmessig andre kvartal ville bli vesentlig lavere enn i fjor sommer.
Det sier konsernsjef (CEO) i Ryanair, Michael O'Leary, tirsdag ifølge Reuters.
-Billettpriser ned rundt fem prosent i andre kvartal ser om lag riktig ut, sier han.
Ved fremlegges av kvartalsrapporten for regnskapsmessig første kvartal skrev Ryanair at billettprisene i regnskapsmessig andre kvartal ville bli vesentlig lavere enn i fjor sommer.
NASLover
27.08.2024 kl 12:40
4326
Både EasyJet og Ryanair er opp nær 5% og 6% i henholdsvis så lang i dag. Norwegian opp nær 2%. Som sagt tidligere og gjentar igjen Norwegian er på vei mot rullebanen og ta av er ikke så langt unna. August tallene blir ekstra knall bra som kan løfte Q3 rapport betydelig. Bare vær litt tålmodig så får du en nydelig premier
Redigert 27.08.2024 kl 12:40
Du må logge inn for å svare
Mia20
27.08.2024 kl 11:08
4352
De skal flytte hovedkontor fra Sverige til Danmark. Det er bare det. Det var en del av avtalen. Norge er sas sin største market. Håper og tror ikke at sas legger ned basen på Gardermoen.
Redigert 27.08.2024 kl 11:12
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
27.08.2024 kl 10:15
4422
Gikk akkurat som forventet dette og som jeg skrev i går kveld, ref kurs først ned ved avblåst streik og så opp igjen.
Redigert 27.08.2024 kl 11:12
Du må logge inn for å svare
golf`ern
27.08.2024 kl 08:50
4511
Igjen Ransen, hvor har du lest at SAS skal flytte flåten til Kastrup?
Opplys meg for det har gått meg hus forbi.
Opplys meg for det har gått meg hus forbi.
Fjellbris
27.08.2024 kl 08:47
4420
Og fortsatt viser deg seg at kabinansatte SAS ikke har tatt innpå konkurrentene sine når det gjelder lønnsnivå, kun med 7,5% økning holdt avstanden. Så får de (heldigvis) også mer fri i helgene, trolig 2 helger vs 1 pr mnd nå. Jeg vet hvilke selskap jeg ville søkt jobb i ….
……
Parat melder om en lønnsøkning for 2024 på samme nivå som de andre flyselskapene i Norge, totalt cirka 7,5 prosent som etterbetales fra 1. mai i år, i tillegg til noe redusert arbeidsbelastning.
– Vi har oppnådd våre hovedkrav, og vi er selvfølgelig glad for å kunne holde tritt med våre yrkeskolleger i andre flyselskaper, sier en lettet fagforeningsleder på vei ut av nattens møter, Martinus Røkkum i SAS Norge Kabinforening, som ligger under Parat og YS.
Martinus Røkkum.
Martinus Røkkum.
Foto: Trygve Bergsland/Parat
Han understreker dog – at det sett fra de SAS-ansattes ståsted – lønnsmessig fortsatt er stor «avstand til de andre».
– Vi klarer ikke å kappe ned på avstanden til de andre – til det er avstanden får stor – men vi får det samme som de har fått i år, sier Røkkum og viser til at de kabinansatte får en lønnsøkning på 7–7,5 prosent på totalen.
……
Parat melder om en lønnsøkning for 2024 på samme nivå som de andre flyselskapene i Norge, totalt cirka 7,5 prosent som etterbetales fra 1. mai i år, i tillegg til noe redusert arbeidsbelastning.
– Vi har oppnådd våre hovedkrav, og vi er selvfølgelig glad for å kunne holde tritt med våre yrkeskolleger i andre flyselskaper, sier en lettet fagforeningsleder på vei ut av nattens møter, Martinus Røkkum i SAS Norge Kabinforening, som ligger under Parat og YS.
Martinus Røkkum.
Martinus Røkkum.
Foto: Trygve Bergsland/Parat
Han understreker dog – at det sett fra de SAS-ansattes ståsted – lønnsmessig fortsatt er stor «avstand til de andre».
