RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Velkommen til frisk tråd.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
polion
I går kl 21:18
2887
Siden du nevner avtalen (og for moro skyld) så hadde vi for en god stund siden en passiar vedr. nenvte:
Polion 29/1 (15:10) : Hadde det derimot bare vært snakk om silisium-produksjon, hadde jeg vært ute av REC allerede. Kan nevne noen av årsakene for min noe negative magefølelse her: REC var i sin tid temmelig fucked, stod m/lua i hånda og var uten særlige kort på hånd da produktavsetningsavtalen med Hanwha ble lukket. Vi kjenner ikke detaljene i avtalen, men jeg mistenker at Hanwha har vektlagt vel mye Kina-priser i denne. Kina-produsenter, i mange tilfeller fyrt m/billig brun kraft, godt subsidiert/skjult subsidiert fra staten, kan med letthet utkonkurrere resten av verdensmarkedet når og hvis det passer dem. Greit nok at det i Hanwha-avtalen er satt et prisgulv, men minimumspris er og blir minimum.
Stabukk 29/1 (15:33): Litt lettvint å mistenke Hanwha for å presse Rec til en dårlig silisium-avtale, all den verken polion eller andre ikke kjenner detaljene i avtalen. Vi bør kanskje ikke alltid stole på magefølelsen, men vente og se. Produksjon og salg utløser tross alt 3USD pr kg inn på bunnlinjen.
Polion 29/1 (16:22): Jeg begrunner hvorfor jeg har min «negative magefølelse», samt hva jeg «mistenker» og jeg poengterer at vi ikke kjenner «detaljene i avtalen». Enig med deg i at dette bør absolutt gi grunnlag for en protest fra din side. Så kan vi også stille oss spørsmålet om hvorvidt Hanwha skulle «gi ved dørene» hvis de føler de har 100% ballagrep på motparten. All rimelighet burde tilsi at de da gir ved dørene, Hanwha er jo tuftet på veldedighet og ikke på knallhard business.
Polion 29/1 (15:10) : Hadde det derimot bare vært snakk om silisium-produksjon, hadde jeg vært ute av REC allerede. Kan nevne noen av årsakene for min noe negative magefølelse her: REC var i sin tid temmelig fucked, stod m/lua i hånda og var uten særlige kort på hånd da produktavsetningsavtalen med Hanwha ble lukket. Vi kjenner ikke detaljene i avtalen, men jeg mistenker at Hanwha har vektlagt vel mye Kina-priser i denne. Kina-produsenter, i mange tilfeller fyrt m/billig brun kraft, godt subsidiert/skjult subsidiert fra staten, kan med letthet utkonkurrere resten av verdensmarkedet når og hvis det passer dem. Greit nok at det i Hanwha-avtalen er satt et prisgulv, men minimumspris er og blir minimum.
Stabukk 29/1 (15:33): Litt lettvint å mistenke Hanwha for å presse Rec til en dårlig silisium-avtale, all den verken polion eller andre ikke kjenner detaljene i avtalen. Vi bør kanskje ikke alltid stole på magefølelsen, men vente og se. Produksjon og salg utløser tross alt 3USD pr kg inn på bunnlinjen.
Polion 29/1 (16:22): Jeg begrunner hvorfor jeg har min «negative magefølelse», samt hva jeg «mistenker» og jeg poengterer at vi ikke kjenner «detaljene i avtalen». Enig med deg i at dette bør absolutt gi grunnlag for en protest fra din side. Så kan vi også stille oss spørsmålet om hvorvidt Hanwha skulle «gi ved dørene» hvis de føler de har 100% ballagrep på motparten. All rimelighet burde tilsi at de da gir ved dørene, Hanwha er jo tuftet på veldedighet og ikke på knallhard business.
Stabukk
I går kl 21:28
2834
Det er sikkert for drastisk å spekulere i annullering fra Hanwha. Men tviler på at det er korrekt at QCells «må ha» poly fra Rec for å kalle det Made in US. Mener både Wacker Chemie og Hemlock Semiconductor produserer det QCells trenger i USA. Før uldiuldi fyrer av et svar, gå til Hemlock sin hjemmeside om besøket av «storfolk» selskapet hadde på sin fabrikk i Michigan. Selskapet er «the nations leading producer of hyper-pure polysilicon for the semiconductor and solar industries». 25. okt. i pår ble kunngjort up to 325 million USD in proposed direct funding under the CHIPS and Science Act. Pengene skal gå til planlagt utvidelse av polysilicon-produksjonen, slik det fremstår.
