Saga Pure - Verdier kr 1,85, kurs 1,23
Første kursmål er ca kr 1,38, da handles aksjen til 25% rabatt. Spetalen har kjøpt en del aksjer i det siste. Var hyggelig å få kjøpt billigere enn Spetalen. Så får vi håpe at han har planer for selskapet 😇
Frodon
15.09.2024 kl 16:44
3068
Spetalen er dyktig til å finne nye måter å tjene penger på. Moral tror jeg han tenker lite på i den sammenheng. Eksisterende aksjonærer i Saga når Spetalen begynte med det, har all grunn til å være forbanna. Vi som kjøper aksjer etter at han begynte med dette, har fått handlet aksjen til ekstra rabatt og kan ikke klage over dette. Hvis Spetalen kan velge fritt, vil han nok tjene mest mulig privat + i Saga
Pensjon
15.09.2024 kl 16:52
3076
Hei Frodon.
Du som amatør skal altså gi en profesjonell råd med garantert gevinst. Dette viser
bare hvor håpløst dette forum er og verdiløst. Mitt beste råd er å gå over til seriøse fora
og betale for info der. Dette er bare amatørenes sirkus.
Mvh gammel pensjonist
Du som amatør skal altså gi en profesjonell råd med garantert gevinst. Dette viser
bare hvor håpløst dette forum er og verdiløst. Mitt beste råd er å gå over til seriøse fora
og betale for info der. Dette er bare amatørenes sirkus.
Mvh gammel pensjonist
Taycon
15.09.2024 kl 17:03
3061
Takk for svar. Litt sånn pariakaste aksjonær. Problemet med det Frodon, er at du alltid vil være paria. «Rabatten» vil muligens aldri bli innkassert hvis man ikke da klarer å overbevise en annen idiot om at det faktisk er en rabatt. Mine innvendinger handler ikke om moral, men det enkle prinsipp om at selskapet selvfølgelig, alltid og uten unntak skal jobbe for aksjonærenes interesser og ikke andre selskaps aksjonærer. Ganske enkelt helt elementært. Bare at det kan reises tvil om det, er skadelig for verdien på selskapet og igjen negativt for eiere. Av den grunn får man paria kaste rabatt som igjen ikke er en reell rabatt - kun
fiksjon eller luft om du vil.
fiksjon eller luft om du vil.
Redigert 15.09.2024 kl 18:53
Du må logge inn for å svare
Frodon
15.09.2024 kl 18:59
3062
Joda, rabatten er der og matematikk vinner til slutt. Om det er i vår levetid vet vi ikke 😉 Men på et tidspunkt må enten cash brukes opp eller kursen gå opp. Hvis Spetalen kjøper gull for kr 880 mill og gir gull i utbytte til aksjonærene, vil verdien av gull være høyere enn dagens mcap på kr 613 mill.
Som sagt, jeg håper børsene faller mye samtidig som Saga sitter med cash. Hvis Spetalen da kjøper billige aksjer, kan raskt rabatten gå ned.
Det kortsiktige spørsmålet er om Spetalen kjøper aksjer her, siden han da kjøper cash med høy rabatt, eller om han skal gjøre et stunt med selskapet 🧐
Som sagt, jeg håper børsene faller mye samtidig som Saga sitter med cash. Hvis Spetalen da kjøper billige aksjer, kan raskt rabatten gå ned.
Det kortsiktige spørsmålet er om Spetalen kjøper aksjer her, siden han da kjøper cash med høy rabatt, eller om han skal gjøre et stunt med selskapet 🧐
aud590
16.09.2024 kl 09:00
2849
Oslo (Infront TDN Direkt): Saga Pure kjøpte fredag 250.000 aksjer i Vistin Pharma til en kurs på 25,13 kroner pr aksje, ifølge en melding.
Etter transaksjonen eier Saga Pure 650.000 aksjer i Vistin Pharma, som utgjør 1,47 prosent av aksjene i selskapet. Saga Pure er nærstående til Vistin Pharma-styremedlem Øystein Stray Spetalen.
