Life og orientering fremover
Jeg har lovet en uke borte fra trådene, oppretter derfor en egen slik at jeg ikke forstyrrer menigheten
https://storage.mfn.se/723dca72-1e45-4d68-8f77-e7dd98ac8827/240827-lifecare-q2-2024-presentation.pdf
Side 3:
"Highligsts"...De klarer altså ikke å stave "Highlights" korrekt!
Deretter:
"Dog trail also confirms wireless data read out"
Dog trail?!?!
Eller mente de "trial"?
Deretter: Helt vilkårlig hvilke setninger som har punktum og ikke...
Altså, dette er så bånn i bøtta kvalitetskontroll at jeg får fnatt. Hva driver disse gutta med, skjønner de ikke at detaljer og ryddighet på det skriftlige også reflekterer faglig nivå og nøysomhet i produksjon?
Enkelte vil avfeie dette, alternativt vise dysleksikortet og en "alle skal med- billett"
Jeg gidder ikke engang påpeke resterende
Latskap!
https://storage.mfn.se/723dca72-1e45-4d68-8f77-e7dd98ac8827/240827-lifecare-q2-2024-presentation.pdf
Side 3:
"Highligsts"...De klarer altså ikke å stave "Highlights" korrekt!
Deretter:
"Dog trail also confirms wireless data read out"
Dog trail?!?!
Eller mente de "trial"?
Deretter: Helt vilkårlig hvilke setninger som har punktum og ikke...
Altså, dette er så bånn i bøtta kvalitetskontroll at jeg får fnatt. Hva driver disse gutta med, skjønner de ikke at detaljer og ryddighet på det skriftlige også reflekterer faglig nivå og nøysomhet i produksjon?
Enkelte vil avfeie dette, alternativt vise dysleksikortet og en "alle skal med- billett"
Jeg gidder ikke engang påpeke resterende
Latskap!
Redigert 27.08.2024 kl 12:37
Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
09.09.2024 kl 09:58
2278
"Rotner"... "Råtner" du tenker på?
Joda, det har du nok helt rett i. I kjølvannet av emisjonen og øvrige forhold i selskapet så sitter vi nok alle fast i den samme hengemyra
Men det er håp, og jeg har som sagt plan om exit på den neste pumpemeldingen som kommer fra selskapet. Alt gitt innhold og forbehold om antall skriveleifer, selvfølgelig
Joda, det har du nok helt rett i. I kjølvannet av emisjonen og øvrige forhold i selskapet så sitter vi nok alle fast i den samme hengemyra
Men det er håp, og jeg har som sagt plan om exit på den neste pumpemeldingen som kommer fra selskapet. Alt gitt innhold og forbehold om antall skriveleifer, selvfølgelig
Pappesken
09.09.2024 kl 12:51
2173
Selv på det billigste var den ikke særlig mye billigere enn den er nå. Men det er klart, du skjønte nok spillet, så du handlet stort de 3-4 månedene den lå på 1.40-1.50. Du er mye mulig den eneste som er i pluss på denne aksjen av nåværende aksjeholdere?
Jeg kjøpte og solgte litt life i covid tiden, gikk ca i 0,- muligens litt tap. Nå vurderer jeg hele tiden en liten inngang, men enn så lenge så ser det jo ikke ut som om jeg har noe hastverk.
Jeg kjøpte og solgte litt life i covid tiden, gikk ca i 0,- muligens litt tap. Nå vurderer jeg hele tiden en liten inngang, men enn så lenge så ser det jo ikke ut som om jeg har noe hastverk.
Bulleys
09.09.2024 kl 13:17
2267
Du gjør lurt i å vente. Ikke lenge I gjenn før melding om produskjon kommer var snakk om få uker etter siste Q. Så vil du nok få inngangen din. Mulig du må kjøpe aksjene til Ærlig på 2.5. ULTI stiger 40% på bare drit dem som kjøper der i dag har tapt pengene sine. Life som har dokumentert å lagt frem gode resultater og har ett produkt som overgår alle forventninger nei der er man usikre.😅 ja nei hva skal man si huff. Mye rart på børs.