Kan ikke et slikt offensivt selskap være aktuell for å gi et bra bud på Rec? De har jo 13. sept. lest at QCells «egentlig» har godtatt Rec sin kvalitet. Om en etterlyst litt bedre kvalitet ikke er godtatt, kan vel spesialister fra Hemlock rykke inn i ML og fixe det Rec sine folk inntil videre ikke har lykkes med. Eller Hemlock har kanske allerede klar poly av den ønskede kvalitet, til det ønskede tidspunkt. Og orden på finansene til å begynne å levere når QCells er klar…?
Så kunne kanskje også Rec få «en neve dollar» fra samme pott som Hemlock for å komme over en kneik på 4-5 mnd. Men har Levens tenkt at det går an å søke til restart av ML? «Direct funding» er kanskje heller ikke helt gratis, men det høres billigere ut enn hele tiden å få nye brobygger-lån på det private markedet, garantert av Hanwha.
Kan ikke et slikt offensivt selskap være aktuell for å gi et bra bud på Rec? De har jo 13. sept. lest at QCells «egentlig» har godtatt Rec sin kvalitet. Om en etterlyst litt bedre kvalitet ikke er godtatt, kan vel spesialister fra Hemlock rykke inn i ML og fixe det Rec sine folk inntil videre ikke har lykkes med. Eller Hemlock har kanske allerede klar poly av den ønskede kvalitet, til det ønskede tidspunkt. Og orden på finansene til å begynne å levere når QCells er klar…?
Så kunne kanskje også Rec få «en neve dollar» fra samme pott som Hemlock for å komme over en kneik på 4-5 mnd. Men har Levens tenkt at det går an å søke til restart av ML? «Direct funding» er kanskje heller ikke helt gratis, men det høres billigere ut enn hele tiden å få nye brobygger-lån på det private markedet, garantert av Hanwha.
Redigert i går kl 21:30
Du må logge inn for å svare
polion
I går kl 21:32
2813
Kvike11, fremdeles like offensiv og tåpelig. Stikk heller fingeren i jorda og se litt tilbake på alt det unyanserte haussetullet du over meget lang tid har servert oss. Du husker altså ingenting av dette? Ja da får jeg komme med bare 1 stk. liten reminder (uhyre mye å ta av, men like talentløst som alltid):
Kvike11 27.01.2024 kl. 13:12: Ved ikke hvor du bliver så fejl informeret, selskabet vil give stort overdkud inden udgang af 2024.
Værdier genspejler ikke selskabetsværdier de har lige indkasseret 1,5 migndlslliarder der var bogført til o kroner.
En fabrik der er 3 x selskabets værdi
Vi burde se kurs 50 snart
Kvike11 27.01.2024 kl. 13:12: Ved ikke hvor du bliver så fejl informeret, selskabet vil give stort overdkud inden udgang af 2024.
Værdier genspejler ikke selskabetsværdier de har lige indkasseret 1,5 migndlslliarder der var bogført til o kroner.
En fabrik der er 3 x selskabets værdi
Vi burde se kurs 50 snart
Rule
I går kl 21:37
2781
Mig bekendt er det kun RECSI der bruger FBR som er lav energi forbrug og lav emission. De andre bruger Siemens, som REC har lukket ned fordi det er et tabs-sluk. Kræver for mye energi.
Der er lavet en mærkningsordning der at solpanel producenterne kan få ESG stemplet deres produkter til forskellige miljø belastning niveau. Dem som er klassificeret ( Qcell er ) har førsteret til at sælge til offentlige instanser.
Får Qcell lavet paneler med REC materialer vil de stå med en unik produkt.
Der er lavet en mærkningsordning der at solpanel producenterne kan få ESG stemplet deres produkter til forskellige miljø belastning niveau. Dem som er klassificeret ( Qcell er ) har førsteret til at sælge til offentlige instanser.
Får Qcell lavet paneler med REC materialer vil de stå med en unik produkt.
Rule
I går kl 21:45
2740
Slettet bruker skrev Shorten økte.
Shorten økte på magisk vis 16/12 og 17/12 ( meldt 17/12 og 18/12 - med 1 dag forsinkelse ) - lige inden krak i kursen. Hm - godt set der, sammen med dem der solgte sig ud ved luk dagen før lorte melding.
