Life og orientering fremover

Ærligtalt
LIFE 27.08.2024 kl 12:34 21167

Jeg har lovet en uke borte fra trådene, oppretter derfor en egen slik at jeg ikke forstyrrer menigheten

https://storage.mfn.se/723dca72-1e45-4d68-8f77-e7dd98ac8827/240827-lifecare-q2-2024-presentation.pdf

Side 3:
"Highligsts"...De klarer altså ikke å stave "Highlights" korrekt!

Deretter:
"Dog trail also confirms wireless data read out"

Dog trail?!?!

Eller mente de "trial"?

Deretter: Helt vilkårlig hvilke setninger som har punktum og ikke...

Altså, dette er så bånn i bøtta kvalitetskontroll at jeg får fnatt. Hva driver disse gutta med, skjønner de ikke at detaljer og ryddighet på det skriftlige også reflekterer faglig nivå og nøysomhet i produksjon?

Enkelte vil avfeie dette, alternativt vise dysleksikortet og en "alle skal med- billett"

Jeg gidder ikke engang påpeke resterende

Latskap!
Redigert 27.08.2024 kl 12:37 Du må logge inn for å svare
Bulleys
03.09.2024 kl 14:41 2005

Lifecare ASA, et medisinsk sensorselskap i klinisk stadium som utvikler neste generasjon Continuous Glucose Monitor (CGM), vil holde en ekstraordinær generalforsamling 17. september 2024, kl. 09:00 (CEST). For den planlagte børsnoteringen fra Euronext Growth Oslo til Oslo Børs kreves det en aksjekonsolidering for å oppfylle noteringskravet på NOK 10 per aksje. I tillegg, for å adressere aksjonærer med brøkandeler etter konsolidering, foreslår styret at generalforsamlingen godkjenner erverv av egne aksjer.


YNWA250505
03.09.2024 kl 14:50 1988

kaunis skrev Innlegget er slettet
Hvorfor du drar meg inn i denne idiotiske figuren Ærligtalt lirer ut av seg fatter jeg ikke. Jeg er Pro Lifecare så det holder og ikke minst Mr Holter som jeg tenker du mener når du skriver "dumme spillet mot en person i life"? Jeg har aldri drevet noe spill eller skrevet dritt om Mr Holter. Denne figuren Ærligtalt derimot spyr ut kun dritt døgnet rundt. Skulle ønske jeg klarte å la være å kommentere på det hen skriver, men det er særdeles vanskelig. Akkurat som du kaunis har to nullfakta innlegg her på kort tid. Men hold nå meg unna kritikken om at jeg driver spill mot en person i Lifecare. Snarere tvert imot.
Ærligtalt
03.09.2024 kl 15:45 1934

...Nå må du ta deg en bolle

Ingen har beskyldt deg for å kritisere Holter

Spør du meg så er det snarere motsatt; på grensen til kleint egentlig
Ærligtalt
05.09.2024 kl 10:52 1740

RT 1,59,-

Building shareholder value...
Pappesken
05.09.2024 kl 11:00 1730

Tror det må noen floskler kombinert med ett par rakett emojier til her igjen altså!
Den er jo en no brainer ifølge enkelte, så hvorfor renner det ikke inn meldinger her hvor man «kjøpet med begge henda» «penger på gata» o.l?
Er kassa tom?
Bulleys
05.09.2024 kl 14:24 1614

Når jeg tenkte meg om fortjener ikke kommentaren noe svar. Men til info som jeg er flink på så snakkes det om aksje spleis 13 til 1. Så da vet dere det.
Ærligtalt
05.09.2024 kl 16:52 1526

Trengs ingen floskler her, det hele er rimelig forutsigbart

Når det er sagt, så blir det sannsynligvis gunstig å kjøpe en ukes tid etter 13:1 i forbindelse med notering hos de store guttene

Ellers så later det til at selskapet selv mener de arbeider godt med pleie av markedet og aksjonærverdier...Skremmende med tanke på tiden frem mot jul

Pappesken
05.09.2024 kl 17:47 1482

Ja rett før det skal jeg nok ha en liten post. Selvsagt ikke like mye som de store guttene her inne. Topp 50 og greier er for stort for meg.
Blir alltid litt rabalder og muligheter når sånt skjer.
Ærligtalt
05.09.2024 kl 20:21 1417

Den er nå uansett på et nivå der selv de som får julekort ligger i break even... Men klart, de har jo tjent grovt på nedsalget ned hit

Og tenk det... En villet strategi!