– Vi klarer ikke å kappe ned på avstanden til de andre – til det er avstanden får stor – men vi får det samme som de har fått i år, sier Røkkum og viser til at de kabinansatte får en lønnsøkning på 7–7,5 prosent på totalen.
Ransen
27.08.2024 kl 08:31
4409
SAS klarte ikke å tjene penger selv med lave lønninger. Nå er det kun få dager til de trekker sørover til Kastrup og virkeligheten starter. Nå vil de nye eierne ha lønnsomhet, ellers er det over og ut.
Igjen i norden sitter godt etablerte NAS, full av penger og full av iver. En stor del Star Alliance-flyvninger opphører 1.sept.
Igjen i norden sitter godt etablerte NAS, full av penger og full av iver. En stor del Star Alliance-flyvninger opphører 1.sept.
Redigert 27.08.2024 kl 08:33
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
27.08.2024 kl 07:57
4379
Helt enig i alt du skriver MC Axel. Nå må SAS konkurrere med lønninger på linje og ivertfall nærmere det konkurrentene har vs til nå med «dumpinglønninger» = de må også sette sine billettpriser opp👍
Placeyourbet
27.08.2024 kl 07:39
2437
Gjennomslaget til fagforeningene i SAS ble svært godt. Kostnadspress SAS = høyere billettpriser = positivt for NAS
Neste nå er trafikktall for august. Det ligger an til å bli solide tall.
Neste nå er trafikktall for august. Det ligger an til å bli solide tall.
MC Axel
27.08.2024 kl 07:23
2429
The strike is over
NAS may be down a bit today. I am not too afraid of that, because NAS is fundamentally a healthy enterprise.
On the other hand, the competition between NAS and SAS has become more fair and for SAS the costs have increased a lot, which in turn worsens their competitiveness
I will hold my shares
NAS may be down a bit today. I am not too afraid of that, because NAS is fundamentally a healthy enterprise.
On the other hand, the competition between NAS and SAS has become more fair and for SAS the costs have increased a lot, which in turn worsens their competitiveness
I will hold my shares
Fjellbris
27.08.2024 kl 06:00
2554
32 SAS-flygninger kansellert tirsdag
Foreløpig har SAS kansellert 32 flygninger til og fra Oslo lufthavn Gardermoen tirsdag på grunn av den pågående streiken.
https://e24.no/naeringsliv/i/zA0MAq/over-30-sas-flygninger-kansellert-tirsdag?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no
Foreløpig har SAS kansellert 32 flygninger til og fra Oslo lufthavn Gardermoen tirsdag på grunn av den pågående streiken.
https://e24.no/naeringsliv/i/zA0MAq/over-30-sas-flygninger-kansellert-tirsdag?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no
Redigert 27.08.2024 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
27.08.2024 kl 05:47
2562
Ps og SAS streiken har som vi vet påvirket allerede svært gode august (og Q3 res.) trafikk tall for NAS positivt som snart slippes.
Partene nå kl 05.50 fortsatt ikke i mål, som bekrefter at dette blir dyrt fir SAS dersom de nå unngår videre streik. Skulle også bare mangle og som jeg har skrevet mange ganger i løpet av helgen, dumpinglønningene og helt klart verst i klasse når det gjelder betingelser kan de ikke fortsette og drive med, er rett og slett en stor skam for SAS det som nå har kommet frem.
Partene nå kl 05.50 fortsatt ikke i mål, som bekrefter at dette blir dyrt fir SAS dersom de nå unngår videre streik. Skulle også bare mangle og som jeg har skrevet mange ganger i løpet av helgen, dumpinglønningene og helt klart verst i klasse når det gjelder betingelser kan de ikke fortsette og drive med, er rett og slett en stor skam for SAS det som nå har kommet frem.