Nu er de sikkert ved at reducere shorts for at hive deres gevinster hjem...
Nu er de sikkert ved at reducere shorts for at hive deres gevinster hjem...
Redigert i går kl 21:47
Rule
I går kl 21:52
2702
Hanwha har ikke bidraget med noget netto positivt endnu. De må steppe op. De har købt aktier fra en anden ejer og udstedet låne garantier / lån. De har puttet 0 kr ind i REC. De suger penge ud i renter. De har tegnet en kontrakt som REC ikke kan opfylde betingelserne i og de gider ikke modtage produktet "...at this stage..." .
Så vi venter spændt på hvordan og hvornår Hanwha har tænkt sig at træde til som en ansvarlig hoved aktionær og bidrage med noget positivt ...
Så vi venter spændt på hvordan og hvornår Hanwha har tænkt sig at træde til som en ansvarlig hoved aktionær og bidrage med noget positivt ...
Redigert i går kl 21:53
Stabukk
I går kl 23:04
2459
Takker for tilbakemeldinger. Er kanskje ikke godt nok orientert om kvaliteten QCells trenger. De må oppfylle krav fra sine kunder. Har bare Rec «rett» metode , er jo det en stor fordel, uansett hvem som er største eier. Så har kursen kollapset pga tommelen ned fra QCells på en kvalitetssjekk mange trodde var en formalitet. Ny test diskuteres, og det kan gi et positivt utfall. Men tiden tærer på kontantene hos Rec. Vær og oppmerksom på at Rec vurderer «flere strategiske alternativer, inkludert ytterligere operasjonelle justeringer, reforhandling av kontrakter og andre avbøtende tiltak». Litt diffust og litt konkret, men blir det en konklusjon før i januar?
Midt opp i dette må ledelsen og styret også «sikre ytterligere finansiering». Slik kursen er nå, må en vel regne med at konkurrenter eller andre bruker kalkulatoren i forhold til et bud. Hanwha vil i så fall ha mest mulig, men kan vel også vurdere å invitere andre inn på eiersiden. Eller to USA-produsenter kan slå seg sammen til en? I så fall er kanskje Rec mer verdt 1 mrd kr, trass en viss gjeld. Men kanskje tar dette for lang tid, og koreanerne vil vel helst vise at de kan få Rec opp fra knestående. Samtidig har de en enda større investering å forsvare i QCells sin nye fabrikk, som trenger rett råstoff til rett tid. Mye må på plass, men Rec tåler neppe et halvår til med usikkerhet.
Midt opp i dette må ledelsen og styret også «sikre ytterligere finansiering». Slik kursen er nå, må en vel regne med at konkurrenter eller andre bruker kalkulatoren i forhold til et bud. Hanwha vil i så fall ha mest mulig, men kan vel også vurdere å invitere andre inn på eiersiden. Eller to USA-produsenter kan slå seg sammen til en? I så fall er kanskje Rec mer verdt 1 mrd kr, trass en viss gjeld. Men kanskje tar dette for lang tid, og koreanerne vil vel helst vise at de kan få Rec opp fra knestående. Samtidig har de en enda større investering å forsvare i QCells sin nye fabrikk, som trenger rett råstoff til rett tid. Mye må på plass, men Rec tåler neppe et halvår til med usikkerhet.
Redigert i går kl 23:05
skadi
I går kl 23:15
2419
Tipper de liker det mye bedre å har REC i sin hule hand. Styrer showet som det passer best for dem.
Ca 15000 norske småsparere skal loppes videre, det har fungert bra veldig lenge og fungerer sikkert ei stund framover også.
Ca 15000 norske småsparere skal loppes videre, det har fungert bra veldig lenge og fungerer sikkert ei stund framover også.
uldiuldi
I dag kl 08:20
1931
LPO annoncerer 1,45 milliarder dollars lånegaranti til Qcells for at finansiere en solcelleproduktionsfacilitet i Georgien
https://www.energy.gov/lpo/articles/lpo-announces-145-billion-loan-guarantee-qcells-finance-solar-manufacturing-facility
Fra Origo på Discord
https://www.energy.gov/lpo/articles/lpo-announces-145-billion-loan-guarantee-qcells-finance-solar-manufacturing-facility
Fra Origo på Discord
Kvike11
I dag kl 08:32
1877
Hvor mange kunder har RECSI i silan gas.
og
hvor mange nye kunder har de fået i 2024
det mangler vi at få info om, kan jo ikke være en fabrikshemmelighed,
kan ikke kun være i stor kunde de har fået.
