RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025

Kvike11
RECSI 17.09.2024 kl 11:34 78724

Velkommen til frisk tråd.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.

Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.

Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg

Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten

RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
SPXL
21.09.2024 kl 15:05 5299

Dagens kurs er ingenting å rope hurra var høyere ved årsskiftet . Ser ut som shortera vil bestemme kursen fremover dessverre og de vil ha kursen ned.
Kåre Grønn
21.09.2024 kl 15:55 5201

Du er shorter eller ute av det..
Pensjon
21.09.2024 kl 18:57 4967

Hei,
Nå bør dere slutte å mase om short når kursen ikke går deres vei.
Mvh gammel pensjonist
Stabukk
21.09.2024 kl 19:30 4919

Og hva hviss kursen ikke er 20 ved første levering om ca. en måneds tid? Bør admin kanskje vurdere å utestenge kvike11 for en periode? Bare et spørsmål.
Ransen
21.09.2024 kl 20:47 4810

Kursen gikk opp på tomme meldinger som ikke inneholdt noen konkrete mengder eller priser. De uerfarne hobbyinvestorne gikk på og handlet for alle midler. Nå går kursen ned for at det trengs kapital. Kursoppgangen er iscenesatt for at eventuelle større investorer skulle fatte interesse, men det skjedde ikke når de ikke klarer å kommunisere ut alle opplysninger.Markedet krever å få noen konkrete utregninger på bordet. Det er jo ikke slik at ML kan produsere polysilisium billigere enn kina selv med de nye tollsatsene.
Tror alt avhenger av at 3.part kommer med penger både til å styrke egenkapitalen og for fortsatt drift i Recsi

Redigert 21.09.2024 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Kvike11
22.09.2024 kl 11:00 4405

Du ved ikke ret meget, intet om økonomi og intet om hvorfor kursen regulerede sig i fredags.
Det samme kan man sige om finansavisen de er igen ude og tale dårligt og tvivlsomt om RECSI,
de angriber hver eneste dag,
gad vide om de alle medarbejdere er gået short i RECSI,
sammen med deres short venner som får gratis artikler og køre skræmme kampagner..
Finansavisen burde være neutral, de skulle skamme sig.
RECSI har en kæmpe aftale med Hanwha, med overskud hvert eneste år, udsolgt i Polysilisium, sælger til priser langt over Kina pris ( har ingen børneslaver ) og får ekstra tilskud af USA regering.
Kina lukker den ene fabrik efter den anden, slave arbejder bliver sat fri eller solgt
derudover store aftaler i Silan salg,
bliver en penge maskine.
Alt er nu faldet på plads, vi mangler lige at få fjernet dem der manipulerer kursen hver eneste dag i sluthandlen.
Fabrikken der nu er i fuld gang har en værdi på tilsvarende kurs 40
Er bogført til kr 0
Forventer nye analyser i løbet af 30 dage..
Strong buy
Redigert 22.09.2024 kl 11:02 Du må logge inn for å svare
Null
22.09.2024 kl 11:19 4531

Ransen
Jeg skal ikke være belærende, men det du skriver er vel ikke helt som det skal være, meldingene som er kommet er positive for REC.

Det som kom i den første meldingen var oppsumert at ML nå produserer innenfor mottakers krav, og at det som gjenstår er en kvalitetskontroll fra mottaker.
Jeg antar at resultatet av kontrollen blir en formalitet. Det at mottaker vil ha en egenkontroll av leveransen både den første nå og senere leveranser er vel ikke mer en det som er normalt i alle bedrifter. Så jeg må si at denne meldingen beroliget meg med tanke på ML og RECs fremtit.
Økonomien i avtalen med HW er jo kjent fra tidligere, så for min del så er ingen melding om endring bare bekreftelse på at den avtalen som er gjort og som er formidlet til oss står.

Melding to: Sila Nanotechnologies Inc. ("Sila"), a next-generation battery materials company, today announced a multi-year supply agreement for Silane Gas.
Hva sier den jo at REC nå er i ferd med å få andre kontrakter med andre kunder som igjen vil gi oss penger på konto, jeg som deg vet ikke noe om innholde i kontraktene, det er vel heller ikke vanlig å gi denne type informasjon. Det som beroliger meg her er lengden på avtalen, og at den starter om ikke lenge, slik jeg leser det så vil første leveranse selv om den er liten være sendt i løpet av året, og trappes opp i 2025.

