PHO. Ny guiding blir?

focuss
PHO 03.12.2018 kl 14:45 24764

Satser på Flexiscope med ketchup og at gjeldende guiding på 20-25 mUSD opprettholdes, men flyttes frem til 2019.noen utfordringer må ny CEO få.
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.12.2018 kl 18:03 3674

I'm not disagreeing with the analysis per se, but I don't doubt for a second that it is anything more than a generated report that is produced by putting numbers into a computer

I seriously doubt that Lee Kay knows what Cysview is irnhasndone any research into the bladder cancer market
focuss
05.12.2018 kl 18:22 3641

Thepower
Det kan jo hende at Kay vet at med BLC Cysview så får man fjernet 20% mer kreftceller og 40% mer av den farlige CIS. Så kan det hende at han i tillegg vet at med BLC Cysview så øker recurrence med 12 måneder, at pasientene ikke trenger innleggelse, at kostnadene blir refundert av Medicare og at produktet er inkludert i guidlines og med høyest anbefaling fra FDA. Så vet han vel at selskapet er gjeldfritt. Så vet han at det gjøres 1,7 millioner psystoscopier av blærekreft pasienter per år og han vet at ett kit betales med ca 1000 usd. Trenger ikke så mye tid på å lure på om potensialet i PHO er stort da. Det man da ikke klarer på ett kvarter er neppe bryet verdt å bruke tid på.
Redigert 05.12.2018 kl 18:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.12.2018 kl 19:39 3518

Focuss - det du poengterer her, er nettopp årsaken(e) til at jeg også mener PHO har et stort potensiale, og her er det mange aktører som trekker i samme retning som PHO. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor PHO på sikt ikke skal oppnå tilsvarende markedsandel i USA som i Europa (selv om det vil ta noe tid). Er det noe jeg ikke har fått med meg (som markedet ser)?

Når det gjelder analysen til Kay, anser jeg dette for å være noe mer enn kun en maskinell øvelse. Beskrivelsen/konklusjon er etter min oppfatning i samsvar med de faktiske forholdene - og resonnementene virker etter mitt syn fornuftige. Jeg synes ihvertfall at kvaliteten på denne analysen er bedre enn Edison. Uansett- "tallenes tale" er i alle fall klare, PHO er kraftig underpriset!
Redigert 05.12.2018 kl 19:46 Du må logge inn for å svare
focuss
05.12.2018 kl 21:54 3365

m73102
Jeg mistenker at en av kanskje flere grunner til den lave prisen på PHO er at det er få som i det hele tatt har lest sammendraget for fase 3 studiet. Men uansett hadde vi ikke blitt angrepet av MW så tror jeg aksjen ville ligget på 70-90 nivået nå. Synes ikke det er grunn til å lete etter andre årsaker enn MW. Q3 var helt OK det, og vel så det. Vi fikk jo vite om permanent refusjon for oupatient surveillance.
bravi
05.12.2018 kl 22:28 3320

Analysen kunne ikke hindre at kursen falt i dag også. Tror ikke det går så bra for Pho i US, ellers hadde vi hørt noe. Selskapet gjør ingenting for å støtte kursen, tyder på at de ikke har noe positivt å komme med. Det er ofte slik i biotek selskaper, jeg vet hva jeg snakker om her.

Tok en titt på Cancer.net klikket på bladder cancer diagnosis, der sto det ingen ting, null og nada, hverken om BLC eller Cysview. Samme med Bcan sine sider, står ingenting der heller. Det er lett å få for store forhåpninger når man leser på forumet her, virkeligheten er ikke slik. Skal ikke forundre meg om storparten av urologene i amerika aldri har hørt om BLC, da kan man ikke forvente et akselererende salg. Cancer.net lister opp mange metoder for diagnose på blære kreft, at de ikke nevner BLC i den sammenhengen er oppsiktsvekkende i forhold til alt vi vet som leser på forumet. Likeså den lave bruksfrekvensen på de skopene som er utplassert, ca. 1,2 ganger per uke, passer dårlig med det vi leser her. Skulle tro de legene som har brukt BLC noen ganger foretrekker den metoden men det kan de umulig gjøre med så lav bruksfrekvens. Man kan lese mange teorier og forklaringer på hvorfor kursen holder seg så lav etter at den trynet ved Q3, den viktigste grunnen tror jeg er at det går alt for sakte i US sammens med alt for store utgifter, selskapet leverer ikke som forventet.
CanonBoy
05.12.2018 kl 22:34 3310

Sjekk ut artikkel i fagmagasinet til urotoday.com, volume 3, Issue 3. Publisert 3.des 2018

Artikkel på side 23-28. Denne gir nok litt mer tyngde og påvirkning mot fagmiljøene. Mer av dette er vel det vi trenger fremover, eller?

