Golfer til golfer, baneprat
Er det flere her som har interessen? Hvilken bane?
Redigert 19.09.2024 kl 12:54
Du må logge inn for å svare
Flott der! Har vært der ved spredte anledninger. Spilte for noen år siden fast på Evje, men synes banen har forfalt noe grusomt de siste årene, sakte men sikkert. Var meget velholdt der de første årene. Mulig det skjedde noen endringer i ledelse eller noe. Trist. Er på jakt etter ny hjemmebane, egentlig, av den grunn, helst i Østfold / Østlandet, men er ikke så godt kjent med andre baner der egentlig. Begynte på Evje.
BullSolberg
19.09.2024 kl 15:06
570
Holtsmark er uten tvil en av de beste golfbanene i Norge, og kanskje den beste på Østlandet. Banens layout er gjennomført og god stand. Selv om Bogstad og Miklagard også regnes som baner i ypperste klasse. Jeg har tidligere spilt på Evje, som er flott, men reiseveien er litt for lang til å være praktisk.
Redigert 19.09.2024 kl 15:08
Du må logge inn for å svare
Bogstad har jeg bare spilt på en gang og det var en fin opplevelse, var dessuten knallvær og det hjelper alltids på inntrykket.
Miklagard har jeg aldri vært på og heller faktisk aldri snakket med noen som har prøvd ut, så dit skal jeg jammen dra. Kult navn, for øvrig, og jeg sjekket ut bilder av banen i går kveld og nettstedet dens, og det ser fantastisk ut og veldig spennende og variert. Føler på meg at her kan jeg ha snublet over min nye favoritt-bane, så tusen takk for tipset!
Godt spil videre og god helg!
Miklagard har jeg aldri vært på og heller faktisk aldri snakket med noen som har prøvd ut, så dit skal jeg jammen dra. Kult navn, for øvrig, og jeg sjekket ut bilder av banen i går kveld og nettstedet dens, og det ser fantastisk ut og veldig spennende og variert. Føler på meg at her kan jeg ha snublet over min nye favoritt-bane, så tusen takk for tipset!
Godt spil videre og god helg!