Etter transaksjonen eier Saga Pure 650.000 aksjer i Vistin Pharma, som utgjør 1,47 prosent av aksjene i selskapet. Saga Pure er nærstående til Vistin Pharma-styremedlem Øystein Stray Spetalen.
Frodon
16.09.2024 kl 23:46
2690
Skulle tro de leste mine innlegg 😅
«Du har den samme situasjonen i Saga Pure. Der er det Øystein Stray Spetalen som sitter på pengene. Jeg tipper han har veldig lyst til å sitte på pengene i påvente av kollaps i verdier, og plukke dem opp når alle kaster dem ut med badevannet»
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/16/8180013/storeier-sager-av-grenen-de-sitter-pa
«Du har den samme situasjonen i Saga Pure. Der er det Øystein Stray Spetalen som sitter på pengene. Jeg tipper han har veldig lyst til å sitte på pengene i påvente av kollaps i verdier, og plukke dem opp når alle kaster dem ut med badevannet»
https://www.finansavisen.no/finans/2024/09/16/8180013/storeier-sager-av-grenen-de-sitter-pa
Marketwatch
17.09.2024 kl 15:40
2586
Ved et børscrasj vil også kursen i Saga falle betydelig (alle selskaper faller da). Får håpe det ikke er akkurat det Spetalen sitter og venter på. Måten Saga driftes nå, indikerer ihvertfall at han har tenkt å sitte ut de fleste av oss øvrige aksjonærer, og snappe aksjer til 40% rabatt. Dette er selvsagt en helt uholdbar måte å drifte et børsnotert selskap på, men det ser ut til at de øvrige større aksjonærer lar han holde på. Det må imidlertid være flaut å sitte i ledelsen/styret i Saga og omtrent ikke oppnå avkastning på de betydelige midlene Saga disponerer, og å vise for all verden at den eneste herre de tjener er Spetalen. Det hadde kanskje vært bedre om Spetalen satt som enestyre uten ansatte, med pengene trygt plassert på bankkonto. Hvorfor selskapet fortsatt er børsnotert, må ene og alene skyldes interessene til nettopp Spettet.
Redigert 17.09.2024 kl 15:41
Frodon
17.09.2024 kl 21:18
2493
Selskap med kun cash har falt lite under større korreksjoner, men de beste selskapene pleier å gå raskest opp etter en korreksjon
Kursen i Saga er det markedet som bestemmer. At folk selger cash til høy rabatt, kan de vel ikke skylde på andre for? Enig at dette har vært flaut og amatørmessig. Det viser at selv de dyktigste kan feile i markedet
Hvis dette blir gjennomført, tror dere kursen går opp eller ned når granskingen starter?
«Lars Brandeggen ✰
09:49
Man er jo litt fristet til å få istand en granskning av f.eks SDSD/Saga. Hvordan avtaler med nærstående inngås, betingelser, hvem de faktisk jobber for i det daglige, hvordan kommunikasjonen foregår med nærstående, kjøp etter / salg etter nærstående etc»
Kursen i Saga er det markedet som bestemmer. At folk selger cash til høy rabatt, kan de vel ikke skylde på andre for? Enig at dette har vært flaut og amatørmessig. Det viser at selv de dyktigste kan feile i markedet
Hvis dette blir gjennomført, tror dere kursen går opp eller ned når granskingen starter?
«Lars Brandeggen ✰
Man er jo litt fristet til å få istand en granskning av f.eks SDSD/Saga. Hvordan avtaler med nærstående inngås, betingelser, hvem de faktisk jobber for i det daglige, hvordan kommunikasjonen foregår med nærstående, kjøp etter / salg etter nærstående etc»
Taycon
18.09.2024 kl 13:02
2359
Fantastisk spennende aksje. Ikke mange som trigges av rabatt - eller fiksjon om rabatt.
Redigert 18.09.2024 kl 13:48
macland
18.09.2024 kl 22:29
2243
Håper de er ute med det første.
