NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!
It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59
Du må logge inn for å svare
astonv
I går kl 16:59
1282
Kanskje Ransen bør prøve seg i Britain's Got Talent. De liker klovner der borte
Fjellbris
I går kl 17:41
1176
Tok hintet? Etter at du 12.58 postet innlegg om at kjøper/selger siden «så ut som en atomkrig» (???), gikk kursen rett opp😂
SenorLopez
I går kl 18:23
1082
Skjer denne storexiten før eller etter oppkjøpet?
Du lover jo så mye...
Du lover jo så mye...
Ransen
I går kl 18:39
1045
Kursen i dag var nok styrt av selger som kom seg ut til god pris.
Det følger alltid med forvirrede kjøpere i en slik prosess. Det gikk ut store salgsposter, så vi får se hva som skjer fremover. Snart får vi rede på hvor mye ugunstig valuta, drivstoff og lønn har spist av bunnlinja. Det er derfor Karlsen skjelver og febrilsk prøver å kutte på det ene og det andre. Meldingen om basekuttene førte til en del kanselleringer da personalet ikke var i stand til å fly.
Det følger alltid med forvirrede kjøpere i en slik prosess. Det gikk ut store salgsposter, så vi får se hva som skjer fremover. Snart får vi rede på hvor mye ugunstig valuta, drivstoff og lønn har spist av bunnlinja. Det er derfor Karlsen skjelver og febrilsk prøver å kutte på det ene og det andre. Meldingen om basekuttene førte til en del kanselleringer da personalet ikke var i stand til å fly.
Fjellbris
I går kl 19:59
908
Det et så dumt alt du skriver at man bare får lyst til å kjøpe enda mer😂
Vorge
I går kl 23:03
664
Da kan du stryke oljeanlegg fra listen din Ransen. Og over 4% dropp i oljeprisen gir en del millioner ekstra i kassen for q4 for nas.
JohnK
I dag kl 09:21
351
Ransen - hjelp meg å tolke signalene - nå som kursen stiger, er det et tegn på at den skal ned? :D
Ransen
I dag kl 09:38
293
Lykke til. Det ca 50 ganger større salgsside enn kjøpsside, men småaksjonærene taper alltid.
Jeg kjøper mellom kr 8-10 og ikke til 13 kroner midtvinters når de parkerer fly hver dag
Jeg kjøper mellom kr 8-10 og ikke til 13 kroner midtvinters når de parkerer fly hver dag
Redigert i dag kl 09:40
Du må logge inn for å svare
Bolster
I dag kl 09:44
265
Ikke lett å være deg. Du var jo med ned, og solgte på bunnen. Føler med deg.
NASLover
I dag kl 09:47
257
Uten tvil han er " WRONG NUMBER".
Når han roper salg er det kraftig kjøpssignal og motsatt. Ropet kraftig kjøp når aksjen var på vei ned i år
Har du fulgt andre selskaper i bransjen, sikkert vil ikke snakke om det?
Når han roper salg er det kraftig kjøpssignal og motsatt. Ropet kraftig kjøp når aksjen var på vei ned i år
Har du fulgt andre selskaper i bransjen, sikkert vil ikke snakke om det?
Redigert i dag kl 09:49
Du må logge inn for å svare
Ransen
I dag kl 09:57
219
12% ned på gode tall i august, med med kostnader som løper løpsk.
12,5% ned på gode tall i september, men med en ekstra kostnad ble lagt inn, forsinkelser av nye fly.
Småsparerne ignorerer dette og kjøper vilt nå rett før reelle tall presenteres og hvor ledelsen flere ganger har poengtert at de er presset på kostnader og flate billettpriser. Fortsatt høy rente som svir både privat og i næring. Jobbmøtereiser er omtrent borte.
Kursmål 9 kroner
12,5% ned på gode tall i september, men med en ekstra kostnad ble lagt inn, forsinkelser av nye fly.