Må jo bare smile litt av hele greia, egentlig
Ærligtalt
06.09.2024 kl 10:11 1249

RT 1,55,-

Life...The better snack!

Men ærlig talt, folkens: Er det ikke på tide å våkne litt?

Skuta synker og skipperen sover!

Livbøyene prises forøvrig til 0,43,-
Redigert 06.09.2024 kl 10:22 Du må logge inn for å svare
Dubois
06.09.2024 kl 10:54 1208

For all del, de 20% av aksjene som er omsettelige er livsviktige:)
Ærligtalt
06.09.2024 kl 11:21 1186

For all del, det er egentlig positivt at verdien på selskapet faller

God jul, og riktig godt nytt år
Redigert 06.09.2024 kl 11:44 Du må logge inn for å svare
Bulleys
06.09.2024 kl 12:28 1139

Er det ikke på tide att du går videre. Alle her kjønner att du ikke sitter inni aksjen. Det er ingen aksjonærer I værden som hadde sittet sånn som du gjør. Prate drit være negativ vær dag. Å uansett sitte med bulker med aksjer. Dem som går på dette må være nervøse nybegynnere. Du sier skipperen sover men det gjør jaggu matrosen åsså. Som ser isfjell men kan ikke annet en å hyle. Du hadde mulighet å selge deg ut sist vi var oppe på 1.850 men tydeligvis sitter du enda så da må vel selskapet i dine øyne være såpass bra att du ikke selger å går videre.
kaunis
06.09.2024 kl 13:07 1111

UNSKYLD Du, dette må være en miss fra min side, er ikke særlig inne her og leser , og har nok ikke observert denne tabben. DU er jo en av de som har skamvettet i behold. Rart at noen kan få anledning til å skrive så mye nedlatende om en person for de de ikke selv er særlig oppegående på aksje handel elle oppførsel. Det er jo bare søppel og dritt og dumt det de serverer.
Ærligtalt
06.09.2024 kl 14:26 1043

Neida, jeg tar exit på neste pump rundt 2,5,-

..."kjønner" du 🤣
Mammon
06.09.2024 kl 15:07 996

spørs om folk blir lurt igjen av "betalte" innlegg?

basert på cashbeh så er aksjen verdt 40øre og synkende for hver dag som går
ikke rart holter kjøpte 0 aksjer lol
Ærligtalt
06.09.2024 kl 15:27 974

Aksjen kunne stått i 6,- den nå

Problemet er at Life symptomatisk lar seg blende av lyskasterne på Tjuvholmen og i tillegg ikke skjønner seg på butikk

Men igjen; teknologien og produktet hadde vært mye høyere priset dersom det var I andre hender

kaunis
08.09.2024 kl 20:28 750

Tror du har stoppet i din utvikling pga dine tidligere tap på koronahypen og rett behandling/ medisin. Da du og flere solgte dyrt kjøpte aksjer i LIFE etter at korona dabbet av. Det var da jeg kjøpte meg opp i Life på panikksalgene og helt tullete billige aksjer. Da så dere heller ikke lenger en til nesetippen, som i dag.
Ærligtalt
08.09.2024 kl 22:19 671

Neida, tjente greit på den runden:)

Men uavhengig av den runden, er det nå nye tider

Min investeringshistorikk er totalt uinteressant i denne sammenhengen; vi kan ikke sitte her å mimre om svunne tider mens selskapet råtner på rot
Redigert 08.09.2024 kl 22:43 Du må logge inn for å svare
kaunis
I går kl 09:30 538

Da trur jeg det er du som for tiden rotner på rot.
Ærligtalt
I går kl 09:58 502

"Rotner"... "Råtner" du tenker på?

