Erna er Global World Leader

Slettet bruker
02.12.2018 kl 19:04 1473

Hun fikk pris i Sør-Afrika.
Redigert 19.01.2021 kl 22:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2018 kl 12:17 1386

Hun er en forræder som signerer denne immigrasjons avtalen . FN sin Global Compant on Migration er en katastrofe for Europa . Den vil hun signere uten at folk er informert, uten at det er diskutert .
Den såkalte Global Compact For Safe, Orderly And Regular Migration skal behandles og underskrives av FN 10. desember 2018. Det er et omfattende dokument som det nesten ikke har vært debatt om. Politisk er det svært vidtrekkende, og det har gått opp for stadig flere regjeringer.
3. desember er status at det i hvert fall er 12 stater i EU som ikke vil underskrive.

Dette skriver Steigan.no om saken
Østerrike, som for tida har det roterende presidentskapet i EU, sier at dokumentet blander sammen asylsøkere som har legitime krav på beskyttelse og økonomiske immigranter. Dokumentet er foreløpig forkastet av Australia, Israel, Polen, Bulgaria, Tsjekkia, Ungarn, Østerrike, Slovakia, USA, Sveits, Italia og sannsynligvis også Nederland, Belgia og Kroatia. Det er også sterk opposisjon mot avtalen i Tyskland, Frankrike og Danmark.
-------------------------------------------------
Så hva pokker er det denne Erna Solberg holder på med , jeg bare spør
Redigert 03.12.2018 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2018 kl 12:21 1382

Les her hva gammelkommunisten Pål Steigan skriver om Erna sin gjøren
Døm selv dere.
Er hun en forræder som higer etter en internasjonal stilling, eller jobber hun får vårt lands ve og vel .
Jeg mener hun er en landsforræder

https://steigan.no/2018/12/stadig-flere-land-nekter-a-underskrive-fns-migrasjonsavtale-hva-med-norge/
Slettet bruker
03.12.2018 kl 12:24 1373

Dette er ikke diskutert i Norge. Dette står ikke det norske folk bak. Acer var også ren svindel mot det norske folk. Nå er vi lei og forbannet.
Zorin
03.12.2018 kl 12:28 1367

Nå stemmer jeg ikke på NOEN av regjeringspartiene, men ærlig talt! Nå er det på tide at folk tar seg sammen! Quisling er et eksempel på en landsforæder! Erna er det ikke! Hun er en sabla flink politiker for Høyre som fører en høyre-politikk som jeg selv ikke har så mye til overs for. Men landsforæder? Skjerpings!
Redigert 03.12.2018 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
nordnes
03.12.2018 kl 14:02 1339

Det er alt annet enn greit, når Erna som landets statsminster signerer på noe som kan medføre at ytringsfriheten får snevrere rammer. Saken skulle vært forelagt Stortinget. Les hva redaktørforeningen skriver i link under;

https://journalisten.no/fn-migrasjon-norsk-redaktorforening/norsk-redaktorforning-om-fns-migrasjonserklaering-apenbart-problematisk/342452
Redigert 03.12.2018 kl 14:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.12.2018 kl 14:24 1324

Det er ikke jeg som var først ute med stemplet som landsforræder , det var det folk som sitter sentralt i avisredaksjoner og i 2 politiske parti i Norge . Både i SP og i FRP er det flere som sier hun er en landsforræder
Så du har en lang vei å gå om du skal ta alle disse
Jeg er temmelig uvesentlig med min kommentar , men du må stå tidlig opp om morran dersom du skal kunne avfeie hennes gjøren som landsforræderi og det at hun er en så god statsminister er i alle fall veldig langt unna sannheten
Redigert 03.12.2018 kl 14:34 Du må logge inn for å svare