Link: https://www.urotoday.com/images/journal_issues/EU-vol-3-issue-3-WEB.pdf
Slettet bruker
05.12.2018 kl 22:55 3278

Takk, CanonBoy! Skumlest ingress, gleder meg til resten!

bravi
05.12.2018 kl 22:55 3286

Canonboy, ja tror det trenges mye mere slikt, hvorfor har det ikke blitt skrevet mere tidligere? Tror det som har blitt publisert opp gjennom årene bare har blitt lest av noen få helt spesielt Interreserte. At ikke engang Bcan nevner BLC er toppen når vi vet at de blir sponset av Photocure. Blir det samme som at de betaler Edison for analysene.
Slettet bruker
05.12.2018 kl 23:00 3269

Bravi

Jeg er helt enig i at det burde vært skrevet om blålys og Cysview der pasienter og pårørende søker informasjon. På q3-presentasjonen ble det sagt at det var et klart mål å få informasjon ut til pasientene. Vi får håpe de følger dette opp slik de uttalte at de ville.

Ellers er jo syv sider om blålys og Cysview i siste nummer av Urology Today en god start overfor urologene?

Ps. Synes kursen holdt seg ganske bra i dag på en børs som var langt rødere for de fleste andre.
Redigert 05.12.2018 kl 23:02 Du må logge inn for å svare
CanonBoy
05.12.2018 kl 23:04 3257

Selve artikkelen er sin sak og kjente greier for oss som følger selskapet. Tenker mer på at det er publisert i et fagmagsin. Kjenner ikke godt nok til urotoday.com, men her er det jo kun seriøse og faglige artikler som blir publisert. Tipper det er en ganske stor mengde urologer som abonnerer og får tilsendt dette magasinet i posten eller på Mail. Jeg tror dette er noe som gir tyngde og vil gjøre fagmiljøene i US mer oppmerksom og positiv til fremtidig bruk, anbefaling til sine pasienter. Dette er nå bare en slik sak, men det er i dette miljøet fremtidig penetrasjon/bruksfrekvens vil bli påvirket.
Panis
05.12.2018 kl 23:13 3236

Enig, kursen holdt seg faktisk bra idag, så vi får håpe at den forsetter å holde stand mot nedgangen i resten av verden.
Slettet bruker
05.12.2018 kl 23:23 3218

Takk CanonBoy. Dette er en av flere artikler hvor en retter stort fokus på metoden/produktet til Photocure - og viser at dette er den meste effektive metoden. Samtidig står det også at flere guidelines nå anbefaler bruken av blue light. Til det Bravi skriver - det vil nok ta noe tid, men som tidligere nevnt er det nå mange som trekker i samme retning som PHO - og det Schneider fremhevet i sin presentasjon 29 november (dere finner den på hjemmesiden til PHO) taler etter mitt syn ikke i retning av at det går dårlig i US...

Siterer noen interessante deler av artikkelen;

"Based on such findings, joint guidelines from the American
Urological Association (AUA) and the Society of Urologic
Oncology (SUO) now recommend offering blue light cystoscopy
to all patients with non-muscle invasive bladder cancer...."

SUMMARY; "Enhanced cystoscopy techniques are an essential addition
to our armamentarium for the detection and treatment of bladder
cancer. Two recently developed technologies are currently in
clinical use – narrow band imaging (NBI) and blue light cystoscopy.
Among the two, blue light cystoscopy has been studied
more extensively and has been shown to significantly improve
the detection of initial and recurrent non-muscle invasive bladder
tumors, particularly CIS and other low-grade flat lesions that are
difficult to detect with white light cystoscopy alone. Results from multiple studies indicate that blue light cystoscopy significantly
improves recurrence-free survival and also is useful to confirm
the efficacy of TURBT and guide post-operative decision-making.
Emerging data also suggest that improved tumor detection – and
resection - with blue light cystoscopy reduces the risk of progression.
However, it must be emphasized that blue light cystoscopy is
not a stand-alone technique and must be performed in conjunction
with white light cystoscopy."
Redigert 05.12.2018 kl 23:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.12.2018 kl 23:45 3176

BLC with Cysview has achieved significant market penetration in In the top 10 MSA’s: New York , Los Angeles, Houston, Chicago and Washington DC in the last 18 months.

