NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!
It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59
Du må logge inn for å svare
karve
06.09.2024 kl 06:26
2911
Finansavisen har i dag en negativ artikkel av Mossing , hvor NAS er et dårlig kjøp. 23 februar i år hadde han tilsvarende artikkel hvor han ropte kjøp da han regnet med oppkjøp. Kursen var da omtrent som nå. USERIØST SÅ DET HOLDER 😡😡😡
Winter is Here
06.09.2024 kl 07:16
2848
"Ber flyinvestorer følge to regler – gir Norwegian en kald skulder
– Ikke vær en langsiktig eier av flyselskaper. Hvis man først eier, velg det mest kostnadseffektive selskapet, sier Øyvind Mossige, som fraråder mot Norwegian."
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/09/06/8176238/ber-flyinvestorer-folge-to-regler-gir-norwegian-en-kald-skulder
– Ikke vær en langsiktig eier av flyselskaper. Hvis man først eier, velg det mest kostnadseffektive selskapet, sier Øyvind Mossige, som fraråder mot Norwegian."
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/09/06/8176238/ber-flyinvestorer-folge-to-regler-gir-norwegian-en-kald-skulder
Ace771
06.09.2024 kl 07:21
2839
En "flyanalytiker" som har som regel nr 1 at du skal ikke eie flyaksjer. USERIØST SÅ DET HOLDER. Fyren sitter klar ved alle fremleggelser av nye rekordtall med en liste over alt som kan gå galt flere år fram i tid. Høyere fuelpriser, mens oljeprisen faller og faller, høyere lønnskrav til tross for at de har høyere lønn enn SAS. Rart fyren ikke har med tredje verdenskrig eller nytt 9-11 som jo også er mulig.
Bolster
06.09.2024 kl 07:29
2836
1. DANSKE BANK A/S
-1 698 933
2. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-1 492 307
3. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-577 021
4. SUNDT AS
-500 000
5. SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB
-440 138
6. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-279 259
-1 698 933
2. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-1 492 307
3. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-577 021
4. SUNDT AS
-500 000
5. SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN AB
-440 138
6. THE BANK OF NEW YORK MELLON SA/NV
-279 259
MC Axel
06.09.2024 kl 07:36
2877
He has no credibility and is angry that his price target did not reach 9 NOK, so he could not help his short friends
He is also the only so -called analyst that has a sell recommendation and with lower share price target
ALL other analysts have much higher NAS share price target with a hold and buy recommendation
Otherr analysts!
"Positive analytikere
Ole Martin Westgaard i DNB Markets omtaler trafikktallene som en positiv rapport, med god yield-utvikling for både Norwegian og Widerøe, kombinert med høyere kabinfaktorer og positive kommentarer om booking.
«Vi forventer at konsensus oppjusterer EBITDA-estimatene for 2024 med 1–2 prosent, og mener at en positiv aksjekursreaksjon er berettiget», skriver han.
Pareto Securities-analytiker Marcus Gavelli skriver at yield og kapasitetsvekst kan heve estimatene.
«Trafikktall fra nøkkelaktører og nylige passasjerstatistikker fra IATA tyder på at etterspørselen etter flyreiser i Europa fortsatt er sterk, noe vi ser reflektert i dagens rapport. Dette, kombinert med beskjedne valutaeffekter og fallende drivstoffpriser, kan gjøre at estimatene vil bli oppjustert i forkant av tredje kvartal», skriver han.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/09/05/8175927/kraftig-okning-for-norwegian-i-august
He is also the only so -called analyst that has a sell recommendation and with lower share price target
ALL other analysts have much higher NAS share price target with a hold and buy recommendation
Otherr analysts!
"Positive analytikere
Ole Martin Westgaard i DNB Markets omtaler trafikktallene som en positiv rapport, med god yield-utvikling for både Norwegian og Widerøe, kombinert med høyere kabinfaktorer og positive kommentarer om booking.
«Vi forventer at konsensus oppjusterer EBITDA-estimatene for 2024 med 1–2 prosent, og mener at en positiv aksjekursreaksjon er berettiget», skriver han.
