NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!
It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59
Du må logge inn for å svare
Ransen
I dag kl 15:22
117
November er kanskje dårligere enn andre måneder, men selskapet tilpasser kapasiteten ut fra markedssensorer. Man må følge med på Yielden som rapporteres hver måned. For uten mai og juni i år har yield vært stigende mot samme tidspunkt året før, noe som er meget bra.
Norwegian har hatt økende yield siden juni og Widerøe har hatt stor økende yield siden overtakelsen. Det er mange som vedder på at selskapet vil bli kjøpt opp ila kort tid. Per i dag er det ingen industriell storeier som selskapet kan dra stordriftsfordeler ut av. SAS ble kjøpt opp for 17 mrd og kjøperne fikk med seg 37 mrd i gjeld.
NAS har en børsverdi på 10,5 mrd, har 11,5 mrd i kontanter, har betalt inn 3,5 mrd i forskudd på nye fly og har ca 3,5 mrd i gjeld som de nå vil kvitte seg med. Klart at NAS er den eneste muligheten en industriell eier har til å erobre norden. Det er direkte naivt å tro noe annet etter IAG sine 3 tidligere oppkjøpsforsøk og Lufthansa sin ene samtale med styret i 2018.
Norwegian har hatt økende yield siden juni og Widerøe har hatt stor økende yield siden overtakelsen. Det er mange som vedder på at selskapet vil bli kjøpt opp ila kort tid. Per i dag er det ingen industriell storeier som selskapet kan dra stordriftsfordeler ut av. SAS ble kjøpt opp for 17 mrd og kjøperne fikk med seg 37 mrd i gjeld.
NAS har en børsverdi på 10,5 mrd, har 11,5 mrd i kontanter, har betalt inn 3,5 mrd i forskudd på nye fly og har ca 3,5 mrd i gjeld som de nå vil kvitte seg med. Klart at NAS er den eneste muligheten en industriell eier har til å erobre norden. Det er direkte naivt å tro noe annet etter IAG sine 3 tidligere oppkjøpsforsøk og Lufthansa sin ene samtale med styret i 2018.
Redigert i dag kl 15:23
Du må logge inn for å svare