Ærligtalt
09.09.2024 kl 13:38
2252
Ikke godt å si egentlig, men vi vet jo alle at det uansett vil komme en massiv pump rett før innløsning av t-retter for å få enda mer midler inn i selskapet (positivt)
Ellers så kan det komme milepælsutbetaling eller partnerskap som IKKE utløser faktura til Life...Umulig å si
Jeg har uansett regnet med at jeg skal klare å manøvrere ut volum midt på 2- tallet, får deretter vurdere om t- rettene løses inn eller selges, da som et lodd å regne
Ellers så kan det komme milepælsutbetaling eller partnerskap som IKKE utløser faktura til Life...Umulig å si
Jeg har uansett regnet med at jeg skal klare å manøvrere ut volum midt på 2- tallet, får deretter vurdere om t- rettene løses inn eller selges, da som et lodd å regne
Bulleys
09.09.2024 kl 20:40
2137
Deilig oppgang i dag. Gratulerer til dere som har fått kjøpe nede på 1.5. Det er gavepakke. Og dumt for dem som har sittet å ventet på bedre innganger. Med tanke på alt som skjer rundt life. Hold på aksjene deres. Kjøpere vil komme. Å det fikk vi ett innblikk på i dag når ingen solgte til kjøpers kurs da kom dem etter.ikke få høydeskrekk👍
Kaloix
09.09.2024 kl 21:03
2114
Har sett dette mønsteret flere ganger i Lifecare og det kommer til og skje igjen. Plutselig eksploderer kursen, skrev det samme før forrige eksplosjon. Selskapet er svært lavt priset.
Det klages jo mye på ledelse og Holter av enkelte, uten de folkene er det ikke sikkert Sencell og Lifecare hadde eksistert i det hele tatt. Det og utvikle et miljø og tiltrekke seg de folkene/kompetanse man ønsker innen biotek er helt avgjørende. I en slik prosess, skal man satse på markedsføring/kommunikasjon? Eller skal man satse på og utvikle det biotek selskap er designet for? før man kan selge noe som helst må man ha noe og tilby, Lifecare er i en posisjon nå at de har noe og tilby.
Det klages jo mye på ledelse og Holter av enkelte, uten de folkene er det ikke sikkert Sencell og Lifecare hadde eksistert i det hele tatt. Det og utvikle et miljø og tiltrekke seg de folkene/kompetanse man ønsker innen biotek er helt avgjørende. I en slik prosess, skal man satse på markedsføring/kommunikasjon? Eller skal man satse på og utvikle det biotek selskap er designet for? før man kan selge noe som helst må man ha noe og tilby, Lifecare er i en posisjon nå at de har noe og tilby.
Bulleys
09.09.2024 kl 22:21
2058
Helt enig med deg kaloix.
Uten denne ledelsen og Holter tror ikke jeg heller att sencell hadde vært oppfunnet enda. Og jeg har stor tro på ledelsen og produktet vil nå langt. Og det vet vi att dem allerede har gjort å det vil nok ikke stoppe der. Life kan bli utrolig stor. Jeg tror ikke noen skjønner hvor stor dem kan bli. Og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg hadde aldri gått så tungt inn I ett selskap vis jeg ikke ser verdier I selskapet.
I juni kunngjorde Lifecare en ny kjemisk sammensetning med modulære reseptormolekyler som er i stand til å oppdage ulike sykdommer og tilstander. Etter denne utviklingen sendte selskapet inn en patentsøknad til European Patent Office (EPO). Denne innovasjonen er designet for å identifisere og overvåke en rekke akutte og kroniske lidelser, inkludert kardiovaskulære og metabolske sykdommer, infeksjoner og immunforstyrrelser, i tillegg til hovedfokuset på diabetes. Denne patentsøknaden representerer nye vertikaler for Lifecares sensorteknologi, og utvider potensielt bruksområdene utover glukoseovervåking. Mens blodsukkermåling fortsatt er Lifecares kjernefokus, gir denne utviklingen et (betydelig potensial for langsiktig vekst noe som ikke er priset inn enda) Det understreker synet om at Lifecare bør sees på som et sensorteknologiselskap i stedet for bare et blodsukkermålingsselskap.
Uten denne ledelsen og Holter tror ikke jeg heller att sencell hadde vært oppfunnet enda. Og jeg har stor tro på ledelsen og produktet vil nå langt. Og det vet vi att dem allerede har gjort å det vil nok ikke stoppe der. Life kan bli utrolig stor. Jeg tror ikke noen skjønner hvor stor dem kan bli. Og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg hadde aldri gått så tungt inn I ett selskap vis jeg ikke ser verdier I selskapet.