Pareto Securities-analytiker Marcus Gavelli skriver at yield og kapasitetsvekst kan heve estimatene.
«Trafikktall fra nøkkelaktører og nylige passasjerstatistikker fra IATA tyder på at etterspørselen etter flyreiser i Europa fortsatt er sterk, noe vi ser reflektert i dagens rapport. Dette, kombinert med beskjedne valutaeffekter og fallende drivstoffpriser, kan gjøre at estimatene vil bli oppjustert i forkant av tredje kvartal», skriver han.
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/09/05/8175927/kraftig-okning-for-norwegian-i-august
Redigert 06.09.2024 kl 07:52
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.09.2024 kl 08:05
2801
BRENT SPOT
Siste
72,83 USD
Det kommer til å klinge voldsomt i kassa fremover
Siste
72,83 USD
Det kommer til å klinge voldsomt i kassa fremover
Redigert 06.09.2024 kl 08:07
Du må logge inn for å svare
Ransen
06.09.2024 kl 08:15
2829
https://www.finansavisen.no/reise-og-fritid/2024/09/06/8176238/ber-flyinvestorer-folge-to-regler-gir-norwegian-en-kald-skulder
Har Mossige jobb ut dette året? Makan til vinglepetter skal man lete lenge etter. Ikke kan han regne heller og kommer med P/E som er helt feil.
Han ser heller ikke forskjell på epler og pærer da han direkte sammenligner med Ryanair.
Vær obs på at SB1M har en agenda med dette utspillet da fondene deres lider store tap i år etter noen vansindige affærer.
Har skal de kjøpe på 9 kr og satse på dobling.
Pareto og Nordea har fortsatt16 kr og kjøp …
Har Mossige jobb ut dette året? Makan til vinglepetter skal man lete lenge etter. Ikke kan han regne heller og kommer med P/E som er helt feil.
Han ser heller ikke forskjell på epler og pærer da han direkte sammenligner med Ryanair.
Vær obs på at SB1M har en agenda med dette utspillet da fondene deres lider store tap i år etter noen vansindige affærer.
Har skal de kjøpe på 9 kr og satse på dobling.
Pareto og Nordea har fortsatt16 kr og kjøp …
NASLover
06.09.2024 kl 08:28
2785
Helt idiotisk kan man si.
DNB i tillegg har fortsatt kjøpsanbefaling og kommer til å heve kursmålet med min 1 kr straks, fra 15 til 16
DNB i tillegg har fortsatt kjøpsanbefaling og kommer til å heve kursmålet med min 1 kr straks, fra 15 til 16
Redigert 06.09.2024 kl 08:28
Du må logge inn for å svare
MC Axel
06.09.2024 kl 08:46
2702
👍
Dagens aksjetips:
DNB Markets anbefaling på Norwegian og Crayon
Vi har en kjøpsanbefaling på Norwegian og et kursmål på NOK 15 pr aksje
https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/bors-og-marked/dnb-markets-anbefaling-pa-norwegian-og-crayon
Dagens aksjetips:
DNB Markets anbefaling på Norwegian og Crayon
Vi har en kjøpsanbefaling på Norwegian og et kursmål på NOK 15 pr aksje
https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/bors-og-marked/dnb-markets-anbefaling-pa-norwegian-og-crayon
Kåre Grønn
06.09.2024 kl 08:50
2703
Latterlig anbefaling etter at de har vært med å ødelegge kursen selv..
To rekordrapporter på rad som dessuten indikerer sunne marginer også fremover, resultat: Ti prosent kursfall. Spiller ingen rolle hvor godt selskapet gjør det, folk har null tillit til denne aksjen, og desto verre blir det nok etter dette fallet.
Burde gått opp mot tolv, nå er vi neppe oppe fra ti på en stund.
Burde gått opp mot tolv, nå er vi neppe oppe fra ti på en stund.
