NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!

MC Axel
NAS 16.08.2024 kl 19:55 277931

It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target


Analysts' Consensus

Number of Analysts 7

Last Close Price 10.30NOK

Average target price 14.61NOK

Spread / Average Target +41.82%



https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Strategi
02.01.2025 kl 18:32 3842

Short er i noe trøbbel som vi kan se, nye investorer vil nå posisjonere seg frem mot trafikktall og kvartal 4 - 2024 noe som vil presse shortsiden ytterligere.
Men vi har flere kort på hånden som kan være svært kursdrivende i tillegg til elementene jeg har skrevet litt om tidligere i dag.
Re, artikkel: Norwegian vant i retten – staten må tilbakebetale 400 millioner kroner til flyselskapet
Norwegian tok saken til retten, og i en dom fra Oslo tingrett får flyselskapet medhold. Retten konkluderer med at Norwegian faktisk oppfylte sine forpliktelser ved å tilby dividende under rekonstruksjons prosessen.
Etter som jeg forstår har staten 1 måned på å anke dommen, det har ikke kommet noen uttalelser fra staten så langt noe som "kan" tyde på at de avstår fra å anke.
Dersom dette blir en realitet kommer 400 mill inn på konto pluss saksomkostninger og renter beregnet fra året 2020/2021.
Fjellbris
02.01.2025 kl 17:46 3928

En fin take off inn i det nye året ble det jo med opp 3,55% og slutt 11,39.
Strategi
02.01.2025 kl 16:31 4023

Strong underlying values, good operations and a good plan for progress always win.
Norwegian Group scores on all parameters.
Strategi
02.01.2025 kl 16:31 4021

Strong underlying values, good operations and a good plan for progress always win.
Norwegian Group scores on all parameters.
nad.oslo
02.01.2025 kl 16:29 3971

No it's not, he sold only 1.2 mill as mentioned from 21st des to 31st.

You so it came strong in the end.
Tony83
02.01.2025 kl 16:05 3957

You think slow pace of the rise is all due to Sund selling?
Redigert 02.01.2025 kl 16:10 Du må logge inn for å svare
Strategi
02.01.2025 kl 15:51 3975

I dag burde den ligget på 14-15 kr på vei oppover, dagens prising har ingen relevans til fremtidsutsikter på kort og lang sikt, egenkapital samt underliggende verdier.
laser
02.01.2025 kl 15:44 3967

Følger deg på det resonnementet. Deres salgsmetode er krevende å forstå. Holder meg godt unna der de er inne.
Ransen
02.01.2025 kl 15:09 4011

På mellomlang sikt er det ikke noe å bekymre seg over. NAS er sikret 50% drivstoff for 2025 til ca dagens spotpris. Det vil ta opp mye av svingningene i oljeprisen dette året.
Trafikktallene og billettprisene taler for at mitt resultattips kan inntreffe for 2024, men det er for 2025 jeg sitter i aksjen nå. Det er synergieffektene av Widerøe, det er effektene av at mindre kapasitet kommer inn i markedet som følge av leveranseproblemer av nye fly og motorproblemer, det er det faktum at avinor melder om stadig flere reisende osv.
Hvis NAS nå kan utnytte de rolige vintermånedene ved å øke kapasiteten for å bringe utlendinger til nordlyset i tillegg til stadig nye rekorder om sommeren, så blir dette meget bra.
Har full tillit til Karlsen og Øygard, som forøvrig er en stor aksjonær i NAS.
nad.oslo
02.01.2025 kl 14:54 4033

Enig der strategi usd er ikke mer opp enn olja ned. Men akkurat nå er det desverre lite med aggressive kjøpere desverre.