Med bakgrunnn i dette er jeg faktisk nå mer opptimist på vegne av selskapet enn på lenge.
Kursen gikk ned endel på fredag, men uken under ett opp 50% med en nedgang på ca 20 fra topp, geninstsikring for mange er lov.
Det som var litt utforrende var den store posten eller postene som gikk fredag kl 1625 men ....

SÅ ransen hva hadde du forventet av informasjon ? hva tror du på til jul i kurs,.... Jeg tror på 14 kr til nyttår samme som de to foregående år ;)
Kvike11
22.09.2024 kl 11:24 4648

Meldte også igår de store handler der foregår i sluthandlen ,
til Finanstilsynet.
da jeg ved mange andre også har gjort det.
Håber flere vil anmelde det,
da det skete i ENSU
og kursen faldt i ensu ,
gik økokrim ind i sagen, nu gentager historien sig i RECSI
må gælde samme regler om det så er en fond,
eller molners der har handlet sammen med hermanrud
ingen ved det, alle handler er skjult på borsen,
det mener bankerne m.m. er bedre
skjul handelen :-)
og ingen snyder dig.,
bankerne snyder heller aldrig nogen, eller hvidvasker
De/bankerne har været dygtige, deres lobbyarbejde har virket,
sørgeligt med en flok politikker der ikke aner hvad der foregår.
Redigert 22.09.2024 kl 11:29 Du må logge inn for å svare
Intravenøsiu
22.09.2024 kl 13:14 4562

Ser “celsius” har sin egen lukkede desinformasjonstråd gående der han skriver:

"Uforståelig for de fleste at en ultrarenhet på 99,99999 % ikke skulle holde mål”


99,99999% er 7N renhet, INGEN i bransjen har snakket om at det ville holde mål i 2022 , 23 eller 24.


Celsius, skaff deg litt grunnleggende informasjon om det teknologiske før du skal “guide” informasjonsflyten med lukkede tråder.
Ikke_viktig
22.09.2024 kl 13:33 4557

Fredag var siste dag RECSI var i en indeks og mange indeksfond må selge RECSI da de kun eier i de aksjene som er i indeksen. Dette visste mange svingtradere lenge før og de har jo selvfølgelig brukt anledningen til å shorte an mass i RECSI de siste dagene. Derfor var det også mange kjøpere i sluttauksjonen. Det som nå skjer er at indeksfondene er ferdige å dumpe ut RECSI og resterende shortere må kjøpe i et marked hvor det er færre selgere av størrelse. Det er da naturlig at vi nå fort kan få store svingninger på grunn av de ønsker å kjøpe volum, når det ikke er stort volum å få tak i, eller at det kan falle kraftig hvis markedet ønsker å sende RECSI den veien basert på det fundamentale.

For meg er det mest spennende å se om den snur opp nå. Det passer ganske bra at den snur omtrent her når man tenker på TA, men det kan jo være at noen har kjøpt for mye for dyrt og blir tvangssolgt nedover. Gevinstsikring kan jo fortsatt skje det også, men om det er mange nok kjøpere så blir det ikke noe fall på det.

De som har sittet på gjerdet og avventet at indeksfondene skulle ut, vil nå gå inn i aksjen så det er kjøpere i markedet. Begynner RECSI nå å gå positivt så får mange det travelt!
Redigert 22.09.2024 kl 13:34 Du må logge inn for å svare
nemi's
22.09.2024 kl 13:51 4534

Ransen, du kan lese deg opp her på https://www.silanano.com/. Du vil se at det er et selskap verdsatt til 40 MRD NOK. Og i anlegget i ML skal de illa. fem år produsere battery anode material til sine kunder - batteriprodusentene - tilsvarende 1 mill EV'er. REC's silangass går til Tesla'er og Mercedes'er.