. fra mandagen dette.
1. KJOS-HANSSEN, ALV HØYERHOLT (f. '77)
-105 671
↓ -0,0218%
551 632
0,11%
2. HYTTEDALEN, STEIN (f. '76)
-63 191
↓ -0,0130%
22 916
0,005%
. fra mandagen dette.
1. KJOS-HANSSEN, ALV HØYERHOLT (f. '77)
-105 671
↓ -0,0218%
551 632
0,11%
2. HYTTEDALEN, STEIN (f. '76)
-63 191
↓ -0,0130%
22 916
0,005%
Taycon
19.09.2024 kl 06:54
2153
Salg-Hanssen, Kjøp-Hanssen, Salg-Hanssen, Kjøp-Hanssen. Jakter 1 øre her og 1 øre der. Hvem har sagt at trading er lukrativt😊
Marketwatch
19.09.2024 kl 14:59
2033
Antall 12.378 er tallet som går igjen idag.
Redigert 19.09.2024 kl 15:01
Mammon
19.09.2024 kl 15:07
2065
Hva f skjera? 🤔
Rally på 🎲børsen mens denne blir tradet 40% under nav🤬
Nå må spedalen rydde opp og avviklet møkka 👊
Rally på 🎲børsen mens denne blir tradet 40% under nav🤬
Nå må spedalen rydde opp og avviklet møkka 👊
The Observer
20.09.2024 kl 10:43
1903
Spetalen har teft og info ut fra sin posisjon som bjellesau. Siste Saga kjøp på 250k a kurs 25,13 i Vistin fremstår som meget gunstig ut fra dagens Vistin kurs på 28,-.
trek
20.09.2024 kl 11:05
1900
Vet ikke helt tanken bak å investere i Vistin. Selskapet er solid nok, men aksjen er lite likvid og vil vel falle tilbake om ikke utbytteyielden øker, eller noen ønsker å kjøpe opp selskapet for å ta produksjonen ut av landet. Spetalen har jo vært dominerende aksjonær der før, med sitt fantasifulle påfunn med å blande inn oljetrading i selskapet. Han har vel lært av den fadesen får vi håpe.
For Saga sin del så virker aksjen ganske stuck for øyeblikket. Tipper det kan ha vært Atle Pedersen som kastet ut 3 mill. aksjer i går. Det meste ble vel plukket opp av de faste øretrillerne og noen aksjeroboter som står klar til å selge igjen med null til ett øres gevinst.
For Saga sin del så virker aksjen ganske stuck for øyeblikket. Tipper det kan ha vært Atle Pedersen som kastet ut 3 mill. aksjer i går. Det meste ble vel plukket opp av de faste øretrillerne og noen aksjeroboter som står klar til å selge igjen med null til ett øres gevinst.
zxcvbnm
20.09.2024 kl 11:07
1896
Skjønner ikke denne fasinasjonen for Spetalen. Vedkommende tjener ikke penger lenger og har vel siste 10 årene kun tjent på "innsideinfo" og dumpingemisjoner (som han har solgt raskt). Likte artikkelen om skattepenger som ble sløst bort på grønt skifte. Så sitter vedkommende å holder aksjonærenes penger som gissel og bruker til egen fornøylese, uten plan og mening. Kanksje rydde i eget reir først. Nei, Spettet har gått ut på dato. Ikke noe dramatikk i det,det skjer de fleste til slutt.
Saga Pure har tapt over 120 millioner siden oppstart og børsene er i ATH. Det sier det meste. Enkelte aksjonærer sitter med millioner i tap og så skal Spettet fortelle hva skattepengene skal gå til??
Her er verdien i avvikling (enn så lenge/jo fortere jo bedre) for alle andre enn Spetalen. Null interesse i aksjen og det med god grunn.
https://www.nettavisen.no/okonomi/investor-spetalen-raser-mot-den-nye-battrifabrikken-i-arendal/s/5-95-1997935
Saga Pure har tapt over 120 millioner siden oppstart og børsene er i ATH. Det sier det meste. Enkelte aksjonærer sitter med millioner i tap og så skal Spettet fortelle hva skattepengene skal gå til??