Idag burde den ligge på over 11.3 så høy som børsen er.
Redigert 02.01.2025 kl 14:55 Du må logge inn for å svare
Strategi
02.01.2025 kl 14:43 3961

Økt USD har noe å si, men lave oljepris nå over til har massiv positiv effekt, så stor fordel for Norwegian Group.
nad.oslo
02.01.2025 kl 14:40 3953

Spent på å se hva høy Dollar har
Å si? Har nas vært flinke med å betale meste av olja på på.forhånd eller kjøpt usd før valget?
Strategi
02.01.2025 kl 14:27 3980

Det er mye som tilsier at Norwegian skal til nye høyder i 2025.
Vi kan starte med at Widerøe er med hele veien fra start på året, i 2024 vil jeg anta at kjøpet av Widerøe (som ble kjøpt på denne tid i fjor ble betalt med cash) førte til forholdsvis massive kostnader gjennom året 2024 som nå er tatt- det sier seg selv.
Sammenslåingen er nå langt på vei effektivisert og trimmet selv om det naturlig nok er forbedringer.
Det blir ingen støy rundt lønnsforhandling i Norwegian Group i 2025 da inngåtte avtale var 2 år.
Videre har selskapet satset sterkt i Sverige og Finland og det er ikke uten grunn, disse rutene vil nå bli trimmet videre mot sterk inntjening samt at ytterligere ruter implementeres fra Norden basert på etterspørsel og erfaring fra 2023 og 2024.
Vi vet at markedet for flyreiser er økende og også at turister strømmer inn til Norge i hopetall samtidig som Nordmenn søker ut i Europa.
Vi vet også at økt trafikk fra Gardermoen i % overstiger vekst på Kastrup kraftig.
Vi vet at oljeprisen er på et gunstig nivå og sannsynligvis blir vesentlig gunstigere gjennom året 2025 enn 2024 , samtidig vet vi at billett prisene på flyreiser holder seg høyt og at kundene er villige til å betale ( turister inn til Norge har en stor valuta fordel.
SPENN er oppe og står og de største kostnadene er sikkert allerede tatt, vi må kunne forvente at dette gir god avkastning allerede i år.
Kan skrive mye rundet dette og det er bare å henge seg på for de som ønsker.

nad.oslo
02.01.2025 kl 14:18 3999

Har sett tidligere også at når olja stiger så går ikke nas opp men heller motsatt.
nad.oslo
02.01.2025 kl 13:34 4064

Fra 21. Des til 31.12 så har sundt kun solgt 1.2 mill aksjer så det er nok ikke han som drar ned kursen nei.
Ransen
02.01.2025 kl 13:02 4125

Er litt synd at Sundt viser en slik hatsk holdning til NAS etter Strawberryavtalen. Skulle nesten nesten tro at de fattet mer interesse i å sitte i NAS da fly fortsatt er en stor del av Sundt-familien via Sundt Air. Ble vel tidligere i år advart i mot å involvere seg i selskaper som Sundt er aksjonær i da de via Iqbal viser en aggresiv holdning mot småaksjonærene. Dette er en helt annen holdning enn verdiene til gamle Petter Sundt.
Men slik er vel verden blitt.
SenorLopez
02.01.2025 kl 13:02 4017

Norwegian blir kvitt lånet, staten oppnår et eierskap verdt langt mer enn lånesummen. Vi får se, men det er som sagt til det kjedsommelige, mange grunner til å være forsiktige i denne og jeg tror neppe de som hausser hardest her inne, setter seg i førersetet de heller for å hjelpe kursen opp.
nad.oslo
02.01.2025 kl 12:41 2079

Her går det bare nedover skulle.tro den skulle oppover nå som desembertall snart er 2 handelsdager unna.
Tony83
02.01.2025 kl 12:25 2117

What does this mean in practical terms? how can the share price plunge so deep as 9.39NOK!!!?
Strategi
02.01.2025 kl 11:26 2202

Det som mest sannsynlig kommer til å skje er at Norwegian Group innfrir lånet fra staten.
Den Norske Stat er i prinsippet ikke interessert å sitte på eierskap i selskaper.
Geir Karlsen vil sannsynligvis betale inn denne gjelden "jo før jo heller".
nad.oslo
02.01.2025 kl 11:23 2096

I artikkelen oppgir e24 aksjekurs til 10.9 , så dette er nok ikke skrevet idag nei.

Tror nok nas innfrir lånet før den tid, de vil vel det beste for aksjonærene får mann håpe.
Strategi
02.01.2025 kl 11:01 1893

Nu slipper piloterna pendla – Norwegians pilotbas på Arlanda  öppnar igen
Till våren 2025 återetablerar Norwegian pilotbasen på Stockholm Arlanda. Den svenska basen lades ned under pandemin som drabbade flyget mycket hårt.