Hvorfor kommer RECSI ikke med positive nyheder, kunne være.
RECSI har i 2024 fået 25 nye kunder i silan gas, og vi forventer yderligere flere kunder.
mr Chuck Sutton er ansvarlig for salg, har været der siden 1991, har vi nogensinde hørt et ord fra ham ????
Hvem har Chuck Suttons Email add. ??????
Chuck Sutton
Mr. Sutton sluttede sig til organisationen i 1991.
Karriere:
Mr. Sutton har haft progressive operationelle og ledelsesmæssige stillinger inden for produktion, kvalitet og kommerciel gennem hele sin karriere hos REC Silicon. Hans fokus i de seneste ti år i Commercial-gruppen har været produktledelse, salg og planlægning.
og
hvor mange nye kunder har de fået i 2024
det mangler vi at få info om, kan jo ikke være en fabrikshemmelighed,
kan ikke kun være i stor kunde de har fået.
Hvorfor kommer RECSI ikke med positive nyheder, kunne være.
RECSI har i 2024 fået 25 nye kunder i silan gas, og vi forventer yderligere flere kunder.
mr Chuck Sutton er ansvarlig for salg, har været der siden 1991, har vi nogensinde hørt et ord fra ham ????
Hvem har Chuck Suttons Email add. ??????
Chuck Sutton
Mr. Sutton sluttede sig til organisationen i 1991.
Karriere:
Mr. Sutton har haft progressive operationelle og ledelsesmæssige stillinger inden for produktion, kvalitet og kommerciel gennem hele sin karriere hos REC Silicon. Hans fokus i de seneste ti år i Commercial-gruppen har været produktledelse, salg og planlægning.
Kvike11
I dag kl 08:38
1834
Fint med endnu en fabrik, de skal også have silicium fra RECSI.
Nu må ledelsen i RECSI se at få styr på den kvalitet som de har fortalt marked ,
var godkendt af Qcell.
Det var så en lodret løgn, eller ??
Nu må ledelsen i RECSI se at få styr på den kvalitet som de har fortalt marked ,
var godkendt af Qcell.
Det var så en lodret løgn, eller ??
MaxMekker
I dag kl 09:33
1623
Nåå ?! Kjøper og selger dere for harde livet her nå ? :) Denne skal opp... Hau hau
Nsxnsx
I dag kl 09:39
1572
Ganske sikker på at det er short som tar gevinst....før det er for seint :)
Cad1
I dag kl 09:42
1531
Det er greit å tenke litt. Lpo ga en lånegaranti til qcell for en tid tilbake. Og nå er det vel ny lånegaranti. Jeg er usikker på hvordan det skal tolkes, men det kan vise at det tar lang tid å ferdigstille fabrikken i cartetsville. De søker fortsatt ikke etter mange arbeidere, så for Rec sin del, så har det nå vært tolltrøbbel, kvalitetstrøbbel som påvirker tidslinjen. Og det er stor risiko for at lånegsrantienb kun forlenges, og det kan vise at tidslinjen vil bli påvirket ytterligere. Er lånet gitt forskuddsvis, halvveis eller hva. Ny fabrikk i Cartersville? Jeg undrer meg over flere her inne.
Redigert i dag kl 09:48
Føre var
I dag kl 09:56
1380
Hehehe
Så var det oss da, de evneveike og kunnskapsløse som kjøpte imellom 2,00-2,20,- da, som thief og gjengen kalte oss, for ett par dager siden:)
Så var det oss da, de evneveike og kunnskapsløse som kjøpte imellom 2,00-2,20,- da, som thief og gjengen kalte oss, for ett par dager siden:)
Redigert i dag kl 09:59
Nsxnsx
I dag kl 09:58
1352
Nsxnsx skrev 15% oppgang....nevnes seff ikke på FA
25% nå....jeg sender en mail til dem så ikke det blir så flaut for dem :)
Edit: 28%
Edit: 28%
Redigert i dag kl 09:59
unikum
I dag kl 10:03
1292
Når slippes bomben tenker nå jeg? Ser tydelig noen som bare skal kjøre kursen opp på småkjøp, mange småkjøp og får nok hjelp av tradere. Her blir det nok viktig å finne sin besøkelse tid og få timet den, kan bli dyrt ellers...