I juni kunngjorde Lifecare en ny kjemisk sammensetning med modulære reseptormolekyler som er i stand til å oppdage ulike sykdommer og tilstander. Etter denne utviklingen sendte selskapet inn en patentsøknad til European Patent Office (EPO). Denne innovasjonen er designet for å identifisere og overvåke en rekke akutte og kroniske lidelser, inkludert kardiovaskulære og metabolske sykdommer, infeksjoner og immunforstyrrelser, i tillegg til hovedfokuset på diabetes. Denne patentsøknaden representerer nye vertikaler for Lifecares sensorteknologi, og utvider potensielt bruksområdene utover glukoseovervåking. Mens blodsukkermåling fortsatt er Lifecares kjernefokus, gir denne utviklingen et (betydelig potensial for langsiktig vekst noe som ikke er priset inn enda) Det understreker synet om at Lifecare bør sees på som et sensorteknologiselskap i stedet for bare et blodsukkermålingsselskap.
Kaloix
09.09.2024 kl 22:32
2039
Det er bra. Jeg vet noen ting til jeg ikke ønsker og dele og det er som det er. Jeg kan si dette, farmasi bransjen tjener på at folk er syke og motiveres deretter. Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til og bli det. Det er mulig at Lifecare kjøpes opp og ingen ser mer til det de har utviklet. Det har skjedd for mange ganger. Vi lever i den verden vi lever i. Skribenter her inne er støv i forhold til de kreftene som styrer farmasi markedet.
Redigert 09.09.2024 kl 22:36
Kaloix
09.09.2024 kl 23:01
2008
Ærligtalt, skal vi åpne oss selv nå og fortelle hvor vi står? Jeg vet ikke alt og har heller ikke påstått det. Du kommenterer når kurs går ned, men lite når kust stiger. Vi bør alle heie på Lifecare, for de vil gjøre verden for diabetikere mm bedre. Spørsmålet til deg, og det er det virkelige spørsmålet...forstår du hvilke krefter som faktisk jobber innenfor Biotek bransjen? Du kan jo begynne og undersøke Rockefeller foundation og deres innflytelse på vaksine industrien....og medisin/biotek industrien i sin helhet. Så kan du sjekke Bill Gates, BlackRock og Kongressen i USA. Leser du deg opp vil du komme inn i verden du ikke ønsker eksisterer. Det du fabler om er støv og luft, det er krefter i denne verden innen denne bransjen som er så hjerteløse at du trolig aldri vil forstår det....
Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til og bli det, farmasi tjener på at du er syk og kan sprøyte penger etter sykdom. Det er ikke så vanskelig og forstå det, du må bare forstår at det aller meste handler om penger, så må du forstå at ondskap finnes og det finnes folk som er villig til og gå over lik.
Så får du ha lykke til og selge ut bolkene dine på 2,5...du får nok flere muligheter til det.
Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til og bli det, farmasi tjener på at du er syk og kan sprøyte penger etter sykdom. Det er ikke så vanskelig og forstå det, du må bare forstår at det aller meste handler om penger, så må du forstå at ondskap finnes og det finnes folk som er villig til og gå over lik.
Så får du ha lykke til og selge ut bolkene dine på 2,5...du får nok flere muligheter til det.
Redigert 10.09.2024 kl 00:00
YNWA250505
09.09.2024 kl 23:11
2046
Drit noe i Ærligtalt og hans fabling om salg av bolker.
På 100k. Figuren er jo ikke inne på topp50 engang. Kun en forsmådd gammel norsklærer
På 100k. Figuren er jo ikke inne på topp50 engang. Kun en forsmådd gammel norsklærer
Kaloix
09.09.2024 kl 23:31
2032
Enig i det YNWA, jeg tror også Ærligtalt er en klovn uten sirkus. Hen kan skrive hva som helst for min del, jeg har ikke trodd et ord av hva dette individet skriver noen gang. For og si det rett ut Ælli, du må legge frem bevis for at jeg skal tror du har aksjer her. Inntil så skjer, vel, ingen aksjer i din besittelse. For hvem, som er ved sine fulle fem, kan tro et ord du skriver?
