NAS - 7 analyst average says the stock should be 14,61 NOK!

MC Axel
NAS 16.08.2024 kl 19:55 286943

It is the analyst's consensus or general agreement that the NAS share's value should be 14,61 NOK on average. This is based on seven analyses, which means the stock will need to rise more than 40% to realize this target

Analysts' Consensus

Number of Analysts 7

Last Close Price 10.30NOK

Average target price 14.61NOK

Spread / Average Target +41.82%

https://www.marketscreener.com/quote/stock/NORWEGIAN-AIR-SHUTTLE-ASA-1413204/news/Norwegian-Air-Shuttle-Notification-of-Major-Holdings-47669263/
Redigert 16.08.2024 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
HALLOA
I går kl 10:01 2328

Kan umulig være Sundt som styrer ned kursen.
Det er vel lettskremte fattige studenter, og andre småtasser som oss.
Hovedaksjonær plukker opp smulene - han tenker kun utbytte frem i tid.
Ikke selg - kun kjøp- så går dette opp.
Fjellbris
I går kl 09:51 2307

Hvordan forklarer du da at Sundt i går solgte 400.000 aksjer?
Dum går men ikke i dag?
Redigert i går kl 09:52 Du må logge inn for å svare
Ransen
I går kl 09:48 2322

Sundt kjøpte 1 mill aksjer til kurs 9,88 i oktober mens andre galninger lempet ut for harde livet grunnet Boeingproblemene.

De som kjøper aksjen nå ser mot sommersesongen som kommer til å bli veldig bra med tanke på været så langt i vinter.
Folk skal bruke mer penger på ferie enn noen gang, noe som reiseselskapene nå bekrefter.
Redigert i går kl 09:52 Du må logge inn for å svare
kokkohill
I går kl 09:24 2354

Tror ikke Sundt er dum og selger på dårlige dager uten annen agenda ligger bak. Eierandelen er under shorten så kanskje Sundt har interessen liggende der og snarere har planer om å øke sin beholdning ?
Ransen
I går kl 09:01 2367

Ca 2/3 av de gjenstående aksjene til Sundt er kjøpt i markedet til langt over emisjonskurs, så derfor kan de holde igjen.
Altså, vi snakker:
Rekordår for WF.
Ekstrem kontantbeholdning.
Gode resultater.
Godt brand.
Nr 5 i europa på punklighet
Nr 1 i verden på plan for fossilfritt drivstoff
De prøver på snarlig utbytte.
Nesten full uttelling på kapasitetsøkning vinter, dette er nye ruter som må innkjøres. Enhetskostnadene er kraftig redusert.
DNB ser Norwegian som vinner i 2025 da alle andre flyselskap har hatt fin stigning gjennom siste halvdel av 2024.

Men oslo børs er som den er, blir nok RECSI som igjen blir dagens vinner. Det er slike selskap folk vil ha i porteføljen.
Redigert i går kl 09:02 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
I går kl 07:46 2494

Da er vi enige, tror også han selger over kr 11, men ikke nødvendigvis at han som du skrev bla. 3. jan venter til langt høyere kurs. Jeg tror og håper han kvitter seg med alt han skal selge over kr 11 asap/i løpet av januar så re prisingen NAS kan starte.
………
Ransen
03.01.2025 kl 21:57
3124
En god del av aksjene som Sundt har igjen er kjøpt i markedet etter emisjonen til langt høyere pris enn 6,25(emi)
Det er grunn til å tro at de venter til både pris og volum tar seg opp, slik som i fjor da 13, 5 millioner aksjer gikk til kurs på 18 kroner uten at aksjen reagerte…
Ransen
I går kl 07:37 2499

Sundt selger og skal helt ut, men ikke under 11 kroner. Han trader aksjen når den er billig. Salg under kr11 tar småsparerne seg av . I går lå det store kjøpordrer utover hele dagen.
Sundt selger ikke for at selskapet er dårlig, men på grunn av interessekonflikter med Strawberry/Spenn. Stordalen og Karlsen kan skape en historisk suksess med dette, noe som vi merker med skittkasting fra andre hotelleiere.
Edgar A
I går kl 04:58 2607

Det vet kanskje definisjonen på å sitte long?