Den långsiktiga planen har hela tiden varit att öppna pilotbasen på Arlanda igen efter pandemin. Men återhämtningen för flyget har gått långsamt i Sverige och särskilt i jämförelse med Skandinavien där återhämtningen har gått betydligt snabbare.  

Att flygskatten försvinner, en regering som uppmuntrar och stöttar flyget med ett flertal åtgärder, samt en betydligt bättre flygmarknad i Sverige, har bidragit till beslutet att återetablera basen på Stockholm Arlanda.
https://www.travelnews.se/ovrigt/nu-slipper-piloterna-pendla-norwegians-pilotbas-pa-arlanda-oppnar-igen/  
Norwegian tar sterke grep nå fremover.
Vi vet Gardermoen drar kraftig innpå Kastrup % vis når det gjelder volum på reisende.
Finland er i vekst.
Mye handler om effektiv logistikk og denne bygges ihht. plan.
Det vi ser er et flyselskap som bygges stein for stein på sin vei mot herredømme i Norden samt en solid aktør i Europa.
Kommer det et bud på Norwegian i 2025, jeg tror sterkt på det.

nad.oslo
02.01.2025 kl 11:00 1822

Børs
E24+

Norwegians halefinnehelt Freddie Mercury får neste år selskap av ikke bare én, men to champions på seteraden for storaksjonærer.
Norwegians halefinnehelt Freddie Mercury får neste år selskap av ikke bare én, men to champions på seteraden for storaksjonærer. Foto: Paul Kleiven / NTB
Fredriksen og staten ut på flytur, aldri sur
Før 26. mai kan John Fredriksen få selskap av næringsminister Cecilie Myrseth på første seterad i Norwegian. Det kan bli interessant.

Roar Valderhaug
Roar Valderhaug
Børskommentator
Publisert:
Oppdatert for mindre enn 1 time siden
Dette er en kommentar
Kommentaren gir uttrykk for skribentens holdning.
Tallet er 9,39. 9,39. Dette er ikke et avansert lottotall, men aksjekursen som avgjør om den norske stat nå i 2025 blir storaksjonær i Norwegian eller ikke.

Hvis aksjekursen holder seg over 9,39 kroner, så lønner det seg for staten å veksle inn et statslån til Norwegian på 1,2 milliarder kroner til aksjer.

Aksjekursen er i skrivende stund 10,90 kroner. Det gir en buffer på 14 prosent ned til konverteringskursen.

Ved en veksling til aksjer vil Myrseth (Ap) på vegne av den norske stat bli eier av ca. 11,5 prosent av det da nye antallet aksjer i flykonsernet. Bare John Fredriksen (med døtre), som da vil eie ca. 12 prosent, vil være en større aksjonær.

Både i selskapet og blant analytikerne som følger Norwegian er det en avventende stemning med hensyn til hva næringsminister Cecilie Myrseth vil gjøre med aksjene. Ingen på utsiden av Næringsdepartementets lokaler i Kongens gate 8 i Oslo synes å vite det. Kanskje de på innsiden ikke helt vet ennå hva de vil gjøre heller?

Myrseth kan velge å bli sittende med alle de 11,5 prosentene.
Hun kan selge noen aksjer, men beholde en mindre post. Kanskje på mellom 5–8 prosent.
Hun kan selge seg helt ut ikke lenge etter omvekslingen til aksjer.
Hun kan selge dagens lån før det gjøres om til aksjer i mai 2025.
Tidligere næringsminister Iselin Nybø (V) varslet tilbake i juni 2021 at hun ville gjøre det siste; selge lånet før det ble gjort om til aksjer. Hennes etterfølger Jan Christian Vestre (Ap) tok imidlertid kortene tett opp mot brystet, og der holder også Myrseth dem.

Det siste alternativet, å selge lånet før omveksling til aksjer, virker minst sannsynlig nå. En næringsminister fra Ap ønsker trolig mer kontroll på hvem som kan bli storaksjonær enn hun kan ha hvis lånet selges.

Hvis det var aktuelt å selge selve lånet, så burde man, sett i etterkant, vel ha solgt lånet da aksjen gikk over 18 kroner i starten av april i år?

Les på E24+
Blir 2025 Oslos aksjeår?
Analytikere som følger Norwegian har alle lagt til grunn at hybridlånet vil bli innløst. Den utvanningen som 17 prosent flere aksjer enn i dag, til en godt under nåværende kurs innebærer, er altså alt priset inn.