Redigert 27.08.2024 kl 05:53
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
26.08.2024 kl 23:11
2694
Mulig den faller noe når SAS unngår streik, men vil raskt snu opp igjen. Dette fordi om SAS skal unngå utvidet streik, så må de godta et lønnsoppgjør for kabinansatte som gir de konkurranse kraftig lønn, altså på nivå med NAS. Mest sansynlig må de også få til å gi de 2 frihelger pr. måned vs kun 1 nå. (1 nå!). Dette kommer uansett til å koste mye, og i tillegg til ødelagt omdømme allerede når nå de elendige lønnsvilkår til SAS er kjent, så vil de måtte kompensere de økte kostnadene med økte priser som igjen er gunstig for NAS, ikke bare mtp individuelle reisende men også avtale kunder, Spenn mm. Så gjennstår det å se om SAS i det hele tatt er bærekraftig på sikt etter dette……
Redigert 26.08.2024 kl 23:14
Du må logge inn for å svare
Zaih
26.08.2024 kl 23:06
2705
Nå er vel ikke streiken regnet inn og uansett vil vel den gi positivt utslag om den fortsetter fra onsdag.
Og fuel er hedget 60% sier jo de som bruker det negativt.
Slik du nå prøver på:)
Og fuel er hedget 60% sier jo de som bruker det negativt.
Slik du nå prøver på:)
MC Axel
26.08.2024 kl 22:54
2739
NAS is still cheap, which is clearly stated at the beginning of this thread:
"Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%"
You can start by adding up all the assets and subtracting the debt, then it will clearly show that the stock is under priced. If we look at bookings and income, things look bright for NAS
Latest news from the strike:
Over 20 SAS-avganger kansellert tirsdag
Foreløpig har SAS kansellert 24 flygninger til og fra noen av de største flyplassene i landet på grunn av streiken blant kabinansatte.
Til og fra Oslo lufthavn Gardermoen er totalt 24 flygninger innstilt tirsdag, med 11 avganger og 13 ankomster.
https://e24.no/naeringsliv/i/zA0MAq/over-20-sas-avganger-kansellert-tirsdag
"Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%"
You can start by adding up all the assets and subtracting the debt, then it will clearly show that the stock is under priced. If we look at bookings and income, things look bright for NAS
Latest news from the strike:
Over 20 SAS-avganger kansellert tirsdag
Foreløpig har SAS kansellert 24 flygninger til og fra noen av de største flyplassene i landet på grunn av streiken blant kabinansatte.
Til og fra Oslo lufthavn Gardermoen er totalt 24 flygninger innstilt tirsdag, med 11 avganger og 13 ankomster.
https://e24.no/naeringsliv/i/zA0MAq/over-20-sas-avganger-kansellert-tirsdag
YNWA250505
26.08.2024 kl 22:44
2751
Hvordan vil NAS kursen reagere når streiken er over? Og ikke minst, takler NAS oljekurser på $ 90-100? Dit r vi straks på vei, med all elendighet i Midtøsten
Flipper
26.08.2024 kl 20:58
2827
Hvorfor tror du Danske Stat var ute med en gang SAS kom i trøbbel IGJEN ?
Danskene ønsker, som i gamle dager at Norske passasjerer MÅ via Kastrup for å fly videre ut i verden, Kastrup er/var en Hub for
videre flygninger til resten av verden, Nordmenn MÅTTE betale svinedyrt for å fly til Kastrup. Vi ble melket av SAS for flygninger dit. Kastrup Biz Class suiten var alltid full ( i rette forstand ) ikke en eksklusiv klubb, selv med gratis vin og drinker ( la oss ta med peanøtter ).
