NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!
It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Analysts' Consensus
Number of Analysts 7
Last Close Price 10.30NOK
Average target price 14.61NOK
Spread / Average Target +41.82%
https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59
Du må logge inn for å svare
Ransen
22.12.2024 kl 07:17
3898
Det er nok til egen vinning. Analytikere og meglere jobber tett.
Svært mange solgte/kjøpte på kr 9,90 og dannet et godt "gulv". Sundt kjøpte 1 mill aksjer på kr 9,85, så det illustrerer galskapen og panikken.
Nå er selskapet mye bedre enn i fjor og består nå av to flyselskap som dekker hele norge. Fra 1/1-25 får vi full effekt fra Widerøe-kjøpet.
Analytikere ser 2025 som et godt flyår, spesielt i Norden der konkurransen er mindre enn i Søreuropa. Prisene vil være gode og kapasiteten inn i markedet blir mindre av flere årsaker. Samtidig øker etterspørselen og Norwegian satser mer på trofaste kunder som flyr ofte fremfor feriereiser.(SPENN)
God ballanse, godt brand, fokus på kostnader og økende yield er en suksess. Flere andre flyselskap i europa har tapt penger de siste årene mens NAS har tjent penger. På ett eller annet tidspunkt må disse flyselskapene komme i pluss, og da må billettprisene opp.
Kursmålene gjelder 6-9 mnd. frem i tid.
Svært mange solgte/kjøpte på kr 9,90 og dannet et godt "gulv". Sundt kjøpte 1 mill aksjer på kr 9,85, så det illustrerer galskapen og panikken.
Nå er selskapet mye bedre enn i fjor og består nå av to flyselskap som dekker hele norge. Fra 1/1-25 får vi full effekt fra Widerøe-kjøpet.
Analytikere ser 2025 som et godt flyår, spesielt i Norden der konkurransen er mindre enn i Søreuropa. Prisene vil være gode og kapasiteten inn i markedet blir mindre av flere årsaker. Samtidig øker etterspørselen og Norwegian satser mer på trofaste kunder som flyr ofte fremfor feriereiser.(SPENN)
God ballanse, godt brand, fokus på kostnader og økende yield er en suksess. Flere andre flyselskap i europa har tapt penger de siste årene mens NAS har tjent penger. På ett eller annet tidspunkt må disse flyselskapene komme i pluss, og da må billettprisene opp.
Kursmålene gjelder 6-9 mnd. frem i tid.
Redigert 22.12.2024 kl 07:21
Du må logge inn for å svare
Ransen
23.12.2024 kl 09:58
3543
Tydelig at fristen for å få skattefradrag er utløpt. De siste hadde vel 19/12 på ASK.
Fulle fly og 28% større kapasitet enn i fjor vinter blir god butikk.
Karlsen påpeker at drivstoff har falt fra 980 usd/mt til nå 720 usd/mt ila året. Norwegian bruker 9 mrd på drivstoff og utgjør 40% av kostnadene.
Karlsen sier at billettprisene er gode og at gruppen får full effekt av WF oppkjøpet fra 1/1-25.
De håper på 5 nye fly og har forlenget leasing på 5 eksisterende til en fornuftig pris.
For 2026 skal det komme 19 nye fly, men er i forhandlinger om å viderelease også her.
Kommer det 5 nye fly eller flere i 2025 og 19 nye fly i 2026 er det en ren bonus da de mener at passasjertallene øker mer enn innsatt kapasitet.
Fulle fly og 28% større kapasitet enn i fjor vinter blir god butikk.
Karlsen påpeker at drivstoff har falt fra 980 usd/mt til nå 720 usd/mt ila året. Norwegian bruker 9 mrd på drivstoff og utgjør 40% av kostnadene.
Karlsen sier at billettprisene er gode og at gruppen får full effekt av WF oppkjøpet fra 1/1-25.
De håper på 5 nye fly og har forlenget leasing på 5 eksisterende til en fornuftig pris.
For 2026 skal det komme 19 nye fly, men er i forhandlinger om å viderelease også her.
Kommer det 5 nye fly eller flere i 2025 og 19 nye fly i 2026 er det en ren bonus da de mener at passasjertallene øker mer enn innsatt kapasitet.