Joda, det har du nok helt rett i. I kjølvannet av emisjonen og øvrige forhold i selskapet så sitter vi nok alle fast i den samme hengemyra

Men det er håp, og jeg har som sagt plan om exit på den neste pumpemeldingen som kommer fra selskapet. Alt gitt innhold og forbehold om antall skriveleifer, selvfølgelig



Pappesken
I går kl 12:51 389

Selv på det billigste var den ikke særlig mye billigere enn den er nå. Men det er klart, du skjønte nok spillet, så du handlet stort de 3-4 månedene den lå på 1.40-1.50. Du er mye mulig den eneste som er i pluss på denne aksjen av nåværende aksjeholdere?

Jeg kjøpte og solgte litt life i covid tiden, gikk ca i 0,- muligens litt tap. Nå vurderer jeg hele tiden en liten inngang, men enn så lenge så ser det jo ikke ut som om jeg har noe hastverk.
Bulleys
I går kl 13:17 361

Du gjør lurt i å vente. Ikke lenge I gjenn før melding om produskjon kommer var snakk om få uker etter siste Q. Så vil du nok få inngangen din. Mulig du må kjøpe aksjene til Ærlig på 2.5. ULTI stiger 40% på bare drit dem som kjøper der i dag har tapt pengene sine. Life som har dokumentert å lagt frem gode resultater og har ett produkt som overgår alle forventninger nei der er man usikre.😅 ja nei hva skal man si huff. Mye rart på børs.
Ærligtalt
I går kl 13:38 337

Ikke godt å si egentlig, men vi vet jo alle at det uansett vil komme en massiv pump rett før innløsning av t-retter for å få enda mer midler inn i selskapet (positivt)

Ellers så kan det komme milepælsutbetaling eller partnerskap som IKKE utløser faktura til Life...Umulig å si

Jeg har uansett regnet med at jeg skal klare å manøvrere ut volum midt på 2- tallet, får deretter vurdere om t- rettene løses inn eller selges, da som et lodd å regne
Bulleys
I går kl 20:40 213

Deilig oppgang i dag. Gratulerer til dere som har fått kjøpe nede på 1.5. Det er gavepakke. Og dumt for dem som har sittet å ventet på bedre innganger. Med tanke på alt som skjer rundt life. Hold på aksjene deres. Kjøpere vil komme. Å det fikk vi ett innblikk på i dag når ingen solgte til kjøpers kurs da kom dem etter.ikke få høydeskrekk👍
Kaloix
I går kl 21:03 187

Har sett dette mønsteret flere ganger i Lifecare og det kommer til og skje igjen. Plutselig eksploderer kursen, skrev det samme før forrige eksplosjon. Selskapet er svært lavt priset.
Det klages jo mye på ledelse og Holter av enkelte, uten de folkene er det ikke sikkert Sencell og Lifecare hadde eksistert i det hele tatt. Det og utvikle et miljø og tiltrekke seg de folkene/kompetanse man ønsker innen biotek er helt avgjørende. I en slik prosess, skal man satse på markedsføring/kommunikasjon? Eller skal man satse på og utvikle det biotek selskap er designet for? før man kan selge noe som helst må man ha noe og tilby, Lifecare er i en posisjon nå at de har noe og tilby.
Bulleys
I går kl 22:21 124

Helt enig med deg kaloix.

Uten denne ledelsen og Holter tror ikke jeg heller att sencell hadde vært oppfunnet enda. Og jeg har stor tro på ledelsen og produktet vil nå langt. Og det vet vi att dem allerede har gjort å det vil nok ikke stoppe der. Life kan bli utrolig stor. Jeg tror ikke noen skjønner hvor stor dem kan bli. Og jeg gleder meg til fortsettelsen. Jeg hadde aldri gått så tungt inn I ett selskap vis jeg ikke ser verdier I selskapet.