• Short and medium term growth to come mostly from the US market
Growth drivers:
– Expansion of the US commercial team opening up new territories and gaining key accounts
– Inclusion in the key clinical guidelines in the US (AUA, NCCN)
– Permanent and favorable reimbursement
– Increase installed base of BLC in collaboration with Karl Storz, both rigid and flex
– Penetration of the surveillance market with the largest untapped patient base
• Reiterate strong outlook for significant U.S. revenue growth
– The company will update the market on the US 2020 revenue outlook at latest when releasing full year
2018 results

Schneider leder Pho dit de faktisk hører hjemme, de som er tålmodig her kommer til å få betalt. Kjøpt noen aksjer til idag, er nå inne blant topp 50. Nye muligheter imorgen, dette er en mulighet som flere burde se klart nå. Siste analyse forteller om at en fair kurs burde ligget på kr 134,- pr idag.

https://photocure.com/globalassets/investor-relations/presentations/2018-pres/pho-nals-20181129.pdf?fbclid=IwAR2AH0gB68Kd1zdsTbKRl7JuujLFJwlHfoXt5j91mbUCkiRhTNoIjR9Zt4c

Det er jeg helt enig i, kurs idag er for å kjøpe. Benytt muligheten så lenge den er der. Analyse på 134,- er mer korrekt slik jeg ser det, og for de som mener det er masseprodusert. Hvilken analyser som kommer ut er grundig og reflekterer status på selskap pr idag? Det er pokker meg så mange analyser som det ikke er brukt mye tid på som spys ut i markedet. Når Pho endelig får en mer rettferdig analyse så skal den tråkkes ned?? Det går jeg ikke med på.

Slettet bruker
06.12.2018 kl 09:22 2940

Back down to test the support levels? Or can we hope for something else today?

Doesn't look like Lee Kay's expert analysis has had any positive effect.
Redigert 06.12.2018 kl 09:25 Du må logge inn for å svare
bravi
06.12.2018 kl 09:34 2901

Ser ut som analysen til Simplywallstreet har bommet med nøyaktig 100 kr, de sa 134 kr, kurs nå 34. Kan det være en tastefeil?

Edison bommer også mye men treffer iallefall i nærheten av skiva, var det ikke 45 de sa.

Man må forholde seg til realitetene uansett hva som kommer av analyser fra kreti og pleti. Problemet er at markedet ikke tror at Photocure vil levere. Selskapet har ikke klart å overbevise markedet, det er helt klart. De kan ikke ha de fakta som skal til for å overbevise markedet, i tilfelle måtte de ha kommet med det nå. Kurs på 34 er så lavt at selskapet skal aksjonere hvis de har noe å slå i bordet med.
Londonmannen
06.12.2018 kl 09:36 2895

I dfagrens marked tror jeg ikke du skal forvente at noe vil ha effekt. Investorene ser mørkt på tilværelsen mens papirformuen skrumper time for time. Har man lånefinansiert sin investering i tillegg kjenner man nok banken puste deg kaldt i nakken. Tror nok at investorene har mer enn nok med å holde nervene under kontroll. Ikke glem at vi har hatt et kursras på 44,5% fra toppnoteringen i september 2018. Selv om all logikk tilsier at aksjekursen da er kommet ned på et fordelaktig nivå, virker ikke psykologien rasjonelt. Det investorene nå ser er overhengnede fare for enda større fall. Det pussige er at en logisk handling av en slik frykt vil være å selge seg ut, og det ser vi mange gjør på dette nivået. Vi får bare håpe at dem som velger utgang blir happy og får sjelefreden tilbake.
Det er en grunn til at jeg kun er i markedet med penger jeg har råd til å tape.
SørenE
06.12.2018 kl 09:37 2895

Hej Norge

CabonBoy: fin artikel du graver frem -- som jeg læser det gælder det kun TURB -- lidt ærgerligt, ville være godt at have haft Suvallience med
Forfatteren af artiklen har vi tidligere set som stor fortaler for BLC

Dansken
Stadig optimist
Hardly
06.12.2018 kl 09:39 2891

Yes, it is strange that the stock goes down when everything else on the stock market is falling. NOT.
focuss
06.12.2018 kl 09:46 2881

Litt alternativ tenkning.