HT2
06.09.2024 kl 09:25
2601
Følelsene vil ha aksjen opp. Storkapitalen vil ha kursen opp. Så får folk bestemme selv. Skal man tape penger på å følge følelsene sine eller skal man tjene penger på å følge kapitalflyten. Jeg trodde folk kjøpte aksjer for å tjene penger. Her inne virker det mer som om folk kjøper aksjer fordi selskapet har et fint navn og en jovial sjef😁
Stepping
06.09.2024 kl 09:48
2751
Går bra dinna!! Når er det Risotto blir aktivert ? Rundt 10,50? God stemning i pilotforeningen tror jeg. På vei inn i den slappe vintersesongen men feide lønn da!
MaxMekker
06.09.2024 kl 09:55
2736
Et godt gammelt jungelord sier følgende..
Hovmod står for fall !
Vi får se :)
Hovmod står for fall !
Vi får se :)
Da gir det mer mening. Men de kjøper seg jo rett inn igjen hver gang, så det bør jo hinte til hva som faktisk foregår. Har sagt.det før og står ved det: Nas er en sunn bedrift med noen av verdens verste investorer og mest lettmanipulerte småaksjonærer involverte, og den rovdrifta her er så ekstrem at også den generelle tilliten undergraves selv blant mer seriøse aktører, ergo også potensialet.
Veldig glad jeg bare er inn og ut her, å tenke langsiktig det er jo skikkelig karusell burde aldri gått under tolv i sommer og sikkert ligget rundt 13-14 allerede på de tallene som serveres, men så tør man knapt håpe på 11,5 engang 😂
Veldig glad jeg bare er inn og ut her, å tenke langsiktig det er jo skikkelig karusell burde aldri gått under tolv i sommer og sikkert ligget rundt 13-14 allerede på de tallene som serveres, men så tør man knapt håpe på 11,5 engang 😂
Redigert 06.09.2024 kl 09:58
Du må logge inn for å svare
nima
06.09.2024 kl 10:01
2884
Utrulig hva meglerne kan kaste ut , uten at det får konsekvenser for dem. Kan virkelig banken ( SP 1 ) være fornøyd med slike meglere ? Burde være fjernet fra jobben
"Aksjehandel er overføring av verdier fra Sparebankens kunder til DNBs og Nordeas" - Øyvind Mossige
Strategi
06.09.2024 kl 10:13
2946
Her er det snakk om kjøpt analyse.
Riskokeren styrer mye mer enn de fleste er klar over
Et tanke kors er at de fleste kursmål ligger i intervallet 14-16.
Sa kommer en idiot fra sparebanken med en analysa på 9 orden blir førende.
Riskokeren styrer mye mer enn de fleste er klar over
Et tanke kors er at de fleste kursmål ligger i intervallet 14-16.
Sa kommer en idiot fra sparebanken med en analysa på 9 orden blir førende.
Hardly
06.09.2024 kl 10:13
2949
Meglere kan ikke publisere kursdrivende info uten at dette er forankret i ledelsen.
Det er ikke slik at meglere kan ture from solo i pressen.
Det er ikke slik at meglere kan ture from solo i pressen.
Bullen
06.09.2024 kl 10:21
2925
En absurd kursutvikling. Flybransjen er kanskje ikke den meste populære akkurat nå internasjonalt. Da blør alle. De store pengene ser jo dette. Da er det bare å kjøre på. Dette kommer selvsagt til å snu. Markeds verdien er nå ca. 10,4 miilarder . Cashen er vel ca. 11,5 miiliarder og økende. Fly er bestilt og betalt for osv..
Journalist i Finasavisen, Anders Pedersen Bjergaard valgte å kjøre frem med stort bilde og fet tekst av Mossige med heddingen: ¨Denne aksjen bør man ikke eie¨.
Alle andre analytikere er positvis til NAS.
Så hvorfor valgte Journalisten å kjøre frem denne negative artikkelen. Sannsynligvis gir flere klikk enn enn en positiv analyse?
Journalist i Finasavisen, Anders Pedersen Bjergaard valgte å kjøre frem med stort bilde og fet tekst av Mossige med heddingen: ¨Denne aksjen bør man ikke eie¨.
