RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Velkommen til frisk tråd.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Stabukk
I dag kl 14:10
1811
To spörsmål blir vel mer og mer påtrengende: Hvor god er avtalen om levering til Hanwha/QCells opp mot ökt USA-toll mot Kina og devaluert Yuan, og når kommer förste poly-leveranse fra ML og betaling? Men litt lenger ut i 2025 kan situasjonen for Rec se bedre ut, med ökende sjanse for å drive med greie overskudd. Og dermed en mer stabil kurs. Men på hvilket nivå?
I dag ville det være OK å få finansmedia sin vurdering av den krftige oppgangen i Rec-kursen.
I dag ville det være OK å få finansmedia sin vurdering av den krftige oppgangen i Rec-kursen.
Redigert i dag kl 14:11
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
I dag kl 14:44
1622
Ja når kurs i Recsi synker 10% så er det store overskrifter i FA, men ved oppgang på 25% så nevnes det ikke.....typisk. Men driter forsåvidt i det....lenge siden det har vært en så god dag hvor 100.000ene strømmer inn :)
Stabukk
I dag kl 14:46
1613
Kvike11
I dag kl 15:21
1446
E24 aner ikke hvad de skriver om, derfor skriver at det har noget med told til kina at gøre.
RECSI får udsolgt på alle produktions linjer i starten af det nye år, uanset told, uanset tilskud.
Som du skriver elsker finansavisen, når det går selskaber dårligt, men når det går den rigtige vej, er det bi-bemærkninger..
sådan har det været i mange år.
Heldigvis ser det ud til vi når kurs 10 hurtigere end jeg havde regnet med, men de stigninger der har været de sidste dage.
RECSI får udsolgt på alle produktions linjer i starten af det nye år, uanset told, uanset tilskud.
Som du skriver elsker finansavisen, når det går selskaber dårligt, men når det går den rigtige vej, er det bi-bemærkninger..
sådan har det været i mange år.
Heldigvis ser det ud til vi når kurs 10 hurtigere end jeg havde regnet med, men de stigninger der har været de sidste dage.
polion
I dag kl 16:08
1253
Hvorfor holder du på med ditt vanlige uetterrettelige og udokumenterbare tull? Hittil har du aldri evnet å stille et eneste relevant/kritisk spørsmål i forhold til REC og kurshavariet i nevnte. Hva gjelder REC og det overordnede har du hittil bommet grovt på absolutt alt, her kan vi også inkludere de aldeles tullete kursmålene du har hatt.
Videre skriver du som trådstarter at Molnes er utroværdig, useriøs og ikke særlig klok. Tror også du ser det selv, men i forhold til Molnes så fremstår jo du som historiens største dust. Snakker meg om å sitte i glasshus (og være 100% diskvalifisert) og samtidig kaste stein. Og videre så skriver leamikken i glasshuset at E24 ikke vet hva de skriver om. Selvinnsikten til Kvike11 er tydeligvis fullstendig fraværende, det er i alle fall ettertrykkelig bevist.
Videre skriver du som trådstarter at Molnes er utroværdig, useriøs og ikke særlig klok. Tror også du ser det selv, men i forhold til Molnes så fremstår jo du som historiens største dust. Snakker meg om å sitte i glasshus (og være 100% diskvalifisert) og samtidig kaste stein. Og videre så skriver leamikken i glasshuset at E24 ikke vet hva de skriver om. Selvinnsikten til Kvike11 er tydeligvis fullstendig fraværende, det er i alle fall ettertrykkelig bevist.
Rule
I dag kl 18:26
895
Kontrakter og børsmeldinger og ira osv. er ikke udokumenteret tull.
At recsi ik har kunne levere på alle deres lovninger inden for forecast er fakta.
Mye har de dog klaret
At recsi ik har kunne levere på alle deres lovninger inden for forecast er fakta.
Mye har de dog klaret
Redigert i dag kl 18:29
polion
I dag kl 19:46
699
Ser ikke ut til at du har lest innleggene til Kvike de siste 2-3 årene. Og for sikkerhets skyld har han også gnålet om kursmanipulering i nesten annethvert innlegg. Ut fra det selskapet hittil har levert, så synes faktisk kursen å være på et nivå der den hører hjemme. Gjennomgangsmelodien har vært forsinkelse på forsinkelse, samt at selskapet har svidd av penger som fulle svin.
Kvike11
I dag kl 20:24
569
Man skulle tro du er Molners.
Du er komiske Ali.
Alle ved at fabriks udsættelsen er med skyld i den lave kurs
og så et par elev analytiker ,der havde så travlt at de skrev efter lukketid.
Jeg glæde mig over kurs opgangen, som vil fortsætte.
Men dit negative tomme skriveri, er heldigvis kun til at grine af.
Du er komiske Ali.
Alle ved at fabriks udsættelsen er med skyld i den lave kurs
og så et par elev analytiker ,der havde så travlt at de skrev efter lukketid.
Jeg glæde mig over kurs opgangen, som vil fortsætte.