Feilinvestering😂
Fjellbris
I går kl 00:05 2686

Ransen / NAD. Oslo - da kan vi legge denne død en gang for alle, som jeg har skrevet og trodd lenge, Sundt fortsetter nedsalget, nå med 400.000 nye aksjer. Igjen, håper han er ferdig solgt i løpet av januar, når han er det starter re prisingen av NAS. Intill det er det slik jeg ser det bare å kjøpe det man kan, og sitte Long til utbyttene kommer høst 2026 sammen med JF.
……
Flodhest82
I går kl 23:47
30
Sundt solgte 400 000 aksjer på dagens liste
Redigert i går kl 00:06 Du må logge inn for å svare
Flodhest82
07.01.2025 kl 23:47 2715

Sundt solgte 400 000 aksjer på dagens liste
Tony83
07.01.2025 kl 21:03 2918

How deep can the share plunge on this good news? Where would be the first downward resistance?
Redigert 07.01.2025 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
07.01.2025 kl 17:16 3136

Godt skrevet Laser og helt enig, inkl. som du skriver kjøpsmulighet nå der jeg også som jeg lenge har skrevet akkumulerer det jeg kan her nede, og skal ha så mange aksjer som mulig når utbyttene kommer f.o.m. (senest) høst 2026. Et selskap som tjener over 2 milliarder i året, har allerede satt av 800 mill i utbytte ex 2024, 13 milliarder på bok selger man ikke på 10 tallet der kontant beholdning forsvarer kurs kr 12, da kjøper man og sitter rolig og venter på utbyttene som kommer om 1,5 år. Akkurat som JF gjør.
Redigert 07.01.2025 kl 17:18 Du må logge inn for å svare
golf`ern
07.01.2025 kl 16:58 3164

Edgar A skrev Javel akkurat
Så da er det bare for "ekspertene" her inne og hausse frem mot neste trafikk-rapport/Q....
Alt blir nok mye bedre da....
Strategi
07.01.2025 kl 15:14 3115

Norwegian handles nå langt under egen kontantbeholdning.
Burde absolutt motivere til kjøp.
Når det gjelder Sundt familien, tviler jeg sterkt på at de selger på dette nivået.
laser
07.01.2025 kl 12:50 1896

Interessant å observere hvor ulik eierskapsstrategi de to tidligere største eierene har.
Sundt virker transaksjonsorientert - mens Fredriksen fokuserer langsiktig.
Oppskriften her er til forveksling lik Mowi - kapitalisere et selskap, komme inn til lav verdi, bemanne det med solid kompetanse og hente ut utbytte så tidlig det er mulig og så mye som er mulig. Opptrer det pengebehov er han første til å stille opp og styrker gjerne sin posisjon, men styrker sjelden sin posisjon gjennom småkjøp eller støtte kjøp. Management må bevise at de klarer seg selv. Sterke balanser sikrer gode låne og kjøpsbetingelser.
Sundt opererer i dag som en støtte for hedgefondene som shorter. Viser aksjen styrke, selger Sundt. Derfor er det lett match for shortfondene å holde kursen nede. Småsparerne selger i frustrasjon for de er gjerne transaksjonsorientert. Sundt kunne ha solgt sine aksjer gjennom blokk salg. Det gjør de ikke. Det må være en bevisst handling. Jeg skal ikke spekulere i hva som ligger til grunn for dette. Det som imidlertid er klart er at 2024 blir et usedvanlig godt år for Norwegian. De har tatt kostnadene med oppbemanning av 700 ansatte, de har sikret en to årig lønnsavtale med fredsplikt, Widerøe skaper verdier, Boeing avtalen står seg og nye fly begynner å komme inn i 2025 som reduserer wet-lease kostnadene, omstillingen til ferre baser i Norge og flere i utlandet slik gamle Norwegian holdt kostnadene nede er godt igang, de har tatt første stikk i rettssaken mot staten og selskapet har i to år (2022 og 2023)avsatt betydelige summer til utbytte for aksjonærene og kommer også til å gjøre det for regnskapsåret 2024. 2025 blir året der Spenn kan påvirke kabinfaktoren og billettprisene. Rentejustering og lønnsoppgjør, kombinert med en strevsom vinter, kan friste til flyreise selv for den mest nasjonalromantiske. Veksten i destinasjoner og aktive fly for vintersesongen er sterk, jeg tror ikke de er mindre ambisiøs for sommer sesjonen dersom de får nok fly.
Oppsummert akkumulerer jeg for senere å kunne høste utbytter når de kommer. Når utbyttene kommer, vil også aksjen bli vurdert mer attraktivt og med det bli løftet av de transaksjonsorientert. De vil se gapet i forhold til peers i Europa og USA. Derfor ser jeg på det som skjer nå som støy, og benytter kjøpsmuligheten til å akkumulere.
SenorLopez
07.01.2025 kl 12:09 1980