Nsxnsx
I dag kl 10:25
1147
Ja du tenker dyrt å stå utenfor når "plutselig" kvaliteten var god nok likevel :)
Rule
I dag kl 10:27
1130
Der var 9 millioner aktier short. Ja, short har et gyldent vindue til at komme ud med solid gevinst, hvis de evaluerer risk for recovery som høj.
For mitperspektiv mener jeg at man ikke kan afvise gode nyheder kan komme på gas delen any day og afhængig af det kan vi skyde op i kurs.
Mirakel planen:
*gas kontrakt
*mindre lån
*ny test og accept af produktet i Januar - eller leverance til fuld spec. ( man arbejder på det i parallel )
jeg klynger mig til det desperate håb....
For mitperspektiv mener jeg at man ikke kan afvise gode nyheder kan komme på gas delen any day og afhængig af det kan vi skyde op i kurs.
Mirakel planen:
*gas kontrakt
*mindre lån
*ny test og accept af produktet i Januar - eller leverance til fuld spec. ( man arbejder på det i parallel )
jeg klynger mig til det desperate håb....
Stabukk
I dag kl 10:40
1053
Bevelsene i kursen skyldes vel mye at mange short tar gevinst? Som long heller jeg til å vente på en avklaring i januar, med mest tro på en ny test. Tror Hanwha og QCells må snakke bedre sammen. Men Rec sitt pengebehov er vet det mest usikre. Tror Hanwha-avtalen vil stå seg, kanskje med mindre endringer. Men QCells kan ikke tvinge gjennom en avtale Rec taper penger på. Vi får den trøblete situasjonen fordi Hanwha er største eier og har skrevet under på å bli største kunde!
DjTao
I dag kl 10:52
990
Det gir vel også muligheter ved at Hanwha kan ta et mer holistisk perspektiv som eier av begge selskapene og implementere en løsning i tråd med den.
unikum
I dag kl 10:53
978
Åsen kan kvaliteten plutselig bli god nok likevel ? Er folkene bak testene korrupte menn/kvinner med hvite frakker? Når 1 kunde ønsker å kjøpe og det viser seg at de ikke vil kjøpe kvantitet men kvalitet så finner kunden ofte annen leverandør og i dette tilfelle i Kina. Ikke mer komplisert enn det.
Rule
I dag kl 11:00
927
Jeg ser heller ikke så mange andre fornuftige muligheder - som at sidde fast i kviksand i 2 år på GAK-20: 10%, 20%, 30%,....90% papirtab....og nu lidt tilbage til "kun" 80% papirtab.
Mange basher, skælder og smælder, beder om at man skal kaste kortene, og kalder en kjæmpe idiot osv. osv. osv. Utroligt ubehageligt og usmakeligt i en så smertelig situation der var umulig at forecaste:
-silangas marked under explosion
- Restart ML fabrikken,
- 10 årig offtake agreement på granular polysilicon som REC er verdens førende på og har eksporteret teknologien til Kina.
- politisk medvind
og nu står vi så her hvor der sås tvivl om REC overhovedet kan levere et ordentligt produkt. Ledelsen kommer med ingen officielt børsmeldte forsikringer eller beroligelse af aktionærer, kunder og samarbejdspartnere.
Alt dette giver så godt som ingen mening - hvis nogen kan mis-forvalte en af dette århundredes bedste oppportunities når man sidder på fabrikkerne som er tocifre milliarder værd, som andre først skal igang med at planlægge, design og bygge, ja så er det usandsynligt bad luck og ikke dårlig plukket investering...
Mange basher, skælder og smælder, beder om at man skal kaste kortene, og kalder en kjæmpe idiot osv. osv. osv. Utroligt ubehageligt og usmakeligt i en så smertelig situation der var umulig at forecaste:
-silangas marked under explosion
- Restart ML fabrikken,
- 10 årig offtake agreement på granular polysilicon som REC er verdens førende på og har eksporteret teknologien til Kina.
- politisk medvind
og nu står vi så her hvor der sås tvivl om REC overhovedet kan levere et ordentligt produkt. Ledelsen kommer med ingen officielt børsmeldte forsikringer eller beroligelse af aktionærer, kunder og samarbejdspartnere.