Scenarie 1)
PHO legger inn årene sier opp hele organisasjonen og bare beholder en mann til å passe på kontoen. Hvordan ser økonomien ut da.

Inntekt fra Ipsen: 61 mill
Kostnad : 1 mil
Resultat : 60 mill
Resultat per aksje: 2,76
Kurs ved P/E=20. 55kr/aksje

Scenarie 2)
I tillegg lisensierer ut til selskap med infrastruktur i hele USA og utvider til 2 mann for å passe kontoen. Antar markedet i USA er fem ganger så stort og høyere pris.

Inntekt Ipsen: 61 mill
Inntekt USA : 610 mill
Total inntekt: 670 mill
Resultat per aksje :30,8
Kurs ved P/E= 20: 617 kr/aksje
Redigert 06.12.2018 kl 09:47 Du må logge inn for å svare
Computum
06.12.2018 kl 10:50 2785

Her er det bare å folde sine hender og be om et bedre kursklima. Før det skjer vil aksjer som PHO ikke bli særlig ettertraktet. Følg med på Marshalls short. Den dagen den er inndekket kan vi kanskje så smått begynne å drømme igjen.
Slettet bruker
06.12.2018 kl 10:55 6446

I dag raser alt, ikke beste dagen å diskutere Pho-kursen spesielt. Nano er ned 10% i dag så langt, Pho under 5%, men det ser ut til at støtten holder, om det er noen trøst...
Slettet bruker
06.12.2018 kl 10:57 6438

Når en leser her inne kan en få inntrykk av at det bare er PHO som faller tilbake.
Få opp øynene for faen, OSE er ned 2,64% i skrivende stund og da hjelper ingen analyser. Hadde ikke hjulpet om Edison hadde satt 90 som kursmål engang.
Når børsene roer seg og stiger igjen vil PHO også komme etter.
Det er også verdt å ta med seg at PHO faller på syltynt volum.

Ville vært langt mer betenkt over Nano sin store nedgang på skyhøyt volum.
Redigert 06.12.2018 kl 11:00 Du må logge inn for å svare
bravi
06.12.2018 kl 11:37 6385

Dr. Stockman har hele tiden vært sterk i troen på Nano, han fikk råd om å selge da kursen var omkring 80. Vet ikke om han gjorde det.

Focuss, du er inne på noe med din alternative tenkning, hvis formålet er å få opp kursen.
Ved alternativ 2 er royalty sats i Usa viktig, tror det er mulig å få til noe bedre enn med Ipsen som er 35%. Men på den annen side ser vi i dag at inntektene fra salget i Us ikke dekker kostnadene til Pho når de gjør dette selv. Hvis de utlisensierer i Us og Eu og resten av verden kan organisajonen i Norge bare passe på dette og stelle med salget i norden selv. Det kunne blitt en fin løsning.
Slettet bruker
06.12.2018 kl 13:23 6275

PHO har igjen vært nede og testet støtten på kr 32-33 - ser ut til at den holder (igjen)... Det er en bred børsnedgang- og der er særlig oljeprisen og konflikten USA/Kina som tynger børsen. En kan stille seg spørsmålet hvorfor PHO også faller relativt mye i dag- vil det bli færre kreftpasienter? Nei - dessverre ikke. Vil PHO bli rammet av en lavere oljepris eller handelskonflikten mellom USA og Kina? Er det andre selskapsspesifikke nyheter som tilsier en nedgang i PHO? Her er det nok mye psykologi som spiller inn...
Redigert 06.12.2018 kl 13:27 Du må logge inn for å svare
focuss
06.12.2018 kl 13:31 6245

Bravi
Potensialet er større med gjeldene strategi, men det kan jo være aksjonærenes ris bak speilet om de ikke leverer.
Slettet bruker
06.12.2018 kl 13:41 6132

Pt er det uansett ikke veldig relevant, men "noen" driver å priser Pho etter P/E
I den grad, hvis/om/men/dersom/atte, Pho noengang skulle levere overskudd....