Men dit negative tomme skriveri, er heldigvis kun til at grine af.
Rule
I dag kl 21:12
355
Sikkert et kælenavn for Johan Molnes - en af dem vi kan takke for at vi kan kjøbe mygo billigo aktier, da han nærmest gav folk 100% garanti for at vi ville få en emisjon inden 2025. Mye negativt er gruset ned over recsi, men kursen stiger med raske skridt - hm hm - spandende ...
Nøgle argument var vel at RECSI ikke kan blive ved med at tage små lån for at holde hoved over vandet - han har vist glemt at læse på år 2025 for recsi, hvor gassen bare skal flyde over disken og polysilicon samme. Yeha.
Ville ønske man havde haft klunker så store som fodbolde og kjøbt sig sjelv fattig på lav 4-tal. Men ikke sjovt når man har 1/3 af sit indskud tilbage i recsi depotet og risikere at skulle miste endnu mere.
Den nye straf-told er super stærkt nyt for recsi - så har alle mygo travlt med at finde og acceptere løsninger på leverance problemer.
Har de store short positioner fået kolde fødder...? Så kan vi få vild opgang - red sig ud af de brændende bukser hvem som kan...
hau hau hau ....
Nøgle argument var vel at RECSI ikke kan blive ved med at tage små lån for at holde hoved over vandet - han har vist glemt at læse på år 2025 for recsi, hvor gassen bare skal flyde over disken og polysilicon samme. Yeha.
Ville ønske man havde haft klunker så store som fodbolde og kjøbt sig sjelv fattig på lav 4-tal. Men ikke sjovt når man har 1/3 af sit indskud tilbage i recsi depotet og risikere at skulle miste endnu mere.
Den nye straf-told er super stærkt nyt for recsi - så har alle mygo travlt med at finde og acceptere løsninger på leverance problemer.
Har de store short positioner fået kolde fødder...? Så kan vi få vild opgang - red sig ud af de brændende bukser hvem som kan...
hau hau hau ....
Redigert i dag kl 21:15
MikkeMus
I dag kl 21:14
342
Godt sagt Polion, men tviler på at brukerprofil «Kvike» har tilstrekkelig innsikt i caset RECSI, eller nødvendig selvinnsikt til å innrømme alt tøvet han gjennom det siste året har spammet dette forumet.
Det beste er å ignorere vedkommende og de tøvete trådene hans, inkludert denne.
Det beste er å ignorere vedkommende og de tøvete trådene hans, inkludert denne.
Redigert i dag kl 21:17
Rule
I dag kl 21:30
264
han har bla. "spammet" med at RECSI står i smørøjet geopolitisk - og nu fik vi så fuld valuta for læsningen:
https://www.supplychaindive.com/news/ustr-biden-tariff-increase-wafers-polysilicon-tungsten/735240/
Biden unveils fresh China tariff hikes
Published Dec. 11, 2024
The duties will target critical solar energy inputs, including wafers, polysilicon and tungsten products, beginning Jan. 1.
“The tariff increases announced today....
"More tariffs are likely to follow in the months ahead, as President-elect Donald Trump has consistently voiced his desire...
her er altså en gedigen surprice med virkning fra 1. Januar. Så har Qcell's satans helvede travlt med at få full swing i made-in-america med recsi's råvarer....
hau hau hau....
https://www.supplychaindive.com/news/ustr-biden-tariff-increase-wafers-polysilicon-tungsten/735240/
Biden unveils fresh China tariff hikes
Published Dec. 11, 2024
The duties will target critical solar energy inputs, including wafers, polysilicon and tungsten products, beginning Jan. 1.
“The tariff increases announced today....
"More tariffs are likely to follow in the months ahead, as President-elect Donald Trump has consistently voiced his desire...
her er altså en gedigen surprice med virkning fra 1. Januar. Så har Qcell's satans helvede travlt med at få full swing i made-in-america med recsi's råvarer....
hau hau hau....
Redigert i dag kl 21:32
polion
I dag kl 21:32
249
Du skriver aldri annet enn renspikka tull: Fabrikkutsettelsen? Til orientering så startet kursnedgangen før den tid. Men skal vi tro deg, i dine mangehundre innlegg, så skyldes kursen manipulering og stort sett lite annet. Er den ikke manipulert lenger, eller hva er dette for noe vås?
PS 1. Ikke Molners, men Molnes – oppfattet?. Du kritiserer ham, når han faktisk har opptrådd som reneste Albert Einstein sammenlignet med Kvike11.
PS 2. Det du kaller tomme skriverier fra meg, det er oftest nyansering (i motsetning til den unyanserte og tåpelige forumhaussemenigheten/deg). Jeg har over meget lang tid tatt tak i elementer som bla.:
• Tåpelighetene i det gjentagende våset om påstått kursmanipulering. I sin tid mente bla. du og andre at «manipulatoren» Atle Pedersen var hovedårsaken til den lave REC-kursen, og da var kursen 3-gangen i forhold til dagens. Jeg mente derimot at hans rolle ble kraftig overvurdert, kun en liten krusning i REC-havet. Selvsagt terget jeg opp hele menigheten som aldri har tolerert nyansering/sannhet.