Alt dette giver så godt som ingen mening - hvis nogen kan mis-forvalte en af dette århundredes bedste oppportunities når man sidder på fabrikkerne som er tocifre milliarder værd, som andre først skal igang med at planlægge, design og bygge, ja så er det usandsynligt bad luck og ikke dårlig plukket investering...
Nsxnsx
I dag kl 11:51
724
Ja "testen" er rigget da kunden ikke er klar til å ta imot produktet. Det er hva jeg tror og derfor kan den plutselig bli godkjent.
Recsi er etter eget utsagn verdensledende på dette, så hvorfor de godtar uten invendig denne testen er for meg ubegripelig. Men egentlig ikke, for de får bare beskjed om hva de skal si. De har ingen makt eller innflytelse over eget selskap lenger. HS styrer alt. Hadde de hatt ryggrad hadde dem sagt opp avtalen med HS/Qcelles og solgt alt til kundene i USA som står i kø......
Recsi er etter eget utsagn verdensledende på dette, så hvorfor de godtar uten invendig denne testen er for meg ubegripelig. Men egentlig ikke, for de får bare beskjed om hva de skal si. De har ingen makt eller innflytelse over eget selskap lenger. HS styrer alt. Hadde de hatt ryggrad hadde dem sagt opp avtalen med HS/Qcelles og solgt alt til kundene i USA som står i kø......
Redigert i dag kl 11:52
Kvike11
I dag kl 14:27
311
Meget godt beskrevet, fabrikker er tilsammen et stor 2 ciffret milliard beløb værd.
Det testet produkt er godkendt inden afsendelse.
Vi mangler at Levens kommer med en forklaring, og ikke en dårlig forklaring fra IR afdelingen,
IR afdelingen kommer med nyheder og hver gang er det et hvis og tvivls spørgsmål, som vi aldig får svar på.
Kender en del til Koreaner, og de tænker anderledes end vi gør, og er sig selv nærmest.
Håber vi får svar om ny test, i denne uge, og den bliver afsendt med personale fra RECSI som følger den hele vejen og som ikke denne gang er ligeglade, med den strander i 4 uger i tolden.
Silangas marked er allerede exploderet, håber RECSI vil komme med update på deres salg og nye aftaler, store som små for 2024
Det testet produkt er godkendt inden afsendelse.
Vi mangler at Levens kommer med en forklaring, og ikke en dårlig forklaring fra IR afdelingen,
IR afdelingen kommer med nyheder og hver gang er det et hvis og tvivls spørgsmål, som vi aldig får svar på.
Kender en del til Koreaner, og de tænker anderledes end vi gør, og er sig selv nærmest.
Håber vi får svar om ny test, i denne uge, og den bliver afsendt med personale fra RECSI som følger den hele vejen og som ikke denne gang er ligeglade, med den strander i 4 uger i tolden.
Silangas marked er allerede exploderet, håber RECSI vil komme med update på deres salg og nye aftaler, store som små for 2024
Kvike11
I dag kl 14:30
294
Short øger, det er i samarbejde med lille Jonas fra spbankm1. han er nok betalt af dem,.
Den bank har nu fjernet milliarder i værdi fra borsen, og dermed også mulighed for skattepenge, til gavn for syge og ældre m.m.
Utroligt at der er nogle der ingen samvittighed har.
Den bank har nu fjernet milliarder i værdi fra borsen, og dermed også mulighed for skattepenge, til gavn for syge og ældre m.m.
Utroligt at der er nogle der ingen samvittighed har.
Rule
I dag kl 14:33
277
Seriøs skrev Kursen er stabil rundt 3.4
fra bunden på 2.25 nok er der en langsomt opadgående stigende trend - et accellereret jump d. 20/12, som er fladet ud - fortsætter man den langsomgående stigningstakt viser den imod at vi snart skal videre op...
Artige
I dag kl 14:34
274
Tull og vas. Han har bare vært dyktig og truffet blink. Resten har selskapet klart helt alene. Uten hjelp.
Rule
I dag kl 15:18
115
Ja short øgede på mirakuløs vis lige inden vi fik katastrofe nyheden. Og så blev der råbt sælg sælg sælg - løb væk - løb væk - panik - alt ere tabt - så man kan dække sig ind uden væsentlig kurs stigninger ... jezz