Fjellbris
23.12.2024 kl 10:04
3513
Ja, bare å glede seg til nytt år og nye muligheter i NAS neste år. Første opptur blir trafikk tall desember 5. januar og så vil Q4 tall med årsresultat som jeg tror havner i øvre del guiding 2,1-2,6 milliarder løfte NAS videre oppover sammen med god guiding trafikk og billettpriser for 2025. Husk igjen start utbetaling utbytter fra 2026 som mange også kommer til å posisjonere seg for i løpet av 2025.
Redigert 23.12.2024 kl 10:05
Du må logge inn for å svare
KanonBra5
23.12.2024 kl 10:17
3483
Så må man ikke glemme de ca. 500 millionene som kommer fra staten fra den tapte rettssaken😉📈💵✈️👍
Ransen
23.12.2024 kl 10:53
3436
Det ble ansatt 700 nye medarbeidere i 2024. Kostnaden til opplæring og sertifiseringer ble tatt i Q3 og Norwegian er godt rustet personellmessig for 2025 og 2026
Fjellbris
23.12.2024 kl 11:42
3368
Nei, skulle nesten ikke tro markedet i førjulsrusjet har fått med seg den nyheten🤔
Strategi
23.12.2024 kl 11:42
3369
De som ønsket å selge før nyttår av skattemessig har nå solgt, nå kan det bli kamp om å kjøpe billig før nyttår.
Ransen
23.12.2024 kl 13:13
3265
Hadde jeg vært Fredriksen så ville jeg brukt en promille av formuen til å kjøpe de 23 millioner aksjer som Sundt har igjen. Så kunne aksjen steget friskt til evt IAG kjøper opp selskapet for en akseptabel pris. Skulle gjerne sett gjeipen til Iqbal hvis så skjedde…
Ransen
23.12.2024 kl 14:41
3185
P/E i dag hvis resiltatet blir 2 mrd = 5,5.
Det burde vært P/E på 7,5.
Si at resultat blir 2,4 mrd, kurs på 20 kroner og P/E på 8/3
Når karlsen guidet opp mot 3,1 mrd tidligere i år så var Barclays kjapt ute med kursmål på 32 kroner og P/E på 10.
Det burde vært P/E på 7,5.
Si at resultat blir 2,4 mrd, kurs på 20 kroner og P/E på 8/3
Når karlsen guidet opp mot 3,1 mrd tidligere i år så var Barclays kjapt ute med kursmål på 32 kroner og P/E på 10.
nad.oslo
24.12.2024 kl 19:22
2855
Ransen du besitter endel kunnskap om Nas. Hvordan ser du på den høye dollar kursen som når nye høyder i q4 vi er langt høyere enn 2023 på usd. Nas har noen rimeligere olje pris men de hedget 75% til høyere enn dagens pris. Hvordan vil dette slå ut på Q4 rapporten?
Min største bekymring er usd. Ellers så har Nas sikkert tatt taki endel kostnader.
Noen tanker ?
Min største bekymring er usd. Ellers så har Nas sikkert tatt taki endel kostnader.
Noen tanker ?
Ransen
24.12.2024 kl 23:24
2744
Dollarkursen er en utfordring, men for å sitere Geir Karlsen så gjør vi mitigerende tiltak for dette. Drivstoff er nesten 20% billigere nå enn i starten av året. Geir Karlsen sier at 75% er hedget for 2024 og 50% for 2025 til litt over spotpris, noe som han er meget tilfreds med. Drivstoff utgjør 9 mrd av kostnadene på totalt 25 mrd.
Videre så ser han gode bookingtall ut året og langt inn i 2025 og billettprisene er gode.
Det er 28% kapasitetsøkning(9 flere fly) i vinter enn samme tid i fjor.
På bakgrunn av kapasitetsøkningen så er mine tanker at Q4-24 blir greit, men flere analytikere ser 2025 som svært bra av mange årsaker.
Kursmål gjelder litt frem i tid, og jeg tror nok at kursen i 2025 passerer toppen fra april i år.
Har fremdeles tro på konsolidering og innlemming i en storgruppe som ønsker rask og enkel tilgang til det lukrative nordiske markedet.
Norwegian klarer seg likevel godt alene men kan risikere utflagging til Sverige, som jo legger bedre tilrette for vekst og drift.