Jeg spurte ikke hvor mye du kan om Nas, men det er greit vi lar det ligge, du har sagt mer enn nok jeg skjønner opplegget 😉
Strategi
07.01.2025 kl 11:43 2019

Jeg tror jeg forstår det meste rundt Norwegian Group.
Mer enn de fleste med god margin vil jeg tro.
Så ikke tenk på meg.
Fjellbris
07.01.2025 kl 11:07 2088

Takk for det, tror det blir mye å juble for fremover både i 2025 og 2026 som NAS aksjonær😀
Fjellbris
07.01.2025 kl 11:05 2069

Ok/takk for info👍 Vi får se om det vedvarer videre igjennom januar/vinteren, jeg tviler men ikke noe er bedre enn at Sundt tar til fornuft og ønsker tjene mer penger på sine siste 2,22% eierskap i NAS. FOMO har vel også streifet han😉
SenorLopez
07.01.2025 kl 10:41 2105

Den viste oppgang på noen områder, nedgang på andre. Tvetydig, noe positivt og noe negativt. Rart å måtte forklare i grunn, jeg siterte jo hele greia alt står der liksom.

Du unngår fortsatt spørsmålet, var det også vanskelig å forstå? 😘
SenorLopez
07.01.2025 kl 10:30 2125

Vi er ganske enige der, men jeg er ikke langsiktig har faktisk stått her lengre enn jeg ønsket allerede, med noen av postene mine (selger svært sjeldent med tap og det blir nok neppe nødvendig her), så da prioriterer man litt annerledes 😂

Har utbytteposter også, men foretrekker selskap som gir kvartalsvis. Men for all del, om Nas gjør som planlagt i den forstand så blir ihvertfall første utbetaling svært så saftig, og innen da ligger nok kursen høyere også så ja, double whammy.

Håper det blir jubel på deg om ett års tid! 🍻
Strategi
07.01.2025 kl 10:26 2137

Hva du velger å gjøre er helt uinteressant for meg og sikkert for mange andre.
Det er det fundamentale som teller, at selskapet i tillegg flyter over av cash og er svært solid gjør ingen ting.
RE: reaksjonen like tvetydig som rapporten.
hva var tvetydig i rapporten?
Sett i forhold til i fjor er selskapet nå i en helt annen liga.
På vårparten i fjor åpnet Norwegians en rekke ruter, disse er trimmet inn over året 2024 og vi har en enda bedre forutsigbarhet i år.
"Learning by doing".
Mitt tips er at utbytte året 2025 blir et meget solid år for gruppen om ikke Norwegian Group blir kjøpt opp.
Det er nok flere selskaper som ser på selskapet som meget interessant.
Redigert 07.01.2025 kl 10:39 Du må logge inn for å svare
nad.oslo
07.01.2025 kl 10:20 2148