Det mest spennende er hvis staten blir sittende på aksjene. Det blir interessant. Fredriksen har ikke sendt mange julekort til den norske regjeringen de siste 30 årene.

Men samtidig kan det kanskje skape litt politisk støy før valget. Hvorfor skal staten sitte som storaksjonær i helkommersielt flyselskap som man lett kan selge seg ut av?

Det er det verre å bli kvitt de 3,09 prosentene som staten nå også ufrivllig eier i ikke-børsnoterte SAS.

Hvis vi skal tippe, så er blir det at Myrseth vil ta imot aksjene, men raskt annonsere at eierskapet i Norwegian kun har forretningsmessige mål. At intensjonen blir å selge, men at det ikke nødvendigvis skjer før valget i september 2025.

Isteden for å sette seg helt på første rad med Fredriksen, tar hun i så fall en mer passiv posisjon litt bak ham. Men ikke lengre bak enn at Fredriksen kan få merke at mamma stat ennå en stund er med på reisen.
Fjellbris
02.01.2025 kl 10:48 1853

Kan du dele artikkelen, har ikke abb. på e24, på forhånd takk.
Ransen
02.01.2025 kl 10:43 1840

Næringsdepartementet har nok ingen hensikt å drive storbutikk på dette. Tenker at samtalene om tilbakekjøp også gjelder disse aksjene og at NAS bruker litt av formuen sin til å innfri disse med renter nå på vårparten. Ellers så er det tid for den vanlige stigningen på året og tirsdag får vi litt ekstra skyvekraft når trafikktallene kommer. Da novenber ble så bra som den ble tross kapasitetsøkningen i på en normalt dårlig måned så er forventningene store til desember og den nærmest doblingen av turister vi har sett i landet denne desemberen...
Fjellbris
02.01.2025 kl 10:25 1876

God start som forventet for NAS i det nye året, som vil forsterke seg etter trafikk tall desember som kommer 7. januar, og ikke minst etter Q4 pres.
Ransen
01.01.2025 kl 22:37 2217

Vi får se i mårra da…
Det var et par kloke hoder som takket pent for seg i NAS da den var for kjedelig og hoppet inn i RECSI.
Redigert 01.01.2025 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
01.01.2025 kl 21:40 2298

Rart da at kursen ikke ligger høyere etter novembertall hoppet den mot 11.8 og siden falt ned igjen. Få håpe på bedre kurser fremover.
Ransen
01.01.2025 kl 21:14 2347

Jeg kommer frem til EBIT på 2,377 million for 2024, hvilket er bedre enn toppåret 2023 (EBIT 2,232 million)
Vi må ta høyde for kontantkjøpet av viderøe i Q1-24 og kostnaden ved 700 nyansettelser i Q3-24. Videre så har det vært streiketrusler og en noe sviktende etterspørsel i Q1, men allerede da tok selskapet kostnadsgrep og gjorde et bedre Q2 enn konsensus. Forsinket levering av de nye flyene kan gi kortsiktig kostnadsøkning, men NAS har fått en god deal på å viderelease noen fly inntil videre.
Nå er vi spente på om kapasitetsutvidelsen i Q4 har gitt effekt, hvilket trafikktallene for oktober og november tyder på. Billettprisene er betydelig høyere nå enn samme tid i fjor hvilket jeg tror kommer av at SAS nå må bevise lønnsomhet ovenfor sine nye eiere. I følge Bjørn Kjos så er SAS den beste konkurrenten NAS kan ha.
Redigert 01.01.2025 kl 21:15 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
31.12.2024 kl 22:54 2724

E24
Norges største
naringslivsavis


Norwegian Air Shuttle


For tre år siden trengte flyselskapet
Norwegian finansiell hjelp for å
overleve. På den tiden var aksjen altfor
popular, og småsparere kastet seg over
aksjen på tross av at utsiktene var labre.


I dag har selskapet lite gjeld og god
inntjening.


Vi tror at de kommer til å vare mer
forsiktig med veksten til neste år, og det
kan bidra til bedre lønnsomhet. Det kan
godt vare at de passerer to milliarder
kroner i resultat før skatt. Det vil i så fall
vare det beste noe sinne.