Det er hva du har redusert deg til...du kan jo vente på at kurs går i minus. Så kan du spy ut all dritt du vil om selskapet for det er din misjon ikke sant? Spy ut dritt og glede for deg selv når det er minus og holde kjeft når det står i pluss. Så gjennomsiktig, så idiotisk. Du kaster virkelig bort tiden din på alle seriøse her inne, at jeg i det hele tatt må kaste bort tid på slike som deg? Nå ser jeg heller på flo og fjære, for det gir meg mer info enn det du har skrevet de siste 3-4 mnd.
Det er hva du har redusert deg til...du kan jo vente på at kurs går i minus. Så kan du spy ut all dritt du vil om selskapet for det er din misjon ikke sant? Spy ut dritt og glede for deg selv når det er minus og holde kjeft når det står i pluss. Så gjennomsiktig, så idiotisk. Du kaster virkelig bort tiden din på alle seriøse her inne, at jeg i det hele tatt må kaste bort tid på slike som deg? Nå ser jeg heller på flo og fjære, for det gir meg mer info enn det du har skrevet de siste 3-4 mnd.
Ærligtalt
10.09.2024 kl 07:38
2298
Utrolig... Du hopper inn på en tråd jeg har laget for ikke å plage menigheten...Hvorpå du mener det er min oppgave å bevise for deg at jeg er aksjonær?
Du kommer jo ikke med noe nytt, men fortsetter tiraden som før. Du presterer endog å trekke inn Rockefeller og vaksineprodusenter(!)
Jeg ønsker ingen konflikt med drømmere, kan du ikke heller gå tilbake til tråden som fniser av alvorlige feil og setter pris på kursras? Der har du mange likesinnede, du vet; med ynwa og greier og greier?
Du kommer jo ikke med noe nytt, men fortsetter tiraden som før. Du presterer endog å trekke inn Rockefeller og vaksineprodusenter(!)
Jeg ønsker ingen konflikt med drømmere, kan du ikke heller gå tilbake til tråden som fniser av alvorlige feil og setter pris på kursras? Der har du mange likesinnede, du vet; med ynwa og greier og greier?
Redigert 10.09.2024 kl 07:40
YNWA250505
10.09.2024 kl 07:48
2295
Ingen er i konflikt med deg da Ingen bryr seg om deg. Du er helt ubetydelig og usynlig
12Fire
10.09.2024 kl 08:13
2299
9 ukers omtale i pågående forsøk gikk 21/8 som tilsier at vi passerte 12 uker i går. Da kan det ventes en oppdatering av om forsøket er godkjent for 12+, muligens noe om hvordan det står til med andre hunder som etterhvert testes.
Ærligtalt
10.09.2024 kl 09:54
2584
Ja, og da kan 3 måneders levetid i vev dokumenteres, vi begynner da å vekke interesse rundtomkring
OBS: Visse brukere på den andre tråden hevder dokumentert funksjon i 6 måneder i levende vev, som selvfølgelig ikke stemmer
OBS: Visse brukere på den andre tråden hevder dokumentert funksjon i 6 måneder i levende vev, som selvfølgelig ikke stemmer
Pappesken
10.09.2024 kl 10:05
2577
Konspirasjonsteorier er jo ganske gøy da. Han har noen pussige innlegg han der, tror det kan være fint å la de forbigå i stillhet. Kommer gjerne litt utpå kvelden/natten.
Men for oss andre, spennende utvikling på aksjen og jeg liker å følge med på den for en eventuell inngang, som sagt.
Men for oss andre, spennende utvikling på aksjen og jeg liker å følge med på den for en eventuell inngang, som sagt.
Ærligtalt
10.09.2024 kl 10:59
2541
Tid for inngang er nok nå'ish, muligens får du den noe billigere en kort stund etter 13:1 spleisen
...Ellers, så kan du trøste deg med at om den går og du er sen på avtrekkeren... Så tipper jeg det står en kø av selgere på 2 50,-
...Ellers, så kan du trøste deg med at om den går og du er sen på avtrekkeren... Så tipper jeg det står en kø av selgere på 2 50,-
Redigert 10.09.2024 kl 11:58
Dubois
10.09.2024 kl 12:04
2559
Det er representativt å ikke ta innover seg at sencell allerede er bevist bedre som nål enn dagens nål teknologi. Selvom nål selvgølgelig ikke er målet.
