Ensurge ships sample batteries to the U.S. Department of Energy
RobRoy
20.09.2024 kl 10:50
3198
Med private placement (tranche 1+2) og subsequent offering har de "cash" til ca Mars 2025, selv om de øker "cash burn" til ca 2MUSD i mnd (fra 1,6 tidligere).
Redigert 20.09.2024 kl 11:12
Du må logge inn for å svare
JahMason
20.09.2024 kl 11:26
3115
Rart aksjen ikke er langt over 1kr nå.. Burde se rekyl opp mot 1.20
kroif
20.09.2024 kl 11:47
3054
Gir ihvertfall ingen mening og selge under emikurs slik jeg ser, kursen har jo ligget langt over i lange tider nå, de nye aksjene selges jo ikke med tap umiddelbart.
Kanskje ventes det flere nyheter også, som var tenkt å løfte kursen før denne emien, men at den ble presset frem som følge av rykter i markedet, og kursfall, ref det som skjedde i IDEX, så kan man fort frykte det verste.
Who knows
Kanskje ventes det flere nyheter også, som var tenkt å løfte kursen før denne emien, men at den ble presset frem som følge av rykter i markedet, og kursfall, ref det som skjedde i IDEX, så kan man fort frykte det verste.
Who knows
JahMason
23.09.2024 kl 12:14
2581
Trenger flere kjøpere hee under 1krone.
Selskapet finansiert videre og klare for ordre de neste månende, iflg børsmelding. Samarbeid, salg og partnere.
Selskapet finansiert videre og klare for ordre de neste månende, iflg børsmelding. Samarbeid, salg og partnere.
Kvike11
05.10.2024 kl 09:51
1539
Som kursen steg i fredags, kunne man godt begynde at tro at der er ved at ske noget,
måske derfor de holdt web seminar, men det blev hvis lidt tamt, da de ikke var færdig med et endeligt produkt.
Tror de er meget tæt på flere ordre, samarbejde, salg og partnere.
Lykkes det er jeg sikker på vi hurtigt er over kurs 10.
Jeg har selv købt endnu flere aktier i fredags, inden den stak helt af.
Tror at det vil lykkes deres dygtige inginører at løse det sidste lille problem.
måske derfor de holdt web seminar, men det blev hvis lidt tamt, da de ikke var færdig med et endeligt produkt.
Tror de er meget tæt på flere ordre, samarbejde, salg og partnere.
Lykkes det er jeg sikker på vi hurtigt er over kurs 10.
Jeg har selv købt endnu flere aktier i fredags, inden den stak helt af.
Tror at det vil lykkes deres dygtige inginører at løse det sidste lille problem.
Du får gå inn på hjemmesiden til Ensu, der sitter det mange dresskledde mænd med bærbare EDB maskiner som ikke er tilkoplet det lokale Energiværket. Moske noget er på gang?
Redigert 06.10.2024 kl 03:50
elnomi
06.10.2024 kl 09:36
1244
Med private placement (tranche 1+2) og subsequent offering har de "cash" til ca Mars 2025, «
Kun til mars 2025?
Hvis det stemmer er det ikke lenge før en ny emisjon må sette for ny kapital må være på plass i god til til den datoen.
Kun til mars 2025?
Hvis det stemmer er det ikke lenge før en ny emisjon må sette for ny kapital må være på plass i god til til den datoen.
RobRoy
09.10.2024 kl 10:32
922
Når en ser på dagens kurs må vi vel se bort fra «subsequent offering» da den vel mest sansynlig vil bli kansellert ved EGF 14.10.
Redigert 09.10.2024 kl 16:12