RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Velkommen til frisk tråd.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
DjTao
08.12.2024 kl 22:35
4277
How long will qualification take given that customs released the material to the third
party for testing?
a. At this time, we received an indication that we should receive indicative
qualification test results before December 21st.
party for testing?
a. At this time, we received an indication that we should receive indicative
qualification test results before December 21st.
Stabukk
08.12.2024 kl 18:04
4518
Rec og Nel trenger begge å begynne å gå i pluss, som er viktig for alle selskaper der eierne ønsker høyere kurs.
Fullførte selv en dårlig resirkulering forrige uke. Kan komme til å gjøre to-tre til før nyttår.
Fullførte selv en dårlig resirkulering forrige uke. Kan komme til å gjøre to-tre til før nyttår.
KommersK
08.12.2024 kl 17:29
4491
Tror du du skal ta innover deg at NEL og RECSI har null og nix med hverandre å gjøre. Likevel drar du det til stadighet frem...
Kommer du forresten til å kjøpe tilbake aksjene du solgte av skattegrunner, eller har du igjen nok? Skattefradraget får du jo uansett. Har du bestemt deg? Jeg solgte min post på 4,59 (GAV 4,24), men tviler på om jeg skal tilbake. Det blir i tilfelle for småpenger. Tør ikke mer.
Kommer du forresten til å kjøpe tilbake aksjene du solgte av skattegrunner, eller har du igjen nok? Skattefradraget får du jo uansett. Har du bestemt deg? Jeg solgte min post på 4,59 (GAV 4,24), men tviler på om jeg skal tilbake. Det blir i tilfelle for småpenger. Tør ikke mer.
Candelstick
08.12.2024 kl 17:17
4329
Kåre Grønn skrev Kurs 100 . Verden skal reddes
Bare for å bryte inn, så var oppgangen på freddan et resultat av at algoen i USA justerte noen grønne aksjer opp torsdag kveld. . Felles for dem er at de tjener penger.
Redigert 08.12.2024 kl 17:19
Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
08.12.2024 kl 17:14
1976
Kurs 100 . Verden skal reddes
Redigert 08.12.2024 kl 17:15
DjTao
08.12.2024 kl 16:47
2022
Ja, men testen hadde ikke begynt da de sendte ut meldingen (og vi vet ikke om den har begynt enda heller).
13 desember er derfor uansett for tidlig ift til det selskapet har kommunisert.
13 desember er derfor uansett for tidlig ift til det selskapet har kommunisert.
Kvike11
08.12.2024 kl 16:42
2012
Alt tyder på voldsomme stigninger i kursen.
El biler kræver batterier, husstande med solenergi, vil få batterier, til lagring af strøm.
Group14 vil bygge fabrik til 18 milliarder til silan gas, færfig om måske 5 år, indtil da vil recsi sidde alene på dette marked.
Kurs 100 bliver i 2025
På tide at købe yderligere aktier,
Jeg tror vi vil se voldsomme stigninger det næste år.
El biler kræver batterier, husstande med solenergi, vil få batterier, til lagring af strøm.
Group14 vil bygge fabrik til 18 milliarder til silan gas, færfig om måske 5 år, indtil da vil recsi sidde alene på dette marked.
Kurs 100 bliver i 2025
På tide at købe yderligere aktier,
Jeg tror vi vil se voldsomme stigninger det næste år.
Rule
08.12.2024 kl 15:07
2119
VaderTrader skrev Oi , et positivt innlegg fra finansavisen.
Sjok - hva skjer der..? Teknik peger op. Forvarsel på gode nyheder..? Altid nogen der ved hvad retning vinden blæser 🙂
Stabukk
08.12.2024 kl 14:49
2147
uldiuldi skrev söndagstips baserer seg vel på teknisk analyse...... JA
En ting er "rakett" med TA som forklaring. Viktigere er fysisk levering til Hanwha, betaling og at Rec begynner å betale ned kortsiktige lån! Da kan kanskje kursen holde seg over 8 i det nye året og ikke se seg tilbake?
Stabukk
08.12.2024 kl 11:44
2372
Har ikke kjöpt tilgang til FA, men deres söndagstips baserer seg vel på teknisk analyse. De törre tall viser at Nel-kursen ned vel 50% i år og Rec vesentlig mer med en minus på nesten 67%. Siste uke er Nel opp 2,74% og Rec opp litt over 10%. Når det gjelder börsmeldinger, er det trolig Rec som i störst grad kan ha kursdrivende nyheter å komme med, mest i forhold til fabrikken i Moses Lake. Tenker på testresultat og mulig info om forventet förste leveranse til Hanwha.
