QEC - Dagsfersk ny artikkel med intervju av CEO Binnion (BULL)

Nayroun
QEC 04.01.2018 kl 22:20 3228

http://www.pipelinenews.ca/features/production/questerre-picks-up-oil-production-in-antler-area-east-of-redvers-1.23133947

P.N.: What are your future plans? What do you see for the future for Quebec?

Binnion: The market for Quebec is about a half a billion cubic feet per day. That’s the local market. We think we’ve got a project that will easily produce over a billion cubic feet per day, which would be 150,000; 250,000 barrels of oil equivalent, plus. We’re very bullish.


Dette med at Binnion sier at prosjektet deres kan lett få ut 150,000-250,000 boepd er helt sinnsykt med tanke på vår marketcap på stusselige 2,4mrd. Til sammenligning hadde AKER BP en samlet produksjon på 120,000 boepd i 2016 og deres marketcap er på 75 mrd i skrivente stund. Dette er hvorfor Questerre er en soleklar oppkjøpskandidat i tiden fremover. Spesielt etter reguleringene blir implementert og hvis de er gode for industrien.

Dere får alle ha lykke til. :)
Redigert 19.01.2021 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.01.2018 kl 22:35 3088

Takk og det samme - herlig å ha QEC i porteføljen nå! 8 års ventetid er snart over :-)
Reeinvest
05.01.2018 kl 02:36 2898

Nå rører det på seg QEC og ATI. Blir også spennende å se hvem som er vinnerhesten av de to. Personlig tror jeg ATI har størst potensiale hvis mtp økning i pris pr acre i Quebec ( gitt oppkjøp eller jv ). Vi mangler fremdeles reguleringer men de kommer nå har jeg forstått alt riktig. Jeg har også sendt mail med sentrale P
politiker/ bransje skikkelser i Quebec, og samtlige er i tråd med at det går mot utvinning. Litt tidlig å åpne champagnen men jeg tror vi som har trukket et par større lodd nå har til klor i bassenget til sommeren. Takk til Geezer og Domus som som i mine øyne er de som kommer med mest saklig og korrekt info, som jeg også vet har brukt veldig mye tid på å gå i sømmene vedr nyheter og politikken i Quebec.
Slettet bruker
05.01.2018 kl 08:29 2681

Intervjuet er nå også twitret av MB selv... :-)
ak78
05.01.2018 kl 12:05 2401

Veldig interessant dette med kort responstid dersom Binnon plystrer på rigger. I mail med Jason i des bekrefter han at det å fracke allerede eksisterende brønner er en ting de ser på....Ting kan med andre ord kommer raskt i gang om den politiske viljen er der.