Mulla3
10.09.2024 kl 12:34
4601
Ser at det seler tegnings rettigheter. Noe som har foregått lenge, hva handler dette om. Er det ingen som vil være med på emisjonen.
Ærligtalt
10.09.2024 kl 14:36
4581
Tja, disse er en hedge mot plutselig stigning
Dersom få tror på dette...Så faller rettene i pris/ selges
Dersom få tror på dette...Så faller rettene i pris/ selges
YNWA250505
10.09.2024 kl 16:37
4525
Ærligtalt skrev Helt enig, men hvorfor henger du da her?
Jeg har aksjer her. Du har null
Ærligtalt
10.09.2024 kl 17:31
4523
Altså... Du er ikke på fotballkamp nå, hva tenker du motivet mitt er?
Det kan umulig være baissing for å få den billigere, for Holter & Company har allerede fått denne så langt ned som det går. Jeg ønsker jo selskapet alt godt, men de må slutte å surre
Ser dog små tegn til bedring, en og annen nyttig LinkedIn post og en nyanse av grønt i ordrebildet...og det er bra!
Men da sier vi jeg har null aksjer, ok ? Ynwa er den beste, bedre enn de fleste osv. 🤣
Det kan umulig være baissing for å få den billigere, for Holter & Company har allerede fått denne så langt ned som det går. Jeg ønsker jo selskapet alt godt, men de må slutte å surre
Ser dog små tegn til bedring, en og annen nyttig LinkedIn post og en nyanse av grønt i ordrebildet...og det er bra!
Men da sier vi jeg har null aksjer, ok ? Ynwa er den beste, bedre enn de fleste osv. 🤣
Redigert 10.09.2024 kl 17:33
mingus7777
11.09.2024 kl 07:13
4449
Ærligtalt
11.09.2024 kl 07:41
4468
Ja, dette er bull
Vi stanser da ved 3 måneder, her ble jeg slaktet og belært på den andre tråden... Men det er historie, og jeg antar da at spissing mot markedet begynner pronte
MENIGHETEN bes da holde seg på den andre tråden
Vi stanser da ved 3 måneder, her ble jeg slaktet og belært på den andre tråden... Men det er historie, og jeg antar da at spissing mot markedet begynner pronte
MENIGHETEN bes da holde seg på den andre tråden
Redigert 11.09.2024 kl 07:44
YNWA250505
11.09.2024 kl 08:26
4410
På tide at du holder den kjeften din klappet igjen nå. Holter og ledelsen leverer så det holder og akkurat det de skal gjøre. Bygge et selskap med produkter som er best i verden. Det har de klart og vi aksjonærer bør være svært fornøyde med det. Selskapet skal ikke bry seg om kursen, de skal lage verdensklasse produkter. Det har de nå bevist og markedet priser selskapet som fortjent. Og tro meg, alt under kr 10 er fantastiske innganger. Bra jobbet Holter.
Ærligtalt
11.09.2024 kl 08:34
4409
Altså...
Jeg sier dette er bull
Peker deretter på at bøller som deg først angriper andre forumbrukere etter at du hevder 6 måneder levetid i levende vev og møter motstand (andre tråden), hvorpå du kommer med nye personangrep på en tråd som er opprettet for å ikke plage brukere som deg?
Setter pris på om du holder deg til den andre (virkelighetsfjerne) tråden og lar oss andre diskutere pros and cons uforstyrret
Du er på et børsforum og kan siteres på at "Selskapet skal ikke bry seg om kursen"... Jeg avslutter der
Edit: Flott om du også redegjør for hvorfor alt under 10,- er en fantastisk inngang... Gitt dagens verdsetting er vel ca.1,50,- en god inngang før den beveger seg mot 2,50,-?
Du hausser og lurer, ikke bra
Men dagens melding? Veldig bra
Jeg sier dette er bull
Peker deretter på at bøller som deg først angriper andre forumbrukere etter at du hevder 6 måneder levetid i levende vev og møter motstand (andre tråden), hvorpå du kommer med nye personangrep på en tråd som er opprettet for å ikke plage brukere som deg?
Setter pris på om du holder deg til den andre (virkelighetsfjerne) tråden og lar oss andre diskutere pros and cons uforstyrret
Du er på et børsforum og kan siteres på at "Selskapet skal ikke bry seg om kursen"... Jeg avslutter der
Edit: Flott om du også redegjør for hvorfor alt under 10,- er en fantastisk inngang... Gitt dagens verdsetting er vel ca.1,50,- en god inngang før den beveger seg mot 2,50,-?