9. SUNDT AS
-

Endring i %
-
Aksjebeholdning
21 353 508
Eierandel
2,22%
All data
Siste 30d

Pr.6.1
Fjellbris
07.01.2025 kl 10:17 2128

Vi kommer nok til å ligge rundt kr 11 til Sundt er ferdig solgt, som jeg også har skrevet lenge. Forhåpentligvis er Sundt ferdig solgt i løpet av januar, og da kan re prisingen av NAS starte. Enig med deg at kr 14 skal vi være godt fornøyd med i år og er også mitt 1. target i år.
Men, om staten ikke anker og NAS får 500 mill på konto inkl. renter mm, kan vi fort gå høyere. Jeg er uansett langsiktig og skal få med meg utbyttene f.o.m. høst 2026, og innenden tid tror jeg også kurs uansett vil gå langt over kr 14, trolig også igjen over kr 20,-.
Risk&reward i NAS fra dagens nivå anser jeg som god, ikke minst også mtp utbyttene f.o.m. 2026.
Redigert 07.01.2025 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
07.01.2025 kl 10:08 2169

Og alt dette til tross, man kan repetere fundamentet til det kjedsommelige og godt bortenfor noe trådene tilknyttet Nas forlengst har bevist og vel så det, kursen går aldri høyere enn dit folk mener det er forsvarlig å satse.

Og i den forstand unngikk du spørsmålet, jeg tolker det som et svar at enten sitter du selv trygt med lav inngang og forventer at andre skal ta en risk du selv neppe ville tatt og løfte prisen for deg eller så sitter du med høy inngang og håper å berges. Folk som er langtids og jakter utbytte, er ikke like opptatte av den daglige kursutviklingen som dere her inne så uansett scenario så er du nok på selgeren.

Forventer ingen gjentakelse av fjoråret, med mindre knalltall så klart, håper jeg tar feil men jeg tror man opererer tryggest med moderate forventninger i denne.

Kjøp lavt, selg høyt, følg kursutviklingen og nissen har dratt hjem så ikke forvent stort derfra. Det er fortsatt min vurdering ihvertfall.
Redigert 07.01.2025 kl 10:21 Du må logge inn for å svare
Strategi
07.01.2025 kl 09:45 2246

Det vi ser er ;
400 mill. kan tilfalle Norwegian Group om kort tid- ingen anke fra staten så langt.
Trafikktall desember var bra, noe dårlig vær.
Vi forventer et sterkt årsresultat, Geir Karlsen virker fornøyd.
selskapet bygges videre mot ytterligere dominans Norden og vekst i Europa.
Det blir ikke uroligheter i forbindelse med lønnsoppgjør i 2025 den er allerede forhandlet og er låst mot økte lønninger.
Vi vet også at markedet for flyreiser vokser og at kundene er villige til å bruke mer på ferie.
Redigert 07.01.2025 kl 09:59 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
07.01.2025 kl 09:00 2446

Så du er villig til å kjøpe selv da regner jeg med, på langt høyere nivåer enn dette? Hvor går grensa di? Hva er forsvarlig inngang for ditt vedkommende? 😉

Markedet virker forøvrig delt akkurat nå, reaksjonen like tvetydig som rapporten. Antar det blir sidelengs en stund til, at den uansett utslag korrigeres tilbake omtrentlig hit. Endelig dom mot staten kan nok gi en boost, så får vi håpe de moderate forventningene til q4 gjøres til skamme men selv da har jeg nøkterne mål.