Så nei, Mercedes er ikke Hanwha sin kunde. Like lite som at Lerøy Seafood er den ene store kunden til Hennes & Mauritz.
Kvike11
23.09.2024 kl 10:02 3917

Værdierne er alt for lave, kursen burde stige kraftigt.
Hver eneste dag er der manipulering af aktiekursen, de dage det går ned, er finansavisen tavse, de dag det går op,
finder de på historier og så får deres short venner spalteplads.
Idag manipuleres kursen også ned, og nogle fik lavet nogle store handler, med store fortjenester.
jeg er ligeglade om det er fonde, eller hvad det er, der er ikke lige vilkår på borsen , nogle har magt til at manipulerer, de skal straffes.
Håber efter mange har skrevet til finanstilsynet, at de vågner op.
Ønsker alt godt for RECSI som virkelig er på vej mod et industri eventyr, nu skal vi have værdierne frem i lyset,
så ser vi kurser der er 10 -20 gange højere.
Kvike11
23.09.2024 kl 11:05 3826

Viser sig bare at der er andre der køber, om det er de samme fonde der ejer de andre fonde, der dumper aktie kursen dag efter dag, med store handler i slut handlen, ved jeg ikke, men det er en højspændt sag for finanstilsynet at få det stoppet og givet straf for manipulering.
Forventer med de værdier der er og den indtjening som er på vej,
at kursen skal mange dobbles inden for kort tid.
Fredag smadrer fonde kursen , mandag er det robotternes tur..
Burde ikke være lovligt., holder mange udenlanske købere væk.
20 dage så falder første levering og betaling,
Silan produktionen kører på højtryk og de forventer endnu større produktion.
Kan silan salget i 2025 alene give et overskud på 500 millioner nkr
Eskimo2
23.09.2024 kl 14:59 3459

Poly prisene på vei opp : Ikke bærekraftige priser og selskaper går på trynet .
Lave priser der begynner og koste dem dyrt .

https://www.bloomberg.com/news/articles/2024-09-19/polysilicon-prices-forecast-to-rise-on-chinese-production-cuts

Polysilicon Prices Forecast to Rise on Chinese Production Cuts
Bloomberg News, 19. september 2024

- China Silicon Industry Association sees rally through year-end

- The wider solar sector is suffering from severe overcapacity

The price of polysilicon — a key ingredient in solar panels — should rally through the year-end as producers cut capacity due to a slump in the sector, the China Silicon Industry Association said.

The declines in production are being abetted by seasonal factors including a week-long public holiday in early October and drier weather reducing hydropower output and pushing up power costs, the association said in a statement on Wednesday. It didn’t give a specific price forecast.

Chinese polysilicon prices have tumbled 85% since mid-2022 due to a major build-out of factories that was far more than the market actually needed. There’s been a modest recovery since late July, as companies started to dial back output. Daqo New Energy Corp., the No. 3 producer, cut its output guidance for 2024 after posting a massive first-half loss.

China’s world-leading solar manufacturing industry is going through a consolidation due to a severe glut, which has driven down prices across the supply chain, from polysilicon to finished panels. That’s been a boon for clean energy deployment, with the world expected to hit another record this year, but it’s causing major losses and even bankruptcies.
Redigert 23.09.2024 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
Eskimo2
23.09.2024 kl 15:16 3387

Mye høyere priser utenfor Kina og nå ser man de sliter skikkelig der for å holde prisene nede. Vi ser Rec har fått avtale med selveste SILA og skal snart ha første levering QCells . Vi kan også forvente et eller annet samarbeid med G14 for deres nye fabrikk som skal bygges i ML.
Til og med rente nedsettelser har vi fått som passer bra for Rec lånene .
Kursen her nede er en vits når man ser hva dette selskapet skal levere med sine produkter i USAs verdi kjeder fremover . To fabrikker ferdig bygde stiller dette selskapet med som er klare for og møte den enorme etterspørselen på deres produkter .
Sosekopp 1
23.09.2024 kl 15:35 3323

En liten post synlig short ut på fredag. Synlig short nå 3,22%, tilsvarende 3,6 mill aksjer
uldiuldi
23.09.2024 kl 15:44 3313

3,22 % er 13.639.076 stk
Sosekopp 1
23.09.2024 kl 15:54 3296

😊 ettallet på tastaturet mitt fungerer dårlig, takker for korreksjonen👌
SPXL
23.09.2024 kl 16:10 3219

Går fort til 8 tallet nå, er på vei tilbake til start som det så ofte gjør.
Eskimo2
23.09.2024 kl 16:20 3194