Robert Næss Nordea fra E24. En av 4 aksjer han har mest tro på I 2025
Redigert 01.01.2025 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
31.12.2024 kl 18:32 2845

Forsøkte med over på chat gpt svar, ser at desember viser vel feil for vi har ikke hatt høy olje pris i desember iår vi har ikke vært over usd 75 på brent i desember i 2024 mener snittet i desember er rundt 73 eller under

Ransen kan ta en titt på det eller andre. Så har man litt peiling på hva man har i vente?

Ellers viser lavpris kalender ganske høye priser. Jeg vet ikke hvordan prisene lå ann ifjor?
Redigert 31.12.2024 kl 18:59 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
31.12.2024 kl 18:28 2835

Month | 2023 Price (USD/bbl) | 2024 Price (USD/bbl) | Difference (%) |
|-------------|----------------------|----------------------|----------------|
| October | 89.08 | 73.97 | -16.67% |
| November | 81.35 | 72.29 | -11.14% |
| December | 75.72 | 77.67 | +2.58% |
nad.oslo
31.12.2024 kl 18:25 2835

Month | 2023 Price (USD/bbl) | 2024 Price (USD/bbl) |
|-------------|----------------------|----------------------|
| October | 89.08 | 73.97 |
| November | 81.35 | 72.29 |
| December | 75.72 | 72.29 |
nad.oslo
31.12.2024 kl 18:18 2837

In 2023, the average value of the USD Index was around **105.5*
For 2024, the forecasted average value is approximately **107.25
This indicates an average increase of about **1.75 points** or roughly **1.65%** compared to 2023

**October 2024**: The Dollar Index increased by **3.6%** compared to October 2023
**November 2024**: The Dollar Index increased by **4.2%** compared to November 2023

**December 2024**: The Dollar Index increased by **6.4%** compared to December 2023
Redigert 31.12.2024 kl 18:22 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
31.12.2024 kl 13:20 3043

I don't make predictions, only assessments, but if the numbers are great I would expect some degree of hype towards q4, and also a general increase in volume regardless of this come new year.

Whether that will compensate for Sundt's ongoing exit and the influence of short however, anyone speaking with absolute certainty in this particular case is for certain, either a fool or attempting to treat you as one.
Redigert 31.12.2024 kl 13:35 Du må logge inn for å svare
Ransen
31.12.2024 kl 12:11 2978

Ticket: NAS

Dagens kurs: 11,00
Motstand: 13,5 – 14,5 – 15,3
Støtte: 12,2 – 11,9 – 11,5 – 10,6
Lang EMA200: 13,40
Kort ema200: 12,77
52 Weekly range: 7,69 – 18.40
1 års utvikling: 9,6%
Teknisk kursmål: 22
Ransen
31.12.2024 kl 11:55 2978

Look at the history, look at the balance sheet and hear what management says about the state of the company.
Tony83
31.12.2024 kl 11:49 2964

and if these (for December) will be RECORD traffic numbers? still no change or even decline?
KanonBra5
31.12.2024 kl 09:35 3073

Og glem nå heller ikke at dette er et selskap som snart får nesten 500 millioner kroner igjen fra staten i en vunnet rettssak!!! Men en ting er sikkert og beroligende. Rettferdigheten seirer alltid til slutt😉

Godt Nytt År🎇✈️🇳🇴 (2025 blir det MEGA comeback📈🍾)
Ransen
31.12.2024 kl 09:03 3105

En ting er å tape penger på restruktureringen der eksisterende aksjonærer blir nullet, men å tape penger i et selskap som har milliardresultater, mer cash på bok enn børsverdien og som vokser og tar markedsandeler "all the way" og der aksjen svinger med store utslag, da bør en vurdere sin kunnskap og heller putte pengene i banken. Det skal ikke være mulig. (Warren Buffet)
Redigert 31.12.2024 kl 09:04 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
31.12.2024 kl 07:54 3162

Regner med alle som garanterer bratt oppgang de neste månedene, til 14-15 eller omså 18, eller blir det oppkjøp og 32 kanskje Hail Santa, selv blir å kjøpe på samtlige nivåer hele veien opp?