12-13 virker trygt ellers hadde jeg flyttet pengene et annet sted, men blir sjeleglad hvis denne krysser fjorten i år og jeg kjøper fortsatt ikke høyere enn 11,25 og akkurat nå, de neste ukene, aller helst på titallet takk som byr 🤙
Redigert 07.01.2025 kl 09:21 Du må logge inn for å svare
Fjellbris
07.01.2025 kl 08:59 2394

Nå har det vel ikke kommet aksjonær liste etter nyttår? Siste kom i romjulen 30. des. som nevnt et par ganger tidligere der Sundt solgte 234.000.
Redigert 07.01.2025 kl 09:00 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
07.01.2025 kl 08:58 2367

Godt håndtverk av Karlsen. Taktikkeri på høyt nivå. Eksploderer om 2 mnd.
Strategi
07.01.2025 kl 08:36 2537

Norwegian leverer helt etter boka.
Ser man på kursen på samme tid i fjor så lå kursen i omtrent samme område.
Nedsalget fra Sundt familien har selvsagt hatt en sterk påvirkning når det gjelder å holde kursen tilbake.
Når kursen starter å gå vil dette eskalere kraftig oppover kursmessig.
Fjellbris
07.01.2025 kl 08:28 2592

Meget gode trafikk tall for desember, med kraftig økning fra i fjor i en måned med mange værmessige utfordringer👍😀 Til og med positiv omtale og flott sak her på HO:

Flere reiste med Norwegian:
Norwegian-konsernet fraktet 1,8 millioner passasjerer i desember, opplyses det i en børsmelding.
Det var fordelt på 1,5 millioner Norwegian-passasjerer og 293.000 Widerøe-passasjerer, og tilsvarende en oppgang på henholdsvis 13 og 12 prosent.
For Norwegian vokste den totale passasjertrafikken (RPK) 22 prosent til 2.049 millioner setekilometer, mens tilsvarende tall for Widerøe var 111 millioner setekilometer, tilsvarende en oppgang på 6 prosent.
Den totale kapasiteten (ASK) for Norwegian ble styrket 24 prosent til 2.491 millioner setekilometer, mens den for Widerøe steg 2 prosent til 152 millioner setekilometer.
Kabinfaktoren til Norwegian var ned 1,4 prosentpoeng til 82,2 prosent, mens den for Widerøe steg2,6 prosentpoeng til 73,3 prosent.
– Vi er fornøyde med en solid desember som avslutningen på et spennende Norwegian-år. 2024 startet med det vellykkede oppkjøpet av Widerøe og fortsatte med kraftig kapasitetsvekst og mange spennende nye ruter gjennom året, sier Norwegian-sjef Geir Karlsen.
Redigert 07.01.2025 kl 08:32 Du må logge inn for å svare
SenorLopez
07.01.2025 kl 08:21 2650

Noe positivt noe negativt, helt greit forholdene tatt i betraktning men det spørs hvordan markedet reagerer:

07.01.2025 08:07:14

NAS: RPK +22% I DESEMBER, ASK +24%, YIELD 0,87 KRONER
Oslo (Infront TDN Direkt): Norwegian Air Shuttle hadde en oppgang i passasjertrafikken (RPK) på 22 prosent i desember 2024, sammenlignet med samme periode året før.

Det opplyses i en melding fra selskapet tirsdag.

Kapasiteten (ASK) var opp 24 prosent i perioden, sammenlignet med året før. Kabinfaktoren var på 82,2 prosent, ned 1,4 prosentpoeng på årsbasis.

Yield estimeres til 0,87 kroner i måneden, ned 3 prosent på årsbasis. Enhetsinntekten estimeres til 0,72 kroner, ned 5 prosent på årsbasis.

Norwegian fraktet 1.476.256 passasjerer i perioden, opp 13 prosent på årsbasis.