Her er verdien i avvikling (enn så lenge/jo fortere jo bedre) for alle andre enn Spetalen. Null interesse i aksjen og det med god grunn.
https://www.nettavisen.no/okonomi/investor-spetalen-raser-mot-den-nye-battrifabrikken-i-arendal/s/5-95-1997935
Redigert 20.09.2024 kl 11:15
The Observer
20.09.2024 kl 12:23
1829
Alle kan bomme noen ganger, også Spettet. Veldig ofte er det gunstig å være raudilter til han da kursen ofte går opp når det flagges kjøp av han. Selg etter tre måneder før han hoppe videre som en vårkåt harra. Uansett Vistin har kraftige kurshopp etter at det ble flagget at Saga (Spetalen) hadde kjøpt seg betydelig opp i Vistin. Det kan være noe på gang utover det vanlige som Spetalen kjenner til. Dagens oppgang 1,60 i Vistin er ganske markant.
Redigert 20.09.2024 kl 12:23
Taycon
24.09.2024 kl 06:31
1475
X ceo Simonsen har kvittet seg med 1,5 mill. ser jeg og han har da 11.500.000 igjen.
Taycon
24.09.2024 kl 07:16
2800
Noen som har oversikt over hva han har betalt for aksjene? Kjøpte vel noen mill.(5?) kurs 1,2 for en tid tilbake og kjøpte 1 mill. i 4+ emisjon. Det meste fikk han vel på 0,9 og en del på 1.2.
Redigert 24.09.2024 kl 07:26
zxcvbnm
24.09.2024 kl 07:19
2991
Kjøpt rett over 16.6 millioner til 0.9 kr
https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/nAaeLo/saga-tankers-vil-bytte-navn-til-saga-pure-henter-nel-topp-bjoern-simonsen-som-ny-administrerende-direktoer-og-kunngjoer-hydrogeninvestering
https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/nAaeLo/saga-tankers-vil-bytte-navn-til-saga-pure-henter-nel-topp-bjoern-simonsen-som-ny-administrerende-direktoer-og-kunngjoer-hydrogeninvestering
Redigert 24.09.2024 kl 07:22
trek
24.09.2024 kl 07:23
3041
Simonsen er mer opptatt av at det skal være grønt enn av å tjene penger når han investerer. I hvertfall ut fra det man kan se av investorlistene. I Saga var han oppe i 30 mill aksjer på det meste. De første 16,66 mill. fikk han på 0,90 da han ble ansatt i 2020. De siste 13,3 mill har han betalt betydelig mer for. Da kan han i det minste glede seg over litt redusert skatt på det siste salget.
Frodon
25.09.2024 kl 10:31
2871
Kan ikke Saga bruke all cash på å kjøpe SDSD aksjer? Når utbyttet fra STSU er ferdig, kunne SDSD utbetalt utbytte. Og da ville cash beholdningen til Saga blitt langt større helt uten risiko
Broker74
25.09.2024 kl 10:40
2854
Noen som kan gi noen kommenterer meninger om kurs utvikling fremover (kursmål), evt triggere
Frodon
25.09.2024 kl 19:11
2891
Utover det som står i åpningsinnlegget på denne tråden eller som vi allerede har skrevet? Som sagt, jeg håper Spetalen gjør en investering for cash her, som han får bra avkastning på. Da kan vi få dobbel gevinst, fra avkastningen + rabatt til NAV blir langt lavere. I verste fall avvikler han selskapet og betaler ut cash i utbytte. Da kan det bli raskt gevinst opp til kr 1,60-1,80. Jeg håper heller at han investerer cash
Taycon
25.09.2024 kl 19:28
2893
Bare å kjøre i gang gransking etter aksjeloven § 5-25. Saga er komikveld. Lånt fra Xi: Fun fact: CEO Lundaas i Saga Pure hadde fastlønn på ca 1,6 MNOK i 2023 og fikk bonus på 2 MNOK. Mao tilsammen 3,6 MNOK.