Du hausser og lurer, ikke bra
Men dagens melding? Veldig bra
Redigert 11.09.2024 kl 08:40
YNWA250505
11.09.2024 kl 09:02
4396
Seff skal ikke et selskap som Lifecare bry seg om kursen? Mener du de skal manipulere kursen? Alt de skal gjøre er å bygge selskapet så vil markedet ta seg av resten. Alt under kr 10 er billig når selskapet har Sencell i markedet. Milliarder av kroner vil renne inn i kassa årlig.
Ærligtalt
11.09.2024 kl 09:06
4462
Jeg klarer ikke å forholde meg til dine påstander
Når skal milliarder av kroner inn i kassa?
Skjønner du ikke at du er primus motor i å bygge opp urealistiske forventninger til Life og Holter...Som igjen fører til et urettferdig press med dertil kritikk?
Du søler til et helt ok maleri med fettete fingre, dersom vi skal snakke i bilder
Når skal milliarder av kroner inn i kassa?
Skjønner du ikke at du er primus motor i å bygge opp urealistiske forventninger til Life og Holter...Som igjen fører til et urettferdig press med dertil kritikk?
Du søler til et helt ok maleri med fettete fingre, dersom vi skal snakke i bilder
Redigert 11.09.2024 kl 10:52
Dubois
11.09.2024 kl 12:06
4377
Lifecare sine egne ord
"We target Sencell to be a cost-effective solution for patients. Thus, costs should be significantly
lower than for the existing products in the market. We therefore assume Sencell to have total
annual sales price of EUR 650 per patient. The annual estimated sales price includes the
Sencell glucose sensors, read-out device and/or subscription fee for data transfer. This is a
significant cost reduction compared to the costs of using the existing CGM products. No
individual regional considerations have been included when assuming the total annual cost and
it is likely that comprehensive market research, regional go-to-market strategies, potential
partnering, and public/private reimbursement schemes will affect the product pricing. Deviations
from the assumed total annual cost is likely to occur.
These assumptions lead to revenues in the target markets of around EUR 654m in 2030."
"We target Sencell to be a cost-effective solution for patients. Thus, costs should be significantly
lower than for the existing products in the market. We therefore assume Sencell to have total
annual sales price of EUR 650 per patient. The annual estimated sales price includes the
Sencell glucose sensors, read-out device and/or subscription fee for data transfer. This is a
significant cost reduction compared to the costs of using the existing CGM products. No
individual regional considerations have been included when assuming the total annual cost and
it is likely that comprehensive market research, regional go-to-market strategies, potential
partnering, and public/private reimbursement schemes will affect the product pricing. Deviations
from the assumed total annual cost is likely to occur.
These assumptions lead to revenues in the target markets of around EUR 654m in 2030."
YNWA250505
11.09.2024 kl 12:45
4446
Tipper 2 år etter produktet lanseres i menneskemarkedet snakker vi milliardene renner inn. Jeg fortalte en Diabetes1 pasient om Sencell i går og hun sa bare wow og gikk rett inn og leste om Sencell. Hun ville uten tvil bytte sså fort hun fikk mulighet. Dette sier alle jeg snakker med. De er drittlei en dings på skulder eller hofte. Henning
Ærligtalt
11.09.2024 kl 13:43
4413
Joda, en betalt sak sier jo så
Selv så deler jeg dette tallet i 4 og er happy om det skjer, om jeg fremdeles sitter
ynwa sier dette er en no brainer og at det skal omsettes for milliarder av kroner om 2 år
Folk er jo klin, hakkandes gale?
Selv så deler jeg dette tallet i 4 og er happy om det skjer, om jeg fremdeles sitter
ynwa sier dette er en no brainer og at det skal omsettes for milliarder av kroner om 2 år
Folk er jo klin, hakkandes gale?