Kan godt hende denne skal opp, fundamentet står støtt det peker dit, men Sundt selger fortsatt, forventningene til q4 er moderate, Nas i 2024 har hittil levert under Konsensus selv med et knallsterkt Widerøe involvert, folk har tapt mye penger her så tilliten er svak og fordi krona sliter når oljeprisen synker så drar ikke Nas samme nytten av den fordelen heller, som mange andre gjør, også er aksjen fortsatt heftig shortet.

Jeg er optimist, men takk som byr per nå ligger kursen mellom 10,8-11,4, har gått sidelengs på disse nivåene i mange måneder nå og selv om trafikktallene blir helt supre, så har vi sett mange ganger at kurshopp korrigeres ned igjen rimelig kjapt så det medfører stor risk å innbille seg at eventuell oppgang vil oppføre seg annerledes nå, enn tidligere.

Det er enn så lenge null utbytte i denne aksjen og selv når utbyttene kommer, finnes det bedre alternativer enn Nas, så dette bør ses på primært som et handelsobjekt og for handel er regelen den samme her som alle andre steder: Selg høyt, kjøp lavt.

Jeg kan garantere at de som hausser hardest her, har gjort nettopp det eventuelt så lot de seg rive med og ligger med høy inngang, avhengige av andre for å begrense eget tap.

Ha realistiske forventninger, følg kursen, balanser det positive med det negative i den forstand, og husk at absolutt alle har samme mål som deg, nemlig å tjene penger.

Lykke til og Godt Nyttår! 🎉🍻🥳
Ransen
31.12.2024 kl 06:56 3200

De som virkelig kan dette er våre bjellesauer. Nå skal vi lytte til dem når de sier at man skal holde seg unna selskaper som har mye gjeld, svak egenkapital og trenger penger i en eller annen form. Følg med på hva RECSI aksjonærene vil sitte igjen med når børsen åpner om et par dager, og det er mange av dem.
NAS har ubehagelig mye penger på bok, de vil så gjerne betale utbytte til aksjonærene sine så snart det lar seg gjøre. Det er etablert et utbyttefond som samler opp inntil de får tilgang til dette.
NAS Tjener 2 milliarder + i året, de kjøper opp selskaper og har økte kostnader i alle ledd. Likevel er kassa fylt opp med nesten 2 milliarder dette året.
NAS har en sterk markedsposisjon i et market hvor det er komplisert å operere. Derfor er det mindre konkurranse her enn syd i europa.
NAS har en ledelse bestående av blant andre en tidl sentralbanksjef og en som er viden kjent for å snu selskaper til lønnsomhet. De styrer selskapet med stålgrep, også i krevende tider.
Der hvor andre taper penger så tjener NAS penger.
Ekspertene mener at 2025 blir et drømmeår for NAS, spesielt fra Widerøeeffekten, men også fra SPENN/Strawberryavtalen og ikke minst at resesjonen i reiselivet som aldri kom nå viser en enda større kjøpekraft og reiselyst enn noen gang.
Godt Nyttår alle, det er ingen ting som tyder på at vi ikke topper kurs på kr 18,45 ila 2025. Summen av aksjonærer som investerer i gode selskaper sammen med John Fredriksen og positive algoritmer vil sende aksjen opp i stor fart.
Fjellbris
31.12.2024 kl 00:06 3166

Jeg tror ikke Sundt er ferdig solgt. Men, NAS oppturen kan godt starte i i det små allerede 2. januar da alle som solgte pga skattefordel før nyttår, da gjerne skal inn igjen før trafikk tall desember kommer 7. januar. De tror jeg blir god og derigjennom høyt volum igjen i NAS som gjør at Sundt får solgt det han skal innen medio januar, og da i god tid før Q4 tallene kommer. Til påsken neste år tror jeg vi ser NAS i kurs 14-15 igjen.
Tony83
30.12.2024 kl 22:45 3204

Do you think the rise will start already on 02.01, like it was last year? Has Sundt finished selling his shares?
Ransen
30.12.2024 kl 21:55 3122

Tror NAS tar en stor del av denne trafikken. GK har åpenbart sett behovet da han satte inn 9 ekstra fly (28%)denne vintersesongen.60% av billettene var solgt allerede ved Q3 presentasjonen.
Han sier videre at vinteren og til langt inn i 2025 ser bra ut og billettprisene gode.
Økte kostnader kompenseres med mitigerende tiltak og økte billettpriser. De som reiser mye har fått økt kjøpekraft.