Stans
Barneskirenn
18.09.2024 kl 12:46
4762
Fra linkdn:
"We were pleased to host our esteemed board of directors at Ensurge’s headquarters in San Jose this month! From exploring our production facility to having impactful discussions with our talented team, the visit was full of energy and insights into our path forward.
During the visit, board member Nina Riibe shared: "Honoured to be part of the amazing team revolutionizing the tech of ultrathin batteries for the future. The process of making these batteries is even more impressive when you see it live, and the people working at Ensurge are so dedicated and talented. The future is bright."
As we continue to scale up manufacturing, the board’s strategic vision and leadership are crucial in guiding Ensurge toward groundbreaking advancements in battery innovation. 💡
Stay tuned for more exciting updates on what’s next at Ensurge. Together, we’re powering the future! ⚡🔋"
"We were pleased to host our esteemed board of directors at Ensurge’s headquarters in San Jose this month! From exploring our production facility to having impactful discussions with our talented team, the visit was full of energy and insights into our path forward.
During the visit, board member Nina Riibe shared: "Honoured to be part of the amazing team revolutionizing the tech of ultrathin batteries for the future. The process of making these batteries is even more impressive when you see it live, and the people working at Ensurge are so dedicated and talented. The future is bright."
As we continue to scale up manufacturing, the board’s strategic vision and leadership are crucial in guiding Ensurge toward groundbreaking advancements in battery innovation. 💡
Stay tuned for more exciting updates on what’s next at Ensurge. Together, we’re powering the future! ⚡🔋"
Ravntid
18.09.2024 kl 15:33
4333
Dette ble lagt ut for 3 timer siden på LinkedIn. Ville være en rar ting å gjøre hvis det nå skal følge en katastrofemelding? Og en rettet emisjon har vi ventet på, så dette som har skjedd siste 2 dager skjønner jeg meg ikke på.
Ravntid
19.09.2024 kl 08:19
3465
Mer spenning enn dette er det ikke mulig å kjøpe for penger! For en drama, triller og skrekk scene ENSU leverer! Er det poenget? Alle øyne på ENSU før gode nyheter? Eller går det til helvete? Er Terje Rogne et geni eller en skurk, det er plottet. Herlig, dette jeg er ute etter🙋🏻♂️💉
Positivt🤓
Positivt🤓
Redigert 19.09.2024 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Allrounder
19.09.2024 kl 08:34
3346
Har de ikke allerede hentet penger to ganger tidligere i år? Hva slags selskap er dette som skal skrike etter penger hvert kvartal?
Gullhaugen
19.09.2024 kl 09:38
3129
Det virker useriøst å ikke komme med info etter så lang tid. Dette har jeg ikke sett før. Har noen ringt eller sendt epost til Eikeland eller Rogne?
Møyfrid
19.09.2024 kl 09:45
3072
Merkelige greier.
Har fabrikken forsvunnet i et synkehull? Har dem levert batterier til personsøkere i Libanon, eller sitter dem i sluttforhandlinger med Apple om salg av hele sjappa - med inkluderende russiske prosenter?
Har fabrikken forsvunnet i et synkehull? Har dem levert batterier til personsøkere i Libanon, eller sitter dem i sluttforhandlinger med Apple om salg av hele sjappa - med inkluderende russiske prosenter?
Mammon
19.09.2024 kl 09:59
2986
Har de levert vareprøver som ble brukt i paigers n walkie talkies 😱
Chapter 11 neste? 😭
Chapter 11 neste? 😭
True
19.09.2024 kl 12:43
2507
Ikke at ENSU mest sannynslig har ingenting med personsøkerne i Libanon å gjøre, men timingen er ganske skremmende for å si det mildt. Det er uansett ikke selve batteriene som forårsaket eksplosjonene, men sprengstoff plassert ved siden av batteriene.
https://www.vg.no/nyheter/i/rPneGA/slik-ble-personsoeker-eksplosjonene-gjennomfoert
https://www.vg.no/nyheter/i/rPneGA/slik-ble-personsoeker-eksplosjonene-gjennomfoert
Redigert 19.09.2024 kl 12:44
JahMason
19.09.2024 kl 13:01
2404
Det ville vil heller utløst kjøp og kontroll av selskaper som lager disse enhetene. Om det er batteri eller selve enheten. Nå produserer vel ikke Ensu volum til noen kunder enda, så vidt jeg vet.