Alle andre analytikere er positvis til NAS.
Så hvorfor valgte Journalisten å kjøre frem denne negative artikkelen. Sannsynligvis gir flere klikk enn enn en positiv analyse?
Fjellbris
06.09.2024 kl 10:37
2867
For en ulogisk analyse, enda mer uforståelig reaksjonen til markedet etter kanon trafikk tall fremlagt i går, innboking fremover samt oljepris 72. Mossige forventer resultat i år 2,2, la oss håpe han og sine short venner får en skikkelig analyse smekk når NAS trolig legger frem res. i øvre del guiding 2,6 miliarder. Uansett er kr 9 for NAS med 13 miliarder i banken på grensen til useriøst.
Grunnloven
06.09.2024 kl 11:16
2876
Ja, er nok enig i den vurderingen og analyse, men hjelper så lite når markedet sluker argumentene rått og analytikern får vel sin godtgjøring for å spre galle slik at aksjen går ned som ønsket for oppdragsgiver av analysen. Håper bare at det snart kommer en motvekt slik at det kan bli noe balanse i galskapen.
Fjellbris
06.09.2024 kl 11:29
2891
Ja, utrolig at HO blåser opp SPB1 sin negative analyse, vs 6 andre som er positive med kursmål langt over dagens.
Motvekten du etterlyser er feks. DNB som på tirsdag kom med denne analysen og kursmål 15. Det var FØR trafikktall i går som overgikk forventningene, men den er allerede glemt av markedet, men vil ikke vare evig det! :-)
https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/bors-og-marked/dnb-markets-anbefaling-pa-norwegian-og-crayon
Motvekten du etterlyser er feks. DNB som på tirsdag kom med denne analysen og kursmål 15. Det var FØR trafikktall i går som overgikk forventningene, men den er allerede glemt av markedet, men vil ikke vare evig det! :-)
https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/bors-og-marked/dnb-markets-anbefaling-pa-norwegian-og-crayon
Stepping
06.09.2024 kl 11:50
2823
Markedet og de aktørene som har dette som jobb ser ikke det som spekulantene i kjellerleilighetene ser. Ikke mange tickere som holder dette lavmålet.
Redigert 06.09.2024 kl 11:51
Du må logge inn for å svare
NASLover
06.09.2024 kl 12:05
2917
DNB sin analyse etter august trafikktall
NORWEGIAN AIR SHUTTLE
August traffic statistics
We consider this a positive report for Norwegian Air Shuttle, including positive yield developments in both Norwegian Air and Widerøe at higher loads and positive booking comments. We expect a 1-2% positive revision to consensus 2024e EBITDA and believe a positive share price reaction is warranted.
Legacy Norwegian Air yield up 1% YOY at higher load. The total yield was NOK0.88 in August, up 1% YOY and down15% MOM (we expected NOK0.88). The average flight distance in August was up 3% YOY. RPKm was 3,341 (we expected 3,296), ASKm was 3,899 (we expected 3,867), and the load factor was 85.7% (we expected 85.2%). Total passengers were 2.369m (we forecast 2.35m).
Regularity on a par with last year, but punctuality down. Regularity and punctuality were 99.5% (August 2023: 99.6%) and 76.5% (August 2023: 82.4%), respectively. On average, Norwegian Air Shuttle operated 86 aircraft in August, compared to 87 in July.
Widerøe yield in line, but with a higher load. Widerøe saw a total yield of NOK3.87, up 16% YOY (we expected NOK3.9). The average flight distance in August was up 3% YOY. ASKm was 194 (-2% YOY, we expected 192), RPKm 148 (+3% YOY, we expected 144),
and the load factor 76.6% (+390bp YOY, we expected 75.1%).