P/E er skrekkelig lav og ballansen er helt vanvittig. Inntjeningen er god og markedet vil preges av mindre kapasitet og flere reisende.
I europa ser man at dårlige tider i industrien i stor grad flytter forretningsreiser over fra business class til lavpris. Norwegian skårer høyt på punklighet og som topp 3 i verden for tiltak for lavere utslipp, hvilket er av betydning for mange reisende i disse tider.
Forøvrig er ca 1/3 av resterende aksjer til sundt handlet i markedet etter redningsplanen og har ved salg nå ikke samme avkastning som ved emisjonen. Likevel tyder alt på at Sundt skal ut grunnet Strawberry -samarbeidet som så langt virker som en suksess.
Videre så ser han gode bookingtall ut året og langt inn i 2025 og billettprisene er gode.
Det er 28% kapasitetsøkning(9 flere fly) i vinter enn samme tid i fjor.
På bakgrunn av kapasitetsøkningen så er mine tanker at Q4-24 blir greit, men flere analytikere ser 2025 som svært bra av mange årsaker.
Kursmål gjelder litt frem i tid, og jeg tror nok at kursen i 2025 passerer toppen fra april i år.
Har fremdeles tro på konsolidering og innlemming i en storgruppe som ønsker rask og enkel tilgang til det lukrative nordiske markedet.
Norwegian klarer seg likevel godt alene men kan risikere utflagging til Sverige, som jo legger bedre tilrette for vekst og drift.
P/E er skrekkelig lav og ballansen er helt vanvittig. Inntjeningen er god og markedet vil preges av mindre kapasitet og flere reisende.
I europa ser man at dårlige tider i industrien i stor grad flytter forretningsreiser over fra business class til lavpris. Norwegian skårer høyt på punklighet og som topp 3 i verden for tiltak for lavere utslipp, hvilket er av betydning for mange reisende i disse tider.
Forøvrig er ca 1/3 av resterende aksjer til sundt handlet i markedet etter redningsplanen og har ved salg nå ikke samme avkastning som ved emisjonen. Likevel tyder alt på at Sundt skal ut grunnet Strawberry -samarbeidet som så langt virker som en suksess.
kokkohill
25.12.2024 kl 21:16
2218
Sorry gikk litt fort i svingene her 😜
Redigert 26.12.2024 kl 00:40
Du må logge inn for å svare
nad.oslo
25.12.2024 kl 23:30
2090
Har du link til denne streiken. Vil se hvilken steder blir berørt og når. Samme med SAS som skriver.takk
laser
26.12.2024 kl 11:18
1826
Vet ikke, men desto lengre Sundt driver sitt nedsalgsspill - desto kraftigere ketchup effekt blir det
Ransen
26.12.2024 kl 12:10
1776
Omsetningen var brutalt mye høyere tidligere i år og Sundt solgte i mai bolker på 12150000 og 13150000.
De sitter igjen med 20 mill aksjer i dag men tidens omsetning gjør at bolksalget ligger på mellom 1 mill og 1,5 mill.
For dem som er avhengig av flyreiser i disse dager har oppdaget at det er stappfulle fly og liten mulighet til endring i tilfelle forsinkelser.
Dette er helt i tråd med analysene fra winair om at det er stadig flere reisende og mindre kapasitet som settes inn.
Norwegien økte i oktober vinterkapasiteten med hele 28% hvor analytikerne på bakgrunn av dette ventet en nedgang i yield på 15% for november. Det skjedde ikke. Desembermåneden er som alltid forventet bra, og treffer januar godt på yield så vet vi hva vi har i vente.
De sitter igjen med 20 mill aksjer i dag men tidens omsetning gjør at bolksalget ligger på mellom 1 mill og 1,5 mill.
For dem som er avhengig av flyreiser i disse dager har oppdaget at det er stappfulle fly og liten mulighet til endring i tilfelle forsinkelser.
Dette er helt i tråd med analysene fra winair om at det er stadig flere reisende og mindre kapasitet som settes inn.
Norwegien økte i oktober vinterkapasiteten med hele 28% hvor analytikerne på bakgrunn av dette ventet en nedgang i yield på 15% for november. Det skjedde ikke. Desembermåneden er som alltid forventet bra, og treffer januar godt på yield så vet vi hva vi har i vente.