I STSU - som ikke har direkte sammenheng med Saga - er han styremedlem og foreslås få bonus på 3,4 MNOK pga høy arbeidsbyrde.
Hvor mye timer har han jobbet for Saga, mon tro, og hvor mange for STSU (og Ferncliff) ?
Mitt guess: Ut fra aktiviteten i Saga Pure så skulle man tro det ikke var mange timene...
I STSU - som ikke har direkte sammenheng med Saga - er han styremedlem og foreslås få bonus på 3,4 MNOK pga høy arbeidsbyrde.
Hvor mye timer har han jobbet for Saga, mon tro, og hvor mange for STSU (og Ferncliff) ?
Mitt guess: Ut fra aktiviteten i Saga Pure så skulle man tro det ikke var mange timene...
Redigert 25.09.2024 kl 19:30
Taycon
25.09.2024 kl 19:35
2891
Tipper største eier hadde satt de arbeidsløse pengene i jobb før kravet hadde blitt behandlet av GF evt. Tingretten✌️
Redigert 25.09.2024 kl 22:01
Solan-(1)
25.09.2024 kl 22:51
2784
Granskning? Dette skal stemmes over i GF og blir det flertall så blir det slik. Finn noe annet å bruke tiden på.
Marketwatch
25.09.2024 kl 23:43
2808
Det blir nok flertall ja, med Spetalen og co som kontrollerer flertallet av aksjene/stemmene. Tror du de vil si nei til sitt eget forslag?
Taycon
26.09.2024 kl 06:56
2740
Kreves ikke flertall. Tilstrekkelig med 10% oppslutning. Synd ikke Sveaas eier aksjer i Saga. Ja, bare å finne andre selskap å investere i. Saga er komikveld og de guttene ler nok godt av hva resten av aksjonærene aksepterer.
Frodon
26.09.2024 kl 07:20
2765
Han trader aksjen 😉 Nå har han solgt, neste uke har han kjøpt og da «misforstår» han ikke mer 😅
Tror du Spetalen kjøper resten av aksjene til Simonsen i en bolk snart? Eller vil Spetalen prøve å kjøpe de aksjene billigere via børs?
Tror du Spetalen kjøper resten av aksjene til Simonsen i en bolk snart? Eller vil Spetalen prøve å kjøpe de aksjene billigere via børs?
Taycon
26.09.2024 kl 07:27
2771
Det er meg bekjent ikke (pt) fremmet krav om gransking i Saga. Kun info om hva som er mulige tiltak for å avdekke eventuelle uregelmessigheter.
Taycon
26.09.2024 kl 07:38
2755
He, he. Jeg eier fortsatt litt Saga mr. Frodon. I motsetning til deg, så digger jeg ikke alt den gjengen driver og som potensielt skader min investering. Rimelig krav at selskapets ceo faktisk jobber for selskapets aksjonærer eller..
Redigert 26.09.2024 kl 07:43
trek
26.09.2024 kl 07:47
2740
Det er mye i samrøret av Spetalen-selskaper som ikke er bra og gjerne kan komme fram i lyset. Det du driver med er bare fjas. Det bidrar ikke til noe som helst.
Frodon
26.09.2024 kl 08:06
2726
«Taycon
I dag kl 06:56
…..Ja, bare å finne andre selskap å investere i. Saga er komikveld og de guttene ler nok godt av hva resten av aksjonærene aksepterer»
I dag kl 06:56
…..Ja, bare å finne andre selskap å investere i. Saga er komikveld og de guttene ler nok godt av hva resten av aksjonærene aksepterer»
Frodon
26.09.2024 kl 08:07
2811
Selvfølgelig er det fjas 😅 Eier du aksjer i andre Spetalen selskap nå?