Regularity and punctuality were 97.3% (August 2023: 97.1%) and 92.7% (August 2023: 90.6%), respectively.Legacy Norwegian Air hedges increased at lower prices. For H2, Norwegian Air Shuttle has hedged 251k mt (July: 224k mt) at USD794/mt (July: USD799/mt), for 2025 273.6k mt (July: 202k mt) at USD789/mt (July: USD805/mt), and for 2026 38.65k mt (July: 38.65k mt) at USD779/mt (July: USD779/mt). Widerøe has slightly increased its hedges for 2025–2027. Our H2 2024 forecasts assume a jet fuel price of cUSD770/mt.
Positive booking momentum. The company is seeing good booking momentum into the autumn and winter seasons across traditionally popular routes and new destinations. It said its autumn sales campaign was well received by customers and many popular destinations are filling up quickly for the autumn school holiday weeks.
Estimate revisions. We estimate implied August adj. EBITDA for legacy Norwegian Air of NOK800m versus our forecast of NOK771m ahead of the report, while we see NOK10m higher revenues for Widerøe. We expect consensus 2024e adj. EBITDA to come up c1-2%.
NORWEGIAN AIR SHUTTLE
August traffic statistics
We consider this a positive report for Norwegian Air Shuttle, including positive yield developments in both Norwegian Air and Widerøe at higher loads and positive booking comments. We expect a 1-2% positive revision to consensus 2024e EBITDA and believe a positive share price reaction is warranted.
Legacy Norwegian Air yield up 1% YOY at higher load. The total yield was NOK0.88 in August, up 1% YOY and down15% MOM (we expected NOK0.88). The average flight distance in August was up 3% YOY. RPKm was 3,341 (we expected 3,296), ASKm was 3,899 (we expected 3,867), and the load factor was 85.7% (we expected 85.2%). Total passengers were 2.369m (we forecast 2.35m).
Regularity on a par with last year, but punctuality down. Regularity and punctuality were 99.5% (August 2023: 99.6%) and 76.5% (August 2023: 82.4%), respectively. On average, Norwegian Air Shuttle operated 86 aircraft in August, compared to 87 in July.
Widerøe yield in line, but with a higher load. Widerøe saw a total yield of NOK3.87, up 16% YOY (we expected NOK3.9). The average flight distance in August was up 3% YOY. ASKm was 194 (-2% YOY, we expected 192), RPKm 148 (+3% YOY, we expected 144),
and the load factor 76.6% (+390bp YOY, we expected 75.1%).
Regularity and punctuality were 97.3% (August 2023: 97.1%) and 92.7% (August 2023: 90.6%), respectively.Legacy Norwegian Air hedges increased at lower prices. For H2, Norwegian Air Shuttle has hedged 251k mt (July: 224k mt) at USD794/mt (July: USD799/mt), for 2025 273.6k mt (July: 202k mt) at USD789/mt (July: USD805/mt), and for 2026 38.65k mt (July: 38.65k mt) at USD779/mt (July: USD779/mt). Widerøe has slightly increased its hedges for 2025–2027. Our H2 2024 forecasts assume a jet fuel price of cUSD770/mt.
Positive booking momentum. The company is seeing good booking momentum into the autumn and winter seasons across traditionally popular routes and new destinations. It said its autumn sales campaign was well received by customers and many popular destinations are filling up quickly for the autumn school holiday weeks.
Estimate revisions. We estimate implied August adj. EBITDA for legacy Norwegian Air of NOK800m versus our forecast of NOK771m ahead of the report, while we see NOK10m higher revenues for Widerøe. We expect consensus 2024e adj. EBITDA to come up c1-2%.
Redigert 06.09.2024 kl 12:09
Du må logge inn for å svare
Ransen
06.09.2024 kl 12:10
2914
Vi kan være obs på trendene og ikke bare skylde på at selskapet er dårlig. Selskapet er iflg styreleder mye bedre i år enn i fjor.
2022: 8.august kurs kr 9,93 - 26.oktober kurs kr 6,71 -etter Q3 rett opp
2023: 8.august kurs kr 10.23 - 26 oktober kurs kr 7,92- etter Q3 rett opp
Fra selskapets interne data kan vi spore følgende for 2024: Inntekter 25 milliarder - kostnader 20 milliarder. Så kommer variable faktorer inn som drivstoff, valuta og lønnsoppgjør. Billettprisene er til nå samme som i fjor selv med 12% kapasitetsøkning. Det jobbes på spreng med å kutte kostnader. Makroøkonomen Øygard sier at rentenedsettelse i USA vil styrke kronen betraktelig, som igjen sammen med øvrige kostnadskutt vil gi et svært godt 2025.