Ærligtalt
11.09.2024 kl 15:02
4346
I krig og fred osv skal vern om det private ivaretas, uansett hvor mye det krangles
Foreslår at du sletter siste ord
Foreslår at du sletter siste ord
YNWA250505
11.09.2024 kl 15:08
4343
Siste ord? Du som norsklærer burde vel skrevet siste navn. Tror ikke jeg trenger å slette navnet. Knut
Ærligtalt
11.09.2024 kl 15:57
4289
Neida, siste ord
Hadde jeg referert til siste navn, så ville det antydet at du hadde benyttet flere navn i posten... Hvilket du ikke hadde
Men det var kun et forsøk på å utvise normal folkeskikk, burde dog skjønt at det var fånyttes i ditt henseende
Forøvrig en flott melding i dag, tenker den bikker 2,- uavhengig av kommende 13:1 innen få uker
Hadde jeg referert til siste navn, så ville det antydet at du hadde benyttet flere navn i posten... Hvilket du ikke hadde
Men det var kun et forsøk på å utvise normal folkeskikk, burde dog skjønt at det var fånyttes i ditt henseende
Forøvrig en flott melding i dag, tenker den bikker 2,- uavhengig av kommende 13:1 innen få uker
Redigert 11.09.2024 kl 16:01
Dubois
11.09.2024 kl 22:30
4140
Det er Lifecare sin egen beregning.
La oss si en omsettning på 1mrd kr, det tilsvarer rundt 150 000 kunder. Et stort antall mennesker for lifecare alene, men det er ikke lifecare som skal selge sencell. Men Sanofi eller lignende. Da blir 150k plutselig ikke lenger et stort antall, selv på relativt kort tid.
La oss si en omsettning på 1mrd kr, det tilsvarer rundt 150 000 kunder. Et stort antall mennesker for lifecare alene, men det er ikke lifecare som skal selge sencell. Men Sanofi eller lignende. Da blir 150k plutselig ikke lenger et stort antall, selv på relativt kort tid.
Ærligtalt
12.09.2024 kl 07:37
4052
Joda, det kan bli penger ut av dette- og da er det viktig hvor mange aksjer utbyttet skal deles på... Uten at jeg ønsker å sparke den ballen videre
Nyheten i går var god, og markedet satt ikke god nok pris på oppdateringen. Hvorfor vet vi jo, men heller ikke den ballen trenger flere spark
Men tilliten kan gjenoppbygges, det tar bare lang tid og krever de rette menneskene i dialog med markedet Holter har hatt en bedre figur de siste par ukene
Nyheten i går var god, og markedet satt ikke god nok pris på oppdateringen. Hvorfor vet vi jo, men heller ikke den ballen trenger flere spark
Men tilliten kan gjenoppbygges, det tar bare lang tid og krever de rette menneskene i dialog med markedet Holter har hatt en bedre figur de siste par ukene
12Fire
12.09.2024 kl 07:44
4114
Selskapet, og teknologien, prises til 1% av Dexcom. 150 000 brukere vil være 8% av Dexcom sine 1,7 millioner målere tilbake i 2022. Da en økning på 450 000 fra året før.
Sitter en på teknologi som vil være en konkurrent i human-segmentet - bedre på mye, like god på annet, må vi fra VET til HUMAN. Fra pilot til skala. Mye risiko som er tatt ned i 2024.
1%..og, det bør ligge en verdi er for konkurrenter som vil inn på dette markedet.
Sitter en på teknologi som vil være en konkurrent i human-segmentet - bedre på mye, like god på annet, må vi fra VET til HUMAN. Fra pilot til skala. Mye risiko som er tatt ned i 2024.
1%..og, det bør ligge en verdi er for konkurrenter som vil inn på dette markedet.
Ærligtalt
12.09.2024 kl 10:15
4007
Ja, Life har definitivt en jobb å gjøre på branding og IR
Når det er sagt, så vet jo alle at dette ikke vil bevege seg mye før diverse pudler sprader rundt med sensoren plassert
Når det er sagt, så vet jo alle at dette ikke vil bevege seg mye før diverse pudler sprader rundt med sensoren plassert
Dubois
12.09.2024 kl 12:08
3937
Mer som 0,125% av Dexcom sin mcap. Historien til Lifecare og historien til biotech generelt viser at ting tar mye lenger tid enn forventet. Da oppstår paradokset med at markedet skal prise fremtiden, men samtidig ikke har tålmodighet til å vente på fremtiden. Uavhengig av sannsynligheten for suksess i fremtiden selger de aksjene til bunnverdi. Kortsiktig FOMO er sterke saker.