Bulldog
08.12.2024 kl 11:44
2319
Jada, "minst fire uker" er korrekt men det er samtidig fire uker siden meldingen kom fredag den trettende desember.
uldiuldi
08.12.2024 kl 10:41
2408
REC Silicon kanskje kan bli jule- og nyttårsraketter.
https://www.finansavisen.no/finans/2024/12/08/8216562/sondagens-aksjetips-med-to-mulige-nyttarsraketter
https://www.finansavisen.no/finans/2024/12/08/8216562/sondagens-aksjetips-med-to-mulige-nyttarsraketter
DjTao
08.12.2024 kl 10:27
2391
Bulldog skrev Fredag den 13. har det gått fire uker - altså neste uke.
Vi vet ikke om testingen har begynt enda…
Although the testing is expected to commence soon, the exact schedule is contingent upon the third party's own production schedule.
Det vil ta minst 4 uker fra testingen begynner.
Although the testing is expected to commence soon, the exact schedule is contingent upon the third party's own production schedule.
Det vil ta minst 4 uker fra testingen begynner.
Kåre Grønn
08.12.2024 kl 04:22
2585
Bulldog skrev Fredag den 13. har det gått fire uker - altså neste uke.
Kommer nå! Spenn setebeltene!!
SPXL
08.12.2024 kl 02:04
2567
Hvorfor kommer det melding neste uke? Har du en kilde eller tar du det fra løse luften? De sa minst 4 uker og vi er ikke der enda.
Ransen
07.12.2024 kl 22:16
2648
Sats heller pengene på en lottokupong…hvis du søker risiko så hopp i fallskjerm på Gasastripen
Gudin
07.12.2024 kl 21:08
2604
Neste uke kommer nok børsmeldingen vi har ventet på, god helg og drikk med måte :-)
Hauhau kursmål 100
Hauhau kursmål 100
Stabukk
07.12.2024 kl 11:57
2864
Kanskje resten av desember bør brukes til «resirkulering» for skatte-refusjon på tap? Må bare vedgå at min første runde ikke ble spesielt vellykket: Salg på 4,28 og inn igjen på 4,51. Må skjerpe meg!
Ser økende optimisme ved at «sucess»-tråden er mer i vinden. Det er den der trådstarter så 20 som et realistisk mål ved første Hanwha-leveranse i midten av oktober og kurs 100 i løpet av 2025…
Ser økende optimisme ved at «sucess»-tråden er mer i vinden. Det er den der trådstarter så 20 som et realistisk mål ved første Hanwha-leveranse i midten av oktober og kurs 100 i løpet av 2025…
Kåre Grønn
07.12.2024 kl 10:47
2881
Det som kan skje nå er at folk blir glade når de får igjen penga sine, så selger de på 10 :)))) så skal aksjen mye høyere over tid... Når tar vi fram flaggene? på 20??
Rule
06.12.2024 kl 22:10
3109
Nemlig - kvalitet med red. spec godkendt af qcell. Og recsi kan producere “Well”. Ekstern test skal slut validere. Key risk er tid og tid er penge. Silangas salg vil øge i 2025 så de har styr på den lange bane. Kursen udbombet langt under hvad Hanwha betalte ( 20nok ) og markedet begynder at se det og samle op nu…
Redigert 06.12.2024 kl 22:11
Kåre Grønn
06.12.2024 kl 20:42
3083
Akkurat, skal sikkert kjøres ned på en blåmandag igjen... go helg!
Stabukk
06.12.2024 kl 18:56
3218
Kanskje lurt å dempe optimismen litt! Når har vi tatt helg og kursen stoppet på 4,638. Men opp 3 prosent i dag og vel 10 prosent siste uke er oppløftende. Ser på Shareville (Nordnet) at ca 74 prosent svarer «Ja» på spørsmålet «Tror vi at Rec kan bli nyttårs-rakett i år»? En av de positive grunngir dette med at kursen «er blitt temmelig nedbombet i løpet av året». Det er jo rett da vi startet 2024 (og 2023) på 14 kr. Men det vises og til at håpet om rakett blir skutt ned hvis usikkerheten rundt produktkvalitet driver videre ut året. Sant nok, og sikkert nok at «veien videre» for Rec inntil videre drar med seg en viss risiko. Men på ett eller annet tidspunkt kommer vel Rec med en positiv melding, når vi fikk vite i september at fabrikken i ML «is running well»…
Redigert 06.12.2024 kl 18:59
Kvike11
06.12.2024 kl 17:29
3347
DjTao skrevInnlegget er slettet
Snart skal vi til at stige mere end
1 nkr hverdag.
Shorter vil snart få store tab.
Gode nyheder kan være meget tæt på, om det så er nye kontrakter eller test resultat.
Marked er positiv til recsi.
1 nkr hverdag.
Shorter vil snart få store tab.
Gode nyheder kan være meget tæt på, om det så er nye kontrakter eller test resultat.