Det viktigste nå er å åpne aksjen for handel.
Det viktigste nå er å åpne aksjen for handel.
True
19.09.2024 kl 13:53
2244
Jeg støtter heller teorien om at det er en form for lekkasje som har skjedd, muligens info vedr. neste emisjon som har sendt kursen nedover. Dette kombinert med den latterlige meldingen vi nettopp fikk etter en lang ventetid på det neste "gjennombruddet"... Blir raskt en ond spiral ut av slikt, men dette er jo klassisk ENSU-stil eller hva...?
Gullhaugen
19.09.2024 kl 13:58
2220
En aksje blir ikke suspendert grunnet litt fall m.m Her ligger det noe annet fundamentalt bak. Ring selskapet å se om de er på jobb. ROGNE ELLER CEO
True
19.09.2024 kl 14:04
2173
Joda, kan alltids sende en mail til Terje eller sende en melding til Lars på Linkedin. Han er jo tross alt en del av nettverket mitt XD
Men nei, tror jeg skal la være denne gangen og bare la dette skitne spillet utfolde seg nok en gang... Hva jeg gjør eller ikke gjør spiller fint liten rolle uansett.
Edit: Vet du hva, jeg sendte en kort melding til Terje likevel bare for morroskyld. Kort og greit "Er eventyret over?". Holder dere oppdatert ved evt. et svar.....
Men nei, tror jeg skal la være denne gangen og bare la dette skitne spillet utfolde seg nok en gang... Hva jeg gjør eller ikke gjør spiller fint liten rolle uansett.
Edit: Vet du hva, jeg sendte en kort melding til Terje likevel bare for morroskyld. Kort og greit "Er eventyret over?". Holder dere oppdatert ved evt. et svar.....
Redigert 19.09.2024 kl 14:08
MrNuts
19.09.2024 kl 23:25
1644
Ensurge henter 75 millioner kroner!
Ensurge Micropower, som utvikler mikrobatterier, har hentet 75 millioner kroner i en emisjon, ifølge en melding.
Selskapet har utstedt 75 millioner nye aksjer til en tegningskurs på én krone. Pengene skal brukes til å dekke selskapets drift og investeringer for å endre en produksjonslinje og øke produksjonen i andre halvdel av 2024.
Onsdag ble Ensurge Micropower-aksjen handelsstanset i påvente av en melding fra selskapet. Selskapet har opplyst at det startet arbeidet med en planlagt emisjon denne uken, og tok kontakt med potensielle investorer tirsdag 17. september.
– Kort tid etter at informasjonsdelingen startet, ble det solgt betydelige volumer av selskapets aksjer i markedet, noe som fortsatte gjennom handelsdagen på Oslo Børs den 17. september og inn i handelsdagen den 18. september, skriver selskapet.
Dette førte til at aksjen falt mye. Ensurge Micropower mistenkte at det kunne være ulik informasjon i markedet, og kontaktet Oslo Børs’ markedsovervåkning morgenen etter. Selskapet anmodet om handelsstans i aksjen, noe som ble innvilget klokken 09:46 onsdag.
Ensurge Micropower, som utvikler mikrobatterier, har hentet 75 millioner kroner i en emisjon, ifølge en melding.
Selskapet har utstedt 75 millioner nye aksjer til en tegningskurs på én krone. Pengene skal brukes til å dekke selskapets drift og investeringer for å endre en produksjonslinje og øke produksjonen i andre halvdel av 2024.
Onsdag ble Ensurge Micropower-aksjen handelsstanset i påvente av en melding fra selskapet. Selskapet har opplyst at det startet arbeidet med en planlagt emisjon denne uken, og tok kontakt med potensielle investorer tirsdag 17. september.
– Kort tid etter at informasjonsdelingen startet, ble det solgt betydelige volumer av selskapets aksjer i markedet, noe som fortsatte gjennom handelsdagen på Oslo Børs den 17. september og inn i handelsdagen den 18. september, skriver selskapet.
Dette førte til at aksjen falt mye. Ensurge Micropower mistenkte at det kunne være ulik informasjon i markedet, og kontaktet Oslo Børs’ markedsovervåkning morgenen etter. Selskapet anmodet om handelsstans i aksjen, noe som ble innvilget klokken 09:46 onsdag.