Widerøe hadde en oppgang i passasjertrafikken (RPK) på 6 prosent i desember 2024, sammenlignet med samme periode året før. Kapasiteten (ASK) hadde en oppgang på 2 prosent i perioden, sammenlignet med året før. Kabinfaktoren var på 73,3 prosent, opp 2,6 prosentpoeng på årsbasis.
Null
07.01.2025 kl 08:11 2742

i dag kl. 08:00 ∙ Oslo Børs
In December, Norwegian had 1,476,256 passengers, while Widerøe had 293,257
passengers, totalling 1,769,513 for the group. Capacity for Norwegian was up 24
percent, while the load factor was somewhat down from last year. During the
year, over 26.4 million passengers travelled with Norwegian and Widerøe.

"We are pleased to close out the year with a solid December performance for the
group. We kicked off 2024 with the very successful acquisition of Widerøe and
continued with significant capacity growth throughout the year by adding new
routes and destinations. I am proud that Norwegian has managed to attract over 2
million new passengers during 2024, demonstrating the continuous improvement and
relevance in our product. Over ten percent customer growth for both Norwegian
and Widerøe is substantial, and I want to thank all my colleagues for their
great work in achieving this," said Geir Karlsen, CEO of Norwegian.

Norwegian's capacity (ASK) was 2,491 million seat kilometres, up 24 percent from
last year. Actual passenger traffic (RPK) was 2,049 million seat kilometres,
increasing 22 percent from December 2023. The load factor was 82.2 percent, down
1.4 percentage points from the same period last year. Unit revenue was somewhat
down compared to last year, predominately due to the 10 percent increase in
sector length. Norwegian operated an average of 73 aircraft during December.

An operationally challenging month

December had several operational challenges for Norwegian, mainly due to weather
and operational issues at airports throughout Europe and the Nordics. The
regularity, meaning share of scheduled flights taking place, was 98.8 percent,
down 0.7 percentage points. Punctuality, meaning share of flights departing
within 15 minutes of scheduled time, saw a small increase of 0.3 percentage
points, and ended at 70.7 percent.

"Operationally December has, to a large extent due to winter weather conditions,
been a challenging month. We will continue to work hard to make sure our
customers get to their destinations on time. While our punctuality performance
this year could be better, I am pleased that Norwegian is once again named among
the top five most punctual airlines in Europe in 2024," said Geir Karlsen.

In December, the Oslo District Court ruled fully in Norwegian's favour, stating
that Norwegian was not obliged to fulfil its EU ETS obligations during the
reconstruction in 2020. In addition, the court ruled that the penalty of an
amount close to NOK 400 million was unlawful and that Norwegian is entitled to a
full refund of this penalty plus interest. The court ruling is not yet final.

For Widerøe, the capacity (ASK) in December was 152 million seat kilometres, up
2 percent from last year. The actual passenger traffic (RPK) was 111 million
seat kilometres, while the load factor was 73.3 percent, up 2.6 percentage
points from December last year. Widerøe set a new record in 2024 for the number
of passengers flown at 3.8 million passengers.
stoplosss
07.01.2025 kl 01:09 2996

Hvis rettskraftig dom var 20 desember, starter tellingen fra 21 desember, stopper under rettsferie fra julaften til 3 jan - 30 Januar vil ankefristen utløpe :-)
stoplosss
07.01.2025 kl 00:32 2964

I’ve flown all variants of the 737 – CL, NG, and MAX over the last 20 years, and I can confidently say there’s nothing wrong with the B738 (B737-800 NG). The NG series evolved from the Classic, with design roots dating back to the 1960s NASA style engineering: "If it works, don’t mess with it."

The 737 MAX introduced significant system changes, and it’s clear there were certification shortcuts—rushed & faulty design errors, minimal pilot conversion training, and less testing—driven by competition with Airbus NEO. That rush caused major MAX issues and disastrous accidents due to faulty design changes easy to rectify. The B737-800 NG, however, remains a proven workhorse, with over 5000 planes flying daily. While the MAX had serious problems, it’s being addressed through tighter scrutiny and quality controls, hence slow delivery rates forcing airlines to cut growth. Airbus also faces issues with NEO engines; Wizz Air reports grounding up to 20% of their fleet until 2026, just one example keeping seat supply tighter in 2025.