Taycon
26.09.2024 kl 08:26
2930
Har som jeg skrev en mindre post. Dette er enkelt Frodon. Når Saga gjør det som for mange er en selvfølge: Dropper sammenblanding med opplagt risiko for interessekonflikt, ansetter folk med integritet og starter jobben med å aktivt forvalte aksjonærenes kapital, så vil rabatten være en saga blott og kursen nå nye høyder.
Taycon
26.09.2024 kl 08:27
2931
Hvorfor tror du xi Lars skrev dette. Naiv eller bare redd for kursutvikling.
Fun fact: CEO Lundaas i Saga Pure hadde fastlønn på ca 1,6 MNOK i 2023 og fikk bonus på 2 MNOK. Mao tilsammen 3,6 MNOK.
Fun fact: CEO Lundaas i Saga Pure hadde fastlønn på ca 1,6 MNOK i 2023 og fikk bonus på 2 MNOK. Mao tilsammen 3,6 MNOK.
Redigert 26.09.2024 kl 08:28
Frodon
26.09.2024 kl 22:20
2808
«Saga Pure har kjøpt 50.000 aksjer i Vistin Pharma til en kurs på 28,2 kroner per aksje, ifølge en børsmelding»
https://e24.no/bors/nyheter/a/298083?pinnedEntry=298083
https://e24.no/bors/nyheter/a/298083?pinnedEntry=298083
Frodon
26.09.2024 kl 22:33
2800
Hvis ikke du er helt ny på børs, vet du at Spetalen ikke blir tatt. Intern info er 100% garantert håndtert internt på en måte som ikke vil kunne brukes som bevis i en rettssak. Det var til og med en gang Spetalen hamstret aksjer i eget selskap 4 dager før et Q resultat. Resultatet var langt over forventning, aksjen gikk opp over 20%. Jeg meldte det til marketwatch på Oslo børs, men de henla saken. De begrunnet med at de hadde langt mer info om saken enn meg, men nektet å gi ut infoen. Skal de liksom få oss til å tro at Spetalen ikke visste om resultatet før det var børsmeldt? Han var største eier og styreleder i selskapet. Vi får ikke gjort noe med denne korrupsjonen på Oslo børs. Bare se hva Lars driver å skriver om at 54% av selskapene gir meglere info før Q presentasjonen, og meglerne gir infoen til sine beste kunder før Q blir presentert. I mitt syn burde absolutt alle de som gjør dette bli dømt, slik at det blir slutt på det. Men i de ca 25 år jeg har vært på børsen, har Oslo børs vært kjent som innsidebørs nr 1 i verden og det blir bare verre og verre.
Eneste vi kan gjøre, er å prøve å tjene penger på disse store rabattene. Matematikken vil vinne til slutt. Enten må aksjen opp eller pengene bli tapt
«Frodon
Selskap med kun cash har falt lite under større korreksjoner, men de beste selskapene pleier å gå raskest opp etter en korreksjon
«Lars Brandeggen ✰
Eneste vi kan gjøre, er å prøve å tjene penger på disse store rabattene. Matematikken vil vinne til slutt. Enten må aksjen opp eller pengene bli tapt
«Frodon
«Lars Brandeggen ✰
Redigert 26.09.2024 kl 22:34
Frodon
26.09.2024 kl 22:35
2820
Fra dagens BørsXtra
«ANALYTIKER-MASSASJE: Corporate Communications har gjort en spørreundersøkelse som viser at 54 prosent av selskapene på Oslo Børs gjennomfører pre-close calls, dvs samtaler med analytikere i forkant av resultatslipp. Men kun 4 prosent av selskapene informerer om timingen på pre-close calls .