Grunnregelen er at ved 10% styrking av krona gir 1 milliard bedre resultat på bunnlinja i Norwegian.
Forøvrig roser han Widerøe opp i skyene for den kompetanse de har og evnen til å oppgradere de gamle flyene slik at de blir som nye og klar for mange år til i luften. Også bakketjenesten til WF får ros for sin effektivitet og utbredelse
2022: 8.august kurs kr 9,93 - 26.oktober kurs kr 6,71 -etter Q3 rett opp
2023: 8.august kurs kr 10.23 - 26 oktober kurs kr 7,92- etter Q3 rett opp
Fra selskapets interne data kan vi spore følgende for 2024: Inntekter 25 milliarder - kostnader 20 milliarder. Så kommer variable faktorer inn som drivstoff, valuta og lønnsoppgjør. Billettprisene er til nå samme som i fjor selv med 12% kapasitetsøkning. Det jobbes på spreng med å kutte kostnader. Makroøkonomen Øygard sier at rentenedsettelse i USA vil styrke kronen betraktelig, som igjen sammen med øvrige kostnadskutt vil gi et svært godt 2025.
Grunnregelen er at ved 10% styrking av krona gir 1 milliard bedre resultat på bunnlinja i Norwegian.
Forøvrig roser han Widerøe opp i skyene for den kompetanse de har og evnen til å oppgradere de gamle flyene slik at de blir som nye og klar for mange år til i luften. Også bakketjenesten til WF får ros for sin effektivitet og utbredelse
Bullen
06.09.2024 kl 12:51
2834
Noe annet jeg stusser litt over er teknisk analyse. Det man vet at disse nivåene ALLTID brytes . Hvis spillerne har nok penger, kan disse nivåene som teknikerne setter opp brytes når de store gutta finner der for godt. Det eneste er vel kanskje ar det er litt ekstra motstand på nivåene hvor det kreves litt mere penger for å ¨ødelegge¨ motstanden.
På den andre siden kan det jo være lønnsomt å trade rundt disse nivåene
På den andre siden kan det jo være lønnsomt å trade rundt disse nivåene
Stepping
06.09.2024 kl 12:59
2846
Dersom mann hadde spurt 100 nas ansatte i dag hva er aksjekursen på nas 100 kr 300 kr 10 kr? Hvor mange hadde svart riktig?
NASLover
06.09.2024 kl 13:41
2735
Hør på denne podkast, styreleder i Norwegian og DOF snakker sannhet og kommende utbytte enn shortgjengen på forumet
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/06/8173466/svein-harald-oygard-om-kommende-utbytter-i-norwegian-og-dof
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/06/8173466/svein-harald-oygard-om-kommende-utbytter-i-norwegian-og-dof
Redigert 06.09.2024 kl 13:54
Du må logge inn for å svare
Bullen
06.09.2024 kl 14:40
2629
Ja, bra podcast ...... tjener sannsynligvis mer penger i år enn i fjor 👍
laser
06.09.2024 kl 14:47
2611
Ja bra intervju og han sier jo ganske mye. Han har fokus på inntjening og muligheter. Ser at USA nettop kom med tall som tilsier rentekutt 18 september - og da er det jo greit å merke seg hva Øygard sa om valutadifferansen sin innvirkning på resultat. Og grei klargjøring rundt utbytte - september 2026.
Bullen
06.09.2024 kl 14:54
2747
Utbytte caset: Alt utbetales sep 2026. 300 mill for 2022 og 500 mill for 2023. Hvis jeg forstår dette riktig, er det vel sannsynlig at det også kommer utbytte kroner for 24 og 25?
Redigert 06.09.2024 kl 14:55
Du må logge inn for å svare