Danskene staten tjente gress. Jeg kjøpte alltid ( selv om firmaet mitt var villige til å betale Biz Class ), turist klasse. Bedre å betale for å sitte/spise til normale priser i vanlige barer og restauranter i hoveddelen av flyplassen, mye bedre plass dessuten. Selv om de tok priser som du ikke, selv hva som ble betegnet som ( taxfree zone) var poloicy IKKE å konkurrere med København by, normale priser '' på land ''). Mitt firma tjente en formue ved IKKE å fly Biz Class, hvor mye kan du spise for dobbelt så mye for en billett ? Danskene KAN Biz som ingen andre, de er kremmere, kort og greit fortalt. De ønsker igjen å melke Nordmenn. Sverige er noe annet, som vi sa den gang, SAS, Svensk Alt Sammen, eller, Soon After Schedule LOL
NAS har gitt oss nordmenn en unik mulighet, det er vel også en mulighet ( har ikke sjekket dette ), men mulighet, med samordning med Cruise Carliner )som videre ut i verden, som om du flyr med samme selskap, Jeg har alltid hatt videre forbindelse videre med SAMME SELSKAP, da er flyselskapet ANSVARLIG for neste og siste destinasjon. Da kan de ikke tvinne sine tommer,de er nødt til å bringe deg, enten ved å booke om til et annet flyselskap GRATIS OVERGANG, eller f.eks. GRATIS hotel opphold på Sckiphold. For de som er hornet, har Schilhold nå et Brothel ( horehus ) sikkert bra, dersom du må vente 10 timer på å komme videre.
Danskene ønsker, som i gamle dager at Norske passasjerer MÅ via Kastrup for å fly videre ut i verden, Kastrup er/var en Hub for
videre flygninger til resten av verden, Nordmenn MÅTTE betale svinedyrt for å fly til Kastrup. Vi ble melket av SAS for flygninger dit. Kastrup Biz Class suiten var alltid full ( i rette forstand ) ikke en eksklusiv klubb, selv med gratis vin og drinker ( la oss ta med peanøtter ).
Danskene staten tjente gress. Jeg kjøpte alltid ( selv om firmaet mitt var villige til å betale Biz Class ), turist klasse. Bedre å betale for å sitte/spise til normale priser i vanlige barer og restauranter i hoveddelen av flyplassen, mye bedre plass dessuten. Selv om de tok priser som du ikke, selv hva som ble betegnet som ( taxfree zone) var poloicy IKKE å konkurrere med København by, normale priser '' på land ''). Mitt firma tjente en formue ved IKKE å fly Biz Class, hvor mye kan du spise for dobbelt så mye for en billett ? Danskene KAN Biz som ingen andre, de er kremmere, kort og greit fortalt. De ønsker igjen å melke Nordmenn. Sverige er noe annet, som vi sa den gang, SAS, Svensk Alt Sammen, eller, Soon After Schedule LOL
NAS har gitt oss nordmenn en unik mulighet, det er vel også en mulighet ( har ikke sjekket dette ), men mulighet, med samordning med Cruise Carliner )som videre ut i verden, som om du flyr med samme selskap, Jeg har alltid hatt videre forbindelse videre med SAMME SELSKAP, da er flyselskapet ANSVARLIG for neste og siste destinasjon. Da kan de ikke tvinne sine tommer,de er nødt til å bringe deg, enten ved å booke om til et annet flyselskap GRATIS OVERGANG, eller f.eks. GRATIS hotel opphold på Sckiphold. For de som er hornet, har Schilhold nå et Brothel ( horehus ) sikkert bra, dersom du må vente 10 timer på å komme videre.
Redigert 26.08.2024 kl 21:17
Du må logge inn for å svare
golf`ern
26.08.2024 kl 19:36
2875
Skal SAS flytte flåten til København?
Det visste jeg ikke...
Blir god plass på GM da...
Det visste jeg ikke...
Blir god plass på GM da...
Ransen
26.08.2024 kl 17:47
2976
De bør helst ikke levere tilbake flyene da det er selve verktøyet i driften. Tror ikke at KLM eller Air France vil fylle på med ekstra penger om dette ikke går rundt. De må klare seg som en selvstendig enhet. Hvis dette lønnsoppgjøret kommer i havn etter kravene og med mange kansellerte avganger så blir dette dyrt.
45 avganger x 180 passasjerer er mye penger tapt.
45 avganger x 180 passasjerer er mye penger tapt.
MC Axel
26.08.2024 kl 17:18
2974
I agree!
I am totally relaxed here. When you look at NAS as a whole, the share is at the cheaper end and the SAS strike is likely to strengthen NAS at the moment and in the future!