Marked er positiv til recsi.
DjTao
05.12.2024 kl 14:11
3607
Og hva begrunner du videre oppgang med? Kan vel like gjerne gå ned igjen ved at noen gevinssikrer som den har gjort i det siste ved oppganger. (Jeg håper ikke det, men det er greit å være litt realistisk).
uldiuldi
05.12.2024 kl 13:49
3654
oryx
05.12.2024 kl 13:45
3665
RECSI går over 5 kroner før vi tar helg. Kommer det melding med oppdatering omkring levering og betaling snart, er RECSI over 7 - 8 kroner den dagen melding foreligger. Da skal aksjen over 10 -12 kroner ++ igjen, og mange vil angre på at de ikke lastet opp mens aksjekursen var under 5 - 6 kroner.
Redigert 05.12.2024 kl 13:48
Kvike11
05.12.2024 kl 07:08
3843
Forventer stigning idag.
nu er der under 14 arbejdsdage til vi får test resultatet, og første leverance kan sendes afsted.
Dermed betalinger.
Fik handlet flere aktier igår, og fuld handlet på et pensionsdepot .
Hjælper ikke meget RECSI/IR afdelingen bruger tid på at ændrer hjemmesiden, de skulle heller informerer marked noget mere, også om fremtiden.
Eller fortælle marked at koreanerne ikke vil oplyse mere end nødvendigt, og helst ingenting,
de glemmer det er et norsk selskab
må være flovt og give et dårligt omdømme for de norsks ansatte i selskabet.
Nu venter jeg bare på den store kurs stigning, som kommer.
nu er der under 14 arbejdsdage til vi får test resultatet, og første leverance kan sendes afsted.
Dermed betalinger.
Fik handlet flere aktier igår, og fuld handlet på et pensionsdepot .
Hjælper ikke meget RECSI/IR afdelingen bruger tid på at ændrer hjemmesiden, de skulle heller informerer marked noget mere, også om fremtiden.
Eller fortælle marked at koreanerne ikke vil oplyse mere end nødvendigt, og helst ingenting,
de glemmer det er et norsk selskab
må være flovt og give et dårligt omdømme for de norsks ansatte i selskabet.
Nu venter jeg bare på den store kurs stigning, som kommer.
Kvike11
03.12.2024 kl 07:20
4090
god ide, blokkere for spammer
Forventer kursen stiger idag,
pæn slut spurt igår
Forventer kursen stiger idag,
pæn slut spurt igår
DjTao
29.11.2024 kl 15:53
4392
Du kan velge å blokkere dem, så slipper du å lese innleggene.
Trykk på de 3 prikkene i høyre hjørne på et av innleggene/forumbrukere som du ikke ønsker å se innlegg fra.
Kåre Grønn
VaderTrader
Mamon
Har jeg nå blokkert. De generer 0 verdi
Trykk på de 3 prikkene i høyre hjørne på et av innleggene/forumbrukere som du ikke ønsker å se innlegg fra.
Kåre Grønn
VaderTrader
Mamon
Har jeg nå blokkert. De generer 0 verdi
Redigert 29.11.2024 kl 15:56
Pensjon
29.11.2024 kl 15:47
4386
Hei.
Hva er det du kaller et diskusjonsforum?
Mange her inne skriver dag og natt, uke etter uke. Hvilke ord bruker disse ofte. Jo, løgn, svindel, inkompetanse, udugelighet
om ledelsen osv. og det kaller du å diskutere selskapet. Dette er useriøst vrøvl og amatørenes sirkus etter min mening og
burde være stoppet for lenge siden. Noe må gjøres i anstendighetens navn for at forumet skal bli interessesant.
Mvh gammel pensjonist
Hva er det du kaller et diskusjonsforum?
Mange her inne skriver dag og natt, uke etter uke. Hvilke ord bruker disse ofte. Jo, løgn, svindel, inkompetanse, udugelighet
om ledelsen osv. og det kaller du å diskutere selskapet. Dette er useriøst vrøvl og amatørenes sirkus etter min mening og
burde være stoppet for lenge siden. Noe må gjøres i anstendighetens navn for at forumet skal bli interessesant.
Mvh gammel pensjonist
Kvike11
29.11.2024 kl 15:36
4397
Var ikke klar over at molners igen er begyndt at skrive om recsi.
Han er en af dem der ikke har været uden for norge, måske en smut over grænsen efter billig chokolade og mars bars og sprut
Han er en af dem der ikke har været uden for norge, måske en smut over grænsen efter billig chokolade og mars bars og sprut
Kåre Grønn
29.11.2024 kl 15:04
4432
Det tristeste er for de som gir opp og selger. Det er da den tar av opp! God jul. 2 eller 4 er samme for meg da begge nivå er like forkastelig og falskt!