vil en børs i bull-modus typisk kunne prise en aksje i området P/E 15-30
mens en børs i bear-modus gjerne priser aksjer i området P/E 2-6

"The bladder cancer company" vil framover kun prises på resultatet av Cysview/Hexvix, og det kan i veldig liten grad bakes inn forhåpninger om produkter i pipeline. For det er avviklet.
bravi
06.12.2018 kl 14:22 6043

Uansett PE vil kursen være høyere med overskudd enn med underskudd, det er helt klart. Cysview har allerede vært på markedet i flere år i Us, enda er produktet lite kjent til tross for den store satsningen som har pågått i 2-3 år allerede. Tror at en utlisensiering er riktig, å ha bare ett produkt som Dtt skriver, og ingen i pipeline, kan ikke forsvare en hvilken som helst stor salgsorganisasjon. I hvertfall ikke når denne organisasjonen spiser opp alle inntektene.

focuss, enig i at dette kan være et ris bak speilet hvis ikke selskapet leverer. Problemet er hvor lenge skal man sitte å se på at de ikke leverer, hvor mye mere tid fortjener de å få? Kanskje burde avviklingen av salgsorganisasjonen ha startet allerede etter det skuffende Q3 med påfølgende kursmassakre.
focuss
06.12.2018 kl 14:31 5987

Bravi
Det blir helt feil å trekke slike konklusjoner basert på Q3. Det er de neste kvartalene fremover som vil vise hva Cysview er god for i USA.. Frem til nå har kostnader vokst i takt med inntekter. Det er som guidet. Det er fra 2019 og fremover inntektene vil vokse skjorta av kostnadene.
Slettet bruker
06.12.2018 kl 14:55 5883

Det er her jeg også faller av og ikke helt skjønner det store kursfallet etter Q3 - har selskapet selv guidet at de skulle få overskudd i 2018? Hvis en ser bort ifra den klønete formuleringen/presentasjonen - hva er det med tallene dere er så utrolig skuffet over, basert på det PHO selv har gitt av tifligere informasjon i markedet? Ting vil ta noe tid - men er det uenighet om at PHO har det beste produktet når det gjelder avdekking av blærekreft? Er denne metoden nå på vei til å bli anbefalt av flere medisinske tidskrifter og i guidelines mv? Har PHO nylig ansatt en CEO som har 25 års erfaring i USA med å bygge opp medisinske organisasjoner som er i samme fase som PHO? Har PHO i 2018 fått tilgang til et marked som er 4 ganger så stort som TURBT og fått de nødvendige refusjoner fra 2019? Har PHO bygget opp salgsorganisasjon i 2018? Har ikke PHO gitt klart uttrykk at vi fremover vil få akselerende vekst inn i 2019? Har ikke PHO økonomiske midler til å gjennomføre den nødvendige kommersialiseringen?

Jeg mener PHO har et enormt potensiale - og basert på dagens aksjekurs er det veldig små forventninger til den nye guidingen, så jeg anser risikoen for å være minimal.
focuss
06.12.2018 kl 15:19 5830

m73102
En bitteliten nøling fra markedet etter Q3 ble utnyttet av MW som pøste ut 100000 nye aksjer i markedet. Mer en nok til å skape panikk blant usikre aksjonærer som begynte å hjelpe MW med å pøse ut aksjer til vi er der vi er nå.
bravi
06.12.2018 kl 15:23 5779

Enig i alt dette MEN, vi må forholde oss til den aksjekursen vi ser på skjermen, enten vi liker det eller ikke. Med allt dette potensialet osv. så klarer allikevel ikke selskapet å få markedet til å tro på det. Da bør det takes noen grep for å få kursen mer i samsvar med de faktiske forhold. Sålenge selskapet ikke sier noe annet tror markedet at dagens prising er helt grei den.