It is often expensive to be easily scared in the stock market
HOLD on to your NAS share
I am totally relaxed here. When you look at NAS as a whole, the share is at the cheaper end and the SAS strike is likely to strengthen NAS at the moment and in the future!
It is often expensive to be easily scared in the stock market
HOLD on to your NAS share
Flodhest82
26.08.2024 kl 17:08
2803
Det er sant, men det er stor forskjell på 70 og 30-40 milliarder. Fly kan de levere tilbake, og de har betydelig sterkere eiere bak seg no. Tiden vil vise om de klarer å snu skuten, men vi må ha rett fakta på bordet
Ransen
26.08.2024 kl 16:53
2845
De nye eierne tar halve gjelden, resten taper aksjonærene og kreditorne. Hvis restruktureringen går som planlagt så skal selskapet sitte med total gjeld på mellom 30 og 40 milliarder, som også er betydelig. Mye av gjelden er til leasing og flyleverandører og det er ikke slik fatt i dag at noen av disse trenger å ta noe tap da etterspørselen er enorm.
Flodhest82
26.08.2024 kl 16:43
2868
De har ikke 70 milliarder i gjeld no når rekonstruksjonen er ferdig. Husk at Nas og hadde veldig mye gjeld før rekonstruksjonen, så viktig å ha historien med seg
NASLover
26.08.2024 kl 15:49
2982
SAS har et kjempeproblem og full streik kan koste 25-30 millioner/dag
Norwegian aksjen er angrepet og manipulert av shortgjengen for tida men den kommer til å sprekke snart.
https://e24.no/boers-og-finans/i/eMz76R/nhh-professor-sas-har-ikke-ett-problem-de-har-mange
Norwegian aksjen er angrepet og manipulert av shortgjengen for tida men den kommer til å sprekke snart.
https://e24.no/boers-og-finans/i/eMz76R/nhh-professor-sas-har-ikke-ett-problem-de-har-mange
Redigert 26.08.2024 kl 16:06
Du må logge inn for å svare
Bullen
26.08.2024 kl 15:34
3004
Et legitimt spørsmål er jo hvordan skal SAS noen gang komme på pluss siden med en gjeld på ca. 70 milliarder.
Ransen
26.08.2024 kl 13:52
3148
I dag ligger P/E på 4.01 som er skrekkelig lavt for et milliardselskap. Mossige mener at selskapet skal være verdt P/E 6,4 og kutter 1,6 milliarder av inntjeningen da NAS ikke kan prises som Ryanair med P/E 13,82.
Til sammeligning sier Mossige at katastrofeselskaper Autostore kan ha P/E på 26.
Tallenes tale vinner til slutt og dessverre er det som alltid mannen i gata som tar smellen...
Til sammeligning sier Mossige at katastrofeselskaper Autostore kan ha P/E på 26.
Tallenes tale vinner til slutt og dessverre er det som alltid mannen i gata som tar smellen...
Ransen
26.08.2024 kl 13:30
3190
Uansett hva utfallet blir så må SAS begynne å tjene penger. Etter denne streiken så blir det en utfordring. Dessuten skal de inn i en ny allianse og flytter flåten til Kastrup.
Norwegian sitter omtrent alene om markedet i norden per 1/9, men at det kommer en større aktør inn ifm Star Allianse er nærmest garantert.
Dette er milliardforretning for den som overtar rutene etter SAS mot münchen.
Norwegian sitter omtrent alene om markedet i norden per 1/9, men at det kommer en større aktør inn ifm Star Allianse er nærmest garantert.
Dette er milliardforretning for den som overtar rutene etter SAS mot münchen.
klaesp
26.08.2024 kl 12:59
3249
Aksjen virker svak, burde vært solid i pluss med det bakteppe. Short aktørene har full kontroll
Bullen
26.08.2024 kl 12:34
3301
De nye største aksjonærene presser garantert på, milliarder av kroner står på spill for dem. Mulig at de kabinansatte får det som de vil, ihverftall sånn omtrent..
Norwegian ha allerede tjent store penger på kaoset SAS.
Norwegian ha allerede tjent store penger på kaoset SAS.