Regarding the recent South Korea accident, I won’t speculate on the exact cause, but it wasn’t a MAX. Such incidents are complex, often following the “Swiss cheese model” where multiple factors align. My gut feeling is both engines failed to deliver required thrust at some point in low altitude after the go-around due to multiple bird strikes. Whether due to bird strikes leading to both engines shutting down, one after the other, or stress and fatigue-driven human errors, such as shutting down the remaining engine (has happened before), I can’t speculate. But I know this: when you have time, you don’t land gear-up and flaps-up with tons of fuel. I know they know. They performed a controlled emergency crash landing shortly after declaring mayday, meaning they had no time to troubleshoot and configure for landing.

As for NAS, I think it’s well-positioned for 2025/26. Despite USD increasing costs, their EUR/DKK revenue offsets this to some degree. Strong USD costs will likely be managed through ticket pricing and cost efficiency. With minimal expansion planned, no costly crew training or route investments, but well-established routes and tight supply, yields should improve significantly. Cost-effective synergies from the WF acquisition or cost-saving programs could become a reality as well. IATA recently forecast better yields in 2025 due to supply constraints, hence other airline stocks are up. Risks remain, such as macroeconomic downturns and fuel price/USD increases, but I’ve built a solid position and stay optimistic. Short-term noise like sudden price drops or shorting&sundt sales will fade if multiple positive news and higher guidings start flowing around brokers’ calculators.

This takes time. Time beats everything—if you have it. I wish the pilots in South Korea had more of it.
SenorLopez
06.01.2025 kl 23:32 3021

At jeg fikk hentet nok en inngang på titallet i dag, gjør meg skeptisk til vedvarende oppgang. Det varsler manglende tillit så selv om tallene blir veldig gode i morgen og kursen går til værs, så tror jeg forsiktigheten setter inn rimelig kjapt, og at den i beste fall korrigeres ned igjen og stabiliserer seg litt høyere på ellevetallet.

Så lenge Sundt selger og andre storaktører primært handler, defensivt dessuten, og skepsisen fortsatt hersker, så finnes det ikke godvilje nok på kjøpssiden til å gjenskape fjorårets kurshopp den optimismen som drev oss opp da, glimrer ihvertfall hittil med sitt fravær.

Håper uansett tallene blir bedre enn forventet, har valgt å sikre meg i motsatt tilfelle men tror selv da at mine høyeste innhopp på tolvtallet vil gi god avkastning før Mai, og ønsker dere lykke til i morgen! 🍻
Redigert 07.01.2025 kl 00:16 Du må logge inn for å svare
KanonBra5
06.01.2025 kl 18:17 3267

Meget bra oppgang i USA i dag for flyaksjer📈✈️

https://www.investing.com/indices/dj-airlines
Stepping
06.01.2025 kl 15:23 3467

Jeg spør om noen vet hvilke ankefrist som gjelder på de 400 mill, med mindre du skal svare på det så anbefaler jeg deg å prate med noen andre .
Kåre Grønn
06.01.2025 kl 15:19 3477

Spurte ikke jeg deg først? Er det ikke normalt å svare?
Kåre Grønn
06.01.2025 kl 15:04 3484

Hvorfor tar du opp det? Ønsker du aksjen ned? Tenker du 11 er for høyt?
Stepping
06.01.2025 kl 14:37 3516

Noen som vet når ankefristen er?
Fjellbris
06.01.2025 kl 14:03 3571

Kronekursen styrket seg umiddelbart:
Trump varsler mindre toll-økning
Det blir likevel ikke massivt høyere toll på all import. Nå peker Donald Trump kun på «kritisk import».

https://www.finansavisen.no/makro/2025/01/06/8226238/trump-varsler-mindre-toll-okning
Redigert 06.01.2025 kl 14:03 Du må logge inn for å svare