Kursmål 50kr(12)

rosgun
ZAPTEC I går kl 20:13 510

På tide å handle snart?

Kjøpsanbefaling og kursmål på 50 kroner pr. aksje gjentas

https://www.finansavisen.no/teknologi/2023/12/20/8074174/abg-analytiker-ser-180-prosent-oppside-aksjen-er-klar-for-rekyl

Denne anbefalingen var FØR Polestar samarbeidet og den danske forhandleren i Europamarkedet!!!!

0,5 mrd i ordrereserve og 50% i ebitda😉

Nå kommet UK og Nederland også for fullt, mao er topp 3 landene Sverige, Norge og Danmark «små»….,dette blir knallbra faktisk og vil øke volum ytterligere i 2024….

Kurs 50-100 i 2024??

De har altså solgt mer enn de har på lager pr idag og har derned redusert lager til minimum….

Dette styrker likviditeten enormt fremover….

Launch Q4 til ny innovasjon.

1.1.2025 kommer nye regler som vil øke småbilsalget minst med 20%

200% økning i Nederland og 100% opp i UK.

Frankrike er nå godkjent for Zaptek…


Dette blir svært stort til tross for hard konkurranse….Fantastiske muligheter med å spre disse gjennom sine to nøkkelforhsndlere….

Ingen av konkurrentene har levert flere ladere enn zaptek i Europa første halvpr i 2024!!!!!

!!!!DE ER DERFOR NR 1 I EUROPA!!!!
Redigert i går kl 20:37 Du må logge inn for å svare
Blirnokrik???
I går kl 20:26 479

Tenk om bare halvparten skulle stemme.
rosgun
I går kl 20:40 447

ABG Sundal Collier er vel ikke akkurat den dårligste megleren i Norge. Anser de som den mest seriøse megleren, så vil jo heller tro at det er markedet som tar feil…..

Aldri undervurder design og gode samarbeidsprtnere, ei heller patentert og unik teknologi som slår konkurrentene unna på denne måten.

Zaptek har vært flinke på merkevarebygging og dette viser igjen at merverdien på dette er ubeskrivelig viktig både med tanke på inntjening og at «alle må bare ha det»
Redigert i går kl 20:48 Du må logge inn for å svare
CatchTrader
I går kl 21:08 374

Beklager, jeg må nok dra litt i festbremsen. Jeg tror ikke på stort mer her enn 10-15 prosent. Har en lyttepost igjen her, men tror elbil i Europa og Norden er et overvurdert marked - les litt, så ser dere at det store sorte hullet i Europa ikke blir friskmeldt med det første. Derfor tror jeg mer er priset inn i denne aksjen enn det mr analytiker håper på ;)
rosgun
I går kl 21:43 282

Husk at i backloggen er det ikke tatt med potensielt salg til den dansk europeiske forhandleren, ta også med at salget pr juli er høyere enn lageret…. og at elbilsalget er spådd å øke 20% etter 1.1.2025 i alle eu land…..

I Q4 vil nyheten angående solcelle løsning - lading og videresalg av strøm og hvor laderen vil kunne gi brukeren overskudd på «nedetid» ved egen bruk. Dette vil danne fremtidens ladesystem som i prinsipp minst vil bety grstis lading av alle zaptec lader eiere…

Konkurrentene beskrives av å ikke «henge med» på zaptecs teknologi race overhodet, og forstår knapt hva de skal stille opp med….

Zaptec er pr idag NR 1 hva gjelder salg og er klart markedsleder som kaprer stadig flere markedsandeler også i et for tiden «laber» marked… Hva som skjer når markedet igjen øker sier seg selv… At minst en dobling skjer her opp til 24-26 kr ila få dager er vel bare rett og rimelig med tanke på den mer enn doblede fortjenesten og ikke minst at de har og stadig øker i de største markedene som england, nederland og nå også har fått en knallstart i Frankrike.

Her er oversikten som bør få folk til å se potensialet:

https://www.ssb.no/201145/biler.utvalgte-land-sa-417

I topp sale countries for zaptek er det 1.200 000 biler( Sverige,Norge,Sveits, Danmark).

I England, Nederland og Frankrike , dvs der velsten i % er størst resten av 2024/25 er det totalt 70.000.000 biler….

Altså er dette «helt» borti hampen andre markeder……

Kanskje noen bør begynne å våkne litt mer og tenke at Zaptek har et patentert og den mest økonomiske laderen i hele Europa om ikke i hele verden…

Backloggen på 500 millioner er bare toppen av isfjellet og vil bare øke på mot 1.1.2025 da nye eu regler kommer:

« Fra og med 1. januar 2025 krever ny EU-regulering at det må settes opp hurtigladestasjoner for person- og varebiler hver 60 kilometer langs EUs viktigste transportkorridorer. Stasjonene må ha minst en lader som kan tilby 150 kilowatt, og samlet skal hver enkelt stasjon ha minst 400 kilowatt effekt.»
Redigert i går kl 21:55 Du må logge inn for å svare
rosgun
I går kl 21:59 254

I Q4 lanseres denne teknologien:

Kommunikasjonsbroen mellom bil og ladestasjon betyr at man i fremtiden kan mellomlagre strøm – vehicle-to-grid – ved at bilens batteri gir strøm til, for eksempel, huset.

Det er elbilutviklingen som avgjør hvilke biler som har Plug and Charge-teknologi. Og flere og flere elbilprodusenter oppdaterer nå programvaren til bilparken sin for å tilby Plug and Charge-lading.
———
Ser for meg at ikke særlig mange er klar over mulighetene som Zaptec gir brukerne sine fremover…. strømselskaper blir overflødige med denne løsningen, da Zaptec henter automatisk strøm hos nordpool på rimeligste tidspunkt…..

At denne overskuddstrøen også tilbys huseieren direkte er kjempesmart og vil garantert snu ting rimelig mye på hodet hos enkelte europeisle strømtilbudere bakoversveis,
Redigert i går kl 22:04 Du må logge inn for å svare