Hvor lang tid bør selskapet få før strategien må legges om? Det har allerede vært ett skuffende kvartal, kommer det enda ett er det nok da? Har sett det tidligere når biotek selskaper skal kommersialisere sitt hovedprodukt, da går det år og dag uten at de klarer å tjene kr, det blir et evighetscase med snikk snakk, bortforklaringer og unnskyldninger. Uten sammenligning forøvrig se bare på Biotec Pharmacon, de skulle få Woulgan ut i markedet etter godkjenningen våren 2014, fremdeles har de ikke fått til noe, i dag omsetter produktet for mindre enn en bitteliten pølsebod.
focuss
06.12.2018 kl 15:37 5742

Bravi
Du må da gi selskapet tid til å vise om strategien vil lykkes eller ikke. Foreløpig ser det slik ut. At markedet ikke vil prise basert på forventninger må vi bare leve med. I 2020 kan vi kanskje begynne å diskutere dine problemstillinger. Har du ikke tålmodighet til det så bør du vel se etter andre muligheter. Men for å være ærlig, ser du bedre muligheter så gi beskjed. Det tror jeg du skal slite med å finne. Om ikke før så vil markedet få trua når vi tjener penger,. Vi erpå terskelen til det nå. Håpløst tidspunkt å kaste kortene.
Redigert 06.12.2018 kl 15:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.12.2018 kl 17:10 5614

Bravi

Hei hvor det går....

Godt med litt spenning i hverdagen.
Og så er det greit for deg, focuss og meg som har mer enn nok av penger til det daglige brød.
Dette er morsomt og spennende, og en god mulighet til å hove inn store pengesummer om få år.

Ekstra morsomt blir dette hvis HS må slippe taket, og at man kanskje kan få kjøpt aksjer til 20-22 før oppgangen starter for alvor.

Lykke til Bravi og focuss..
.
Legoland
06.12.2018 kl 17:30 5775

Hva i all verden, har naa ogsaa OK öynet muligheten til at HS kan bli kortpustet? Muligheter for at HH kan komme inn med en större post enn sist kjöpte 50k?
Slettet bruker
06.12.2018 kl 18:43 5678

Hvis de ikke fusjonerer med noen som ikke vil ha farma-aksjer
bravi
06.12.2018 kl 20:28 5532

Oppgang kommer, ja hvis HS blir presset til å selge Photocure aksjene sine bør man ha endel tørt krutt klart. Det har jeg ikke i dag, da må jeg selge noe annet først og det er ikke så hyggelig i dagens klima. Men tviler på at HS lemper ut over børs, det ville være naturlig at noen tok hele beholdningen men ikke godt å vite.

Lykke til med Pho aksjene deres.


CanonBoy
06.12.2018 kl 22:11 5419

Søren E: Enig i din kommentar, men husk at dette er et fagmagasin og ikke en news-feed. Artiklene som blir publisert her er gjennomtygget og evaluert over en lengre periode fra A til Å. Dette gjør de for at ingen skal kunne ta de på faktafeil etc (faglig stolthet og faktabasert). Artikkel om Flexi og Surveillance vil komme om en stund frem i tid. Dette er en konservativ bransje!!!, men det kommer?.
Det som er viktig er at dette budskapet (med faglig tyngde), går ut til det viktige publikummet i US, Urologene. Hovedutfordringen til Pho er bruksfrekvensen som må opp, opp, opp.
Dette er en av de viktigste måtene til å spre kunnskapen om BLC. Vi kan gjerne tro at «alle» urologer i US kjenner godt til BLC og vil anbefale behandlingen. Slik er det dessverre ikke. Dette er en konservativ bransje hvor gamle hester må lære nye triks. Derfor må budskapet ut, og den beste måten er gjennom faglige media hvor urologene følger med på. Dette er ikke enkelt men dette er en god begynnelse.
Uten å si for mye, så er den byggingen av organisasjon som Pho har gjort og fremdeles gjør en fundamental nøkkel for å få opp Bruksfrekvensen i US. Her ligger fundamentet til de kurspotensialene som blir diskutert her på forumet.
Vi kommer dit før eller siden, kanskje før.
Fin kveld
Slettet bruker
07.12.2018 kl 00:26 5292

Noen som har tilgang til denne? Har ikke firma-e-post, så fikk ikke registrert meg for å lese. Artikkel om vår nye CEO:

https://medtech.pharmaintelligence.informa.com/MT124326/Execs-On-The-Move-New-Chiefs-At-Neurotech-Photocure
bravi
07.12.2018 kl 08:51 5026

Godtfred, nei har ikke solgt, tenkte tanken før Q3 men gjorde det ikke. Det var en tabbe, det ser vi i dag. Selger HS og kursen presses ned mot 20-22 vurdere jeg å kjøpe litt mere.