Ærligtalt
12.09.2024 kl 12:38
3905
Jeg har ingen tro på at Life blir den som ruller ut dette produktet i stor skala
Vi snakker oppkjøp. Da gjelder det å fordele sum på færrest mulig aksjer
Vi snakker oppkjøp. Da gjelder det å fordele sum på færrest mulig aksjer
12Fire
12.09.2024 kl 13:01
3913
Takk
....i min kuleramme summer jeg først en børsverdi på 600 000 000 som er verdien av selskapet før emisjon + kontanter mottatt. Så får en se på annet som patenter, de-risk og pågående forsøk som verdiøkende eller verdiødeleggende.
....i min kuleramme summer jeg først en børsverdi på 600 000 000 som er verdien av selskapet før emisjon + kontanter mottatt. Så får en se på annet som patenter, de-risk og pågående forsøk som verdiøkende eller verdiødeleggende.
Skytta
13.09.2024 kl 09:55
3667
Aksjekurs i stigende trend, opp i underkant av 20% (pt 1.85) siden bunnen for 7 dager siden.
Ærligtalt
13.09.2024 kl 10:18
3642
Ja, spinkelt volum- men siste oppdatering har gitt markedet en viss ro. Holter har også truffet innafor stålet på dartblinken, men fremdeles er det lang vei å gå til bullseye
Det er også satt en algo eller 14 på denne nå, vil derfor tro min spådom om kurs på ok'ish volum over 2,- materialiserer seg innen 2 uker / før 1.10
Det er også satt en algo eller 14 på denne nå, vil derfor tro min spådom om kurs på ok'ish volum over 2,- materialiserer seg innen 2 uker / før 1.10
Bullen
13.09.2024 kl 10:32
3615
Det ser jo ut som om produktet kommer til funke og da i første om gang på dyr.
Sikkert ikke så dumt å ta et lodd her. Mer fornuftig dette enn å gamble på lotto.
Sats 10000 så får du kanskje tilbake 1 mill. Da er verdien på selskapet ca. 35 milliarder.
Det er jo små penger hvis de greier å revolusjonere
diabetes verden.😎
.
Sikkert ikke så dumt å ta et lodd her. Mer fornuftig dette enn å gamble på lotto.
Sats 10000 så får du kanskje tilbake 1 mill. Da er verdien på selskapet ca. 35 milliarder.
Det er jo små penger hvis de greier å revolusjonere
diabetes verden.😎
.
Ærligtalt
13.09.2024 kl 10:42
3609
De kommer aldri I nærheten av slike summer
Men dersom litt flaks og godvilje, kan sikkert en sterk partner og/eller oppkjøp gi fremgangen innen 2026
Men dersom litt flaks og godvilje, kan sikkert en sterk partner og/eller oppkjøp gi fremgangen innen 2026
Bullen
13.09.2024 kl 10:56
3627
Nei sikkert ikke, men du kan jo lage et regne stykke på antallet mennesker og dyr som har diabetes.
Hvis alle da skal ha denne løsningen, blir Novo Nordisk en miniputt å regne med,
At dette kommer til å materialisere seg er særdeles liten. Selskapet blir nok spist opp lenge før det
Hvis alle da skal ha denne løsningen, blir Novo Nordisk en miniputt å regne med,
At dette kommer til å materialisere seg er særdeles liten. Selskapet blir nok spist opp lenge før det
Ærligtalt
13.09.2024 kl 11:04
3674
Life er small time aktør med big time teknologi
Det sier seg selv at de snart har dratt dette så langt de kan selv. Etter min mening er de allerede i en situasjon der de sliter med å mestre marked og kommersielle forhold
Det sier seg selv at de snart har dratt dette så langt de kan selv. Etter min mening er de allerede i en situasjon der de sliter med å mestre marked og kommersielle forhold
12Fire
13.09.2024 kl 11:14
3712
Så Sankalp Shah la igjen en kommentar i en av de siste oppdateringene til selskapet på linkedin, da knyttet til biosensors-delen. En gratulasjon til Andreas med Team knyttet til gjennomført test. At det i det heletatt registreres der ute, og av disse aktørene. Wow!
Og, han har denne på visitkortet sitt: Global Commercial Strategy Director @ CSL Seqirus...et visittkort som i format matcher Sanofi.
Og, han har denne på visitkortet sitt: Global Commercial Strategy Director @ CSL Seqirus...et visittkort som i format matcher Sanofi.