• Hva vi egentlig vet om Hanwha-avtalen, og hva vi bla. ikke vet om i hvor stor grad nevnte skuler til Kina-prisene. Og hvilke forhandlingskort REC hadde da avtalen ble inngått mot superkommersielle Hanwha.
• Det uheldige ved at hele ledelsen er Hanwha-styrt.
• At REC langt fra har vært noe skråsikkert case, mer i retning av lotto-aksje.
• At åpningen av langtidsnedstengte ML faktisk innebærer usikkerhet. Med bla. masseoppsigelser av kompetent personell da de stengte ned. Og hvem har de i dag, jo the proof is in the pudding.
• Osv, osv, osv.
Du har derimot aldri hatt et eneste fornuftig/nyansert innspill. Så er det noen jeg skal ha meg frabedt kritikk fra, SÅ ER DET VEL NETTOPP KVIKE11. I forhold til REC og skriverier, så er jeg faktisk en av de som kan se meg tilbake og fremstå som rakrygget. Jeg har også hatt mine disputter med f.eks. Morgan Kane, men han er nå så godt som forumfraværende. Og hvorfor det? Jo, i motsetning til deg så har han tydeligvis en smule selvinnsikt og innsett sine skivebommer.
PS 3. Får ellers takke MikkeMus for support hva gjelder de notoriske tåpelighetene til Kvike11.
PS 1. Ikke Molners, men Molnes – oppfattet?. Du kritiserer ham, når han faktisk har opptrådd som reneste Albert Einstein sammenlignet med Kvike11.
PS 2. Det du kaller tomme skriverier fra meg, det er oftest nyansering (i motsetning til den unyanserte og tåpelige forumhaussemenigheten/deg). Jeg har over meget lang tid tatt tak i elementer som bla.:
• Tåpelighetene i det gjentagende våset om påstått kursmanipulering. I sin tid mente bla. du og andre at «manipulatoren» Atle Pedersen var hovedårsaken til den lave REC-kursen, og da var kursen 3-gangen i forhold til dagens. Jeg mente derimot at hans rolle ble kraftig overvurdert, kun en liten krusning i REC-havet. Selvsagt terget jeg opp hele menigheten som aldri har tolerert nyansering/sannhet.
• Hva vi egentlig vet om Hanwha-avtalen, og hva vi bla. ikke vet om i hvor stor grad nevnte skuler til Kina-prisene. Og hvilke forhandlingskort REC hadde da avtalen ble inngått mot superkommersielle Hanwha.
• Det uheldige ved at hele ledelsen er Hanwha-styrt.
• At REC langt fra har vært noe skråsikkert case, mer i retning av lotto-aksje.
• At åpningen av langtidsnedstengte ML faktisk innebærer usikkerhet. Med bla. masseoppsigelser av kompetent personell da de stengte ned. Og hvem har de i dag, jo the proof is in the pudding.
• Osv, osv, osv.
Du har derimot aldri hatt et eneste fornuftig/nyansert innspill. Så er det noen jeg skal ha meg frabedt kritikk fra, SÅ ER DET VEL NETTOPP KVIKE11. I forhold til REC og skriverier, så er jeg faktisk en av de som kan se meg tilbake og fremstå som rakrygget. Jeg har også hatt mine disputter med f.eks. Morgan Kane, men han er nå så godt som forumfraværende. Og hvorfor det? Jo, i motsetning til deg så har han tydeligvis en smule selvinnsikt og innsett sine skivebommer.
PS 3. Får ellers takke MikkeMus for support hva gjelder de notoriske tåpelighetene til Kvike11.
Rule
I dag kl 21:41
203
Du må læse dig op inden du indikerer at verdens førende firma på området skulle have kompetence problemer.
Jf denne:
https://storage.mfn.se/c734ebae-0664-4a88-a09c-ba7a12ec0134/rec-silicon-nrel-2024-presentation.pdf
På side-12 ses tydeligt at RECSI har opgraderet sit R&D game EFTER de overførte den forrige generation til Yulin JV'et:
Yulin JV Startup › 1st Design ( 2018 )
Particulate Control
Moses Lake Upgrade › 2nd Design ( 2023 )
Particulate & H2 Control
Value chain growing ( US )
REC Silicon has the only announced expansion of the solar grade polysilicon capacity (Moses Lake)
Jf denne:
https://storage.mfn.se/c734ebae-0664-4a88-a09c-ba7a12ec0134/rec-silicon-nrel-2024-presentation.pdf
På side-12 ses tydeligt at RECSI har opgraderet sit R&D game EFTER de overførte den forrige generation til Yulin JV'et:
Yulin JV Startup › 1st Design ( 2018 )
Particulate Control
Moses Lake Upgrade › 2nd Design ( 2023 )
Particulate & H2 Control
Value chain growing ( US )
REC Silicon has the only announced expansion of the solar grade polysilicon capacity (Moses Lake)
Redigert i dag kl 21:47