I juni kunngjorde Lifecare en ny kjemisk sammensetning med modulære reseptormolekyler som er i stand til å oppdage ulike sykdommer og tilstander. Etter denne utviklingen sendte selskapet inn en patentsøknad til European Patent Office (EPO). Denne innovasjonen er designet for å identifisere og overvåke en rekke akutte og kroniske lidelser, inkludert kardiovaskulære og metabolske sykdommer, infeksjoner og immunforstyrrelser, i tillegg til hovedfokuset på diabetes. Denne patentsøknaden representerer nye vertikaler for Lifecares sensorteknologi, og utvider potensielt bruksområdene utover glukoseovervåking. Mens blodsukkermåling fortsatt er Lifecares kjernefokus, gir denne utviklingen et (betydelig potensial for langsiktig vekst noe som ikke er priset inn enda) Det understreker synet om at Lifecare bør sees på som et sensorteknologiselskap i stedet for bare et blodsukkermålingsselskap.
Kaloix
I går kl 22:32 103

Det er bra. Jeg vet noen ting til jeg ikke ønsker og dele og det er som det er. Jeg kan si dette, farmasi bransjen tjener på at folk er syke og motiveres deretter. Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til og bli det. Det er mulig at Lifecare kjøpes opp og ingen ser mer til det de har utviklet. Det har skjedd for mange ganger. Vi lever i den verden vi lever i. Skribenter her inne er støv i forhold til de kreftene som styrer farmasi markedet.
Redigert i går kl 22:36 Du må logge inn for å svare
Kaloix
I går kl 23:01 70

Ærligtalt, skal vi åpne oss selv nå og fortelle hvor vi står? Jeg vet ikke alt og har heller ikke påstått det. Du kommenterer når kurs går ned, men lite når kust stiger. Vi bør alle heie på Lifecare, for de vil gjøre verden for diabetikere mm bedre. Spørsmålet til deg, og det er det virkelige spørsmålet...forstår du hvilke krefter som faktisk jobber innenfor Biotek bransjen? Du kan jo begynne og undersøke Rockefeller foundation og deres innflytelse på vaksine industrien....og medisin/biotek industrien i sin helhet. Så kan du sjekke Bill Gates, BlackRock og Kongressen i USA. Leser du deg opp vil du komme inn i verden du ikke ønsker eksisterer. Det du fabler om er støv og luft, det er krefter i denne verden innen denne bransjen som er så hjerteløse at du trolig aldri vil forstår det....

Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til og bli det, farmasi tjener på at du er syk og kan sprøyte penger etter sykdom. Det er ikke så vanskelig og forstå det, du må bare forstår at det aller meste handler om penger, så må du forstå at ondskap finnes og det finnes folk som er villig til og gå over lik.
Så får du ha lykke til og selge ut bolkene dine på 2,5...du får nok flere muligheter til det.
Redigert i dag kl 00:00 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
I går kl 23:11 49

Drit noe i Ærligtalt og hans fabling om salg av bolker.
På 100k. Figuren er jo ikke inne på topp50 engang. Kun en forsmådd gammel norsklærer
Kaloix
I går kl 23:31 28

Enig i det YNWA, jeg tror også Ærligtalt er en klovn uten sirkus. Hen kan skrive hva som helst for min del, jeg har ikke trodd et ord av hva dette individet skriver noen gang. For og si det rett ut Ælli, du må legge frem bevis for at jeg skal tror du har aksjer her. Inntil så skjer, vel, ingen aksjer i din besittelse. For hvem, som er ved sine fulle fem, kan tro et ord du skriver?
Det er hva du har redusert deg til...du kan jo vente på at kurs går i minus. Så kan du spy ut all dritt du vil om selskapet for det er din misjon ikke sant? Spy ut dritt og glede for deg selv når det er minus og holde kjeft når det står i pluss. Så gjennomsiktig, så idiotisk. Du kaster virkelig bort tiden din på alle seriøse her inne, at jeg i det hele tatt må kaste bort tid på slike som deg? Nå ser jeg heller på flo og fjære, for det gir meg mer info enn det du har skrevet de siste 3-4 mnd.