Siden du følger kursen daglig og sekund for sekund, men ikke helt skjønner hva selskapet driver med. Har jeg et tips til deg, grip sjansen mens den er der
SPXL
23.09.2024 kl 16:29 3196

Rett ned og sluttet på dagens laveste, ser dårlig ut for morgendagen, skal recsi virkelig ned igjen på 6tallet? Var siste melding bare oppskrytt?
fersk1
23.09.2024 kl 16:33 3181

Utrolig åssen kjeltringene får herje med rec kursen.
Short og roboter skulle vært forbudt.
FunHouseComp
23.09.2024 kl 16:40 3159

Dette er en sunn korreksjon. Den har gått for mye på kort tid. Teknisk ser det heller ikke bra ut.
Rule
23.09.2024 kl 17:51 2997

Nå for pokker. Det lyder godt. Må betyde at du næsten garantere jeg kan få flere aktier endnu billigere…?
Celsius
23.09.2024 kl 20:30 2789

Les deg opp på hva Levens uttalte i siste telefonkonferanse og hva jeg skrev om dette (selv om du ikke fatter poengene fra noen av oss).

Fraråder dessuten uren meth til intravenøs bruk.
Intravenøsiu
23.09.2024 kl 21:10 2666

Da må du gjerne sitere de stedene han nevner 7N som du snakker om i telefonkonferansen, som jeg forøvrig har hørt.



Intravenøsiu
23.09.2024 kl 21:18 2743

Jeg kan spare deg for bryderiet, det Levens sier om renhet er at de bruker et mer komplekst system enn “N systemet" for å måle renhet, dette handler trolig også om hvilket stoffer som forurenser, han bekrefter uansett at det er snakk om høyere renhet enn 9N, så det du nevner om 7N renhet i din lukkede tråd er å anse som ren feilinformasjon om selskapet.

Rule
23.09.2024 kl 21:25 2714

Enig - han bekræfter over 9N men heller ikke helt oppe på 12 N.
PHOinvestor
23.09.2024 kl 21:37 2910

Etter det jeg har skjønt får REC front/forhansbetaling av Huawai , når første leveranse er levert, har det kommet ut hvilket beløp det er ???
Intravenøsiu
23.09.2024 kl 21:41 2882

Celsius skrev gudbedre
Glimrende svar, først kommer du med en post fullstendig blottet for folkeskikk, hevder å ha dybdeinformasjon fra en telefonkonferanse, blir presentert fakta fra konferansen, som ikke stemmer med oppspinnet ditt, og så er svaret ditt “Gudbedre”…

Celsius….Quo Vadis?
PHOinvestor
23.09.2024 kl 21:44 2878

Etter det jeg har skjønt får REC front/forhansbetaling av Huawai , når første leveranse er levert, har det kommet ut hvilket beløp det er ???

GJelder den store 10 års avtalen med Huawai
Redigert 23.09.2024 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
MikkeMus
23.09.2024 kl 23:15 2721

BEVARES!! .... En tungtveiende grunn for å selge seg ut av selskapet er at aksjen er belemret med så mange ignoranter som i svært liten grad vet hva de kjøper og selger fra dag til dag.
BIF78
24.09.2024 kl 05:23 2510

Jeg tror ikke der er offentliggjort beløb, blot at de får forudbetaling.
Kvike11
24.09.2024 kl 06:57 2367

Fint så er du ude, du var nok allerede ude, eller har aldrig været inde i RECSI.
Hvis dit skriveri ikke var fyldt med så meget vrøvl, ville jeg have mistanke om du var elev på finansavisen .
Kan du ikke stoppe med alle de dumme kommentar, den eneste der er mindre begavet er hvis dig selv.


Kvike11
24.09.2024 kl 07:02 2394

Hvilken dag stopper manipulering med store handler i slut handlen.
Håber finanstilsynet får det stoppet, det kan ikke være lovligt at sælge aktier langt under udbudspris.
Hvis det er lovligt, vil jeg gerne lære fidusen, så jeg også kan dumpe aktiekursen på top 10 på den norske bors , er der sikkert mange der tænker.
Under 3 uger til første leverance og første betaling, nu vil RECSI begynde at få fast indtægt og overskud muligvis fra 4 kvartal.
Værdier , indtjening, m.m. vi vil snart se betydelig højere kurs.