Småsparerne ignorerer dette og kjøper vilt nå rett før reelle tall presenteres og hvor ledelsen flere ganger har poengtert at de er presset på kostnader og flate billettpriser. Fortsatt høy rente som svir både privat og i næring. Jobbmøtereiser er omtrent borte.
Kursmål 9 kroner
Bolster
I dag kl 10:00
199
Jeg registrerer at markedet er noe uenig med deg. Aksjen er inne i en stigende trend. Når du er negativ, går aksjen over i positiv trend. Når du er positiv snur trenden ned.
Ransen
I dag kl 10:09
162
Valutaeffektene har også vært ufordelaktige ift budsjett. Ser mellom 800 og 1000 millioner her
SenorLopez
I dag kl 10:23
107
Renta har vært høy lenge likevel leveres rekordtall, kostnadene er fremtidige dessuten usikre og de grepene som tas, tas jo for å imøtegå denne usikkerheten hadde de ikke gjort noe som helst da ville du gnålt om dette også at "de tar det ikke seriøst".
Det er jo bare halmstrå, ensidige tolkninger og ren skjær spekulasjon du kommer med, pluss litt løgn her og der du påstår til og med å vite hva som skjer i buksene på Karlsen, at han skjelver, ingen kommer noensinne til å ta deg seriøst igjen.
Regner med du kjøpte deg inn kjempehøyt, derfor du hausset som en gærning frem til September, også når du ble usikker så tok du en shortposisjon kjempelavt og derfor baisser du som besatt nå.
Eventuelt så er du bare en kjeltring men uansett, amatørtime eller skurk, utover å gå motsatt fra dit du peker så bør absolutt ingen lytte til deg.
Det er jo bare halmstrå, ensidige tolkninger og ren skjær spekulasjon du kommer med, pluss litt løgn her og der du påstår til og med å vite hva som skjer i buksene på Karlsen, at han skjelver, ingen kommer noensinne til å ta deg seriøst igjen.
Regner med du kjøpte deg inn kjempehøyt, derfor du hausset som en gærning frem til September, også når du ble usikker så tok du en shortposisjon kjempelavt og derfor baisser du som besatt nå.
Eventuelt så er du bare en kjeltring men uansett, amatørtime eller skurk, utover å gå motsatt fra dit du peker så bør absolutt ingen lytte til deg.
Ransen
I dag kl 11:07
27
Se på Q2 presentasjonen da han ble stilt til veggen ang kostnadskontrollen. Uken etter var han ute å sa st de MÅTTE finne mitigetende tiltak for kostnadsøkningen. Det er en investorgjeng i toppen her som kun er ute etter avkastning, ikke som småaksjonærene som spiller lotto.
Alt er hentet ut av reportasjer, intervjuer og presentasjoner.
Kostnadene er også i dag. Vi har f.eks lønn, økte avgifter, øvrig støttepersonell, dekk og vedlikehold. Fremover så er det usikkert hva kostnadene blir ved å forlenge dagens leasing og- eller innleie av fly og valuta.
I 2025 skal det innblandes biodrivstoff i fuelen. Dette er flere ganger dyrere enn jet A1. Norsk e-fuel fabrikken hvor norwegian er hovedaksjonær er ikke bygget en gang, og blir kanskje ikke bygget heller da det ikke er strømkapasitet i vefsen. Ref nyheter i går.
Alt er hentet ut av reportasjer, intervjuer og presentasjoner.
Kostnadene er også i dag. Vi har f.eks lønn, økte avgifter, øvrig støttepersonell, dekk og vedlikehold. Fremover så er det usikkert hva kostnadene blir ved å forlenge dagens leasing og- eller innleie av fly og valuta.
I 2025 skal det innblandes biodrivstoff i fuelen. Dette er flere ganger dyrere enn jet A1. Norsk e-fuel fabrikken hvor norwegian er hovedaksjonær er ikke bygget en gang, og blir kanskje ikke bygget heller da det ikke er strømkapasitet i vefsen. Ref nyheter i går.
Redigert i dag kl 11:09
Du må logge inn for å svare