Redigert 26.12.2024 kl 12:12
Du må logge inn for å svare
Flipper
26.12.2024 kl 19:12
1608
Kommentar til : Norwegian klarer seg likevel godt alene men kan risikere '' utflagging til Sverige '', som jo legger bedre tilrette for vekst og drift.
Skulle gjerne sett kontrakten ved NAS oppkjøp av Widerøe, Klausul som '' hindrer det ?
Skulle gjerne sett kontrakten ved NAS oppkjøp av Widerøe, Klausul som '' hindrer det ?
Ransen
26.12.2024 kl 19:45
1573
SAS var svenskregistrert når de eide Widerøe, så det bør ikke ha noen betydning.
Strategi
I går kl 09:19
1319
Hold på aksjene og kjøp med begge hender.
På høy tid å ta tilbake kontrollen på nyttårs raketten.
🧑✈️🚀🚀🚀
På høy tid å ta tilbake kontrollen på nyttårs raketten.
🧑✈️🚀🚀🚀
Strategi
I går kl 10:13
1224
Sannsynligheten for at det det kommer 400 mill + saksomkostninger seilende på en fjøl rett inn i egenkapitalen er stor, det er liten sjanse for staten å vinne denne saken som Norwegian vant i Tingretten.
Vi ser at markedet for flyreiser inn mot Norge stadig styrkes, vi ser at Norwegian styrker sin tilstedeværelse i Norden med videre satsninger Sverige og Finland.
Samtidig har Norwegian et bra grep på Kastrup.
Re:Nå har det snudd – Gardermoen tar innpå Kastrup
https://flysmart24.no/2024/11/13/na-har-det-snudd-gardermoen-tar-innpa-kastrup/
Vi ser at markedet for flyreiser inn mot Norge stadig styrkes, vi ser at Norwegian styrker sin tilstedeværelse i Norden med videre satsninger Sverige og Finland.
Samtidig har Norwegian et bra grep på Kastrup.
Re:Nå har det snudd – Gardermoen tar innpå Kastrup
https://flysmart24.no/2024/11/13/na-har-det-snudd-gardermoen-tar-innpa-kastrup/
Ransen
I går kl 12:04
1070
Kjøpere av aksjen til dagens pris kan visstnok forvente seg en dobling. I følge dem som følger aksjen svært tett så går det fort når algoritmene får næring i form av gode trafikktall og enda bedre hvis kvartalsrapporter er bedre enn konsensus. Begge deler er fullt mulig nå da kapasiteten er kraftig opp samt at passasjertallene øker, spesielt inn til norge. Antar at også kommersielle meglerhus og Winair kommer med oppdateringer etter 7/1-25.
Kåre Grønn
I går kl 12:14
1049
Merkelig viss ikke Norges beste reiseselskap stikker over 20 raskt.. Utrolig rart
Fjellbris
I går kl 12:26
1025
Kåre G.: Prøv å komme med litt substans og innhold i dine innlegg du poster, på forhånd takk.
Redigert i går kl 12:28
Du må logge inn for å svare
Ransen
I går kl 14:45
887
Ser at det diskuteres på shareville hvorvidt selskapet tjener penger eller ikke.
Tallene viser at pr Q3-23 var resultatet 1,596 mrd uten widerøe og cash var 9,4 mrd.
pr Q3-24 var resultatet 1,578 mrd inkl widerøe og cash var 11,5 mrd
Tallene viser altså en nedgang i resultatet på papiret, men widerøe ble altså kontantbetalt pr Q1-24 for 1,3 mrd. Det er også investert i 700 nye medarbeidere pr Q3-24.
Disse kostnadene var ikke til stede i 2023
For Q4-23 kom det inn 0,208 mrd i resultat og for Q4 i år kan man anta 20-28% økning på dette da det i Q4 benyttes 9 flere fly enn i fjor.
Tror også at vi kan basere oss på at disse ekstra passasjerene er betalingsdyktige amerikanere og asiatere som skal til norge for å oppleve nordlys og vinter.
Alt i alt vil 2024 komme bedre ut enn 2023, men det er i 2025 vi får størst effekt av widerøe, rentenedgang og mindre kapasitet i markedet. Da er NAS plassert i en unik posisjon som vi får høre mer av når analytikerne kommer på jobb etter juleferien.
