RECSI har succes - en meget spændende tid kurs 100 i 2025
Velkommen til frisk tråd.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Fri for ævl om Molners, han fylder igen for meget,
er utroværdig og useriøs , virker ikke særlig klog.
Har lavet ny tråd, den anden er snart fyldt op og lukkes.
Håber denne tråd også bliver fri for
pladder fra Funhousecomp.
Frabeder mig venligst hans spam.
Kursen går den rigtige vej, har taget lidt fra sidste indlæg
Raketten er RECSI, 20 kr kommer til høsten
RECSI skal jobbe seg mot 20 kroner. Det er et realistisk kursmål opp mot første levering om en måneds tid.
Artige
I går kl 14:12
696
De fleste meldingene fra selskapet har vært ren løgn. De produserer nada. Bare å bure inn ledelsen.
Nåelleraldri
I går kl 16:04
550
Rec er ikke helt ærlige her. Fabrikken går på sparebluss. Det lavest mulige giret før shut down. Det tar nesten 6 mnd å produsere for full maskin "igjen". Det er mye som skurrer i selskapets meldinger denne høsten, dessverre.
Stabukk
I går kl 19:39
387
I stor grad enig med både Nåelleraldri og Artige. Var et snev av ironi fra min side, for Rec har en del å svare for. At markedet nå har frynsete tillit til ledelsen, ser en på kursen. Meldingene og det som skjer i praksis, eller ikke skjer, burde gjerne bli påtalt frå Oslo Børs sitt kontrollorgan. Neppe grunnlag for å bure noen inne, men alle selskaper ser vel hvor kursen går når markedet blir feilinformert. For Rec dreier det seg også om forsinkelser som tømmer kassen. Så den trenger påfyll og ledelsen må få påtale fra styret for svikt i informasjonen, kanskje på sikt byttes ut.
True
I går kl 23:36
176
Nuvel, jeg vil påstå at en økning fra $140 til omtrent $500 bare i år er en meget god investering. Hvertfall bedre enn RECSI.
Tesla har utelukkende gått opp og til høyre, mens RECSI har gått utelukkende ned og til høyre.
Men du mener altså at det er Tesla som er bare luft og svada?
Tesla har utelukkende gått opp og til høyre, mens RECSI har gått utelukkende ned og til høyre.
Men du mener altså at det er Tesla som er bare luft og svada?
Redigert i dag kl 00:05
Du må logge inn for å svare
True
I går kl 23:48
153
Har jeg noen gang påstått det? Jeg er den første til å innrømme når jeg har feil. Nå solgte jo faktisk jeg meg helt ut av ENSU med ca. 90% tap i forrige uke fordi det jeg en gang trodde var et seriøst selskap med et unikt og innovativt produkt har mer eller mindre vist seg å være et stort luftslott. Eller i beste fall har de mislykket totalt og vært uærlige med akjsonærer hele veien. De er jo tross alt eksperter på glansmeldinger og emisjoner.
Men dette selskapet som har gått under to andre navn tidligere har alltid hatt røde flagg. Og akkurat som tynnidioten advarte meg om selskapet her på forumet flere år tilbake, forsøkte jeg å advare alle på Nordnet forumet i år, nå som de har fått en ny ledelse og "alt går etter planen" igjen... Nope, same shit, same wrapping. Kommer vel til å skifte navn til TGR (Togrøverne) neste år bare for å gni det inn...
Men jeg var faktisk en av de trodde på en bedre og grønn fremtid og som ristet på hodet da Sissener uttalte i media at man burde selge alle grønne aksjer for noen år tilbake. Nå tenker jeg litt mer etter og innser at det var kanskje noe i det, spesielt etter alle disse batteriselskapene som går under. Så ja, det enkleste er faktisk det beste inntil vi er mer sikre på en mer revolusjonerende fremtid.
Jeg har stor tro på teknologi og innovasjon fordi det er alltid det som drar verden fremover, men det er ikke all teknologi og innvoasjon som vinner. Og så langt har ikke fornybarenergi vist seg å være spesielt lønnsomt i finansmarkedene. Men det kan alltids endre seg over tid.
Men dette selskapet som har gått under to andre navn tidligere har alltid hatt røde flagg. Og akkurat som tynnidioten advarte meg om selskapet her på forumet flere år tilbake, forsøkte jeg å advare alle på Nordnet forumet i år, nå som de har fått en ny ledelse og "alt går etter planen" igjen... Nope, same shit, same wrapping. Kommer vel til å skifte navn til TGR (Togrøverne) neste år bare for å gni det inn...
Men jeg var faktisk en av de trodde på en bedre og grønn fremtid og som ristet på hodet da Sissener uttalte i media at man burde selge alle grønne aksjer for noen år tilbake. Nå tenker jeg litt mer etter og innser at det var kanskje noe i det, spesielt etter alle disse batteriselskapene som går under. Så ja, det enkleste er faktisk det beste inntil vi er mer sikre på en mer revolusjonerende fremtid.
Jeg har stor tro på teknologi og innovasjon fordi det er alltid det som drar verden fremover, men det er ikke all teknologi og innvoasjon som vinner. Og så langt har ikke fornybarenergi vist seg å være spesielt lønnsomt i finansmarkedene. Men det kan alltids endre seg over tid.
Redigert i dag kl 00:41
True
I går kl 23:56
137
Det kan du nok ha helt rett i ja. Husker dere artikkelen fra FA om FREYR? Toppledeleren som fikk 10 mill i lønn, men som har produsert null resultater? RESCI, FREYR, ENSU, bare BS alt sammen... Hvalene bare leker med småspareres penger uten at en dritt blir produsert. Jeg har ikke noe imot lønnen til en Toppsjef, men jeg har veldig mye imot å investere i svindel og bedrag og bli lurt trill rundt.
Dette er hvorfor selskaper som Equinor og Yara vil alltid være noe av det beste på markedet, uavhengig av potensial og lønnsomhet. Eller bare indeksfond. Jeg tok t.o.m. igjen tapet på ENSU og mye mer etter kun 1 uke på en helt ubrukelig Memecoin i kryptomarkedet. Og selv det er bedre enn å investere i møkkaselskaper som RECSI, FREYR og ENSU. Jeg tar forbehold om at jeg ikke kan påstå noe 100% om RECSI dog fordi jeg solgte meg ut mange år tilbake og har ikke fulgt særlig med, men det lukter jo rimelig svidd her også... Dette var som sagt et av de selskapene jeg hadde mest tro på og synes det er leit at man brenner seg på aksjer som dette.
Dette er hvorfor selskaper som Equinor og Yara vil alltid være noe av det beste på markedet, uavhengig av potensial og lønnsomhet. Eller bare indeksfond. Jeg tok t.o.m. igjen tapet på ENSU og mye mer etter kun 1 uke på en helt ubrukelig Memecoin i kryptomarkedet. Og selv det er bedre enn å investere i møkkaselskaper som RECSI, FREYR og ENSU. Jeg tar forbehold om at jeg ikke kan påstå noe 100% om RECSI dog fordi jeg solgte meg ut mange år tilbake og har ikke fulgt særlig med, men det lukter jo rimelig svidd her også... Dette var som sagt et av de selskapene jeg hadde mest tro på og synes det er leit at man brenner seg på aksjer som dette.
Redigert i dag kl 00:03