Med andre ord er det tilnærmet ingen av selskapene på Oslo Børs som forholder seg til anbefalingene til ESMA rundt samtaler mellom selskaper og analytikere. Ifølge Peter Hermanrud begynner analytikerne å snakke med meglerne. De forskjellige meglerhusene får informasjonen på ulikt tidspunkt, og de velger hvilke kunder som skal få informasjonen først. – Det lukter nesten litt innsidehandel. Det er et problem, særlig når det gjelder større selskaper, sier han. – Temaet får stadig mer oppmerksomhet og vi tror flere vil legge om til å følge retningslinjene fra ESMA og beste praksis. Det er mange gode grunner for en tett analytiker- og estimatoppfølging, men det må gjøres ryddig og åpent, sier Geir Bjørlo i Corporate Communication. (FA)«
«ANALYTIKER-MASSASJE: Corporate Communications har gjort en spørreundersøkelse som viser at 54 prosent av selskapene på Oslo Børs gjennomfører pre-close calls, dvs samtaler med analytikere i forkant av resultatslipp. Men kun 4 prosent av selskapene informerer om timingen på pre-close calls .
Med andre ord er det tilnærmet ingen av selskapene på Oslo Børs som forholder seg til anbefalingene til ESMA rundt samtaler mellom selskaper og analytikere. Ifølge Peter Hermanrud begynner analytikerne å snakke med meglerne. De forskjellige meglerhusene får informasjonen på ulikt tidspunkt, og de velger hvilke kunder som skal få informasjonen først. – Det lukter nesten litt innsidehandel. Det er et problem, særlig når det gjelder større selskaper, sier han. – Temaet får stadig mer oppmerksomhet og vi tror flere vil legge om til å følge retningslinjene fra ESMA og beste praksis. Det er mange gode grunner for en tett analytiker- og estimatoppfølging, men det må gjøres ryddig og åpent, sier Geir Bjørlo i Corporate Communication. (FA)«
Møyfrid
26.09.2024 kl 23:00
2821
Dette er ikke et ukjent problem. Det ble ikke bedre da alle handler ble anonymisert, Finanstilsynet ble dopet med høye lønninger og hjemmekontor, og en børsdirektør som kanskje er mer opptatt av å tjene penger for eierne og trene til neste triatlon, ble ansatt. I tillegg har man nakenshorting, roboter, klientkontoer både her og i Langtvekkistan, og alt imellom. For øvrig kunne jeg fortalt hva en liten mikrober som meg har fått av informasjon før kvartalstall fra børsnoterte selskaper og fra hvem, men dere hadde uansett ikke trodd meg.
Frodon
27.09.2024 kl 08:38
2682
Da går Saga inn for å «redde» VoW, slik jeg beskrev 😉
A consortium consisting of Kistefos AS, Songa Capital AS, Fondsavanse AS, EdenTree Investment Management Limited, MP Pensjon AS, Fredrik Lundgren, Wilhelm Risberg, Saga Pure ASA, Tycoon Industrier AS and Apollo Asset Limited (together, the "Underwriters) have, subject to customary conditions, underwritten and pre-committed to subscribe for the remaining shares to be issued in the Rights Issue (i.e. NOK 185.83 million).
https://newsweb.oslobors.no/message/628666
A consortium consisting of Kistefos AS, Songa Capital AS, Fondsavanse AS, EdenTree Investment Management Limited, MP Pensjon AS, Fredrik Lundgren, Wilhelm Risberg, Saga Pure ASA, Tycoon Industrier AS and Apollo Asset Limited (together, the "Underwriters) have, subject to customary conditions, underwritten and pre-committed to subscribe for the remaining shares to be issued in the Rights Issue (i.e. NOK 185.83 million).
https://newsweb.oslobors.no/message/628666
Redigert 27.09.2024 kl 08:39
Frodon
27.09.2024 kl 08:44
2677
Nå får vi håpe Saga allerede er short i VoW, slik at de kan dekke inn shorten med de nye aksjene de får i VoW
Mammon
27.09.2024 kl 08:50
2697
U bet 🤑😂
Hvis ikke blir d nok kun 10øre emi
Ingen bjelle🐑🐑🐑vil sitte langsiktig her
Får se hvor mye som skal dumpes rett til sauene 🤭
Hvis ikke blir d nok kun 10øre emi
Ingen bjelle🐑🐑🐑vil sitte langsiktig her
Får se hvor mye som skal dumpes rett til sauene 🤭