Tallene viser at pr Q3-23 var resultatet 1,596 mrd uten widerøe og cash var 9,4 mrd.
pr Q3-24 var resultatet 1,578 mrd inkl widerøe og cash var 11,5 mrd
Tallene viser altså en nedgang i resultatet på papiret, men widerøe ble altså kontantbetalt pr Q1-24 for 1,3 mrd. Det er også investert i 700 nye medarbeidere pr Q3-24.
Disse kostnadene var ikke til stede i 2023
For Q4-23 kom det inn 0,208 mrd i resultat og for Q4 i år kan man anta 20-28% økning på dette da det i Q4 benyttes 9 flere fly enn i fjor.
Tror også at vi kan basere oss på at disse ekstra passasjerene er betalingsdyktige amerikanere og asiatere som skal til norge for å oppleve nordlys og vinter.
Alt i alt vil 2024 komme bedre ut enn 2023, men det er i 2025 vi får størst effekt av widerøe, rentenedgang og mindre kapasitet i markedet. Da er NAS plassert i en unik posisjon som vi får høre mer av når analytikerne kommer på jobb etter juleferien.
Redigert i går kl 14:47
Du må logge inn for å svare
Strategi
I går kl 15:10
855
January
7 January
Monthly traffic data December
Ikke mange åpne børsdager dit.
Se på historikken; 28 Desember 2023 kurs 10.64
2 Jan 2024 kurs 11.00
5 Jan 2024 kurs 11.64
11 jan 2024 kurs 12.58
16 feb 2024 kurs 16.565
27 feb 2024 kurs 17.50 for så og fortsette opp til 18,40 +
Selskapet har aldri hatt så stor cash beholdning som nå.
Dilter det inn 400 mill + omkostniger fra Staten ( mye som tyder på det "ref , dommen i tingretten) så kan dette gå "Bananas" så det holder.
I tillegg ser vi frem til dette som kommer til å tiltrekke seg de større investorene samt fond.
Se opp for utbytteregn fra Norwegian. Men først fra høsten 2026
Over to milliarder utbyttekroner kan bli strødd ut over de av Norwegians 80.000 aksjonærer som fortsatt er eiere høsten 2026.
https://e24.no/naeringsliv/i/eJAGa4/se-opp-for-utbytteregn-fra-norwegian-men-foerst-fra-hoesten-2026
7 January
Monthly traffic data December
Ikke mange åpne børsdager dit.
Se på historikken; 28 Desember 2023 kurs 10.64
2 Jan 2024 kurs 11.00
5 Jan 2024 kurs 11.64
11 jan 2024 kurs 12.58
16 feb 2024 kurs 16.565
27 feb 2024 kurs 17.50 for så og fortsette opp til 18,40 +
Selskapet har aldri hatt så stor cash beholdning som nå.
Dilter det inn 400 mill + omkostniger fra Staten ( mye som tyder på det "ref , dommen i tingretten) så kan dette gå "Bananas" så det holder.
I tillegg ser vi frem til dette som kommer til å tiltrekke seg de større investorene samt fond.
Se opp for utbytteregn fra Norwegian. Men først fra høsten 2026
Over to milliarder utbyttekroner kan bli strødd ut over de av Norwegians 80.000 aksjonærer som fortsatt er eiere høsten 2026.
https://e24.no/naeringsliv/i/eJAGa4/se-opp-for-utbytteregn-fra-norwegian-men-foerst-fra-hoesten-2026
Redigert i går kl 15:27
Du må logge inn for å svare
TZFlyingHigh
I går kl 15:27
818
desember trafikktallet blir bra, Q4 skal være historisk høyt, å vente på at Sundt tømmer seg kan være for sent å gå ombord
KanonBra5
I går kl 15:46
785
Glem nå ikke at utbetaling fra staten blir på nesten 500milliioner med renter og omkostninger!!!📈💵✈️
Ransen
I går kl 15:52
760
Hvis samme volum kommer pr 7/1-24 v/desember trafikktall så blir Sundt utsolgt før den dagen er over.
I fjor/år var vel 21,65 millioner aksjer omsatt på trafikktalldatoen
I fjor/år var vel 21,65 millioner aksjer omsatt på trafikktalldatoen
Redigert i går kl 15:52
Du må logge inn for å svare
Fjellbris
I går kl 17:33
628
La oss håpe på det og at Sundt er helt ute innen midten av januar, senest!
kokkohill
I går kl 18:09
574
Det ble sagt noe om utbytte tidligere , noen som husker hva som ble forespeilet ?
Fjellbris
I går kl 18:14
565
Utbytte f.o.m. høsten 2026, så er nok mange som skal posisjonere seg for de i løpet av 2025/26. Pt satt av 800. mill til utbytter, et beløpet som trolig vil øke frem mot høst 26.
Redigert i går kl 18:15
Du må logge inn for å svare
Ransen
I går kl 18:48
525
I følge Øygaard så er ikke 2026 endelig. Det jobbes visst både med å innfri lånet til næringsdept og få tilgang til å betale utbytte tidligere.
Det er de aksjer du eier på VBS den dagen utbyttet meldes som gjelder. Ikke tidligere aksjer
Det er de aksjer du eier på VBS den dagen utbyttet meldes som gjelder. Ikke tidligere aksjer
Kåre Grønn
I går kl 18:54
511
Substans?? hahaha. Spekulasjonene dine er bare drit, ingen Substans :))) hahaha Tulling!
Fjellbris
I går kl 20:09
447
Skjønner at du har tapt mye i NAS, og forventet ikke noe seriøst svar eller bidrag fra deg. Hau, hau eller hva du nå pleier å skrive, hauset jo vilt du for ikke så lenge siden. Tulling? Ja, på seg selv tror man at man kjenner andre😉
Redigert i går kl 20:10
Du må logge inn for å svare
nad.oslo
I går kl 20:14
438
Folk bruker så mye tid på utbytte i 2026 etc. Det er nå som viktig og q4 først.
De fleste store selskaper ender grønt på ose idag som endte over 1% i pluss. Men Nas gikk i minus . Den starter med å gå opp så er det nedslag resten av dagen. Det er ett skritt frem og 2 tilbake.
Man skulle tro at den ville begynne å sette fart uken før desembertall om man tror de blir bra.
De fleste store selskaper ender grønt på ose idag som endte over 1% i pluss. Men Nas gikk i minus . Den starter med å gå opp så er det nedslag resten av dagen. Det er ett skritt frem og 2 tilbake.
Man skulle tro at den ville begynne å sette fart uken før desembertall om man tror de blir bra.
Fjellbris
I går kl 20:32
406
Sundt selger og legger press på kursen, som vi har opplevd siden i sommer. Når Sundt er tom forhåpentligvis i løpet av tidlig januar, snur NAS opp igjen også med bakgrunn i trafikktall desember, Q4 tall og guiding fremover 2025.
Ransen
I går kl 20:50
393
Sundt selger og Fredriksen sitter i ro. Det er penger i kassa til å alene betale 12 kroner aksjen, så at den vaker nederst på 11-tallet går nok mot slutten. Resultat på 2 mrd for 2024 gir P/E på 7,5 og kurs på 15 kroner. Det er gratis sammenlignet med andre flyselskap.
IAG er opp 87% siste halvår. De skriver at det er flere reisende og bedre billettpriser
NAS doblet seg i starten av 24 og kan gjøre det igjen.
IAG er opp 87% siste halvår. De skriver at det er flere reisende og bedre billettpriser
NAS doblet seg i starten av 24 og kan gjøre det igjen.
Redigert i går kl 20:56
Du må logge inn for å svare
nad.oslo
I går kl 21:43
329
Er vel ikke enig at Sundt selger og selger siste oppdatering viser han solgte kun 1 mill aksjer og det samlet 23.12. Så nei dette er ikke Sundt salg. Ser du på salgslistene ser du flere amerikanske banker som har solgt.
Ransen
I går kl 22:00
302
Bankene kjøper og selger fortløpende. Men at de selger mer enn de kjøper i nordiske underprisede aksjer fremfor amerikanske overprisede luftslott tror jeg er en feilvurdering.
Hadde ikke Fredriksen sett verdien av NAS aksjene så hadde han dumpet og puttet pengene inn i rederiene sine nå.
Hadde ikke Fredriksen sett verdien av NAS aksjene så hadde han dumpet og puttet pengene inn i rederiene sine nå.
Redigert i går kl 22:01
Du må logge inn for å svare